Eigenlijk was ik al een beetje gestorven van binnen, maar jij hebt me wakker geschud!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:01 schreef Greys het volgende:
Nou, ik ben blij dat ik heb kunnen bijdragen aan deze grote stap in je leven!
Je life is eindelijk complietquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik al een beetje gestorven van binnen, maar jij hebt me wakker geschud!![]()
![]()
Ik voel weer dat ik leef, ik bruis het uit!
Alsof I een roze bril op have!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:35 schreef DarkElf het volgende:
wat een opluchting he na al die jaren grijs zien.. dat je nu weer volop leeft en kleuren ziet
Dat heeft ze toch echt helemaal aan zichzelf te danken... als zij aan het begin van haar relatie de reacties beperkt had tot "geen commentaar" dan was er weinig aan de hand geweest.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar vind je dit dan niet een klein beetje overkomen als een charme-offensief voor Micky? Ze heeft de publieke opinie niet erg mee, de afgelopen maanden, en ik krijg een beetje het gevoel dat ze deze -oprecht heel erg verdrietige- gebeurtenis misschien wil gebruiken om wat sympathieker over te komen.
Laten we wel wezen: ze heeft haar moeder achtergelaten terwijl die doodziek was!
Hij leeft zich gewoon enorm goed in. Wat een schat! Wat een lieverd! Waar vind je die mannen nog, die een blowtje opsteken om jou bij te staan in je rouwverwerking? Ik had ze niet hoor, van die meestervende steun-mannen, toen ik ze nodig had.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:08 schreef Vivi het volgende:
Misschien is ie al weer een beetje aan het sterven. Uit solidariteit met schoonmama. Die Eddem.
Als je dat niet kunt inschatten dan heb je wel een enorme plaat voor je kop.... je pikt iemands man af en dan ga je zijn vrouw ook nog eens als de wicked witch from the west neerzetten??quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
Leandra, ja absoluut, maar ik weet niet zeker of ze vantevoren had ingeschat hoe verschrikkelijk onsympathiek ze overkwam.
Om vervolgens precies datgene te doen wat je bij hoog en laag ontkende en wat een lage insinuatie van de bedrogen vrouw van je rozebebrilde geliefde zou zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:50 schreef Leandra het volgende:
Als je dat niet kunt inschatten dan heb je wel een enorme plaat voor je kop.... je pikt iemands man af en dan ga je zijn vrouw ook nog eens als de wicked witch from the west neerzetten??
alles leuk en aardig maar dan had ze dat beter in een persbericht kunnen doen... dit geloven we natuurlijk nooit als Mickje zegt dat haar mama dit zei...quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:07 schreef keesjeislief het volgende:
Misschien is het allemaal wel heel anders gegaan, misschien heeft de moeder van Mickey wel tegen haar gezegd "Lieverd, niet huilen, luister nu eens goed naar me: ik wil dat je vertrekt naar de USA met Adam! Jou gelukkig te weten is alleen maar goed voor me, en als je hier blijft weet je wel hoe het gaat: die Paay mobiliseert al haar vriendjes in paparazziland om jullie, en vooral jou, zwart te maken. Onder die plasticen huid en blinkende sieraden schuilt niets meer dan een ordinair Rotterdams straatwijf hoor! Ga je geluk achterna meisje!"..
Prachtigquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:07 schreef keesjeislief het volgende:
Misschien is het allemaal wel heel anders gegaan, misschien heeft de moeder van Mickey wel tegen haar gezegd "Lieverd, niet huilen, luister nu eens goed naar me: ik wil dat je vertrekt naar de USA met Adam! Jou gelukkig te weten is alleen maar goed voor me, en als je hier blijft weet je wel hoe het gaat: die Paay mobiliseert al haar vriendjes in paparazziland om jullie, en vooral jou, zwart te maken. Onder die plasticen huid en blinkende sieraden schuilt niets meer dan een ordinair Rotterdams straatwijf hoor! Ga je geluk achterna meisje!"..
Team Adam betreurt deze stap ten zeerste en erkent dat het aankomt als een mokerslag in hun strijd voor een rechtvaardigere Currygate. Vergeet niet dat de deur altijd openstaat hoor!quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:41 schreef conleche het volgende:
Lieve Keesje: ik heb kamp Eddem overwogen. Maar Mick is de reden dat ik ervan af zie. Scusi.
een paaysmilie isquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
Kees, lieve kees, kan je ook een Paaysmiley maken?
En een homewreckerMeisje Mick smiley?
Een beetje als dezequote:Op dinsdag 1 september 2009 16:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
een paaysmilie ismet rode lippenstift en losvliegende haarstukken?
Toch moet ik keesje credits geven, alleen al voor zijn postings.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
En Meisje Mick:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
En Meisje Mick:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb nooit eerder met die smileys geknoeid dus er zijn zeker mensen die dat veel beter kunnen hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:14 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Heb nooit eerder met die smileys geknoeid dus er zijn zeker mensen die dat veel beter kunnen hoor
Wij van [ afbeelding ] Team Adam [ afbeelding ] zijn natuurlijk niet de beroerdste, dus hierbij een Paay-ten-voeten-uit-smiley:
[ afbeelding ]
Het gaat je goed af.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:14 schreef keesjeislief het volgende:
Heb nooit eerder met die smileys geknoeid dus er zijn zeker mensen die dat veel beter kunnen hoor
[ afbeelding ]
Team Adam doet, very American, aan subliminal messaging.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:16 schreef CarOnline het volgende:
Maar soms heb ik het idee dat ze in een of andere zombie veranderd, héél gek!
"Twee geloven op één kussen ..."quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:46 schreef Duderella het volgende:
Kees!![]()
Ik hou een beetje van je. Ik weet dat het een onmogelijke liefde is, want tja, onze werelden verschillen te veel van elkaar. Jij team Eddem, ik team Ptwish.
Maar toch zal ik je nooit vergeten en soms, héél stiekem, even denken aan die kompliet funny man uit team Eddem (nou ja, gewoon aan heel team Eddem dus eigenlijk)
De oude is er ook nog:quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
Heuj!
Eerder vanavond was heur pet veel matrozeriger dan nu!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:56 schreef keesjeislief het volgende:
"Twee geloven op één kussen ...". Maar je mag rustig weten dat ik 's avonds, als het donker is en stil en ik alleen ben met mijn gedachten, bepaalde verlangens nauwelijks kan onderdrukken Duderella.
.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:58 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Dat zombiegebeuren zie ik nu pas!
Maar heur petje was met meer wit toch echt meer matrozeriger hoor!
Haha ja dat dacht ik alquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:56 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
(Ik hoopte eigenlijk dat niet iedereen het meteen in de gaten zou hebben, zodat iemand eerst enthousiast en onwetend met die smiley aan de pro-Ptwish-gang zou gaan. Ik hoop nog een beetje op Greys. *gniffel*.)
Tja, typisch geval van don't shoot the messenger lijkt mij.quote:[
Ze stuurde christina een smsje dat haar vader een ander had
Kees, gooi die poort maar open: ik stap over naar Team Eddemquote:Op woensdag 2 september 2009 07:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG! Op nu.nl "Adam curry verbreekt eindelijk het stilzwijgen!"
"WAT PATRICIA DEED WAS ONVERGEEFLIJK"
En dan denk je nu gaat the shit the van hitten en komt alle draahaaamaa er uit. Kunnen wij pwtish adepten niet anders dan overstappen naar tiem eddem omdat Patricia helemaal niet het verzorgende, goedlachse, ballendraaiende stand by your man glampoesje is that we all know and love (behalve keesje en pietverdriet... )
WANT WAT DID ONS PWTISH!!!! DE ONVERGEEFLIJKE TEEF!!!!
Ik denk dat hij het nieuws Chrissie zelf via Twitter had willen brengenquote:Op woensdag 2 september 2009 08:59 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Kees, gooi die poort maar open: ik stap over naar Team EddemDit kan natuurlijk niet. Een beetje onpersoonlijke sms'jes sturen terwijl het zo weinig moeite is om het nieuws van de scheiding boven een zelfgedraaid gehaktballetje te vertellen
Of bedoelde Adam dat niet en had hij het zélf willen vertellen? Of samen met Micky? Of in een satelliet-interview met RTL Boulevard? Of wat?
Dát jaquote:Op woensdag 2 september 2009 09:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het nieuws Chrissie zelf via Twitter had willen brengen
Ja maar... ja maar... ons was dirt en heftige zaken beloofd waarover wij de volgende dag op het werk massaal bij de waterkoeler zouden sprekenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:55 schreef beequeen het volgende:
Dat was deze site Greys. Ging dus om de modeshow en zulks. Pffff, niks spanning ende senatie.![]()
http://gespot.at5.nl/
Zullen we Frank even massaal laten weten dat we zwaar teleurgesteld zijn?quote:Reactie van frank buis op 25 augustus 2009 om 16:34
95% van mijn foto’s (filmpjes) zijn buitenlandse sterren. soms pak ik een nederlandse “ster” als die ook hot in het nieuws is…ik was getipt dat Adam Curry 2 dagen in Amsterdam zou zijn…alleen ik en een fotograaf van weekend hebben daaraan gewerkt. en er komt nog meer nieuws rond Adam Curry en Micky Hoogendijk..over de “papperazi” foto sessie die geheel in scene is gezet door Adam Curry en Micky Hoogendijk.
quote:Reactie van frank buis op 26 augustus 2009 om 21:37
en ten tweede..kijk maar wat ik aanstaande maandag over Adam Curry en Micky hoogendijk op de site ga zetten..ik heb het al gemaakt maar wacht tot maandag met publiceren.
Wiet kopen?quote:Op woensdag 2 september 2009 10:09 schreef CarOnline het volgende:
Ben wel benieuwd naar de geheel-in-scene-gezette-'papperazi'-foto-sessie-door-Adam-Curry-en-Micky-Hoogendijk![]()
Waarom zou je zoiets doen?![]()
En wát zouden ze doen? Naar de Appie? Ringen uitzoeken?
Het k**wijfquote:Op woensdag 2 september 2009 07:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG! Op nu.nl "Adam curry verbreekt eindelijk het stilzwijgen!"
"WAT PATRICIA DEED WAS ONVERGEEFLIJK"
En dan denk je nu gaat the shit the van hitten en komt alle draahaaamaa er uit. Kunnen wij pwtish adepten niet anders dan overstappen naar tiem eddem omdat Patricia helemaal niet het verzorgende, goedlachse, ballendraaiende stand by your man glampoesje is that we all know and love (behalve keesje en pietverdriet... )
WANT WAT DID ONS PWTISH!!!! DE ONVERGEEFLIJKE TEEF!!!!
Hij wacht nog even met publiceren...quote:Op woensdag 2 september 2009 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... ons was dirt en heftige zaken beloofd waarover wij de volgende dag op het werk massaal bij de waterkoeler zouden spreken![]()
[..]
Zullen we Frank even massaal laten weten dat we zwaar teleurgesteld zijn?
quote:Reactie van frank buis op 31 augustus 2009 om 17:52
heb al veel gemaakt over adam en micky…maar wacht nog ff met publicatie..dus stay tuned…bij de begrafenis van micky’s moeder zul je mij niet zien..heb ook mijn respect naar hen…vandaar dat ik alles nog ff vast hou..tot het goede moment daar is.
quote:Reactie van frank buis op 1 september 2009 om 19:34
ik heb veel beelden gemaakt van micky en adam
shownieuws wilde die zaterdagavond uitzenden…ik persoonlijk heb daar geen toesteming voor gegeven..shownieuws begon zelfs meer geld te bieden waarop ik reageerde al bied je nu 10.000..ik wil mijn beelden niet nu op tv zien..
ik wacht op het juiste moment om die beelden vrij te geven voor uitzending op tv
quote:Reactie van frank buis op 1 september 2009 om 19:42
ik heb geen enkel beeld van micky tot nu toe vrijgegeven voor publicatie..terwijl ik er echt veel heb gemaakt de afgelopen week, op het moment dat ik hoorde dat de moeder van micky was overleden heb ik mijn beelden stop gezet uit te zenden…juist ik heb respect en moraal
dat is waarom ik goed in het leven sta..en mezelf in de spiegel kan facen
quote:ik persoonlijk heb daar geen toesteming voor gegeven..shownieuws begon zelfs meer geld te bieden waarop ik reageerde al bied je nu 10.000..ik wil mijn beelden niet nu op tv zien..
is toch om te giéren als je bedenkt dat hij ook dat stukje over blowende Eddem op die site had gezet:quote:op het moment dat ik hoorde dat de moeder van micky was overleden heb ik mijn beelden stop gezet uit te zenden…juist ik heb respect en moraal
dat is waarom ik goed in het leven sta..en mezelf in de spiegel kan facen
Nou nou. Poeh poeh. Wat een moraal en respectquote:Ik vond zelfs bij zijn auto de joint die hij gauw weg gooide toen hij zag dat ik hem betrapte met jointje op de gracht, dus heb ook het bewijs én DNA van Adam Curry.”
quote:Finally home. Thanks for all your replies with photo links!! Not too pleased with the ammont of people that have noticed my HUGE ears..
about 1 hour ago from web
Zouden ze ergens gelezen hebben dat je er met een babypoep-geelbruinig kleurtje slanker uit ziet?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:05 schreef DarkElf het volgende:
ze hebben een beetje een ziekelijke kleur ja de dames, en idd de oren zijn vrij fors..
Maar hij corrigeerde zichzelf snel:quote:adamcurry@chrissiecurry
LOVE those Curry-Ears! You didn't great babes. A true diva on the catwalk! xxx
quote:adamcurry@chrissiecurry
Errr, that should have read: You DID Great![]()
FOK! sputtert idd enormquote:Op woensdag 2 september 2009 15:39 schreef Greys het volgende:
Sputtert FOK! nou zo of ligt dat aan hier?![]()
Anyway... paps Eddem stuurt weer eens een Twitter naar dochterlief.
Wel zo persoonlijk natuurlijk!Maar bijna ging hij daar de mist in!
[..]
Maar hij corrigeerde zichzelf snel:
[..]
Wat een lieve vader is Adam ook he!quote:adamcurry@chrissiecurry
LOVE those Curry-Ears! You didn't great babes. A true diva on the catwalk! xxx
ik zou bijna overstappen naar teem Eddem!quote:Op woensdag 2 september 2009 17:20 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Wat een lieve vader is Adam ook he!.
Dat was een schrijffout die hij al meteen gecorrigeerd heeftquote:Op woensdag 2 september 2009 17:52 schreef Copycat het volgende:
Maar ondertussen wel even gezegd hebben dat ze het niet goed deed.
Deadbeat daddy dattie is.
Echt niet. Dat was een overduidelijke fehlleistung.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:04 schreef keesjeislief het volgende:
Dat was een schrijffout die hij al meteen gecorrigeerd heeft.
Jaja, ik hou het op een freudiaanse slip hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 18:04 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Dat was een schrijffout die hij al meteen gecorrigeerd heeft.
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:48 schreef Ole het volgende:
[..]
ik zou bijna overstappen naar teem Eddem!
bijna he!
Ik LOLde best hard.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
Het valt me eigenlijk al mee dat Eddem niet in zijn tweet twitterde ()
You didn't great babes. En die oren heb je van je moeder!
Laten we even eerlijk zijn, het is natuurlijk een ronduit misselijke streek van Paay. Hebben ze net een emotioneel gesprek achter de rug waarin Adam eerlijk opbiecht wat er gebeurd is, waarin ze ook besluiten samen tegen dochterlief te vertellen dat ze uit elkaar gaan en hoe het allemaal verder zal gaan, pakt Paay meteen haar gsm om dochter even te laten weten dat pa een verhouding heeft.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:59 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Kees, gooi die poort maar open: ik stap over naar Team EddemDit kan natuurlijk niet. Een beetje onpersoonlijke sms'jes sturen terwijl het zo weinig moeite is om het nieuws van de scheiding boven een zelfgedraaid gehaktballetje te vertellen
Of bedoelde Adam dat niet en had hij het zélf willen vertellen? Of samen met Micky? Of in een satelliet-interview met RTL Boulevard? Of wat?
.
Nog een mazzel dat hij een dochter heeft en geen zoon.. Anders zou er misschien over curry worsten getwitterd wordenquote:Op woensdag 2 september 2009 17:20 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Wat een lieve vader is Adam ook he!.
Oh! Nu doe je niet gevat maar gewoon valsch!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:19 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Laten we even eerlijk zijn, het is natuurlijk een ronduit misselijke streek van Paay. Hebben ze net een emotioneel gesprek achter de rug waarin Adam eerlijk opbiecht wat er gebeurd is, waarin ze ook besluiten samen tegen dochterlief te vertellen dat ze uit elkaar gaan en hoe het allemaal verder zal gaan, pakt Paay meteen haar gsm om dochter even te laten weten dat pa een verhouding heeft.
Daar zit natuurlijk maar één gedachte achter: "De eerste klap is een daalder waard, als je mij niet meer wilt kun je je dochter ook vergeten smeerlap!". Getuige de boosheid van dochterlief in de eerste weken was ze er nog bijna mee weggekomen ook, maar gelukkig heeft dochterlief op tijd ingezien dat het allemaal wel wat genaunceerder ligt! [ afbeelding ].
Stukje male bonding he.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:21 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nog een mazzel dat hij een dochter heeft en geen zoon.. Anders zou er misschien over curry worsten getwitterd worden
Liefde overkomt je nu eenmaal he, daar kun je niets tegen doen. En wat moet je dan? Adam is zo'n goedzak dat hij het zijn vrouw niet wil aandoen om in een leugen te leven, dus heeft hij opgebiecht...quote:Op woensdag 2 september 2009 18:29 schreef Ripley het volgende:
Als ie er niet vandoor was gegaan met die cokehoer had Patries ook niets hoeven smsen
... om vervolgens heel stijlvol te roepen tegen elke camera en microfoon die het maar wil horen dat ie nu eindelijk weer kan leren leven en dat ie al tien jaar ongelukkig was in zijn huwelijk. Uhuh, echt een lieverdquote:Op woensdag 2 september 2009 18:38 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Liefde overkomt je nu eenmaal he, daar kun je niets tegen doen. En wat moet je dan? Adam is zo'n goedzak dat hij het zijn vrouw niet wil aandoen om in een leugen te leven, dus heeft hij opgebiecht....
Het is net als female bonding, maar dan veel simpeler en met minder dubbele bodems.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:31 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van hoor
Wat klopt er niet aan dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Nu doe je niet gevat maar gewoon valsch!
En Team Ptwish weet wel beter.
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:51 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Het is net als female bonding, maar dan veel simpeler en met minder dubbele bodems..
Dat Ptwish vanaf dag 1 heeft geroepen dat ze nooit tussen haar dochter en Eddem zou komen.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:53 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan?.
Dat is natuurlijk ontzettend opgeblazen door Paay haar paparazzivriendjes, met Gerard Joling die als 'vriend' het vuur hier en daar nog een beetje extra aanwakkert. Adam werd uietraard continu lastiggevallen en ondervraagd over het hoe & waarom.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
... om vervolgens heel stijlvol te roepen tegen elke camera en microfoon die het maar wil horen dat ie nu eindelijk weer kan leren leven en dat ie al tien jaar ongelukkig was in zijn huwelijk. Uhuh, echt een lieverd
Ja natuurlijk roept ze dat, daar is ze wel street wise genoeg voor. Dat smsje spreekt echter andere taal, dat kan maar om één reden verstuurd zijn, nl. om Adam zwart te maken bij dochter. Als je per sé iets wilt smsen, waarom dan niet "Het gaat niet zo goed tussen ons, we moeten binnenkort even met elkaar praten" oid? Nee, dit maakt maar weer eens duidelijk hoe Paay echt in elkaar zit!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat Ptwish vanaf dag 1 heeft geroepen dat ze nooit tussen haar dochter en Eddem zou komen.
En dat is ook wel gebleken.
Volgens mij heeft ze ook nooit enorm uitgehaald naar Micky in het begin (nog steeds niet echt volgens mij) en andersom wel. Dus Ptwish valt niets te verwijten. Behalve dan misschien dat ze het adres van haar plastidoc geheim houdt
Ja. Je zoekt een lekkere vrouw uit die voorbij komt lopen, dan formuleer je een banale zin waarin zij en jouw curryworst beide voorkomen, de ander gromt instemmend en doet hetzelfde, liefst nóg iets banaler. Gegrinnik. En daar is de band al. Simple as that.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:56 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
! Gewoon 'straight to the point' curry worst talk?
Das gemeen, zomaar Patries laten vallen. Tuuk is keesje haske lief en curryworst enzo, maar daar dump je Patries toch niet voor. Foei Cc.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:20 schreef Copycat het volgende:
Mag ik ook team Kees zijn?
Wat een verademing, zo'n opponent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |