Ze moet wel een beetje oppassen, ze wordt steeds zuurder lijkt het wel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die Ptwish, wat is ze toch sharp
Wat is daar verongelijkt aan?quote:Paay reageerde verongelijkt op het verdriet van haar voormalige geliefde. "Hij kent haar helemaal niet", merkte Paay nuchter op.
Wat doe jij hier?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:51 schreef keesjeislief het volgende:
Nu de ware hekserige aard van Paay naar boven komt beginnen de schellen bij de volgzame Paay-adepten tóch van de ogen te vallen. Kom maar hoor, relax, er is nog genoeg ruimte bijTeam Adam
, bij de ingang gratis roze brillen en pretsigaretten!
.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:51 schreef keesjeislief het volgende:
Nu de ware hekserige aard van Paay naar boven komt beginnen de schellen bij de volgzame Paay-adepten tóch van de ogen te vallen. Kom maar hoor, relax, er is nog genoeg ruimte bijTeam Adam
.
Mwah, hij was 'hevig geëmotioneerd' en dat vond Ptwish misschien wat overdreven als je iemand niet kent.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:30 schreef conleche het volgende:
Nou ja..... zelfs al ken je iemand niet. Dan kan je je nog wel voorstellen dat het erg is om je moeder te verliezen??Patries had gisteren duidelijk haar dag niet zullen we maar zeggen: ze zag er qua kleding niet uit, ze gaat vér beneden haar niveau een potje bitchslappen en dan nog deze opmerking.......
Maar goed, misschien moest ze ongesteld worden.
Ow wacht!
Nou ja, het gáát in Currygate al een tijdje óók over Eddem hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:01 schreef Furia het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?![]()
Staat hier niets over Adm in de TT!
Ja! Bevrijd jezelf toch van dat doodlopende verzuurde oude-vrouwen-cynisme, voel de jeugd en de hoop en de vrijheid weer door je aderen stromen! Joinquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik herinner me ineens wel vol weemoed de vrijdagavonden, waar ik nog 14 was en me optuigde als een soort Madonnaatje, compleet met schoonheidspukkel op lip, klaar om uit te gaan en dan luisterde naar Curry en van Inkel...........Zucht...........overweegt overstap naar team Eddem...............
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:51 schreef keesjeislief het volgende:
.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:37 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ja! Bevrijd jezelf toch van dat doodlopende verzuurde oude-vrouwen-cynisme, voel de jeugd en de hoop en de vrijheid weer door je aderen stromen! Join
[ afbeelding ] Team Adam! [ afbeelding ]
(Sorry.)
Ik zweer je, je zou er bijjjjjjjjjjna Team Adam van worden.quote:
Maar vind je dit dan niet een klein beetje overkomen als een charme-offensief voor Micky? Ze heeft de publieke opinie niet erg mee, de afgelopen maanden, en ik krijg een beetje het gevoel dat ze deze -oprecht heel erg verdrietige- gebeurtenis misschien wil gebruiken om wat sympathieker over te komen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, hij was 'hevig geëmotioneerd' en dat vond Ptwish misschien wat overdreven als je iemand niet kent.
Maar het is wel ietwat bitter ja. Ik ben ook wel eens hevig geëmotioneerd geweest als iemand overleed die ik niet persoonlijk kende, maar die wel heel belangrijk was voor een ander die ik dan weer wel ken.
Dat gevoel zal Ptwish ook wel hebben, dat Eddem en Mick nu op medelijden hopen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar vind je dit dan niet een klein beetje overkomen als een charme-offensief voor Micky? Ze heeft de publieke opinie niet erg mee, de afgelopen maanden, en ik krijg een beetje het gevoel dat ze deze -oprecht heel erg verdrietige- gebeurtenis misschien wil gebruiken om wat sympathieker over te komen.
Laten we wel wezen: ze heeft haar moeder achtergelaten terwijl die doodziek was!
bij shownieuws was te zien dat ze deze quote uitsprakquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die Ptwish, wat is ze toch sharp
Ja het moet gezegd: hij ís leuk!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zweer je, je zou er bijjjjjjjjjjna Team Adam van worden.
Kees heeft zijn roeping gemist, die moet een politieke partij oprichten en lijsttrekker worden
Denk je echt dat iemand bezig is met de publieke opinie in de dagen dat haar moeder net is overleden?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar vind je dit dan niet een klein beetje overkomen als een charme-offensief voor Micky? Ze heeft de publieke opinie niet erg mee, de afgelopen maanden, en ik krijg een beetje het gevoel dat ze deze -oprecht heel erg verdrietige- gebeurtenis misschien wil gebruiken om wat sympathieker over te komen.
Laten we wel wezen: ze heeft haar moeder achtergelaten terwijl die doodziek was!
Ptwish zag misschien best wel tegen deze dag op. toch heftig en emotioneel lijkt me............En na alles de confrontatie met die verslaggeefster..Ik ben meer benieuwd hoe Micky reageert als Eddem haar niet meer wilt. binnen 1 maand hoop ikquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
bij shownieuws was te zien dat ze deze quote uitsprak
was heel erg mooi gesproken van patries, maar ze moet idd uitkijken dat ze haar klasse niet verliest nu!
Vast niet. Denk ik ook niet. Maar ik denk wel dat Ptwish dat denkt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:16 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Denk je echt dat iemand bezig is met de publieke opinie in de dagen dat haar moeder net is overleden?
Precies, dat zei/schreef ik al.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze was natuurlijk wel meer bezig met haar vers gepikte man toen haar moeder al doodziek was. En eerst zou ze no wayyyy verhuizen vanwege haar moeder en twee dagen later zat ze er toch.
Ptwish draagt geen sloffen "denk ik"quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:03 schreef kissaa het volgende:
[..]
Precies, dat zei/schreef ik al.
En dat Patries een keer uit haarslof schiet vind ik ook begrijpelijk.
Geen idee Mooiiiii...Maar ik zie Patries wel muiltjes dragen met een pompoenquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ptwish draagt geen sloffen "denk ik"Maar hoe heten die dingen.black burreys of zoiets
![]()
Ja, denk ik welquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:16 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Denk je echt dat iemand bezig is met de publieke opinie in de dagen dat haar moeder net is overleden?
Met zo'n ijzertje onderaan..quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:31 schreef kissaa het volgende:
[..]
Geen idee Mooiiiii...Maar ik zie Patries wel muiltjes dragen met een pompoen
En in venijnige hakjes voor een enorme schop.
dat dus ...quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eddem had in zijn enthousiasme in de JoeEsOfEe natuurlijk al een briefje opgeplakt *zoekt naar Exhibit A in een oud topic* dat de buren aldaar niet meer mochten parkeren, want Meisje Mick kwam er aan en er ging verhuisd worden. Dus toen móest ze wel, ondanks haar zieke oude moedertje. Snap dat dan...quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:05 schreef Nadine26 het volgende:
Ken je die mop van het meisje dat niet naar Amerika ging?![]()
Haha wat goed dat jij het vraagt want ik zat het me ookal af te vragen als echt provinciaaltjequote:Op dinsdag 1 september 2009 09:24 schreef Greys het volgende:
Nu niet lachen he (nou ja, een béétje mag) om Provinciaaltje Greys met de volgende vraag:
Hoe zien jullie aan die foto dat het een joint is? Kan het niet gewoon een sigaret of shaggie zijn?
Faalangstquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:41 schreef Greys het volgende:
Welkom mede-provinciaaltje!
Dat je zo lang je mond hebt kunnen houden, als je al vanaf Deel 1 meeleest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |