Daar ben ik weer!

Waren waren we ook alweer... Boven is het, afgezien van de trap, af.
Er is gestuct...
![]()
![]()
De vloer is gelegd...
![]()
De plinten zijn geplaatst, deurkozijnen ook, verwarmingen hangen, en dus nu ziet het er zo uit (let niet op het prachtige kleurenschema van die stoel, product van het grofvuil, is nog een opknapprojectje

:
![]()
En nu dan dus nog beneden.
Dat ging van
![]()

, naar:
![]()
![]()

Het is nu gestuct, maar daar heb ik nog even geen foto's van. Komt snel, als jullie dat nog geloven tenminste.

Er komt een klein halletje, met een deur die beide kanten op kan klappen en die tussen de trapboom en het muurtje daartegenover komt. In het open stuk van de trap komt veiligheidsglas, anders heeft een hal helemaal geen zin natuurlijk. Op de vloer komt dezelfde houten vloer als boven te liggen, in combinatie met deze tegel...
![]()
...in de hal en voor de keuken, die, in tegenstelling tot eerdere plannen, nu onder de trap en langs de muur aldaar komt. Met opoffering van het toilet beneden tot gevolg, maar het geeft wel de ruimte om een eettafel kwijt te kunnen. Dat had eerst niet gepast, en is toch echt wel een must. Klein huis, 1 wc moet ook kunnen voldoen, al is het wel matig dat al je bezoek door je badkamer heen banjert.
Ik moet wel zeggen, het wordt prachtig(al zeg ik het zelf), maar ik zit er een beetje heel erg doorheen, can you tell?

Er wordt nu wel erg hard gewerkt however, vooral door meneer godigita, die het leeuwendeel van het werk verricht naast zijn fulltime baan, dus even een hart onder de riem voor hem!