Dat opbouwen van die gozer ookquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:30 schreef Saekerhett het volgende:
Met Wielaert zeker?
Ik hou mijn hart vast dat het niet 7-1 wordt straks
Volgende keer beterquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik had liever een TT gezien dat Wielaert op moet sodemieteren en Oleguer moet blijven!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:29 schreef Dvm86 het volgende:
Met Atouba en Wielaert voorop in de strijd.
Een echte die hard zat dara nu in het stadionquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Een echte die-hard blijft zelfs tijdens de storing kijken
Zodat je kon zien dat precies op het moment dat ie voorbij was dat er tegen werd gescoord
I know, was ook maar een grapjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Een echte die hard zat dara nu in het stadion
En anyway ik kijk liever heerenveen dan naar een storing mededeling kijken
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:35 schreef toma het volgende:
Our blackcardgreg iz captain t-day @ 2nd half. Drnk as fuck!
Vooral z'n ego strelen, dan gaat ie misschien nog eens een keer goed spelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:35 schreef toma het volgende:
Our blackcardgreg iz captain t-day @ 2nd half. Drnk as fuck!
Goedkope jongen voor het salarishuis natuurlijk. Ook een goede leeftijd om later met winst door te verkopen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:32 schreef toma het volgende:
Atouba
Wat een slechte aankoop is dat zeg.
Zich niet meer zo kinderachtig gedragen, met z'n gekut op twitter.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:40 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Vooral z'n ego strelen, dan gaat ie misschien nog eens een keer goed spelen.
Wat hebben wij voor last van die twitter? Wie weet hoeveel spelers er wigger zijn in hun vrije tijd, wat maakt dat nou uit?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Zich niet meer zo kinderachtig gedragen, met z'n gekut op twitter.
ironie/sarcasme kennen ze niet in -bliep- dorp?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:10 schreef DirkZz het volgende:
de TT, en wij zijn arrogant als we zeggen dat we Qarabag wel aankunnen!!
PI's.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:10 schreef DirkZz het volgende:de TT, en wij zijn arrogant als we zeggen dat we Qarabag wel aankunnen!!
Ahja tuurlijk...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:09 schreef Nashje het volgende:
Waarom krijgt Kennedy overigens speeltijd? Rot eens op zeg. Wat heb je d'r nou aan.
Als Wielaert nou een baardje laat groeien en nog dommer uit zijn ogen kijkt, kunnen we hem dan niet als Oleguer verkopen?quote:AEK Athene heeft zich donderdag officieel bij Ajax voor Oleguer gemeld. De Griekse club wil de 29-jarige verdediger voor dinsdag, als de zomerse transfermarkt haar deuren sluit, van de Amsterdamse club overnemen. De voormalig mandekker van Barcelona mag bij Ajax vertrekken omdat trainer Martin Jol geen beroep op hem doet.
Prcies.. heb alleen de eerste 35 min ofsow gekeken toen had ik het alweer gezien voor vandaag... als we zondag maar winnen..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:20 schreef Wooldoor het volgende:
Woei dat was weer een draak van een wedstrijd maar dat was te verwachten
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als Wielaert nou een baardje laat groeien en nog dommer uit zijn ogen kijkt, kunnen we hem dan niet als Oleguer verkopen?
De hele ploeg straalt nog geen greintje vertrouwen uitquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:27 schreef cheqy het volgende:
Wat is er toch met Stekelenburg gebeurt zeg? Het is verdomme net alsof ik een zielig bang vogeltje in de goal zie staan.
Geen uitstraling niks, je ziet hem nog net niet slikken als de tegenstander de middenlijn overkomt.
Maar bij Steek valt het toch wel erg op, dat kan dodelijk zijn voor een keeper.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De hele ploeg straalt nog geen greintje vertrouwen uitDie nederlaag tegen PSV was volgens mij heel duur, als we daar de punten hadden gepakt had het wel eens een ommekeer kunnen zijn.
En De Jong. Prima inzet van zijn kant. De rest was bagger, as usual.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:27 schreef Cheiron het volgende:
Wat mij betreft alleen vd Wiel voldoende vandaag. weer een drama instelling
Liever dit, dan dat ze zondag tegen Heracles weer punten laten liggen. Schijnbaar kunnen ze maar 1 wedstrijd per week scherp spelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:27 schreef Cheiron het volgende:
Wat mij betreft alleen vd Wiel voldoende vandaag. weer een drama instelling
Ik was ook altijd positief over Ajax, tot de eerste wedstrijd van het seizoen. Toen zakte het bij mij toch wel een beetje weg.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben eigenlijk altijd positief over Ajax, maar ik ben het nu wel aardig aan het bijdraaien. Op Suarez na is er niet één speler die Ajax-waardig is. Misschien De Zeeuw, maar ook die zal na een paar wedstrijden wel weer tegenvallen
Verder lopen er een paar spelers in die bij FC Bal op 't Dak 5 nog niet op de bank mogen zitten. Atouba, Wielaert...
De Jong speelde inderdaad ok. Die zal er zondag dus wel weer naast staanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:30 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En De Jong. Prima inzet van zijn kant. De rest was bagger, as usual.
Dat is een van de belangrijkste redenen dat onze verdediging zo slecht draait. Vermaelen was bij ons geen solide rots in de verdediging (wel een van de betere verdedigers, maar dat is niet moeilijk met zo'n verdedigingquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:30 schreef cheqy het volgende:
[..]
Maar bij Steek valt het toch wel erg op, dat kan dodelijk zijn voor een keeper.
Heracles uit... Dat gaat knap lastig worden...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:39 schreef Blawh het volgende:
Op naar zondag.
Tel uit je winstquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:42 schreef Nashje het volgende:
Maar in ieder geval wel weer punten gepakt voor Nederland jongens. Wat zijn we toch weer goed bezig. Kun je niet zeggen van Heerenveen en Twente.
Hebben we niet toevallig een leuke spits gefinancierd van deze 2 overwinningen?
Moet je hem wel goed zingenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kennedy you are the love of my life
Kennedy i'll let you shag my wife
Die Kennedy he. Eigenlijk is het gewoon een held.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Moet je hem wel goed zingen![]()
Oooooh Bakircioglu, you are the love of my life!
Oooooh Bakircioglu, I let you shag my wife!
Oooooh Bakricioglu, I want your hearcut too!
In Florence kwam onze song er eindelijk een beetje redelijk door
Bij van Basten zeiden ze precies hetzelfde.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:10 schreef Cheiron het volgende:
Jol heeft gewoon bagage van jaren mismanagement. Ik denk dat hij echt wel wat kan bouwen bij Ajax.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:09 schreef N.i.c.k het volgende:
Meest teleurgesteld in Jol tot nu toe. Had in het begin al mijn bedenkingen, en die zijn alleen maar gegroeid met tal van rare keuzes vanaf het begin.
Bij Marco dacht ik in ieder geval nog een nieuw esprit waar te nemen. Ook al was dat doelloos, zelfs het esprit is er nu niet.
Enige waar ik nog hoop uit put is dat de spelers zo tevreden lijken te zijn met Jol. Maarja; wie zal iets anders beweren.
Dachten we bij Van Basten ook. En bij Henkie..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:10 schreef Cheiron het volgende:
Jol heeft gewoon bagage van jaren mismanagement. Ik denk dat hij echt wel wat kan bouwen bij Ajax.
Voor mij wel ja. Altijd al geweest. En ach, als we met Rommedahl, Atouba, Wielaert spelen. Dan mag Kennedy er ook wel bij blijven. Al is het alleen maar voor onze Kennedy songquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die Kennedy he. Eigenlijk is het gewoon een held.
AZ kreeg tijd, dat is het grote verschil.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:11 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
We hebben nou eenmaal niet zo'n elftal als az.....
AZ had anders niks te verliezen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
AZ kreeg tijd, dat is het grote verschil.
Met aankopen als Atouba en Verhoeven (niet bepaald nodig) maakt hij zich er bij mij niet populairder op. Dan ook nog Wielaert verkiezen boven Oleguer. En elke week een andere opstelling. Dat helpt ook niet qua vastigheid en zelfvertrouwen. Gewoon een elftal een paar wedstrijden achter elkaar laten staan. Dan weet iedereen waar die aan toe is en wordt het spel vanzelf beter...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:10 schreef Cheiron het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |