ironie/sarcasme kennen ze niet in -bliep- dorp?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:10 schreef DirkZz het volgende:
de TT, en wij zijn arrogant als we zeggen dat we Qarabag wel aankunnen!!
PI's.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:10 schreef DirkZz het volgende:de TT, en wij zijn arrogant als we zeggen dat we Qarabag wel aankunnen!!
Ahja tuurlijk...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:09 schreef Nashje het volgende:
Waarom krijgt Kennedy overigens speeltijd? Rot eens op zeg. Wat heb je d'r nou aan.
Als Wielaert nou een baardje laat groeien en nog dommer uit zijn ogen kijkt, kunnen we hem dan niet als Oleguer verkopen?quote:AEK Athene heeft zich donderdag officieel bij Ajax voor Oleguer gemeld. De Griekse club wil de 29-jarige verdediger voor dinsdag, als de zomerse transfermarkt haar deuren sluit, van de Amsterdamse club overnemen. De voormalig mandekker van Barcelona mag bij Ajax vertrekken omdat trainer Martin Jol geen beroep op hem doet.
Prcies.. heb alleen de eerste 35 min ofsow gekeken toen had ik het alweer gezien voor vandaag... als we zondag maar winnen..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:20 schreef Wooldoor het volgende:
Woei dat was weer een draak van een wedstrijd maar dat was te verwachten
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als Wielaert nou een baardje laat groeien en nog dommer uit zijn ogen kijkt, kunnen we hem dan niet als Oleguer verkopen?
De hele ploeg straalt nog geen greintje vertrouwen uitquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:27 schreef cheqy het volgende:
Wat is er toch met Stekelenburg gebeurt zeg? Het is verdomme net alsof ik een zielig bang vogeltje in de goal zie staan.
Geen uitstraling niks, je ziet hem nog net niet slikken als de tegenstander de middenlijn overkomt.
Maar bij Steek valt het toch wel erg op, dat kan dodelijk zijn voor een keeper.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De hele ploeg straalt nog geen greintje vertrouwen uitDie nederlaag tegen PSV was volgens mij heel duur, als we daar de punten hadden gepakt had het wel eens een ommekeer kunnen zijn.
En De Jong. Prima inzet van zijn kant. De rest was bagger, as usual.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:27 schreef Cheiron het volgende:
Wat mij betreft alleen vd Wiel voldoende vandaag. weer een drama instelling
Liever dit, dan dat ze zondag tegen Heracles weer punten laten liggen. Schijnbaar kunnen ze maar 1 wedstrijd per week scherp spelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:27 schreef Cheiron het volgende:
Wat mij betreft alleen vd Wiel voldoende vandaag. weer een drama instelling
Ik was ook altijd positief over Ajax, tot de eerste wedstrijd van het seizoen. Toen zakte het bij mij toch wel een beetje weg.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben eigenlijk altijd positief over Ajax, maar ik ben het nu wel aardig aan het bijdraaien. Op Suarez na is er niet één speler die Ajax-waardig is. Misschien De Zeeuw, maar ook die zal na een paar wedstrijden wel weer tegenvallen
Verder lopen er een paar spelers in die bij FC Bal op 't Dak 5 nog niet op de bank mogen zitten. Atouba, Wielaert...
De Jong speelde inderdaad ok. Die zal er zondag dus wel weer naast staanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:30 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En De Jong. Prima inzet van zijn kant. De rest was bagger, as usual.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |