Ja maar... ja maar... ons was dirt en heftige zaken beloofd waarover wij de volgende dag op het werk massaal bij de waterkoeler zouden sprekenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:55 schreef beequeen het volgende:
Dat was deze site Greys. Ging dus om de modeshow en zulks. Pffff, niks spanning ende senatie.![]()
http://gespot.at5.nl/
Zullen we Frank even massaal laten weten dat we zwaar teleurgesteld zijn?quote:Reactie van frank buis op 25 augustus 2009 om 16:34
95% van mijn foto’s (filmpjes) zijn buitenlandse sterren. soms pak ik een nederlandse “ster” als die ook hot in het nieuws is…ik was getipt dat Adam Curry 2 dagen in Amsterdam zou zijn…alleen ik en een fotograaf van weekend hebben daaraan gewerkt. en er komt nog meer nieuws rond Adam Curry en Micky Hoogendijk..over de “papperazi” foto sessie die geheel in scene is gezet door Adam Curry en Micky Hoogendijk.
quote:Reactie van frank buis op 26 augustus 2009 om 21:37
en ten tweede..kijk maar wat ik aanstaande maandag over Adam Curry en Micky hoogendijk op de site ga zetten..ik heb het al gemaakt maar wacht tot maandag met publiceren.
Wiet kopen?quote:Op woensdag 2 september 2009 10:09 schreef CarOnline het volgende:
Ben wel benieuwd naar de geheel-in-scene-gezette-'papperazi'-foto-sessie-door-Adam-Curry-en-Micky-Hoogendijk![]()
Waarom zou je zoiets doen?![]()
En wát zouden ze doen? Naar de Appie? Ringen uitzoeken?
Het k**wijfquote:Op woensdag 2 september 2009 07:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG! Op nu.nl "Adam curry verbreekt eindelijk het stilzwijgen!"
"WAT PATRICIA DEED WAS ONVERGEEFLIJK"
En dan denk je nu gaat the shit the van hitten en komt alle draahaaamaa er uit. Kunnen wij pwtish adepten niet anders dan overstappen naar tiem eddem omdat Patricia helemaal niet het verzorgende, goedlachse, ballendraaiende stand by your man glampoesje is that we all know and love (behalve keesje en pietverdriet... )
WANT WAT DID ONS PWTISH!!!! DE ONVERGEEFLIJKE TEEF!!!!
Ze stuurde christina een smsje dat haar vader een ander had
Hij wacht nog even met publiceren...quote:Op woensdag 2 september 2009 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... ons was dirt en heftige zaken beloofd waarover wij de volgende dag op het werk massaal bij de waterkoeler zouden spreken![]()
[..]
Zullen we Frank even massaal laten weten dat we zwaar teleurgesteld zijn?
quote:Reactie van frank buis op 31 augustus 2009 om 17:52
heb al veel gemaakt over adam en micky…maar wacht nog ff met publicatie..dus stay tuned…bij de begrafenis van micky’s moeder zul je mij niet zien..heb ook mijn respect naar hen…vandaar dat ik alles nog ff vast hou..tot het goede moment daar is.
quote:Reactie van frank buis op 1 september 2009 om 19:34
ik heb veel beelden gemaakt van micky en adam
shownieuws wilde die zaterdagavond uitzenden…ik persoonlijk heb daar geen toesteming voor gegeven..shownieuws begon zelfs meer geld te bieden waarop ik reageerde al bied je nu 10.000..ik wil mijn beelden niet nu op tv zien..
ik wacht op het juiste moment om die beelden vrij te geven voor uitzending op tv
quote:Reactie van frank buis op 1 september 2009 om 19:42
ik heb geen enkel beeld van micky tot nu toe vrijgegeven voor publicatie..terwijl ik er echt veel heb gemaakt de afgelopen week, op het moment dat ik hoorde dat de moeder van micky was overleden heb ik mijn beelden stop gezet uit te zenden…juist ik heb respect en moraal
dat is waarom ik goed in het leven sta..en mezelf in de spiegel kan facen
quote:ik persoonlijk heb daar geen toesteming voor gegeven..shownieuws begon zelfs meer geld te bieden waarop ik reageerde al bied je nu 10.000..ik wil mijn beelden niet nu op tv zien..
is toch om te giéren als je bedenkt dat hij ook dat stukje over blowende Eddem op die site had gezet:quote:op het moment dat ik hoorde dat de moeder van micky was overleden heb ik mijn beelden stop gezet uit te zenden…juist ik heb respect en moraal
dat is waarom ik goed in het leven sta..en mezelf in de spiegel kan facen
Nou nou. Poeh poeh. Wat een moraal en respectquote:Ik vond zelfs bij zijn auto de joint die hij gauw weg gooide toen hij zag dat ik hem betrapte met jointje op de gracht, dus heb ook het bewijs én DNA van Adam Curry.”
quote:Finally home. Thanks for all your replies with photo links!! Not too pleased with the ammont of people that have noticed my HUGE ears..
about 1 hour ago from web
Zouden ze ergens gelezen hebben dat je er met een babypoep-geelbruinig kleurtje slanker uit ziet?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:05 schreef DarkElf het volgende:
ze hebben een beetje een ziekelijke kleur ja de dames, en idd de oren zijn vrij fors..
Maar hij corrigeerde zichzelf snel:quote:adamcurry@chrissiecurry
LOVE those Curry-Ears! You didn't great babes. A true diva on the catwalk! xxx
quote:adamcurry@chrissiecurry
Errr, that should have read: You DID Great![]()
FOK! sputtert idd enormquote:Op woensdag 2 september 2009 15:39 schreef Greys het volgende:
Sputtert FOK! nou zo of ligt dat aan hier?![]()
Anyway... paps Eddem stuurt weer eens een Twitter naar dochterlief.
Wel zo persoonlijk natuurlijk!Maar bijna ging hij daar de mist in!
[..]
Maar hij corrigeerde zichzelf snel:
[..]
Wat een lieve vader is Adam ook he!quote:adamcurry@chrissiecurry
LOVE those Curry-Ears! You didn't great babes. A true diva on the catwalk! xxx
ik zou bijna overstappen naar teem Eddem!quote:Op woensdag 2 september 2009 17:20 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Wat een lieve vader is Adam ook he!.
Dat was een schrijffout die hij al meteen gecorrigeerd heeftquote:Op woensdag 2 september 2009 17:52 schreef Copycat het volgende:
Maar ondertussen wel even gezegd hebben dat ze het niet goed deed.
Deadbeat daddy dattie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |