Dat zat ik me net ook te bedenken, maar nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:40 schreef Ml-etje het volgende:
Heb je ook een overzichtsfoto van het huis? Ben nu wel benieuwd!
Jaaa, die komt zeker, hoe eerder die vlizotrap weg is, hoe beter.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:48 schreef Oblivion het volgende:
Ooooh! Mooi!
Jammer alleen dat jullie geen vaste trap naar de zolder hebben.
Of komt die nog? (Of lees ik weer eens ergens overheen? )
Die krengen zijn duur!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:50 schreef godigita het volgende:
Thanks!
Het huis staat in Tuindorp Nieuwendam, dus met google streetview moeten jullie een redelijk beeld kunnen krijgen van de buitenkant!
[..]
Jaaa, die komt zeker, hoe eerder die vlizotrap weg is, hoe beter.Ik breek zowat elke dag mijn nek. Er komt een gietijzeren wenteltrap.
[ afbeelding ]
![]()
Ja, de kast is een stuk dieper dan de C.V., en je kunt er nog makkelijk bij voor onderhoud e.d. Mocht het echt problematisch worden, zagen we er gewoon weer een stuk uit en maken we de deur groter.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:58 schreef Rensjebree het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat gat van de cv wel een beetje klein, krijg je de kap er wel helemaal af en uit ?
Ja, duur zijn ze wel. Maar zo mooi. De hoogte van ons plafond is 2.54, en die trap is er in 2.60, dus inclusief dikte van de vloeren e.d. gaat dat precies passen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Die krengen zijn duur!![]()
Heb er ook naar zitten kijken en prijzen opgevraagd, en wij hebben een akelig laag plafond!
(Gaat per trede)
Ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:00 schreef AlphaOmega het volgende:
Of is die kast makkelijk te slopen/aan te passen.
Zijn zeker mooi!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:02 schreef godigita het volgende:
[..]
Ja, duur zijn ze wel. Maar zo mooi. De hoogte van ons plafond is 2.54, en die trap is er in 2.60, dus inclusief dikte van de vloeren e.d. gaat dat precies passen.
Jaloehoers!! (gezond hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:50 schreef godigita het volgende:
Thanks!
Het huis staat in Tuindorp Nieuwendam, dus met google streetview moeten jullie een redelijk beeld kunnen krijgen van de buitenkant!
[..]
Jaaa, die komt zeker, hoe eerder die vlizotrap weg is, hoe beter.Ik breek zowat elke dag mijn nek. Er komt een gietijzeren wenteltrap.
[ afbeelding ]
![]()
Bedankt!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:31 schreef Ml-etje het volgende:
Ga eff streetviewen.-edit- lieve huisjes!
We zijn op het moment de nieuwe badkamer aan het tegelen, dus er komt een update aan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:09 schreef nktc het volgende:
Heb je nog meer foto's? Ben nieuwsgierig geworden naar de rest van het huis!!
Stiekem lijkt me dat ook veel mooier passen bij de stijl van jullie huisquote:Op zondag 8 november 2009 12:55 schreef godigita het volgende:
Bedankt allemaal!
[..]
We zijn op het moment de nieuwe badkamer aan het tegelen, dus er komt een update aan.
De gietijzeren trap heeft uiteindelijk toch moeten wijken voor een houten open halfslag trap. Iets praktischer.
Ja, mij ook. Ik ben wel blij met de beslissing. Ik switchte volledig toen ik de zoldertrap van Twentemeisje zag, halfslag strak in het wit is toch ook wel erg mooi.quote:Op zondag 8 november 2009 17:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Stiekem lijkt me dat ook veel mooier passen bij de stijl van jullie huis![]()
quote:» Er is al 68 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Goed joh!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:04 schreef godigita het volgende:
Dank! En ja, zelf gedaan.![]()
De tegels lijken inderdaad op die van Rallydame, alleen dan misschien wat breder. Maar ik vind het huis van Rallydame dan ook erg mooi worden.
Beluchting i.p.v. ontluchting.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:51 schreef godigita het volgende:Een update!
![]()
<knip>
Links ontluchting van de afvoer, rechts het begin van de koof voor de dubbelwandige pijp voor onze houtkachel.![]()
<knip>
Hihi, dank. Thomas is voornamelijk handig moet ik zeggen, maar ik heb eindelijk wat gevonden waar ik beter in ben dan hij en dat is stuccen.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:39 schreef Forno het volgende:
Mooie badkamer geworden hoor, mijn complimenten. Wist niet dat jullie zo handig waren.
Leuke tegels aan de wand. Komt er nog iets van een gordijn voor de inloopdouche, of een glazendeur?
En hoe bevalt het klussen jullie tot nu toe? Trek je het nog een beetje?
Koop bij Blokker/zeeman/kruidvat/tuincentrum een setje van die gewichtjes die je kan gebruiken om je tuintafelkleed mee vast te houden en hand die aan je douchegordijn. Scheelt een boel ergenis tot je glazen wand er isquote:Op zondag 17 januari 2010 15:35 schreef godigita het volgende:
[..]
Hihi, dank. Thomas is voornamelijk handig moet ik zeggen, maar ik heb eindelijk wat gevonden waar ik beter in ben dan hij en dat is stuccen.
Er komt een glazen wand voor de douchecabine ja. Deels een deur en deels een vast wandje. Nu hangt dat ellendige blauwe douchegordijn er, en dan krijg je zoiets...
[ afbeelding ]
...omdat er nog geen deur in zit.
ik wou ook al zeggen..... LEkker voor onderhoud of voor als er nog eens een andere aan moet....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:00 schreef godigita het volgende:
[..]
Ja, de kast is een stuk dieper dan de C.V., en je kunt er nog makkelijk bij voor onderhoud e.d. Mocht het echt problematisch worden, zagen we er gewoon weer een stuk uit en maken we de deur groter.
Oeh, goede tip! Ga ik doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:26 schreef Stiemie het volgende:
Koop bij Blokker/zeeman/kruidvat/tuincentrum een setje van die gewichtjes die je kan gebruiken om je tuintafelkleed mee vast te houden en hand die aan je douchegordijn. Scheelt een boel ergenis tot je glazen wand er is![]()
En erg mooi zeg de badkamer!
Ja, helaas, haha. Het wordt nu een beetje dubbeltjes omdraaien, dus we geven prioriteit aan grote dingen als stuccen en de trap. Nog even plakken dus.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:28 schreef Killiann het volgende:
Was de glazen wand al binnen? Of het nog kneuzen met een gordijntje?
Wtf?! Waarom overkomt mij dat nooit...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:28 schreef godigita het volgende:
We hebben gister een enorme stapel Frans eiken vloerdelen bij het grofvuil vandaan gehaald in het centrum. Lag voor een huis dat verbouwd wordt, zonde dat ze het er uit slopen, maar leuk voor ons, gelukkig heeft het niet geregend de laatste paar dagen. Maandag spijkertjes eruit en door de vandiktebank en we hebben gratis over de hele eerste verdieping een zo goed als nieuwe eiken vloer.
quote:Op zondag 7 november 2010 12:06 schreef godigita het volgende:
Bedankt DJMO en Oblivion.
Het aanrechtblad valt net om... in drie stukken nu
waarom nou een gietijzeren in een hout-achtige omgeving van je huis?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:50 schreef godigita het volgende:
Er komt een gietijzeren wenteltrap.
![]()
Misschien even verder lezen, dat idee is allang weer verworpen.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:16 schreef rubje het volgende:
[..]
waarom nou een gietijzeren in een hout-achtige omgeving van je huis?Vloekt mi.
Slecht, de foto's doen het niet meerquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:30 schreef Cyan het volgende:
Wat jammer dat de foto's het niet meer doen. Ben heel benieuwd naar hoe het eruit zag en er nu uitziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |