Hij was eind vorig seizoen ook al matig.. Alleen de eerste seizoenshelft was hij goed bezig, vind het ook vreemd inderdaad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:02 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vriendje Vermaelen is weg? Ik weet niet, hij is idd erg matig de laatste weken.
Minstens 10 wedstrijden samen met Suarez voorin. Daarna kunnen we oordelen over Sulejmani, maar ik weet bijna zeker dat dan niemand meer aan hem twijfelt. Vertrouwen is het sleutelwoord.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:57 schreef BoNi het volgende:
[..]
En laat hem minstens vier wedstrijden staan.
Helemaal mee eens ! Ik dacht altijd dat ik de enige was die dat zag...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:57 schreef navigator het volgende:
Wat is er trouwens met Vertonghen aan de hand, die gast straalt helemaal niks meer uit, geen spelplezier, geeen winnaarsmentaliteit, helemaal niks.
Ik vind m ook maar matig voetballen trouwens de laatste tijd.
Zou die goede periode van vorig jaar een uitzondering zijn geweest?
Uhm... áls hij speelt, speelt ie toch linksbuiten ? Hij heeft in 433 een sterk aanspeelpunt nodig, en moet samen met Suarez kunnen zwerven. Niet vastplakken aan die lijn. Waarin hij nog beter zou renderen is in een 442, met Suarez, of als opvolger van Suarez met een balvaste jongen naast hem.quote:
Zijn er niet een paar van hier via Dusseldorf gegaan?quote:Ajax redt gestrande fans uit brand
Van onze speciale verslaggever
BRATISLAVA - Ajax heeft zich in Bratislava van zijn beste kant laten zien. De Amsterdamse club bood een aantal gestrande fans de mogelijkheid om alsnog terug te keren naar Amsterdam. ,,Ze mogen voor een klein bedrag per persoon mee op de teamcharter”, zei Daan van der Burg van Ajax.
Ajax en reisorganisatie OAD beloonden daarmee de doorgewinterde supporters, die de club door heel Europa achterna reizen. Een groep was via Dusseldorf en Bergamo naar de Slowaakse hoofdstad gekomen om de Ajacieden tegen Slovan Bratislava (2-1 winst) te zien spelen, maar werden op de terugweg met een flink probleem opgezadeld.
De vlucht van 08.05 uur naar Milaan/Bergamo was wegens een technisch mankement 'voor onbepaalde tijd' vertraagd. Om 13.00 uur zouden zij op de luchthaven van Bratislava meer informatie krijgen, maar de verbindingsvlucht van Bergamo naar Dusseldorf moest om 14.00 uur vertrekken. ,,Omdat onze vlucht niet vol was, konden we die jongens helpen”, aldus Van der Burg.
Géén 433 spelen met Sulejmani en Suarez. 442, daar zijn die jongens perfect voor. Bijkomend voordeel is dat Rommedahl dan waarschijnlijk ook geen plek meer in de basis heeftquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:26 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Helemaal mee eens ! Ik dacht altijd dat ik de enige was die dat zag...
[..]
Uhm... áls hij speelt, speelt ie toch linksbuiten ? Hij heeft in 433 een sterk aanspeelpunt nodig, en moet samen met Suarez kunnen zwerven. Niet vastplakken aan die lijn. Waarin hij nog beter zou renderen is in een 442, met Suarez, of als opvolger van Suarez met een balvaste jongen naast hem.
Of Jol zet hem op de rechtshalf..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Géén 433 spelen met Sulejmani en Suarez. 442, daar zijn die jongens perfect voor. Bijkomend voordeel is dat Rommedahl dan waarschijnlijk ook geen plek meer in de basis heeft
Netjes van Ajaxquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:26 schreef Silaz het volgende:
[..]
Zijn er niet een paar van hier via Dusseldorf gegaan?
De laatste weken toch één van de betere spelers. Ben ook niet weg van hem, maar als hij deze lijn doorzet is hij bruikbaar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Bijkomend voordeel is dat Rommedahl dan waarschijnlijk ook geen plek meer in de basis heeft
Wat een ongelovelijke koning blijft die overtoom tochquote:Overtoom: 'Ajax hard aanpakken'
vrijdag 28 augustus, door barrehhafca, Delft, 11:39u, Ajax Life
Allemaal leuk en aardig die loting voor de Europa League, maar het draait dit jaar om het kampioenschap. En om kampioen te worden zal je ook uitwedstrijden bij Heracles moeten winnen. Als het aan Heraclied Willy Overtoom ligt, gebeurt dat echter niet. Ajax Life sprak met de watervlugge aanvaller: 'Wij moeten ze gewoon hard aanpakken, daar kunnen ze niet tegen.'
Overtoom laat in de Ajax Life van vorige week zijn licht schijnen over het huidige Ajax. De watervlugge Overtoom is best positief: 'Onder Martin Jol is het allemaal heel degelijk tot nu toe. Achterin geven ze weinig weg en voorin is het heel creatief. Het gaat de goede kant op met Ajax.'
quote:De Graafschap vangt bot bij Edgar Davids
De Graafschap had met het binnenhalen van Edgar Davids een geweldige stunt willen uithalen. De Superboeren benaderden de middenvelder vorige week, maar de 36-jarige international bedankte voor de eer.
"We hoorden dat Davids nog graag een jaar wilde voetballen en hebben toen zijn zaakwaarnemer benaderd", vertelt directeur Leen Looyen van De Graafschap in De Gelderlander. "Hij zou de ideale speler zijn geweest, links op het middenveld. We moeten toe naar een mannenelftal en daar had Davids in gepast. Helaas is het niets geworden
Waarom Wenen niet den?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:31 schreef denthemen het volgende:
Och jezus, uit pot 2 zou ik bijna iedereen wel willen loten..Ik ben tevreden als we uit pot 2 één van deze clubs krijgen: Fenerbache, Celtic, Lille, Everton, Brugge, Galatasaray, Anderlecht of Lazio. Alleen dus geen Kopenhagen of Austria Wien
Ik heb bij dit lijstje eigenlijk meer gekeken naar onze thuiswedstrijden, en ik denk dat al deze clubs veel supporters mee zullen nemenquote:
Ik hoef die Turkse clubs niet. En Brugge eigenlijk ook niet. Worden toch twee combi'squote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:31 schreef denthemen het volgende:
Och jezus, uit pot 2 zou ik bijna iedereen wel willen loten..Ik ben tevreden als we uit pot 2 één van deze clubs krijgen: Fenerbache, Celtic, Lille, Everton, Brugge, Galatasaray, Anderlecht of Lazio. Alleen dus geen Kopenhagen of Austria Wien
Ja lekker 10000 turken tussen de Ajacieden op de tribunequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb bij dit lijstje eigenlijk meer gekeken naar onze thuiswedstrijden, en ik denk dat al deze clubs veel supporters mee zullen nemenOverigens is Wenen wel mooi voor een uitwedstrijd
Ik heb toch niets met combi's te makenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoef die Turkse clubs niet. En Brugge eigenlijk ook niet. Worden toch twee combi's
Anders staat Brugge bovenaan natuurlijk whaaaaa
Williequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:35 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat een ongelovelijke koning blijft die overtoom toch
Geheid dat er gezeik gaat ontstaan, heerlijk toch zo'n opgefokt sfeertje?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja lekker 10000 turken tussen de Ajacieden op de tribune
Lekker met messen erbijquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Geheid dat er gezeik gaat ontstaan, heerlijk toch zo'n opgefokt sfeertje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |