ik seveer ook niemand af. Zeg alleen dat ik mijn bedenkingen heb. Net zo goed als ik aangeef dat ik wel vertrouwen had in Marco, wat ook nergens op sloeg. Dus dat is een totaal irrelevant gegeven.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:11 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
pff kom op man.. we zijn net bezig... Dit gebeurt elk jaar... Geef iemand toch is wat tijd.... We hebben nou eenmaal niet zo'n elftal als az..... En dat kopen we niet meer zo bij elkaar.... Dat kost tijd....
Wij inmiddels toch ook niet meer?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
AZ had anders niks te verliezen.
Inmiddels niet meer neequote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:16 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Wij inmiddels toch ook niet meer?
Dat is de discussie niet, maar AZ bouwt al een paar jaar aan deze ploeg, selecteert gericht door en houdt het ook behoorlijk bij elkaar.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
AZ had anders niks te verliezen.
Dit bericht is inmiddels wel weer weg van Ajaxshowtime (quote:'Koevermans sprak weer met Ajax'
donderdag 27 augustus, door isssy26, Valkenswaard, 21:18u, AT5
Vanavond was op AT5 te horen dat Danny Koevermans een 2e gesprek met Ajax heeft gehad. Over de uitkomst van het gesprek is niks bekend. Bij het gesprek waren Martin Jol en Danny Blind aanwezig.
Later meer
Ja als je het zo bekijkt ben ik het met je eens, alleen bij Ajax moet gepresteerd worden. Aangezien AZ weinig te verliezen heeft kunnen ze blijven draaien op bepaalde spelers.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is de discussie niet, maar AZ bouwt al een paar jaar aan deze ploeg, selecteert gericht door en houdt het ook behoorlijk bij elkaar.
Wij beginnen, raken in paniek, doen paniekaankopen in de hoop het seizoen te redden en aan het eind van het seizoen gaan de dragende spelers er vandoor...
Het is inmiddels al weer weg van AS.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Ajax dichtbij een nieuw dieptepunt
Ongekend. Ze willen van de supporters af volgens mij, wat moet zo'n ongelooflijke oetlul bij Ajax.quote:
Gewoon een international die vaak genoeg heeft bewezen over een goed scorend vermogen te bezitten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:30 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ongekend. Ze willen van de supporters af volgens mij, wat moet zo'n ongelooflijke oetlul bij Ajax.
Alves.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gewoon een international die vaak genoeg heeft bewezen over een goed scorend vermogen te bezitten.
Volgens mij zijn jullie hier alleen tevreden als Huntelaar terug komt, wie willen jullie dan zien?
Wielaert en Kennedy hebben bij Twente ook aardig gespeeld. Cvitanich topscorer bij Banfield. Rommedahl ook prima bij PSV en Mickey bij Heerenveen. maar wanneer het naar Ajax komt is het niks meer. alleen spelers met duidelijk aantoonbaar talent moeten gehaald. Koevermans doet het goed in een elftal wat lekker draait (AZ, PSV bij vlagen). maar zet Koevermans in dit drama wat Ajax heet en hij voegt helemaal niks toe. je ziet dit gewoon aankomenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is inmiddels al weer weg van AS.
Overigens zou ik het een goede aankoop vinden, hij heeft bij AZ laten zien heel veel te kunnen scoren.
Koevermans is wel iemand die goals kan maken inderdaad. Die mag van mij zeker komen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gewoon een international die vaak genoeg heeft bewezen over een goed scorend vermogen te bezitten.
Volgens mij zijn jullie hier alleen tevreden als Huntelaar terug komt, wie willen jullie dan zien?
oh shit, Ajax Showtimequote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dit bericht is inmiddels wel weer weg van Ajaxshowtime ()
Die jongen heeft een draaias van een vrachtwagen en de techniek van een zeeleeuw. Kom op hé, dit is toch geen Ajax-materiaal? Er loopt al zo weinig echte Ajax-spelers rond bij ons en dan ga je Koevermans kopen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij is alleen niet meer speelgerechtigd in Europa.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:38 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een zaadwedstrijd, zeg.
Maar goed, wel weer winst en misschien extra interesse voor onze kale klasbak.
Dat lijkt me inderdaad erg handig. Gewoon Sulejmani en Suarez samen in de spits. Verder zoekt hij het maar uit. De rest is toch middelmaatquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:38 schreef M0NTANA het volgende:
Ik hoop trouwens dat Martin Jol vanaf nu één vast team aanhoudt (formatie én opstelling).
.En Enoh en De Zeeuw op t middenveld.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad erg handig. Gewoon Sulejmani en Suarez samen in de spits. Verder zoekt hij het maar uit. De rest is toch middelmaat
Berbatov, Drogba en Ibrahimovic.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:36 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Die jongen heeft een draaias van een vrachtwagen en de techniek van een zeeleeuw. Kom op hé, dit is toch geen Ajax-materiaal? Er loopt al zo weinig echte Ajax-spelers rond bij ons en dan ga je Koevermans kopen?
Ik zoek een echt aanspeelpunt met overzicht en techniek, een echte nummer 9 dus. Een beetje scouting had 3 opties op papier staan en daar selecteer je er 1 uit.
Die kunnen bij mij ook absoluut op een basisplaats rekenen inderdaad. Verder is het niet veel soepsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
.En Enoh en De Zeeuw op t middenveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |