Dat is een van de belangrijkste redenen dat onze verdediging zo slecht draait. Vermaelen was bij ons geen solide rots in de verdediging (wel een van de betere verdedigers, maar dat is niet moeilijk met zo'n verdedigingquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:30 schreef cheqy het volgende:
[..]
Maar bij Steek valt het toch wel erg op, dat kan dodelijk zijn voor een keeper.
Heracles uit... Dat gaat knap lastig worden...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:39 schreef Blawh het volgende:
Op naar zondag.
Tel uit je winstquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:42 schreef Nashje het volgende:
Maar in ieder geval wel weer punten gepakt voor Nederland jongens. Wat zijn we toch weer goed bezig. Kun je niet zeggen van Heerenveen en Twente.
Hebben we niet toevallig een leuke spits gefinancierd van deze 2 overwinningen?
Moet je hem wel goed zingenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kennedy you are the love of my life
Kennedy i'll let you shag my wife
Die Kennedy he. Eigenlijk is het gewoon een held.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Moet je hem wel goed zingen![]()
Oooooh Bakircioglu, you are the love of my life!
Oooooh Bakircioglu, I let you shag my wife!
Oooooh Bakricioglu, I want your hearcut too!
In Florence kwam onze song er eindelijk een beetje redelijk door
Bij van Basten zeiden ze precies hetzelfde.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:10 schreef Cheiron het volgende:
Jol heeft gewoon bagage van jaren mismanagement. Ik denk dat hij echt wel wat kan bouwen bij Ajax.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:09 schreef N.i.c.k het volgende:
Meest teleurgesteld in Jol tot nu toe. Had in het begin al mijn bedenkingen, en die zijn alleen maar gegroeid met tal van rare keuzes vanaf het begin.
Bij Marco dacht ik in ieder geval nog een nieuw esprit waar te nemen. Ook al was dat doelloos, zelfs het esprit is er nu niet.
Enige waar ik nog hoop uit put is dat de spelers zo tevreden lijken te zijn met Jol. Maarja; wie zal iets anders beweren.
Dachten we bij Van Basten ook. En bij Henkie..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:10 schreef Cheiron het volgende:
Jol heeft gewoon bagage van jaren mismanagement. Ik denk dat hij echt wel wat kan bouwen bij Ajax.
Voor mij wel ja. Altijd al geweest. En ach, als we met Rommedahl, Atouba, Wielaert spelen. Dan mag Kennedy er ook wel bij blijven. Al is het alleen maar voor onze Kennedy songquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die Kennedy he. Eigenlijk is het gewoon een held.
AZ kreeg tijd, dat is het grote verschil.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:11 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
We hebben nou eenmaal niet zo'n elftal als az.....
AZ had anders niks te verliezen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
AZ kreeg tijd, dat is het grote verschil.
Met aankopen als Atouba en Verhoeven (niet bepaald nodig) maakt hij zich er bij mij niet populairder op. Dan ook nog Wielaert verkiezen boven Oleguer. En elke week een andere opstelling. Dat helpt ook niet qua vastigheid en zelfvertrouwen. Gewoon een elftal een paar wedstrijden achter elkaar laten staan. Dan weet iedereen waar die aan toe is en wordt het spel vanzelf beter...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:10 schreef Cheiron het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |