quote:playing on my new wii fit with dad and dex. WINNING.
Voor háár?! Om háár!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:54 schreef JaneDoe het volgende:
mi-cky hoo-gen-dijk, hoe haal je het in je hoofd?!![]()
was bijna de tt geworden
Ik was ook al op zoekquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:19 schreef Copycat het volgende:
Waar is het Ros topic zodat Eef daar wat scans kan zetten ....
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:41 schreef Ole het volgende:
Pat en Ross: zo lekker gewoon gebleven! #3
google is een beter vriendje dan de search
Iets anders dan Eddem.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
Geweldig mooi stuk van patries .
Wat betekend ptwish oid?
Wil jij even je mond spoelen met je "verzuurd oud lijk"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:58 schreef keesjeislief het volgende:
Wat een verzuurd oud lijk die Paay om nu de scheiding te gaan zitten traineren en zo duidelijk te laten merken dat ze er elke cent uit zal slepen. Je kerel is verliefd geworden op een ander, zo gaat het in het leven, als je over een tikje klasse beschikt lik je je wonden en ga je verder met je eigen leven i.p.v. jezelf zó te kijk te zetten als een wraakzuchtig, jaloers en afhankelijk wezen. Met haar strakgetrokken kanis. Brrr. Zo..
Ai. Ben ik alleen? Oh oh. *wegsluipt uit de slangenkuil*.quote:
Eddem"Zeg Micky,zullen we ff Kezenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:13 schreef MaLo het volgende:
Aha! Dus PietVerdriet is er nu voor Meisje Mick en Keesje is er voor Eddem (gezien het onderschrift kan ik me er iets bij voorstellen)
Kijk maar uitquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:20 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ai. Ben ik alleen? Oh oh. *wegsluipt uit de slangenkuil*..
Maar ze is 60 for crying out loud, als je er dan nog zo strak uit wilt zien dan ehm... tik je toch niet helemaal goed? Iedereen die haar ziet zégt misschien "Meid, wat zou je er goed uit!!" maar dénkt "Sjongejonge, sneu geval, je wordt oud, accepteer het gewoonquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:13 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wil jij even je mond spoelen met je "verzuurd oud lijk"Pas er op heur
![]()
![]()
Team Ptwish![]()
![]()
Paay tegen rechter: "Maar rechter, ik ben zo verscheurd door verdriet, mijn hele leven is ingestort! *krokedillentranen*". Rechter tegen Paay: "Goh mevr. Paay, hoe is dat te rijmen met alle foto's en verhalen in de roddelbladen waarin u stralend vertelt dat u het weer helemaal naar uw zin heeft, dat u date na date met allerlei leuke jonge mannen heeft, dat u zo zelfstandig bent en dat u bewust de scheiding probeert te traineren? Nee, mevr. Paay, dit wordt hem niet, u zult het zonder financiële compensatie moeten doen."quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:29 schreef beequeen het volgende:
Nog steeds team Patries.![]()
Uitwringen die Eddem, met zijn speelgoedvliegtuigje.
Bloeden zal hij, bloeden zeg ik je!!!!!!!!!
Prachtig!!!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:54 schreef JaneDoe het volgende:
mi-cky hoo-gen-dijk, hoe haal je het in je hoofd?!![]()
was bijna de tt geworden
Ja maar luister nou, Eddem is gewoon zo'n suffe zak dat het geen optie is om team Eddem te zijn. En hier in SHO is het zo: zit je in een team, dan ga je er ook vól voor. Vandaar dat wij Ptwisha aanbidden (terwijl de meesten van ons haar tot voor kort vast ook maar een rare troela vonden).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:58 schreef keesjeislief het volgende:
Wat een verzuurd oud lijk die Paay om nu de scheiding te gaan zitten traineren en zo duidelijk te laten merken dat ze er elke cent uit zal slepen. Je kerel is verliefd geworden op een ander, zo gaat het in het leven, als je over een tikje klasse beschikt lik je je wonden en ga je verder met je eigen leven i.p.v. jezelf zó te kijk te zetten als een wraakzuchtig, jaloers en afhankelijk wezen. Met haar strakgetrokken kanis. Brrr. Zo..
Eddem,Eddddemm mocht blij zijn met z'n blonde lokken dat Ptwish hem wilde.Zij beviel hem zo goed Wie weet is ie ontknaapt door Ptwish en dat in combinatie met haar heerlijke ballen in welke vorm dan ook dat ie zo lang bij haar is gebleven.Eddddem en Micky moeten wel bij elkaar blijven nu om niet af te gaan.Wat trouwens al is gebeurdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:49 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Maar ze is 60 for crying out loud, als je er dan nog zo strak uit wilt zien dan ehm... tik je toch niet helemaal goed? Iedereen die haar ziet zégt misschien "Meid, wat zou je er goed uit!!" maar dénkt "Sjongejonge, sneu geval, je wordt oud, accepteer het gewoon". Ze heeft jarenlang van een erg groen blaadje mogen smikkelen, maar ze had zelf ook wel kunnen bedenken dat de kans érg groot zou zijn dat Adam zichzelf op een bepaald moment voor de keuze gesteld zou zien om óf de rest van zijn leven eerst de incontinentieluier van zijn gemenopauzeerde vrouw tegen te komen bij een romantisch samenzijn, óf hem te smeren met een fris exemplaar van zijn eigen leeftijd nu het nog kan.
Ik heb de vorige topics ook zo'n beetje gevolgd en ben me bewust van het tongue-in-cheeck-gehalte, zal ook niet teveel gaan zitten zeuren in dit topic hoor. Hier en daar moest ik hardop grinniken om het vilein en gif dat sommigen in hun posts weten te leggen, die 'gates' van jullie zijn echt een guilty pleasure!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja maar luister nou, Eddem is gewoon zo'n suffe zak dat het geen optie is om team Eddem te zijn. En hier in SHO is het zo: zit je in een team, dan ga je er ook vól voor. Vandaar dat wij Ptwisha aanbidden (terwijl de meesten van ons haar tot voor kort vast ook maar een rare troela vonden).
Wij hóuden van Ptwish. Met heel ons SHO-hart.
Dusse, sterkte hier!
oh maar we vinden het heeeerlijk als er iemand van een ander team postquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:47 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ik heb de vorige topics ook zo'n beetje gevolgd en ben me bewust van het tongue-in-cheeck-gehalte, zal ook niet teveel gaan zitten zeuren in dit topic hoor. Hier en daar moest ik hardop grinniken om het vilein en gif dat sommigen in hun posts weten te leggen, die 'gates' van jullie zijn echt een guilty pleasure! [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:58 schreef keesjeislief het volgende:
En dit is geen val om me zonder verdoving te kunnen castreren en daarna het topic uit te schoppen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:50 schreef Ole het volgende:
[..]
oh maar we vinden het heeeerlijk als er iemand van een ander team post
Neem jij het maar voor Eddem op hoor!![]()
Die durft in ieder geval nog de straat op zonder make up en heeft, ondanks de weerhaken die in haar wangen zijn geslagen, íets van een uitdrukking op haar gezicht. Op elke foto staat Paay met hetzelfde dichtgeplamuurde vormeloze gezicht met die plasticen glimlach. Je wilt toch niet weten wat er te voorschijn komt als ze zich 's avonds afschminkt (áls ze dat überhaupt ooit doet) en haar kleren uitdoet?? "Ho schat, pas op, aan de kant, daar komen m'n borsten aangerold!"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:46 schreef yyentle het volgende:
[..]
![]()
Heb je Mickey wel eens bekeken dan?
Lijkt wel een vent.
Haha, volgens mij hebben ze dat Twitteren alleen gedaan om jullie te voerenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:44 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Eddem,Eddddemm mocht blij zijn met z'n blonde lokken dat Ptwish hem wilde.Zij beviel hem zo goed Wie weet is ie ontknaapt door Ptwish en dat in combinatie met haar heerlijke ballen in welke vorm dan ook dat ie zo lang bij haar is gebleven.Eddddem en Micky moeten wel bij elkaar blijven nu om niet af te gaan.Wat trouwens al is gebeurdVeel mensen kotsen spugen hun uit.Het is ook verdacht stil op twitter Hopend dat Yoga oefeningen helpen het niet uit te gillen van frustratie en spijt
keesjeislief, ik vrees dat ik je langdurig moet martelen tot je al je woorden terugneemt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:55 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Haha, volgens mij hebben ze dat Twitteren alleen gedaan om jullie te voeren, Adam is ten slotte een IT-entrepeneur
. Adam voelt zich weer zo'n jonge God dat ook een jointje hem prima smaakt, en hij heeft geen bad trips meer waarin hij achterna wordt gezeten door een eng ondood lijk met rood haar en uitroltieten.
.
Caroline Ik-Dank-Mijn-Carrière-Aan-De-Kopjes-Thee-Tijdens-De-Functioneringsgesprekken-Met-Mijn-Baas Tensen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:36 schreef Vivi het volgende:
Wisten jullie dat Eddem ook nog eens dood is gegaan met een relaaasie heeft gehad met Warm Water Caroline Tensen?
Oh! Dan was het gewoon het algemeen verlepte waar hij voor ging.quote:
Zeker als je het adresje kent waar Ptwish zichzelf laat 'doen'!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:50 schreef Vivi het volgende:
Dat, en vrouwenjaren zijn net als hondenjaren in tha showbizzzz..
Waar was het, is dat bekend?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker als je het adresje kent waar Ptwish zichzelf laat 'doen'!
Dat is in elk geval niet bij Connie B. geweest. Ptwish d'r doc heeft gouden handjes!
Da's het best bewaarde geheim so far denk ik!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Waar was het, is dat bekend?
* Zich terloops afvraagt*
Ik heb een vriendin die wel geïnteresseerd is dat adresje, dus vandaar.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's het best bewaarde geheim so far denk ik!
Ik zou het ook wel op mijn lijstje willen zetten. Just in case. Voor als een bekende het eens nodig heeft, ofzo. Je kent het dat wel....
Nou, maar dat vind ik dan toch weer niet hoor. Het is natuurlijk allemaal uit de tijd nu, maar ze was daar een leuke natuurlijke dame en ik neig wel een beetje sla me, maar ik zei het echt al veel eerder ook! naar de mening van keesjeislief dat Ptwish wel een wandelende en strakgetrokken beautycase is. Een beautycase waar ik van hou en die ik onverminderd adoreer hoor!quote:Zelfs Victor en Patty B. raakten er niet over uitgepraat hoe mooi en stralend ze was in Shownieuws.
Ze ziet er nu 30 keer beter uit dan ten tijde van haar 1e keer 'Who's that lady'
Absofabulously onehundredpercent do I agree with you.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:22 schreef Greys het volgende:
Ik hou wel van die polderglamour
Onze enige echte eigen Ptwisha Monroe!
Ik snap wel wat je bedoelt, ik zou haar ook graag eens au naturel zien, zonder de zwarte wimpers en rode mond. Maar als je je dan toch wat laat verbouwen/trekken/spuiten dan graag the Ptwish way en niet Connie B. d'r way.
Ik dacht vandaag. Op een woensdag. Is het woensdag? Ik heb geen benul van dagenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:34 schreef Greys het volgende:
Wanneer zou die speciale Linda nou in de schappen liggen met haar foto's?
Ik ben echt benieuwd!
Alle linkjes staan toch ook keurig op volgorde in elke OP?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:12 schreef Manono het volgende:
DarkElf kun je even een link naar dit topic plaatsen in je laatste post van het vorig topic thanks???
Ptwish vs Meisje Mick #11 - Patries heeft er weer zin an!
>> Als iedereen daar nou even aan denkt, dan kun je de hele reeks later veel makkelijker nalezen als ie is weggezakt, voor de archiefwaarde![]()
ik moest t vragen voor een kennisje van me..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's het best bewaarde geheim so far denk ik!
Ik zou het ook wel op mijn lijstje willen zetten. Just in case. Voor als een bekende het eens nodig heeft, ofzo. Je kent het dat wel....
jawel, maar dat is toch een link achteraf?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Alle linkjes staan toch ook keurig op volgorde in elke OP?![]()
Compleet met die spelfout?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:39 schreef JaneDoe het volgende:
suggestie voor de volgende tt; wat betekend ptwish oid?
Oeh, en volgende week donderdag is daddy darling jarigquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:57 schreef conleche het volgende:
Ik loop achter met m'n gates........Chrissy is vandaag 19 geworden. Ze twittert: I'm 19 today. Getting old! Thanks for all your lovely birthday wishes x
God, 19 en dat oud vinden.
quote:@chrissiecurry My shoulders hurt from Wii-ing last nite!
about 23 hours ago from TTYtter in reply to chrissiecurry
Huh?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:59 schreef beequeen het volgende:
Wat een watje is die Eddem ook. Pijn in zijn schouders na een avondje WII-en. Zou die HOERRRRRRRR niet in de buurt zijn om hem te laten ontspannen tijdens een yogalesje of heeft hij gewoon weer stiekum een blowtje gerookt?
[ afbeelding ]
Ik vond zelfs bij zijn auto de joint die hij gauw weg gooide toen hij zag dat ik hem betrapte met jointje op de gracht, dus heb ook het bewijs én DNA van Adam Curry.”![]()
[..]
Oh maar ik dacht even dat jij hem nu ook gespot had, snap je?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit bericht hoorde nog bij de "gespot" foto's van Eddem.![]()
Eddem gespot.
Inspector Frost is er niks bij....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:59 schreef beequeen het volgende:
Wat een watje is die Eddem ook. Pijn in zijn schouders na een avondje WII-en. Zou die HOERRRRRRRR niet in de buurt zijn om hem te laten ontspannen tijdens een yogalesje of heeft hij gewoon weer stiekum een blowtje gerookt?
[ afbeelding ]
Ik vond zelfs bij zijn auto de joint die hij gauw weg gooide toen hij zag dat ik hem betrapte met jointje op de gracht, dus heb ook het bewijs én DNA van Adam Curry.”![]()
[..]
Ja, als je 19 bent vind je dat oud iddquote:
Ben je gek joh.... dat komt vanzelf wel, na jaren gehaktballen van een leuke vrouw kom je vanzelf een Micky tegen, en die verdien je ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:05 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
En dit is geen val om me zonder verdoving te kunnen castreren en daarna het topic uit te schoppen?.
En zij jou, keesjeislief.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben je gek joh.... dat komt vanzelf wel, na jaren gehaktballen van een leuke vrouw kom je vanzelf een Micky tegen, en die verdien je ook
Oeoeoe!! Is dan the BIG day???quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Oeh, en volgende week donderdag is daddy darling jarig![]()
* Ole weet dat omdat ze op dezelfde dag jarig is als die slappe curryworst
Of terugvind Putaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak er dan tenmínste nog een terugvindhoerrrrrrrrrrr van
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh maar ik dacht even dat jij hem nu ook gespot had, snap je?![]()
Hemel, en die joint dan ook snel weggooien. Meisje Mick mag er zeker niet achterkomen, dat Eddem weer vlucht van de werkelijkheid. Zou hij weer aan het sterven zijn? Of was dit slechts een gelegenheidsflirt met de man met de zeis?![]()
Vanmorgen in bed dacht ik (aan seks, maar daarna:) O wat is het leven toch zoet. Eddem en Mick kunnen niet meer uit elkaar. Die afgang zou nu té groot zijn. Al zouden ze na de afgelopen stormachtige maanden ontdekken dat hun ravissante, bontgekleurde en allesomvattende spirituele liefdesverbond toch niet helemaal je-van-het-is als je eenmaal een tijdje over en weer hebt getwitterd, ze zijn voorlopig tot elkaar veroordeeld.
Dat komt mooi uit, want ze verdienen elkaar ook natuurlijk.
voor mij wel...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Oeoeoe!! Is dan the BIG day???
ole wordt 30?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:45 schreef Ole het volgende:
[..]
voor mij wel...![]()
![]()
![]()
iets met een 0 of zo...
![]()
voor Eddem ik weet niet
Ik ben voor!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:43 schreef Ole het volgende:
tafel van vijf zou hier niet misstaan...
dude vief con cc...
wij kunnen het beter
Wel ff de puntjes op de I he Olequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:43 schreef Ole het volgende:
tafel van vijf zou hier niet misstaan...
dude vief [s]con[s/] cc...
wij kunnen het beter
Die heb ik ook gehad die dag, afgelopen april. Was een zwarte dag voor mij en de mensheid in zijn algemeen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:45 schreef Ole het volgende:
[..]
voor mij wel...![]()
![]()
![]()
iets met een 0 of zo...
![]()
voor Eddem ik weet niet
Bron: Primeurjagersquote:Patricia Paay zal zondag Adam negeren
Komende zondag zijn Adam en Paay weer samen in een en dezefde ruimte, Nou ja samen....
Dochter Christina loopt aanstaande zondag op de catwalk bij Paul Schulten. Zowel Adam als Patricia komen kijken en uiteraard is de hele pers nieuwsgierig wat er zal gaan gebeuren.
"Niets", laat Patricia weten. "Ik zal die man volkomen negeren. Voor mij bestaat hij niet eens meer. En niemand moet proberen ons samen op de foto te zetten. Ik zal met vrienden praten, maar niet met Adam."
We zullen eens zien of zondag de soep inderdaad zo heet wordt gegeten als dat deze wordt opgediend!
ach, we hebben dan wel weer een interessant geboortejaar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad die dag, afgelopen april. Was een zwarte dag voor mij en de mensheid in zijn algemeen.![]()
Maar iets met jong van geest en zulks!![]()
Kijk, dat is nu juist het punt, Adam heeft er helemaal niet zoveel moeite mee om een kwartiertje aan te kijken tegen een strak vrouwenlichaam dat zich in allerlei prettige houdinkjes wringt, waarna zijn zonnewijzer en haar opengeyogade chackra's elkaar komplieten tot een knallend hoogtepunt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
keesjeislief, ik vrees dat ik je langdurig moet martelen tot je al je woorden terugneemt.
Als dat niet helpt, moet je net zo lang in één slaapkamer doorbrengen met een onopgemaakte en naakte Ptwish, tot je om verlossing en genade smeekt.
Als dát niet helpt ten slotte, moet je met Meisje Mick al vogelnestend en zonnewijzerend yogaën tot je kleuren tot in je yoni ziet en kom dán nog maar eens terug met je team Eddem!
Tuurlijk is het erg voor haar. Maar ik denk niet dat ze hier leest hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:53 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Gecondoleerd met het verlies van je moeder Micky.Gemeend .Punt.
De yogamatjes waren in de aanbieding bij Wal-Martquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:56 schreef Greys het volgende:
Als ze haar moeder 'helemaal niet wilde verlaten', waarom ging ze dan toch zo op stel en sprong met Eddem naar de States in godsnaam?
Je vergeet te vermelden dat de wierrook afdeling ook uitverkoop hieldquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:59 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
De yogamatjes waren in de aanbieding bij Wal-Mart
Gestorven van teleurstelling en verdriet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
Maar ik vind het wel triester voor die moeder.
heb je de reacties ook gelezen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit bericht hoorde nog bij de "gespot" foto's van Eddem.![]()
Eddem gespot.
quote:Reactie van frank buis op 25 augustus 2009 om 16:34
fritsie
95% van mijn foto’s (filmpjes) zijn buitenlandse sterren. soms pak ik een nederlandse “ster” als die ook hot in het nieuws is…ik was getipt dat Adam Curry 2 dagen in Amsterdam zou zijn…alleen ik en een fotograaf van weekend hebben daaraan gewerkt. en er komt nog meer nieuws rond Adam Curry en Micky Hoogendijk..over de “papperazi” foto sessie die geheel in scene is gezet door Adam Curry en Micky Hoogendijk.
quote:Reactie van frank buis op 26 augustus 2009 om 21:37
en ten tweede..kijk maar wat ik aanstaande maandag over Adam Curry en Micky hoogendijk op de site ga zetten..ik heb het al gemaakt maar wacht tot maandag met publiceren.
Pardon?quote:de “papperazi” foto sessie die geheel in scene is gezet door Adam Curry en Micky Hoogendijk.
Nope, die had ik nog niet gelezen, thnx. Spannend dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:05 schreef snetje het volgende:
heb je de reacties ook gelezen?
schijnbaar krijgen we maandag nog wat leuks te zien van Frank![]()
Tuurlijk wel, the show must go on.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan gaat zeh confrontation natuurlijk ook niet door morgen...
quote:MORNING! Going to the albert kuip market today, did all the museums with georgie yesterday. Fashion show tomorrow, the outfits look amazing
about 3 hours ago from web
neuh, gaat om dezelfde conquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:45 schreef Greys het volgende:
Micky zou toch sowieso al niet komen?
Dat zei Ptwish bij Shownieuws? Of gaat het over een andere confrontaaaaaaaasie?
maak je niet druk, daar heeft hij nu micky de hoerrrr voorquote:
Die show waar de dochter van Daphne Deckers aan meedeed was 's middags en buiten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:40 schreef DarkElf het volgende:
Ligt t nou aan mij of is t nog geen weer voor zwarte panty' s?
(t was toch ś middags die show?)
Beetje welquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:48 schreef Xenomaniac het volgende:
De klasse die ze in het begin van de affaire had brokkelt wel snel af nu.
Die Ptwish, wat is ze toch sharpquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:45 schreef Eef999 het volgende:
"Hij kent haar helemaal niet", merkte Paay nuchter op.
Ze moet wel een beetje oppassen, ze wordt steeds zuurder lijkt het wel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die Ptwish, wat is ze toch sharp
Wat is daar verongelijkt aan?quote:Paay reageerde verongelijkt op het verdriet van haar voormalige geliefde. "Hij kent haar helemaal niet", merkte Paay nuchter op.
Ik wou net zeggen!quote:
Wat doe jij hier?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:51 schreef keesjeislief het volgende:
Nu de ware hekserige aard van Paay naar boven komt beginnen de schellen bij de volgzame Paay-adepten tóch van de ogen te vallen. Kom maar hoor, relax, er is nog genoeg ruimte bijTeam Adam
, bij de ingang gratis roze brillen en pretsigaretten!
.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:51 schreef keesjeislief het volgende:
Nu de ware hekserige aard van Paay naar boven komt beginnen de schellen bij de volgzame Paay-adepten tóch van de ogen te vallen. Kom maar hoor, relax, er is nog genoeg ruimte bijTeam Adam
.
Mwah, hij was 'hevig geëmotioneerd' en dat vond Ptwish misschien wat overdreven als je iemand niet kent.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:30 schreef conleche het volgende:
Nou ja..... zelfs al ken je iemand niet. Dan kan je je nog wel voorstellen dat het erg is om je moeder te verliezen??Patries had gisteren duidelijk haar dag niet zullen we maar zeggen: ze zag er qua kleding niet uit, ze gaat vér beneden haar niveau een potje bitchslappen en dan nog deze opmerking.......
Maar goed, misschien moest ze ongesteld worden.
Ow wacht!
Nou ja, het gáát in Currygate al een tijdje óók over Eddem hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:01 schreef Furia het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?![]()
Staat hier niets over Adm in de TT!
Ja! Bevrijd jezelf toch van dat doodlopende verzuurde oude-vrouwen-cynisme, voel de jeugd en de hoop en de vrijheid weer door je aderen stromen! Joinquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik herinner me ineens wel vol weemoed de vrijdagavonden, waar ik nog 14 was en me optuigde als een soort Madonnaatje, compleet met schoonheidspukkel op lip, klaar om uit te gaan en dan luisterde naar Curry en van Inkel...........Zucht...........overweegt overstap naar team Eddem...............
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:51 schreef keesjeislief het volgende:
.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:37 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ja! Bevrijd jezelf toch van dat doodlopende verzuurde oude-vrouwen-cynisme, voel de jeugd en de hoop en de vrijheid weer door je aderen stromen! Join
[ afbeelding ] Team Adam! [ afbeelding ]
(Sorry.)
Ik zweer je, je zou er bijjjjjjjjjjna Team Adam van worden.quote:
Maar vind je dit dan niet een klein beetje overkomen als een charme-offensief voor Micky? Ze heeft de publieke opinie niet erg mee, de afgelopen maanden, en ik krijg een beetje het gevoel dat ze deze -oprecht heel erg verdrietige- gebeurtenis misschien wil gebruiken om wat sympathieker over te komen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, hij was 'hevig geëmotioneerd' en dat vond Ptwish misschien wat overdreven als je iemand niet kent.
Maar het is wel ietwat bitter ja. Ik ben ook wel eens hevig geëmotioneerd geweest als iemand overleed die ik niet persoonlijk kende, maar die wel heel belangrijk was voor een ander die ik dan weer wel ken.
Dat gevoel zal Ptwish ook wel hebben, dat Eddem en Mick nu op medelijden hopen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar vind je dit dan niet een klein beetje overkomen als een charme-offensief voor Micky? Ze heeft de publieke opinie niet erg mee, de afgelopen maanden, en ik krijg een beetje het gevoel dat ze deze -oprecht heel erg verdrietige- gebeurtenis misschien wil gebruiken om wat sympathieker over te komen.
Laten we wel wezen: ze heeft haar moeder achtergelaten terwijl die doodziek was!
bij shownieuws was te zien dat ze deze quote uitsprakquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die Ptwish, wat is ze toch sharp
Ja het moet gezegd: hij ís leuk!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zweer je, je zou er bijjjjjjjjjjna Team Adam van worden.
Kees heeft zijn roeping gemist, die moet een politieke partij oprichten en lijsttrekker worden
Denk je echt dat iemand bezig is met de publieke opinie in de dagen dat haar moeder net is overleden?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar vind je dit dan niet een klein beetje overkomen als een charme-offensief voor Micky? Ze heeft de publieke opinie niet erg mee, de afgelopen maanden, en ik krijg een beetje het gevoel dat ze deze -oprecht heel erg verdrietige- gebeurtenis misschien wil gebruiken om wat sympathieker over te komen.
Laten we wel wezen: ze heeft haar moeder achtergelaten terwijl die doodziek was!
Ptwish zag misschien best wel tegen deze dag op. toch heftig en emotioneel lijkt me............En na alles de confrontatie met die verslaggeefster..Ik ben meer benieuwd hoe Micky reageert als Eddem haar niet meer wilt. binnen 1 maand hoop ikquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
bij shownieuws was te zien dat ze deze quote uitsprak
was heel erg mooi gesproken van patries, maar ze moet idd uitkijken dat ze haar klasse niet verliest nu!
Vast niet. Denk ik ook niet. Maar ik denk wel dat Ptwish dat denkt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:16 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Denk je echt dat iemand bezig is met de publieke opinie in de dagen dat haar moeder net is overleden?
Precies, dat zei/schreef ik al.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze was natuurlijk wel meer bezig met haar vers gepikte man toen haar moeder al doodziek was. En eerst zou ze no wayyyy verhuizen vanwege haar moeder en twee dagen later zat ze er toch.
Ptwish draagt geen sloffen "denk ik"quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:03 schreef kissaa het volgende:
[..]
Precies, dat zei/schreef ik al.
En dat Patries een keer uit haarslof schiet vind ik ook begrijpelijk.
Geen idee Mooiiiii...Maar ik zie Patries wel muiltjes dragen met een pompoenquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ptwish draagt geen sloffen "denk ik"Maar hoe heten die dingen.black burreys of zoiets
![]()
Ja, denk ik welquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:16 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Denk je echt dat iemand bezig is met de publieke opinie in de dagen dat haar moeder net is overleden?
Met zo'n ijzertje onderaan..quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:31 schreef kissaa het volgende:
[..]
Geen idee Mooiiiii...Maar ik zie Patries wel muiltjes dragen met een pompoen
En in venijnige hakjes voor een enorme schop.
dat dus ...quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eddem had in zijn enthousiasme in de JoeEsOfEe natuurlijk al een briefje opgeplakt *zoekt naar Exhibit A in een oud topic* dat de buren aldaar niet meer mochten parkeren, want Meisje Mick kwam er aan en er ging verhuisd worden. Dus toen móest ze wel, ondanks haar zieke oude moedertje. Snap dat dan...quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:05 schreef Nadine26 het volgende:
Ken je die mop van het meisje dat niet naar Amerika ging?![]()
Haha wat goed dat jij het vraagt want ik zat het me ookal af te vragen als echt provinciaaltjequote:Op dinsdag 1 september 2009 09:24 schreef Greys het volgende:
Nu niet lachen he (nou ja, een béétje mag) om Provinciaaltje Greys met de volgende vraag:
Hoe zien jullie aan die foto dat het een joint is? Kan het niet gewoon een sigaret of shaggie zijn?
Faalangstquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:41 schreef Greys het volgende:
Welkom mede-provinciaaltje!
Dat je zo lang je mond hebt kunnen houden, als je al vanaf Deel 1 meeleest!
Nou eigenlijk ging het per ongeluk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:50 schreef DarkElf het volgende:
en dan toch nu.. de grote stap! Gaan posten! Waarom? Wat moest je delen?
Je bent eddem zelf tegen gekomen, eddem probeerde je te versieren terwijl hij snikte over de fouten die hij gemaakt heeft?
Eigenlijk was ik al een beetje gestorven van binnen, maar jij hebt me wakker geschud!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:01 schreef Greys het volgende:
Nou, ik ben blij dat ik heb kunnen bijdragen aan deze grote stap in je leven!
Je life is eindelijk complietquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik al een beetje gestorven van binnen, maar jij hebt me wakker geschud!![]()
![]()
Ik voel weer dat ik leef, ik bruis het uit!
Alsof I een roze bril op have!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:35 schreef DarkElf het volgende:
wat een opluchting he na al die jaren grijs zien.. dat je nu weer volop leeft en kleuren ziet
Dat heeft ze toch echt helemaal aan zichzelf te danken... als zij aan het begin van haar relatie de reacties beperkt had tot "geen commentaar" dan was er weinig aan de hand geweest.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij leeft zich gewoon enorm goed in. Wat een schat! Wat een lieverd! Waar vind je die mannen nog, die een blowtje opsteken om jou bij te staan in je rouwverwerking? Ik had ze niet hoor, van die meestervende steun-mannen, toen ik ze nodig had.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:08 schreef Vivi het volgende:
Misschien is ie al weer een beetje aan het sterven. Uit solidariteit met schoonmama. Die Eddem.
Als je dat niet kunt inschatten dan heb je wel een enorme plaat voor je kop.... je pikt iemands man af en dan ga je zijn vrouw ook nog eens als de wicked witch from the west neerzetten??quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
Leandra, ja absoluut, maar ik weet niet zeker of ze vantevoren had ingeschat hoe verschrikkelijk onsympathiek ze overkwam.
Om vervolgens precies datgene te doen wat je bij hoog en laag ontkende en wat een lage insinuatie van de bedrogen vrouw van je rozebebrilde geliefde zou zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:50 schreef Leandra het volgende:
Als je dat niet kunt inschatten dan heb je wel een enorme plaat voor je kop.... je pikt iemands man af en dan ga je zijn vrouw ook nog eens als de wicked witch from the west neerzetten??
alles leuk en aardig maar dan had ze dat beter in een persbericht kunnen doen... dit geloven we natuurlijk nooit als Mickje zegt dat haar mama dit zei...quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:07 schreef keesjeislief het volgende:
Misschien is het allemaal wel heel anders gegaan, misschien heeft de moeder van Mickey wel tegen haar gezegd "Lieverd, niet huilen, luister nu eens goed naar me: ik wil dat je vertrekt naar de USA met Adam! Jou gelukkig te weten is alleen maar goed voor me, en als je hier blijft weet je wel hoe het gaat: die Paay mobiliseert al haar vriendjes in paparazziland om jullie, en vooral jou, zwart te maken. Onder die plasticen huid en blinkende sieraden schuilt niets meer dan een ordinair Rotterdams straatwijf hoor! Ga je geluk achterna meisje!"..
Prachtigquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:07 schreef keesjeislief het volgende:
Misschien is het allemaal wel heel anders gegaan, misschien heeft de moeder van Mickey wel tegen haar gezegd "Lieverd, niet huilen, luister nu eens goed naar me: ik wil dat je vertrekt naar de USA met Adam! Jou gelukkig te weten is alleen maar goed voor me, en als je hier blijft weet je wel hoe het gaat: die Paay mobiliseert al haar vriendjes in paparazziland om jullie, en vooral jou, zwart te maken. Onder die plasticen huid en blinkende sieraden schuilt niets meer dan een ordinair Rotterdams straatwijf hoor! Ga je geluk achterna meisje!"..
Team Adam betreurt deze stap ten zeerste en erkent dat het aankomt als een mokerslag in hun strijd voor een rechtvaardigere Currygate. Vergeet niet dat de deur altijd openstaat hoor!quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:41 schreef conleche het volgende:
Lieve Keesje: ik heb kamp Eddem overwogen. Maar Mick is de reden dat ik ervan af zie. Scusi.
een paaysmilie isquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
Kees, lieve kees, kan je ook een Paaysmiley maken?
En een homewreckerMeisje Mick smiley?
Een beetje als dezequote:Op dinsdag 1 september 2009 16:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
een paaysmilie ismet rode lippenstift en losvliegende haarstukken?
Toch moet ik keesje credits geven, alleen al voor zijn postings.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
En Meisje Mick:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
En Meisje Mick:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb nooit eerder met die smileys geknoeid dus er zijn zeker mensen die dat veel beter kunnen hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:14 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Heb nooit eerder met die smileys geknoeid dus er zijn zeker mensen die dat veel beter kunnen hoor
Wij van [ afbeelding ] Team Adam [ afbeelding ] zijn natuurlijk niet de beroerdste, dus hierbij een Paay-ten-voeten-uit-smiley:
[ afbeelding ]
Het gaat je goed af.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:14 schreef keesjeislief het volgende:
Heb nooit eerder met die smileys geknoeid dus er zijn zeker mensen die dat veel beter kunnen hoor
[ afbeelding ]
Team Adam doet, very American, aan subliminal messaging.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:16 schreef CarOnline het volgende:
Maar soms heb ik het idee dat ze in een of andere zombie veranderd, héél gek!
"Twee geloven op één kussen ..."quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:46 schreef Duderella het volgende:
Kees!![]()
Ik hou een beetje van je. Ik weet dat het een onmogelijke liefde is, want tja, onze werelden verschillen te veel van elkaar. Jij team Eddem, ik team Ptwish.
Maar toch zal ik je nooit vergeten en soms, héél stiekem, even denken aan die kompliet funny man uit team Eddem (nou ja, gewoon aan heel team Eddem dus eigenlijk)
De oude is er ook nog:quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
Heuj!
Eerder vanavond was heur pet veel matrozeriger dan nu!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:56 schreef keesjeislief het volgende:
"Twee geloven op één kussen ...". Maar je mag rustig weten dat ik 's avonds, als het donker is en stil en ik alleen ben met mijn gedachten, bepaalde verlangens nauwelijks kan onderdrukken Duderella.
.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:58 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Dat zombiegebeuren zie ik nu pas!
Maar heur petje was met meer wit toch echt meer matrozeriger hoor!
Haha ja dat dacht ik alquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:56 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
(Ik hoopte eigenlijk dat niet iedereen het meteen in de gaten zou hebben, zodat iemand eerst enthousiast en onwetend met die smiley aan de pro-Ptwish-gang zou gaan. Ik hoop nog een beetje op Greys. *gniffel*.)
Tja, typisch geval van don't shoot the messenger lijkt mij.quote:[
Ze stuurde christina een smsje dat haar vader een ander had
Kees, gooi die poort maar open: ik stap over naar Team Eddemquote:Op woensdag 2 september 2009 07:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG! Op nu.nl "Adam curry verbreekt eindelijk het stilzwijgen!"
"WAT PATRICIA DEED WAS ONVERGEEFLIJK"
En dan denk je nu gaat the shit the van hitten en komt alle draahaaamaa er uit. Kunnen wij pwtish adepten niet anders dan overstappen naar tiem eddem omdat Patricia helemaal niet het verzorgende, goedlachse, ballendraaiende stand by your man glampoesje is that we all know and love (behalve keesje en pietverdriet... )
WANT WAT DID ONS PWTISH!!!! DE ONVERGEEFLIJKE TEEF!!!!
Ik denk dat hij het nieuws Chrissie zelf via Twitter had willen brengenquote:Op woensdag 2 september 2009 08:59 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Kees, gooi die poort maar open: ik stap over naar Team EddemDit kan natuurlijk niet. Een beetje onpersoonlijke sms'jes sturen terwijl het zo weinig moeite is om het nieuws van de scheiding boven een zelfgedraaid gehaktballetje te vertellen
Of bedoelde Adam dat niet en had hij het zélf willen vertellen? Of samen met Micky? Of in een satelliet-interview met RTL Boulevard? Of wat?
Dát jaquote:Op woensdag 2 september 2009 09:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het nieuws Chrissie zelf via Twitter had willen brengen
Ja maar... ja maar... ons was dirt en heftige zaken beloofd waarover wij de volgende dag op het werk massaal bij de waterkoeler zouden sprekenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:55 schreef beequeen het volgende:
Dat was deze site Greys. Ging dus om de modeshow en zulks. Pffff, niks spanning ende senatie.![]()
http://gespot.at5.nl/
Zullen we Frank even massaal laten weten dat we zwaar teleurgesteld zijn?quote:Reactie van frank buis op 25 augustus 2009 om 16:34
95% van mijn foto’s (filmpjes) zijn buitenlandse sterren. soms pak ik een nederlandse “ster” als die ook hot in het nieuws is…ik was getipt dat Adam Curry 2 dagen in Amsterdam zou zijn…alleen ik en een fotograaf van weekend hebben daaraan gewerkt. en er komt nog meer nieuws rond Adam Curry en Micky Hoogendijk..over de “papperazi” foto sessie die geheel in scene is gezet door Adam Curry en Micky Hoogendijk.
quote:Reactie van frank buis op 26 augustus 2009 om 21:37
en ten tweede..kijk maar wat ik aanstaande maandag over Adam Curry en Micky hoogendijk op de site ga zetten..ik heb het al gemaakt maar wacht tot maandag met publiceren.
Wiet kopen?quote:Op woensdag 2 september 2009 10:09 schreef CarOnline het volgende:
Ben wel benieuwd naar de geheel-in-scene-gezette-'papperazi'-foto-sessie-door-Adam-Curry-en-Micky-Hoogendijk![]()
Waarom zou je zoiets doen?![]()
En wát zouden ze doen? Naar de Appie? Ringen uitzoeken?
Het k**wijfquote:Op woensdag 2 september 2009 07:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG! Op nu.nl "Adam curry verbreekt eindelijk het stilzwijgen!"
"WAT PATRICIA DEED WAS ONVERGEEFLIJK"
En dan denk je nu gaat the shit the van hitten en komt alle draahaaamaa er uit. Kunnen wij pwtish adepten niet anders dan overstappen naar tiem eddem omdat Patricia helemaal niet het verzorgende, goedlachse, ballendraaiende stand by your man glampoesje is that we all know and love (behalve keesje en pietverdriet... )
WANT WAT DID ONS PWTISH!!!! DE ONVERGEEFLIJKE TEEF!!!!
Hij wacht nog even met publiceren...quote:Op woensdag 2 september 2009 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... ons was dirt en heftige zaken beloofd waarover wij de volgende dag op het werk massaal bij de waterkoeler zouden spreken![]()
[..]
Zullen we Frank even massaal laten weten dat we zwaar teleurgesteld zijn?
quote:Reactie van frank buis op 31 augustus 2009 om 17:52
heb al veel gemaakt over adam en micky…maar wacht nog ff met publicatie..dus stay tuned…bij de begrafenis van micky’s moeder zul je mij niet zien..heb ook mijn respect naar hen…vandaar dat ik alles nog ff vast hou..tot het goede moment daar is.
quote:Reactie van frank buis op 1 september 2009 om 19:34
ik heb veel beelden gemaakt van micky en adam
shownieuws wilde die zaterdagavond uitzenden…ik persoonlijk heb daar geen toesteming voor gegeven..shownieuws begon zelfs meer geld te bieden waarop ik reageerde al bied je nu 10.000..ik wil mijn beelden niet nu op tv zien..
ik wacht op het juiste moment om die beelden vrij te geven voor uitzending op tv
quote:Reactie van frank buis op 1 september 2009 om 19:42
ik heb geen enkel beeld van micky tot nu toe vrijgegeven voor publicatie..terwijl ik er echt veel heb gemaakt de afgelopen week, op het moment dat ik hoorde dat de moeder van micky was overleden heb ik mijn beelden stop gezet uit te zenden…juist ik heb respect en moraal
dat is waarom ik goed in het leven sta..en mezelf in de spiegel kan facen
quote:ik persoonlijk heb daar geen toesteming voor gegeven..shownieuws begon zelfs meer geld te bieden waarop ik reageerde al bied je nu 10.000..ik wil mijn beelden niet nu op tv zien..
is toch om te giéren als je bedenkt dat hij ook dat stukje over blowende Eddem op die site had gezet:quote:op het moment dat ik hoorde dat de moeder van micky was overleden heb ik mijn beelden stop gezet uit te zenden…juist ik heb respect en moraal
dat is waarom ik goed in het leven sta..en mezelf in de spiegel kan facen
Nou nou. Poeh poeh. Wat een moraal en respectquote:Ik vond zelfs bij zijn auto de joint die hij gauw weg gooide toen hij zag dat ik hem betrapte met jointje op de gracht, dus heb ook het bewijs én DNA van Adam Curry.”
quote:Finally home. Thanks for all your replies with photo links!! Not too pleased with the ammont of people that have noticed my HUGE ears..
about 1 hour ago from web
Zouden ze ergens gelezen hebben dat je er met een babypoep-geelbruinig kleurtje slanker uit ziet?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:05 schreef DarkElf het volgende:
ze hebben een beetje een ziekelijke kleur ja de dames, en idd de oren zijn vrij fors..
Maar hij corrigeerde zichzelf snel:quote:adamcurry@chrissiecurry
LOVE those Curry-Ears! You didn't great babes. A true diva on the catwalk! xxx
quote:adamcurry@chrissiecurry
Errr, that should have read: You DID Great![]()
FOK! sputtert idd enormquote:Op woensdag 2 september 2009 15:39 schreef Greys het volgende:
Sputtert FOK! nou zo of ligt dat aan hier?![]()
Anyway... paps Eddem stuurt weer eens een Twitter naar dochterlief.
Wel zo persoonlijk natuurlijk!Maar bijna ging hij daar de mist in!
[..]
Maar hij corrigeerde zichzelf snel:
[..]
Wat een lieve vader is Adam ook he!quote:adamcurry@chrissiecurry
LOVE those Curry-Ears! You didn't great babes. A true diva on the catwalk! xxx
ik zou bijna overstappen naar teem Eddem!quote:Op woensdag 2 september 2009 17:20 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Wat een lieve vader is Adam ook he!.
Dat was een schrijffout die hij al meteen gecorrigeerd heeftquote:Op woensdag 2 september 2009 17:52 schreef Copycat het volgende:
Maar ondertussen wel even gezegd hebben dat ze het niet goed deed.
Deadbeat daddy dattie is.
Echt niet. Dat was een overduidelijke fehlleistung.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:04 schreef keesjeislief het volgende:
Dat was een schrijffout die hij al meteen gecorrigeerd heeft.
Jaja, ik hou het op een freudiaanse slip hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 18:04 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Dat was een schrijffout die hij al meteen gecorrigeerd heeft.
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:48 schreef Ole het volgende:
[..]
ik zou bijna overstappen naar teem Eddem!
bijna he!
Ik LOLde best hard.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
Het valt me eigenlijk al mee dat Eddem niet in zijn tweet twitterde ()
You didn't great babes. En die oren heb je van je moeder!
Laten we even eerlijk zijn, het is natuurlijk een ronduit misselijke streek van Paay. Hebben ze net een emotioneel gesprek achter de rug waarin Adam eerlijk opbiecht wat er gebeurd is, waarin ze ook besluiten samen tegen dochterlief te vertellen dat ze uit elkaar gaan en hoe het allemaal verder zal gaan, pakt Paay meteen haar gsm om dochter even te laten weten dat pa een verhouding heeft.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:59 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Kees, gooi die poort maar open: ik stap over naar Team EddemDit kan natuurlijk niet. Een beetje onpersoonlijke sms'jes sturen terwijl het zo weinig moeite is om het nieuws van de scheiding boven een zelfgedraaid gehaktballetje te vertellen
Of bedoelde Adam dat niet en had hij het zélf willen vertellen? Of samen met Micky? Of in een satelliet-interview met RTL Boulevard? Of wat?
Nog een mazzel dat hij een dochter heeft en geen zoon.. Anders zou er misschien over curry worsten getwitterd wordenquote:Op woensdag 2 september 2009 17:20 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Wat een lieve vader is Adam ook he!.
Oh! Nu doe je niet gevat maar gewoon valsch!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:19 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Laten we even eerlijk zijn, het is natuurlijk een ronduit misselijke streek van Paay. Hebben ze net een emotioneel gesprek achter de rug waarin Adam eerlijk opbiecht wat er gebeurd is, waarin ze ook besluiten samen tegen dochterlief te vertellen dat ze uit elkaar gaan en hoe het allemaal verder zal gaan, pakt Paay meteen haar gsm om dochter even te laten weten dat pa een verhouding heeft.
Daar zit natuurlijk maar één gedachte achter: "De eerste klap is een daalder waard, als je mij niet meer wilt kun je je dochter ook vergeten smeerlap!". Getuige de boosheid van dochterlief in de eerste weken was ze er nog bijna mee weggekomen ook, maar gelukkig heeft dochterlief op tijd ingezien dat het allemaal wel wat genaunceerder ligt! [ afbeelding ].
Stukje male bonding he.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:21 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nog een mazzel dat hij een dochter heeft en geen zoon.. Anders zou er misschien over curry worsten getwitterd worden
Liefde overkomt je nu eenmaal he, daar kun je niets tegen doen. En wat moet je dan? Adam is zo'n goedzak dat hij het zijn vrouw niet wil aandoen om in een leugen te leven, dus heeft hij opgebiecht...quote:Op woensdag 2 september 2009 18:29 schreef Ripley het volgende:
Als ie er niet vandoor was gegaan met die cokehoer had Patries ook niets hoeven smsen
... om vervolgens heel stijlvol te roepen tegen elke camera en microfoon die het maar wil horen dat ie nu eindelijk weer kan leren leven en dat ie al tien jaar ongelukkig was in zijn huwelijk. Uhuh, echt een lieverdquote:Op woensdag 2 september 2009 18:38 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Liefde overkomt je nu eenmaal he, daar kun je niets tegen doen. En wat moet je dan? Adam is zo'n goedzak dat hij het zijn vrouw niet wil aandoen om in een leugen te leven, dus heeft hij opgebiecht....
Het is net als female bonding, maar dan veel simpeler en met minder dubbele bodems.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:31 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van hoor
Wat klopt er niet aan dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Nu doe je niet gevat maar gewoon valsch!
En Team Ptwish weet wel beter.
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:51 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Het is net als female bonding, maar dan veel simpeler en met minder dubbele bodems..
Dat Ptwish vanaf dag 1 heeft geroepen dat ze nooit tussen haar dochter en Eddem zou komen.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:53 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan?.
Dat is natuurlijk ontzettend opgeblazen door Paay haar paparazzivriendjes, met Gerard Joling die als 'vriend' het vuur hier en daar nog een beetje extra aanwakkert. Adam werd uietraard continu lastiggevallen en ondervraagd over het hoe & waarom.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
... om vervolgens heel stijlvol te roepen tegen elke camera en microfoon die het maar wil horen dat ie nu eindelijk weer kan leren leven en dat ie al tien jaar ongelukkig was in zijn huwelijk. Uhuh, echt een lieverd
Ja natuurlijk roept ze dat, daar is ze wel street wise genoeg voor. Dat smsje spreekt echter andere taal, dat kan maar om één reden verstuurd zijn, nl. om Adam zwart te maken bij dochter. Als je per sé iets wilt smsen, waarom dan niet "Het gaat niet zo goed tussen ons, we moeten binnenkort even met elkaar praten" oid? Nee, dit maakt maar weer eens duidelijk hoe Paay echt in elkaar zit!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat Ptwish vanaf dag 1 heeft geroepen dat ze nooit tussen haar dochter en Eddem zou komen.
En dat is ook wel gebleken.
Volgens mij heeft ze ook nooit enorm uitgehaald naar Micky in het begin (nog steeds niet echt volgens mij) en andersom wel. Dus Ptwish valt niets te verwijten. Behalve dan misschien dat ze het adres van haar plastidoc geheim houdt
Ja. Je zoekt een lekkere vrouw uit die voorbij komt lopen, dan formuleer je een banale zin waarin zij en jouw curryworst beide voorkomen, de ander gromt instemmend en doet hetzelfde, liefst nóg iets banaler. Gegrinnik. En daar is de band al. Simple as that.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:56 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
! Gewoon 'straight to the point' curry worst talk?
Das gemeen, zomaar Patries laten vallen. Tuuk is keesje haske lief en curryworst enzo, maar daar dump je Patries toch niet voor. Foei Cc.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:20 schreef Copycat het volgende:
Mag ik ook team Kees zijn?
Wat een verademing, zo'n opponent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |