Nou eigenlijk ging het per ongeluk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:50 schreef DarkElf het volgende:
en dan toch nu.. de grote stap! Gaan posten! Waarom? Wat moest je delen?
Je bent eddem zelf tegen gekomen, eddem probeerde je te versieren terwijl hij snikte over de fouten die hij gemaakt heeft?
Eigenlijk was ik al een beetje gestorven van binnen, maar jij hebt me wakker geschud!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:01 schreef Greys het volgende:
Nou, ik ben blij dat ik heb kunnen bijdragen aan deze grote stap in je leven!
Je life is eindelijk complietquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik al een beetje gestorven van binnen, maar jij hebt me wakker geschud!![]()
![]()
Ik voel weer dat ik leef, ik bruis het uit!
Alsof I een roze bril op have!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:35 schreef DarkElf het volgende:
wat een opluchting he na al die jaren grijs zien.. dat je nu weer volop leeft en kleuren ziet
Dat heeft ze toch echt helemaal aan zichzelf te danken... als zij aan het begin van haar relatie de reacties beperkt had tot "geen commentaar" dan was er weinig aan de hand geweest.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar vind je dit dan niet een klein beetje overkomen als een charme-offensief voor Micky? Ze heeft de publieke opinie niet erg mee, de afgelopen maanden, en ik krijg een beetje het gevoel dat ze deze -oprecht heel erg verdrietige- gebeurtenis misschien wil gebruiken om wat sympathieker over te komen.
Laten we wel wezen: ze heeft haar moeder achtergelaten terwijl die doodziek was!
Hij leeft zich gewoon enorm goed in. Wat een schat! Wat een lieverd! Waar vind je die mannen nog, die een blowtje opsteken om jou bij te staan in je rouwverwerking? Ik had ze niet hoor, van die meestervende steun-mannen, toen ik ze nodig had.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:08 schreef Vivi het volgende:
Misschien is ie al weer een beetje aan het sterven. Uit solidariteit met schoonmama. Die Eddem.
Als je dat niet kunt inschatten dan heb je wel een enorme plaat voor je kop.... je pikt iemands man af en dan ga je zijn vrouw ook nog eens als de wicked witch from the west neerzetten??quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
Leandra, ja absoluut, maar ik weet niet zeker of ze vantevoren had ingeschat hoe verschrikkelijk onsympathiek ze overkwam.
Om vervolgens precies datgene te doen wat je bij hoog en laag ontkende en wat een lage insinuatie van de bedrogen vrouw van je rozebebrilde geliefde zou zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:50 schreef Leandra het volgende:
Als je dat niet kunt inschatten dan heb je wel een enorme plaat voor je kop.... je pikt iemands man af en dan ga je zijn vrouw ook nog eens als de wicked witch from the west neerzetten??
alles leuk en aardig maar dan had ze dat beter in een persbericht kunnen doen... dit geloven we natuurlijk nooit als Mickje zegt dat haar mama dit zei...quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:07 schreef keesjeislief het volgende:
Misschien is het allemaal wel heel anders gegaan, misschien heeft de moeder van Mickey wel tegen haar gezegd "Lieverd, niet huilen, luister nu eens goed naar me: ik wil dat je vertrekt naar de USA met Adam! Jou gelukkig te weten is alleen maar goed voor me, en als je hier blijft weet je wel hoe het gaat: die Paay mobiliseert al haar vriendjes in paparazziland om jullie, en vooral jou, zwart te maken. Onder die plasticen huid en blinkende sieraden schuilt niets meer dan een ordinair Rotterdams straatwijf hoor! Ga je geluk achterna meisje!"..
Prachtigquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:07 schreef keesjeislief het volgende:
Misschien is het allemaal wel heel anders gegaan, misschien heeft de moeder van Mickey wel tegen haar gezegd "Lieverd, niet huilen, luister nu eens goed naar me: ik wil dat je vertrekt naar de USA met Adam! Jou gelukkig te weten is alleen maar goed voor me, en als je hier blijft weet je wel hoe het gaat: die Paay mobiliseert al haar vriendjes in paparazziland om jullie, en vooral jou, zwart te maken. Onder die plasticen huid en blinkende sieraden schuilt niets meer dan een ordinair Rotterdams straatwijf hoor! Ga je geluk achterna meisje!"..
Team Adam betreurt deze stap ten zeerste en erkent dat het aankomt als een mokerslag in hun strijd voor een rechtvaardigere Currygate. Vergeet niet dat de deur altijd openstaat hoor!quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:41 schreef conleche het volgende:
Lieve Keesje: ik heb kamp Eddem overwogen. Maar Mick is de reden dat ik ervan af zie. Scusi.
een paaysmilie isquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
Kees, lieve kees, kan je ook een Paaysmiley maken?
En een homewreckerMeisje Mick smiley?
Een beetje als dezequote:Op dinsdag 1 september 2009 16:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
een paaysmilie ismet rode lippenstift en losvliegende haarstukken?
Toch moet ik keesje credits geven, alleen al voor zijn postings.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
En Meisje Mick:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
En Meisje Mick:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb nooit eerder met die smileys geknoeid dus er zijn zeker mensen die dat veel beter kunnen hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:14 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Heb nooit eerder met die smileys geknoeid dus er zijn zeker mensen die dat veel beter kunnen hoor
Wij van [ afbeelding ] Team Adam [ afbeelding ] zijn natuurlijk niet de beroerdste, dus hierbij een Paay-ten-voeten-uit-smiley:
[ afbeelding ]
Het gaat je goed af.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:14 schreef keesjeislief het volgende:
Heb nooit eerder met die smileys geknoeid dus er zijn zeker mensen die dat veel beter kunnen hoor
[ afbeelding ]
Team Adam doet, very American, aan subliminal messaging.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:16 schreef CarOnline het volgende:
Maar soms heb ik het idee dat ze in een of andere zombie veranderd, héél gek!
"Twee geloven op één kussen ..."quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:46 schreef Duderella het volgende:
Kees!![]()
Ik hou een beetje van je. Ik weet dat het een onmogelijke liefde is, want tja, onze werelden verschillen te veel van elkaar. Jij team Eddem, ik team Ptwish.
Maar toch zal ik je nooit vergeten en soms, héél stiekem, even denken aan die kompliet funny man uit team Eddem (nou ja, gewoon aan heel team Eddem dus eigenlijk)
De oude is er ook nog:quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
Heuj!
Eerder vanavond was heur pet veel matrozeriger dan nu!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:56 schreef keesjeislief het volgende:
"Twee geloven op één kussen ...". Maar je mag rustig weten dat ik 's avonds, als het donker is en stil en ik alleen ben met mijn gedachten, bepaalde verlangens nauwelijks kan onderdrukken Duderella.
.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:58 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Dat zombiegebeuren zie ik nu pas!
Maar heur petje was met meer wit toch echt meer matrozeriger hoor!
Haha ja dat dacht ik alquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:56 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
(Ik hoopte eigenlijk dat niet iedereen het meteen in de gaten zou hebben, zodat iemand eerst enthousiast en onwetend met die smiley aan de pro-Ptwish-gang zou gaan. Ik hoop nog een beetje op Greys. *gniffel*.)
Tja, typisch geval van don't shoot the messenger lijkt mij.quote:[
Ze stuurde christina een smsje dat haar vader een ander had
Kees, gooi die poort maar open: ik stap over naar Team Eddemquote:Op woensdag 2 september 2009 07:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG! Op nu.nl "Adam curry verbreekt eindelijk het stilzwijgen!"
"WAT PATRICIA DEED WAS ONVERGEEFLIJK"
En dan denk je nu gaat the shit the van hitten en komt alle draahaaamaa er uit. Kunnen wij pwtish adepten niet anders dan overstappen naar tiem eddem omdat Patricia helemaal niet het verzorgende, goedlachse, ballendraaiende stand by your man glampoesje is that we all know and love (behalve keesje en pietverdriet... )
WANT WAT DID ONS PWTISH!!!! DE ONVERGEEFLIJKE TEEF!!!!
Ze stuurde christina een smsje dat haar vader een ander had
Ik denk dat hij het nieuws Chrissie zelf via Twitter had willen brengenquote:Op woensdag 2 september 2009 08:59 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Kees, gooi die poort maar open: ik stap over naar Team EddemDit kan natuurlijk niet. Een beetje onpersoonlijke sms'jes sturen terwijl het zo weinig moeite is om het nieuws van de scheiding boven een zelfgedraaid gehaktballetje te vertellen
Of bedoelde Adam dat niet en had hij het zélf willen vertellen? Of samen met Micky? Of in een satelliet-interview met RTL Boulevard? Of wat?
Dát jaquote:Op woensdag 2 september 2009 09:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het nieuws Chrissie zelf via Twitter had willen brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |