quote:playing on my new wii fit with dad and dex. WINNING.
Voor háár?! Om háár!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:54 schreef JaneDoe het volgende:
mi-cky hoo-gen-dijk, hoe haal je het in je hoofd?!![]()
was bijna de tt geworden
Ik was ook al op zoekquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:19 schreef Copycat het volgende:
Waar is het Ros topic zodat Eef daar wat scans kan zetten ....
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:41 schreef Ole het volgende:
Pat en Ross: zo lekker gewoon gebleven! #3
google is een beter vriendje dan de search
Iets anders dan Eddem.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
Geweldig mooi stuk van patries .
Wat betekend ptwish oid?
Wil jij even je mond spoelen met je "verzuurd oud lijk"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:58 schreef keesjeislief het volgende:
Wat een verzuurd oud lijk die Paay om nu de scheiding te gaan zitten traineren en zo duidelijk te laten merken dat ze er elke cent uit zal slepen. Je kerel is verliefd geworden op een ander, zo gaat het in het leven, als je over een tikje klasse beschikt lik je je wonden en ga je verder met je eigen leven i.p.v. jezelf zó te kijk te zetten als een wraakzuchtig, jaloers en afhankelijk wezen. Met haar strakgetrokken kanis. Brrr. Zo..
Ai. Ben ik alleen? Oh oh. *wegsluipt uit de slangenkuil*.quote:
Eddem"Zeg Micky,zullen we ff Kezenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:13 schreef MaLo het volgende:
Aha! Dus PietVerdriet is er nu voor Meisje Mick en Keesje is er voor Eddem (gezien het onderschrift kan ik me er iets bij voorstellen)
Kijk maar uitquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:20 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ai. Ben ik alleen? Oh oh. *wegsluipt uit de slangenkuil*..
Maar ze is 60 for crying out loud, als je er dan nog zo strak uit wilt zien dan ehm... tik je toch niet helemaal goed? Iedereen die haar ziet zégt misschien "Meid, wat zou je er goed uit!!" maar dénkt "Sjongejonge, sneu geval, je wordt oud, accepteer het gewoonquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:13 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wil jij even je mond spoelen met je "verzuurd oud lijk"Pas er op heur
![]()
![]()
Team Ptwish![]()
![]()
Paay tegen rechter: "Maar rechter, ik ben zo verscheurd door verdriet, mijn hele leven is ingestort! *krokedillentranen*". Rechter tegen Paay: "Goh mevr. Paay, hoe is dat te rijmen met alle foto's en verhalen in de roddelbladen waarin u stralend vertelt dat u het weer helemaal naar uw zin heeft, dat u date na date met allerlei leuke jonge mannen heeft, dat u zo zelfstandig bent en dat u bewust de scheiding probeert te traineren? Nee, mevr. Paay, dit wordt hem niet, u zult het zonder financiële compensatie moeten doen."quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:29 schreef beequeen het volgende:
Nog steeds team Patries.![]()
Uitwringen die Eddem, met zijn speelgoedvliegtuigje.
Bloeden zal hij, bloeden zeg ik je!!!!!!!!!
Prachtig!!!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:54 schreef JaneDoe het volgende:
mi-cky hoo-gen-dijk, hoe haal je het in je hoofd?!![]()
was bijna de tt geworden
Ja maar luister nou, Eddem is gewoon zo'n suffe zak dat het geen optie is om team Eddem te zijn. En hier in SHO is het zo: zit je in een team, dan ga je er ook vól voor. Vandaar dat wij Ptwisha aanbidden (terwijl de meesten van ons haar tot voor kort vast ook maar een rare troela vonden).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:58 schreef keesjeislief het volgende:
Wat een verzuurd oud lijk die Paay om nu de scheiding te gaan zitten traineren en zo duidelijk te laten merken dat ze er elke cent uit zal slepen. Je kerel is verliefd geworden op een ander, zo gaat het in het leven, als je over een tikje klasse beschikt lik je je wonden en ga je verder met je eigen leven i.p.v. jezelf zó te kijk te zetten als een wraakzuchtig, jaloers en afhankelijk wezen. Met haar strakgetrokken kanis. Brrr. Zo..
Eddem,Eddddemm mocht blij zijn met z'n blonde lokken dat Ptwish hem wilde.Zij beviel hem zo goed Wie weet is ie ontknaapt door Ptwish en dat in combinatie met haar heerlijke ballen in welke vorm dan ook dat ie zo lang bij haar is gebleven.Eddddem en Micky moeten wel bij elkaar blijven nu om niet af te gaan.Wat trouwens al is gebeurdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:49 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Maar ze is 60 for crying out loud, als je er dan nog zo strak uit wilt zien dan ehm... tik je toch niet helemaal goed? Iedereen die haar ziet zégt misschien "Meid, wat zou je er goed uit!!" maar dénkt "Sjongejonge, sneu geval, je wordt oud, accepteer het gewoon". Ze heeft jarenlang van een erg groen blaadje mogen smikkelen, maar ze had zelf ook wel kunnen bedenken dat de kans érg groot zou zijn dat Adam zichzelf op een bepaald moment voor de keuze gesteld zou zien om óf de rest van zijn leven eerst de incontinentieluier van zijn gemenopauzeerde vrouw tegen te komen bij een romantisch samenzijn, óf hem te smeren met een fris exemplaar van zijn eigen leeftijd nu het nog kan.
Ik heb de vorige topics ook zo'n beetje gevolgd en ben me bewust van het tongue-in-cheeck-gehalte, zal ook niet teveel gaan zitten zeuren in dit topic hoor. Hier en daar moest ik hardop grinniken om het vilein en gif dat sommigen in hun posts weten te leggen, die 'gates' van jullie zijn echt een guilty pleasure!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja maar luister nou, Eddem is gewoon zo'n suffe zak dat het geen optie is om team Eddem te zijn. En hier in SHO is het zo: zit je in een team, dan ga je er ook vól voor. Vandaar dat wij Ptwisha aanbidden (terwijl de meesten van ons haar tot voor kort vast ook maar een rare troela vonden).
Wij hóuden van Ptwish. Met heel ons SHO-hart.
Dusse, sterkte hier!
oh maar we vinden het heeeerlijk als er iemand van een ander team postquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:47 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ik heb de vorige topics ook zo'n beetje gevolgd en ben me bewust van het tongue-in-cheeck-gehalte, zal ook niet teveel gaan zitten zeuren in dit topic hoor. Hier en daar moest ik hardop grinniken om het vilein en gif dat sommigen in hun posts weten te leggen, die 'gates' van jullie zijn echt een guilty pleasure! [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:58 schreef keesjeislief het volgende:
En dit is geen val om me zonder verdoving te kunnen castreren en daarna het topic uit te schoppen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:50 schreef Ole het volgende:
[..]
oh maar we vinden het heeeerlijk als er iemand van een ander team post
Neem jij het maar voor Eddem op hoor!![]()
Die durft in ieder geval nog de straat op zonder make up en heeft, ondanks de weerhaken die in haar wangen zijn geslagen, íets van een uitdrukking op haar gezicht. Op elke foto staat Paay met hetzelfde dichtgeplamuurde vormeloze gezicht met die plasticen glimlach. Je wilt toch niet weten wat er te voorschijn komt als ze zich 's avonds afschminkt (áls ze dat überhaupt ooit doet) en haar kleren uitdoet?? "Ho schat, pas op, aan de kant, daar komen m'n borsten aangerold!"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:46 schreef yyentle het volgende:
[..]
![]()
Heb je Mickey wel eens bekeken dan?
Lijkt wel een vent.
Haha, volgens mij hebben ze dat Twitteren alleen gedaan om jullie te voerenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:44 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Eddem,Eddddemm mocht blij zijn met z'n blonde lokken dat Ptwish hem wilde.Zij beviel hem zo goed Wie weet is ie ontknaapt door Ptwish en dat in combinatie met haar heerlijke ballen in welke vorm dan ook dat ie zo lang bij haar is gebleven.Eddddem en Micky moeten wel bij elkaar blijven nu om niet af te gaan.Wat trouwens al is gebeurdVeel mensen kotsen spugen hun uit.Het is ook verdacht stil op twitter Hopend dat Yoga oefeningen helpen het niet uit te gillen van frustratie en spijt
keesjeislief, ik vrees dat ik je langdurig moet martelen tot je al je woorden terugneemt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:55 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Haha, volgens mij hebben ze dat Twitteren alleen gedaan om jullie te voeren, Adam is ten slotte een IT-entrepeneur
. Adam voelt zich weer zo'n jonge God dat ook een jointje hem prima smaakt, en hij heeft geen bad trips meer waarin hij achterna wordt gezeten door een eng ondood lijk met rood haar en uitroltieten.
.
Caroline Ik-Dank-Mijn-Carrière-Aan-De-Kopjes-Thee-Tijdens-De-Functioneringsgesprekken-Met-Mijn-Baas Tensen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:36 schreef Vivi het volgende:
Wisten jullie dat Eddem ook nog eens dood is gegaan met een relaaasie heeft gehad met Warm Water Caroline Tensen?
Oh! Dan was het gewoon het algemeen verlepte waar hij voor ging.quote:
Zeker als je het adresje kent waar Ptwish zichzelf laat 'doen'!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:50 schreef Vivi het volgende:
Dat, en vrouwenjaren zijn net als hondenjaren in tha showbizzzz..
Waar was het, is dat bekend?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker als je het adresje kent waar Ptwish zichzelf laat 'doen'!
Dat is in elk geval niet bij Connie B. geweest. Ptwish d'r doc heeft gouden handjes!
Da's het best bewaarde geheim so far denk ik!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Waar was het, is dat bekend?
* Zich terloops afvraagt*
Ik heb een vriendin die wel geïnteresseerd is dat adresje, dus vandaar.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's het best bewaarde geheim so far denk ik!
Ik zou het ook wel op mijn lijstje willen zetten. Just in case. Voor als een bekende het eens nodig heeft, ofzo. Je kent het dat wel....
Nou, maar dat vind ik dan toch weer niet hoor. Het is natuurlijk allemaal uit de tijd nu, maar ze was daar een leuke natuurlijke dame en ik neig wel een beetje sla me, maar ik zei het echt al veel eerder ook! naar de mening van keesjeislief dat Ptwish wel een wandelende en strakgetrokken beautycase is. Een beautycase waar ik van hou en die ik onverminderd adoreer hoor!quote:Zelfs Victor en Patty B. raakten er niet over uitgepraat hoe mooi en stralend ze was in Shownieuws.
Ze ziet er nu 30 keer beter uit dan ten tijde van haar 1e keer 'Who's that lady'
Absofabulously onehundredpercent do I agree with you.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:22 schreef Greys het volgende:
Ik hou wel van die polderglamour
Onze enige echte eigen Ptwisha Monroe!
Ik snap wel wat je bedoelt, ik zou haar ook graag eens au naturel zien, zonder de zwarte wimpers en rode mond. Maar als je je dan toch wat laat verbouwen/trekken/spuiten dan graag the Ptwish way en niet Connie B. d'r way.
Ik dacht vandaag. Op een woensdag. Is het woensdag? Ik heb geen benul van dagenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:34 schreef Greys het volgende:
Wanneer zou die speciale Linda nou in de schappen liggen met haar foto's?
Ik ben echt benieuwd!
Alle linkjes staan toch ook keurig op volgorde in elke OP?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:12 schreef Manono het volgende:
DarkElf kun je even een link naar dit topic plaatsen in je laatste post van het vorig topic thanks???
Ptwish vs Meisje Mick #11 - Patries heeft er weer zin an!
>> Als iedereen daar nou even aan denkt, dan kun je de hele reeks later veel makkelijker nalezen als ie is weggezakt, voor de archiefwaarde![]()
ik moest t vragen voor een kennisje van me..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's het best bewaarde geheim so far denk ik!
Ik zou het ook wel op mijn lijstje willen zetten. Just in case. Voor als een bekende het eens nodig heeft, ofzo. Je kent het dat wel....
jawel, maar dat is toch een link achteraf?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Alle linkjes staan toch ook keurig op volgorde in elke OP?![]()
Compleet met die spelfout?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:39 schreef JaneDoe het volgende:
suggestie voor de volgende tt; wat betekend ptwish oid?
Oeh, en volgende week donderdag is daddy darling jarigquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:57 schreef conleche het volgende:
Ik loop achter met m'n gates........Chrissy is vandaag 19 geworden. Ze twittert: I'm 19 today. Getting old! Thanks for all your lovely birthday wishes x
God, 19 en dat oud vinden.
quote:@chrissiecurry My shoulders hurt from Wii-ing last nite!
about 23 hours ago from TTYtter in reply to chrissiecurry
Huh?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:59 schreef beequeen het volgende:
Wat een watje is die Eddem ook. Pijn in zijn schouders na een avondje WII-en. Zou die HOERRRRRRRR niet in de buurt zijn om hem te laten ontspannen tijdens een yogalesje of heeft hij gewoon weer stiekum een blowtje gerookt?
[ afbeelding ]
Ik vond zelfs bij zijn auto de joint die hij gauw weg gooide toen hij zag dat ik hem betrapte met jointje op de gracht, dus heb ook het bewijs én DNA van Adam Curry.”![]()
[..]
Oh maar ik dacht even dat jij hem nu ook gespot had, snap je?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit bericht hoorde nog bij de "gespot" foto's van Eddem.![]()
Eddem gespot.
Inspector Frost is er niks bij....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:59 schreef beequeen het volgende:
Wat een watje is die Eddem ook. Pijn in zijn schouders na een avondje WII-en. Zou die HOERRRRRRRR niet in de buurt zijn om hem te laten ontspannen tijdens een yogalesje of heeft hij gewoon weer stiekum een blowtje gerookt?
[ afbeelding ]
Ik vond zelfs bij zijn auto de joint die hij gauw weg gooide toen hij zag dat ik hem betrapte met jointje op de gracht, dus heb ook het bewijs én DNA van Adam Curry.”![]()
[..]
Ja, als je 19 bent vind je dat oud iddquote:
Ben je gek joh.... dat komt vanzelf wel, na jaren gehaktballen van een leuke vrouw kom je vanzelf een Micky tegen, en die verdien je ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:05 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
En dit is geen val om me zonder verdoving te kunnen castreren en daarna het topic uit te schoppen?.
En zij jou, keesjeislief.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben je gek joh.... dat komt vanzelf wel, na jaren gehaktballen van een leuke vrouw kom je vanzelf een Micky tegen, en die verdien je ook
Oeoeoe!! Is dan the BIG day???quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Oeh, en volgende week donderdag is daddy darling jarig![]()
* Ole weet dat omdat ze op dezelfde dag jarig is als die slappe curryworst
Of terugvind Putaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak er dan tenmínste nog een terugvindhoerrrrrrrrrrr van
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh maar ik dacht even dat jij hem nu ook gespot had, snap je?![]()
Hemel, en die joint dan ook snel weggooien. Meisje Mick mag er zeker niet achterkomen, dat Eddem weer vlucht van de werkelijkheid. Zou hij weer aan het sterven zijn? Of was dit slechts een gelegenheidsflirt met de man met de zeis?![]()
Vanmorgen in bed dacht ik (aan seks, maar daarna:) O wat is het leven toch zoet. Eddem en Mick kunnen niet meer uit elkaar. Die afgang zou nu té groot zijn. Al zouden ze na de afgelopen stormachtige maanden ontdekken dat hun ravissante, bontgekleurde en allesomvattende spirituele liefdesverbond toch niet helemaal je-van-het-is als je eenmaal een tijdje over en weer hebt getwitterd, ze zijn voorlopig tot elkaar veroordeeld.
Dat komt mooi uit, want ze verdienen elkaar ook natuurlijk.
voor mij wel...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Oeoeoe!! Is dan the BIG day???
ole wordt 30?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:45 schreef Ole het volgende:
[..]
voor mij wel...![]()
![]()
![]()
iets met een 0 of zo...
![]()
voor Eddem ik weet niet
Ik ben voor!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:43 schreef Ole het volgende:
tafel van vijf zou hier niet misstaan...
dude vief con cc...
wij kunnen het beter
Wel ff de puntjes op de I he Olequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:43 schreef Ole het volgende:
tafel van vijf zou hier niet misstaan...
dude vief [s]con[s/] cc...
wij kunnen het beter
Die heb ik ook gehad die dag, afgelopen april. Was een zwarte dag voor mij en de mensheid in zijn algemeen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:45 schreef Ole het volgende:
[..]
voor mij wel...![]()
![]()
![]()
iets met een 0 of zo...
![]()
voor Eddem ik weet niet
Bron: Primeurjagersquote:Patricia Paay zal zondag Adam negeren
Komende zondag zijn Adam en Paay weer samen in een en dezefde ruimte, Nou ja samen....
Dochter Christina loopt aanstaande zondag op de catwalk bij Paul Schulten. Zowel Adam als Patricia komen kijken en uiteraard is de hele pers nieuwsgierig wat er zal gaan gebeuren.
"Niets", laat Patricia weten. "Ik zal die man volkomen negeren. Voor mij bestaat hij niet eens meer. En niemand moet proberen ons samen op de foto te zetten. Ik zal met vrienden praten, maar niet met Adam."
We zullen eens zien of zondag de soep inderdaad zo heet wordt gegeten als dat deze wordt opgediend!
ach, we hebben dan wel weer een interessant geboortejaar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad die dag, afgelopen april. Was een zwarte dag voor mij en de mensheid in zijn algemeen.![]()
Maar iets met jong van geest en zulks!![]()
Kijk, dat is nu juist het punt, Adam heeft er helemaal niet zoveel moeite mee om een kwartiertje aan te kijken tegen een strak vrouwenlichaam dat zich in allerlei prettige houdinkjes wringt, waarna zijn zonnewijzer en haar opengeyogade chackra's elkaar komplieten tot een knallend hoogtepunt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
keesjeislief, ik vrees dat ik je langdurig moet martelen tot je al je woorden terugneemt.
Als dat niet helpt, moet je net zo lang in één slaapkamer doorbrengen met een onopgemaakte en naakte Ptwish, tot je om verlossing en genade smeekt.
Als dát niet helpt ten slotte, moet je met Meisje Mick al vogelnestend en zonnewijzerend yogaën tot je kleuren tot in je yoni ziet en kom dán nog maar eens terug met je team Eddem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |