Tuurlijk is het erg voor haar. Maar ik denk niet dat ze hier leest hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:53 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Gecondoleerd met het verlies van je moeder Micky.Gemeend .Punt.
De yogamatjes waren in de aanbieding bij Wal-Martquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:56 schreef Greys het volgende:
Als ze haar moeder 'helemaal niet wilde verlaten', waarom ging ze dan toch zo op stel en sprong met Eddem naar de States in godsnaam?
Je vergeet te vermelden dat de wierrook afdeling ook uitverkoop hieldquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:59 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
De yogamatjes waren in de aanbieding bij Wal-Mart
Gestorven van teleurstelling en verdriet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
Maar ik vind het wel triester voor die moeder.
heb je de reacties ook gelezen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit bericht hoorde nog bij de "gespot" foto's van Eddem.![]()
Eddem gespot.
quote:Reactie van frank buis op 25 augustus 2009 om 16:34
fritsie
95% van mijn foto’s (filmpjes) zijn buitenlandse sterren. soms pak ik een nederlandse “ster” als die ook hot in het nieuws is…ik was getipt dat Adam Curry 2 dagen in Amsterdam zou zijn…alleen ik en een fotograaf van weekend hebben daaraan gewerkt. en er komt nog meer nieuws rond Adam Curry en Micky Hoogendijk..over de “papperazi” foto sessie die geheel in scene is gezet door Adam Curry en Micky Hoogendijk.
quote:Reactie van frank buis op 26 augustus 2009 om 21:37
en ten tweede..kijk maar wat ik aanstaande maandag over Adam Curry en Micky hoogendijk op de site ga zetten..ik heb het al gemaakt maar wacht tot maandag met publiceren.
Pardon?quote:de “papperazi” foto sessie die geheel in scene is gezet door Adam Curry en Micky Hoogendijk.
Nope, die had ik nog niet gelezen, thnx. Spannend dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:05 schreef snetje het volgende:
heb je de reacties ook gelezen?
schijnbaar krijgen we maandag nog wat leuks te zien van Frank![]()
Tuurlijk wel, the show must go on.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan gaat zeh confrontation natuurlijk ook niet door morgen...
quote:MORNING! Going to the albert kuip market today, did all the museums with georgie yesterday. Fashion show tomorrow, the outfits look amazing
about 3 hours ago from web
neuh, gaat om dezelfde conquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:45 schreef Greys het volgende:
Micky zou toch sowieso al niet komen?
Dat zei Ptwish bij Shownieuws? Of gaat het over een andere confrontaaaaaaaasie?
maak je niet druk, daar heeft hij nu micky de hoerrrr voorquote:
Die show waar de dochter van Daphne Deckers aan meedeed was 's middags en buiten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:40 schreef DarkElf het volgende:
Ligt t nou aan mij of is t nog geen weer voor zwarte panty' s?
(t was toch ś middags die show?)
Beetje welquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:48 schreef Xenomaniac het volgende:
De klasse die ze in het begin van de affaire had brokkelt wel snel af nu.
Die Ptwish, wat is ze toch sharpquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:45 schreef Eef999 het volgende:
"Hij kent haar helemaal niet", merkte Paay nuchter op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |