zet wel je iso dan wat omhoog, is wat donker buiten atm.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:55 schreef RonaldV het volgende:
Aangezien ik er weer vroeg uit moet morgen: een cola alstublieft.
Misschien een heel raar moment om dit te melden, maar ik heb zin om fotos te gaan schieten. Als in: NU!
Het gaat over poesjes en mosselen en jij wilt foto's schietenquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:55 schreef RonaldV het volgende:
Aangezien ik er weer vroeg uit moet morgen: een cola alstublieft.
Misschien een heel raar moment om dit te melden, maar ik heb zin om fotos te gaan schieten. Als in: NU!
Maar ik mag toch nog wel een keertje bij je komen etenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn kittens worden niet gegeten ja
* PdeHoog staat klaar met een honkbalknuppel
Da's goedquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar ik mag toch nog wel een keertje bij je komen etendan zal ik de kittens niet aanraken
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het gaat over poesjes en mosselen en jij wilt foto's schieten![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn kittens worden niet gegeten ja
* PdeHoog staat klaar met een honkbalknuppel
Nog nietquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:23 schreef PdeHoog het volgende:Over twee of drie weekjes komen Muffin & Brownie permanent het huis terroriseren
![]()
Jawel...P gaat aan de huisdierenFoto's volgen nog
quote:
Ik zit nou een minuut of 10 naar die foto te staren, maar ik zie niks hoor, qua groeien!quote:
Verkeerde soort poesje?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zit nou een minuut of 10 naar die foto te staren, maar ik zie niks hoor, qua groeien!
Ik durf niet te vragen naar wat voor soort groeiende poes jij dan kijkt...quote:
Ik heb nergens gelezen dat met het groeien expliciet het poesje bedoeld wordtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik durf niet te vragen naar wat voor soort groeiende poes jij dan kijkt...
Vertel mij dan maar wat daarmee bedoeld wordt.quote:
Gaat snel he? Avaldi hier is nu iets meer dan 4 maanden, en al 3Kgquote:
Wat wordt 'ie al mooi! (dat was 'ie al, maar hij wordt steeds mooier)quote:
Lekker, maar die pain au chocolat in Parijs was veeeeeeeel lekkerderquote:
Die gele bloem trekt teveel aandacht en leidt me af van de rest.quote:
Aha...............quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die gele bloem trekt teveel aandacht en leidt me af van de rest.
Jammer.
Jaquote:
Stuur je CV maar.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk wil weer terug
Alles beter dan kantoor
Iemand nog een leuke vacature voor een afgestudeerd HBO-er in de IT met 14 jaar ervaring?
Het overkomt me regelmatig zelfs. Anderhalve maand geleden deed ik een shoot met een model, en op de display leek alles OK. Eenmaal op mijn PC leek het helemaal nergens meer op. De oplossing was: toch bewerken, al heb ik daar wel een paar dagen mee gewacht, om het rotgevoel dat ik er bij had te verdringen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:04 schreef EchnaDarr het volgende:
Ken je dat gevoel dat je een shoot aan het bewerken bent en dat je je maar afvraagt waar die foto's blijven die er op de display zo goed uitzagen?
Als ik het al niet was zou ik er zo depressief van worden...![]()
Ik ga dadelijk maar Lost in Translation kijken met een sigaar en een glas whisky
Het was toch niet dat blonde ding wat we een tijdje geleden aan het water hebben beschoten?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:08 schreef RonaldV het volgende:
Het overkomt me regelmatig zelfs. Anderhalve maand geleden deed ik een shoot met een model, en op de display leek alles OK. Eenmaal op mijn PC leek het helemaal nergens meer op. De oplossing was: toch bewerken, al heb ik daar wel een paar dagen mee gewacht, om het rotgevoel dat ik er bij had te verdringen.
Toen ik de eerste 3-4 fotos had gedaan bleken het eigenlijk best goede fotos, het model was er in ieder geval heel blij mee!
Geen detachering voor mijquote:
Werving en selectie een optie?quote:
Mjah...rustig aan maar eerst ffquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Werving en selectie een optie?
Die zit al enige tijd in het buitenland, mijn bestequote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:12 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Het was toch niet dat blonde ding wat we een tijdje geleden aan het water hebben beschoten?
moet je even in de postgeschiedenis van Qles kijken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
weet niet of dit de juiste plek is, zo niet mijn excuses, maar ik heb ooit een topic hier gezien over urban/decay foto's....oude fabrieken, ziekenhuizen etc. met links van wat fantastische site. Als ik zoek kom ik zelf wel http://www.abandoned-places.com/ tegen, maar er waren betere/uitgebreidere sites...toevallig iemand die die topics kent of zulke sites?
Mwoah, ik kijk meestal of de foto scherp is, compo klopt en het histogram OK is. Er gaat meestal toch nog bewerking overheen, Ik merk wel dat ik op de 5Dmk2 het een stuk beter kan beoordelen dan de 40D. Het scheelt ook wat je cam aan instellingen heeft voor het display. Nikon laat voor mijn gevoel flinke verzadiging en contrast los op de previews, in ieder geval meer dan Canon.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:04 schreef EchnaDarr het volgende:
Ken je dat gevoel dat je een shoot aan het bewerken bent en dat je je maar afvraagt waar die foto's blijven die er op de display zo goed uitzagen?
Als ik het al niet was zou ik er zo depressief van worden...![]()
Ik ga dadelijk maar Lost in Translation kijken met een sigaar en een glas whisky
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:35 schreef freud het volgende:
[..]
Mwoah, ik kijk meestal of de foto scherp is, compo klopt en het histogram OK is. Er gaat meestal toch nog bewerking overheen, Ik merk wel dat ik op de 5Dmk2 het een stuk beter kan beoordelen dan de 40D. Het scheelt ook wat je cam aan instellingen heeft voor het display. Nikon laat voor mijn gevoel flinke verzadiging en contrast los op de previews, in ieder geval meer dan Canon.
Ik kom alleen als het gezellig wordt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:43 schreef PKfotografie het volgende:
ps.. urban? wie organiseert de meet? wil ik ook nog wel eens doen(urban shoot dan)
Tuurlijk is ik er, maar ik bedoel meer de chat (irc)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:47 schreef Debsterr het volgende:
Boooh EchanDarr is er echt!
Oh, en hoi. Urbanmeet wil ik wel meedoen.
Ja daar doe ik allemaal niet aan hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:54 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Tuurlijk is ik er, maar ik bedoel meer de chat (irc)
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:49 schreef EchnaDarr het volgende:
Hoho, we hebben nog geen toestemming he, dus ik wacht nog even af
Gaat het nu om de foto's of om de omstandigheden waaronder die gemaakt worden?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:11 schreef RonaldV het volgende:
(tenzij je een afspraak maakt met de eigenaar/beheerder van het object, maar dan is het weer geen echte urban)".
mij gaat het om het napraat topicquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:44 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Gaat het nu om de foto's of om de omstandigheden waaronder die gemaakt worden?
Allebei natuurlijk, je moet wel een sterk verhaal hebben bij de fotos!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:44 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Gaat het nu om de foto's of om de omstandigheden waaronder die gemaakt worden?
+ 1 note "zuigen"quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:34 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
mij gaat het om het napraat topic
Denk dat hij er ondertussen immuun voor isquote:
nee hoor,quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:43 schreef freud het volgende:
[..]
Denk dat hij er ondertussen immuun voor is
Waarom huur je dan niet even een 70-200 f2.8? Kost je 30 euro of zo. Kitlens is alleen onder optimale omstandigheden matig bruikbaar imo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:05 schreef taxibabe het volgende:
Ik ben ook weer terug van Huntenpop.
Ik wil een andere lens.....Kitlens, tent, 'slecht' licht gaan NIET samen
Omdat ik daar de centjes niet voor hebquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:12 schreef freud het volgende:
[..]
Waarom huur je dan niet even een 70-200 f2.8? Kost je 30 euro of zo. Kitlens is alleen onder optimale omstandigheden matig bruikbaar imo.
meestal moet je ook borg betalen, tussen de 200 en de 500.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:24 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Omdat ik daar de centjes niet voor heb
Nu slapen!
Het was een suuuuuuuuuuuuuuuupertof festivalquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:07 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhWesterpop was best tof gisteravond.... alleen dat half 3 slapen en dan half 10 wakker is toch minder
Straks weer aan de slag
Mocht je je vervelen: vanaf 13:30 staan er weer bands op het podium achter station Delft
klinkt leuk......quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was een suuuuuuuuuuuuuuuupertof festivalEr stonden echt heeeele gave bands op het podium
En daarnaast is het maar de vraag of deze lens voor het cameramerk van Taxibabe beschikbaar is.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:25 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
meestal moet je ook borg betalen, tussen de 200 en de 500.
huur is trouwens 20-25 euro per dag.
zijn er ook bij die het voor 7.50 afleveren waar je wil
en schieten met een lens die je niet kent onder slechte omstandigheden is misschien ook geen goed ideequote:Op zondag 30 augustus 2009 00:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En daarnaast is het maar de vraag of deze lens voor het cameramerk van Taxibabe beschikbaar is.
Ze kan ook een simpele 50mm F1.8 kopen of een 85mm F1.8. Daar heeft ze op de lange termijn meer aan dan een dure lens te huren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:12 schreef freud het volgende:
[..]
Waarom huur je dan niet even een 70-200 f2.8? Kost je 30 euro of zo. Kitlens is alleen onder optimale omstandigheden matig bruikbaar imo.
ik ben het met mijn account eensquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:34 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Ze kan ook een simpele 50mm F1.8 kopen of een 85mm F1.8. Daar heeft ze op de lange termijn meer aan dan een dure lens te huren.
(Echnadarr vanaf het account van PK)
Mwjah...morgen eerst maar die 1800 foto's uitzoeken jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:32 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
klinkt leuk......
nu nog foto's ?
1800quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...morgen eerst maar die 1800 foto's uitzoeken jaEn dan opleveren aan de baas. En misschien dat ik dan wel wat naar FOK! stuur of een showcaseje maak.
In het fotografen gezocht-topic werd niet echt gereageerd op mijn suggestie om wat foto's te mailen dus blijkbaar hebben ze er geen behoefte aan
Helaas....nog geen 5D Mk II hierquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:35 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
1800![]()
je mag ook een filmpje posten hoor
het niet hebben van een bepaalde canon is niet helaasquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas....nog geen 5D Mk II hierMaar we hebben het wel over 12 bands waarvan er een paar echt ontzettend beweeglijk waren. En aangezien we maar 3 nummers vooraan mochten staan wordt het ff doorknallen
Oh?quote:
Jij hebt toch IS op je lens?quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:38 schreef PdeHoog het volgende:
Maar we hebben het wel over 12 bands waarvan er een paar echt ontzettend beweeglijk waren.
Geen ISquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:45 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Jij hebt toch IS op je lens?
(wederom Echnadarr op het account van PK)
VR is beterde echte pk hier
En daar is Echna het dus niet mee eens.
AF!
Ze hebben hier alleen Glen Talloch, daar ontsmet ik mijn gootsteen nog niet mee (laat vlekken en hoofdpijn achter)quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ISAlleen op de 100-400
En VR tijdens concerten is voor mietjes
Echte fotografen doen het zonder
En Echna moet gewoon nog maar een whiskytje pakken
Make mequote:Op zondag 30 augustus 2009 00:56 schreef PKfotografie het volgende:
Kap nâh!
anders krijgen we een ban
(Echna FTW)
en kutuser edit ook
blijf van mijn acount![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:03 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Brabantse nachten zijn lang......
bite me
grrr was zo blij dat ik boven de 10 posts kon gaan komen....quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:14 schreef EchnaDarr het volgende:
Goeienavond, hier nog iets te beleven?
Sorry, zo ben ik.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:16 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
grrr was zo blij dat ik boven de 10 posts kon gaan komen....
verstoor je het weer
Ze zegt toch dat ze geen geld heeft? Niet iedereen heeft de middelen om zomaar lenzen te kopen...quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:34 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Ze kan ook een simpele 50mm F1.8 kopen of een 85mm F1.8. Daar heeft ze op de lange termijn meer aan dan een dure lens te huren.
(Echnadarr vanaf het account van PK)
Crisis? Welke crisis?quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:47 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat ze geen geld heeft? Niet iedereen heeft de middelen om zomaar lenzen te kopen...
Zonder mn hele financiele situatie hier neer te zetten, durf ik op dit moment wel te zeggen dat ik er echt geen geld voor heb.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Crisis? Welke crisis?
'Geen geld' is natuurlijk relatief, net als 'geen tijd'. Taxibabe heeft andere prioriteiten dan fotografie. En terecht, fotografie is en blijft een hobby voor de meeste mensen. Er zijn belangrijker zaken.
Hoho, rustig, ik zeg niet dat ze moet kopen, ik reageer enkel op de suggestie van Freud over het huren van een lens en dat ze dan in mijn ogen beter geld kan uitgeven aan de 'plastic fantastic' in plaats van voor elke gelegenheid een dure lens te huren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:47 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat ze geen geld heeft? Niet iedereen heeft de middelen om zomaar lenzen te kopen...
Helderquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:06 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Zonder mn hele financiele situatie hier neer te zetten, durf ik op dit moment wel te zeggen dat ik er echt geen geld voor heb.
En ja andere prioriteiten: Eten op tafel.
als er 1 bij zit die mooi genoeg is om aan de muur te hangen dan is het toch goed geluktquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:50 schreef taxibabe het volgende:
Zooo dan!
Welgeteld 17 redelijke foto's uit de 1150 die ik heb gemaakt.
Nou.. dat niet, maar het is redelijk (volgens PdeHoog heb ik een nieuwe stijl ontwikkeldquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:52 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
als er 1 bij zit die mooi genoeg is om aan de muur te hangen dan is het toch goed gelukt![]()
Ja ik snap nu helemaal wat je bedoeld.quote:(wel eens foto's bij vliegshows gemaakt, 1200+ foto's, niks noemenswaardigs)
dat was die dag zonder wolkjes .......quote:
Tja....shit happens...dat soort dagen hebben we allemaal wel eens. Hoe vaak ik al niet thuis ben gekomen met foto's van optredens waarbij ik achteraf zoiets van heb van "mwah...moet dit nou op internet?"quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:01 schreef taxibabe het volgende:
Ja ik snap nu helemaal wat je bedoeld.
tis nog altijd erger als je op een locatie komt en je accu's nog thuis in de lader zittenquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tja....shit happens...dat soort dagen hebben we allemaal wel eens. Hoe vaak ik al niet thuis ben gekomen met foto's van optredens waarbij ik achteraf zoiets van heb van "mwah...moet dit nou op internet?"Situaties waar het licht ver te zoeken is zeg maar...maar goed, zie het als leerpuntje en ga door naar de volgende shoot
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis nog altijd erger als je op een locatie komt en je accu's nog thuis in de lader zitten
uhuhquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
uhuh
zo bijna rust in de tent hier. nog druk bezig met een samen te stellen document voor de workshop vrijdag.
heb er zin in
Of je komt aan in een stadion en je ziet dat de lampen maar op halve kracht werken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tja....shit happens...dat soort dagen hebben we allemaal wel eens. Hoe vaak ik al niet thuis ben gekomen met foto's van optredens waarbij ik achteraf zoiets van heb van "mwah...moet dit nou op internet?"Situaties waar het licht ver te zoeken is zeg maar...maar goed, zie het als leerpuntje en ga door naar de volgende shoot
Jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:50 schreef Marc H het volgende:
Volgens tweakers.net wordt morgen de Canon 7D aangekondigd
Sterker nog, er is schijnbaar al een soort van press-release zie ik net.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:50 schreef Marc H het volgende:
Volgens tweakers.net wordt morgen de Canon 7D aangekondigd
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:21 schreef P_B het volgende:
[..]
Sterker nog, er is schijnbaar al een soort van press-release zie ik net.
Het wordt vanaf nu in ieder geval sparen, sparen en sparen hier...
ah joh, die wasmachine kan nog wel ff wachtenquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor jaTerwijl er eigenlijk nog een fileservertje moet komen en nog wat witgoed en nog wat andere noodzakelijke dingen
ISO 12800
Ja...ik heb altijd mijn ouders nogquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah joh, die wasmachine kan nog wel ff wachten
Tegendreigement: we komen de schone was wel brengen, maken meteen heel je huis schoon en ruimen alles op. (je loopt dan dus wel 3 kwartier te zoeken naar geheugenkaartjes)quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja...ik heb altijd mijn ouders nogIk ga ze voor de keus stellen: of je geeft me een nieuwe cam of ik kom elke week mijn was doen bij jullie
![]()
goeie dealquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja...ik heb altijd mijn ouders nogIk ga ze voor de keus stellen: of je geeft me een nieuwe cam of ik kom elke week mijn was doen bij jullie
![]()
Zeg ik geen nee tegenquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:36 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Tegendreigement: we komen de schone was wel brengen, maken meteen heel je huis schoon en ruimen alles op. (je loopt dan dus wel 3 kwartier te zoeken naar geheugenkaartjes)
Gelukkig niet, lijkt meer op een budget uitvoering van de 1DM3quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEn dus geen betaalbare fullframe maar eentje met een cropfactor van 1.45 als ik de geruchten moet geloven
Pizza met makreel? Smaakt dat nog een beetje?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:46 schreef Ynske het volgende:
zooooo, Pizza uit de oven gaat halen
zelfgemaakte deeg belegd met makreel in tomatensaus, paprika, champignons en kaas
Grappig dat je de ISO aanhaalt. Ik vermaak me al een hele tijd (na de eerste geruchten) daar met mensen die maar blijven roepen dat APS-C met 18mp noooooooooooit goed kan gaan. De 50D ruisde schijnbaar ook al als een oude zwart-wit tv met een kleerhanger als antenne... Nou ja, volgens de "kenners" dan en nu komen er potverdorie nog meer mexapixels bij! We zien het wel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor jaTerwijl er eigenlijk nog een fileservertje moet komen en nog wat witgoed en nog wat andere noodzakelijke dingen
ISO 12800
heerlijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:56 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Pizza met makreel? Smaakt dat nog een beetje?
Dat kan ik onderstrepen, vanaf 3200 is het eigenlijk niet meer te doen. Automatisch gaat ie maar tot de 1600, daar is niks op aan te merken, dat zijn gewoon nog mooie foto's, zij het met korrel/ruis.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:20 schreef P_B het volgende:
De 50D ruisde schijnbaar ook al als een oude zwart-wit tv met een kleerhanger als antenne...
Schoon in de limburgse betekenis neem ik aan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
heerlijk
hij is helemaal schoon op!
We zullen zienquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:20 schreef P_B het volgende:
[..]
Grappig dat je de ISO aanhaalt. Ik vermaak me al een hele tijd (na de eerste geruchten) daar met mensen die maar blijven roepen dat APS-C met 18mp noooooooooooit goed kan gaan. De 50D ruisde schijnbaar ook al als een oude zwart-wit tv met een kleerhanger als antenne... Nou ja, volgens de "kenners" dan en nu komen er potverdorie nog meer mexapixels bij! We zien het wel.
Zelf word ik toch wel een beetje warm van binnen van de 8fps en de, hoogstwaarschijnlijk, iets uitgekleedde AF van de 1D. Een poor-man's 1D lijkt mij een meer dan goed idee...Hopelijk wordt er al snel iets duidelijk over de prijs.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:39 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Schoon in de limburgse betekenis neem ik aan?
Als je dat doortrekt naar die 7D zou je dus verwachten dat je tot ISO 6400 redelijke foto's moet kunnen maken. Dat is dus 2 stops extra tov wat ik nu kan, nl. 1600 ISO. 3200 ISO is moeilijk te gebruiken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:39 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat kan ik onderstrepen, vanaf 3200 is het eigenlijk niet meer te doen. Automatisch gaat ie maar tot de 1600, daar is niks op aan te merken, dat zijn gewoon nog mooie foto's, zij het met korrel/ruis.
Maar goed, ik kwam van een 300D af, daarbij was eigenlijk iso 400 het maximaal toonbare.
Echt onzin, videokwaliteit van een 5dII is gewoon subliem. Beter dan bijv. de Red welke ook al zeer geliefd was bij indie filmmakers.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:49 schreef PKfotografie het volgende:
filmen met en fotocamera?
das als fotograferen met je mobiel.... leuk dat het kan maar.... behalve een keer testen, gewoon nooit meer doen
Ik was eerst ook sceptisch, tot ik dus de kwaliteit zagquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:58 schreef kvdv het volgende:
[..]
Echt onzin, videokwaliteit van een 5dII is gewoon subliem. Beter dan bijv. de Red welke ook al zeer geliefd was bij indie filmmakers.
Wat mij betreft is een 5dII the way to go als ik een korte film zou willen schieten. Sterker nog, ik zou 'm juist kopen voor z'n video modus.
Ik zie echt niet in waarom men er zo'n issue van maakt... "Filmen doe je maar met een videocamera!. Pure nonsens.
Met een 5dII + 24/1.4 + 50/1.4 + 85/1.2 heb je een hele leuke set. En uiterst betaalbaar ook.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik was eerst ook sceptisch, tot ik dus de kwaliteit zagDa's echt wel lekker man
En dan L-lenzen gebruiken om te filmen
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:04 schreef kvdv het volgende:
[..]
Met een 5dII + 24/1.4 + 50/1.4 + 85/1.2 heb je een hele leuke set. En uiterst betaalbaar ook.
Ik zou voor filmen wel een zoomlens nemen. En ik een lens met een fatsoenlijke focus-ring. Ik zag lui filmen met een 5DmkII + 50/1.8, dat focust niet lekker, zo'n miniem ringetje aan het einde.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:04 schreef kvdv het volgende:
[..]
Met een 5dII + 24/1.4 + 50/1.4 + 85/1.2 heb je een hele leuke set. En uiterst betaalbaar ook.
24-70/2.8 zou een prettige filmlens zijn jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:07 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik zou voor filmen wel een zoomlens nemen.
Feli Ynsquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:46 schreef Ynske het volgende:
* Ynske zet alvast voor morgen een
[ afbeelding ] neer
dank je welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, de flatscreens hangen, dat is ook voor het eerst dat ik dat zie. Deden ze het ook?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:37 schreef PKfotografie het volgende:
kom ik gewoon mezelf tegen op internethttp://www.hetrond.nl/pic/modeshow/finale/DSC03856.jpg
ziek?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:27 schreef HMaster-II het volgende:
* HMaster-II komt ook eens kijken in FOT wereld....
Eng.... heeeeeeeel engquote:Op donderdag 3 september 2009 09:27 schreef HMaster-II het volgende:
Geestelijk, maar dat wisten jullie alquote:
Echt niet. Mijn dinnie is veel te liefquote:verkering uit?
quote:baan kwijt?
quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:14 schreef HMaster-II het volgende:
Ik weet het....
Ben zelfs het rellen verleert.
Welke? Die van 2006, 2007, 2008 of 2009?quote:Denk dat ik nog wel een archiefje heb voor de komende FOTowedstrijd.Kom ik eindelijk eens toe aan mijn vakantiefoto's
![]()
![]()
2005 & 2007quote:Op donderdag 3 september 2009 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Welke? Die van 2006, 2007, 2008 of 2009?
Da's niks manquote:Op donderdag 3 september 2009 10:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
2005 & 2007![]()
![]()
Heb maar 1820 foto's van de 2007 vakantie om door te spitten
En daar houdt je maar 10 foto's van overquote:Op donderdag 3 september 2009 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's niks manDat schoot ik in 1,5 dag afgelopen weekend
Ben al door de eerste 500
Ik had er meer over, maar je moet natuurlijk niet gaan overvoeren hequote:Op donderdag 3 september 2009 11:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En daar houdt je maar 10 foto's van over![]()
Schiet jij met Nikon* ofzo?
*Note: Was 2 weken geleden in Museum van Oudheden in Leiden en daar stond een Nikonian van ieder object 10 tot 15 foto's te schieten om te hopen op één goede fotoDie kon niet fotograferen
12 dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had er meer over, maar je moet natuurlijk niet gaan overvoeren he
Zoiets jaquote:
Gaan wij dan eindelijk eens een keer een shoot doen?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:27 schreef HMaster-II het volgende:
PM is verstuurdquote:Op donderdag 3 september 2009 12:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaan wij dan eindelijk eens een keer een shoot doen?
Boekenfestijn?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:10 schreef Ynske het volgende:
zo k ga de boekenbeurs in de Jaarbeurs maar eens onveilig maken, misschien vind ik nog wat leuke fotoboeken
quote:
Goed dat je het zegt! Helaas is mijn weekend dramatisch volquote:Op donderdag 3 september 2009 14:10 schreef Ynske het volgende:
zo k ga de boekenbeurs in de Jaarbeurs maar eens onveilig maken, misschien vind ik nog wat leuke fotoboeken
Had hij er niet een heel maf verhaal bij?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:51 schreef RonaldV het volgende:
Vraagje voor de oude garde: een paar jaar geleden werd hier een serie fotos gepost van beken en sprengen in de buurt van Arnhem, volgens mij op de Veluwezoom. Geen idee meer wie de poster was, en de rest staat me ook niet meer helemaal bij. Weet één van jullie het toevallig nog?
Ik denk er over om daar binnenkort een bezoekje te brengen
Nu je het zegt: dat zou best wel eens kunnen ja!quote:Op donderdag 3 september 2009 22:43 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Had hij er niet een heel maf verhaal bij?
Hey daar ben ik ook ooit nog eens geweest, is ook een vakantiepark in de buurtquote:Op donderdag 3 september 2009 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
Dat is Karp geweest. En dat was niet bij Arnhem maar bij de Loenense waterval oa.
[REPORTAGE] Aanschouw, de grootste waterval van Nederland
Ja die!quote:Op donderdag 3 september 2009 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
Dat is Karp geweest. En dat was niet bij Arnhem maar bij de Loenense waterval oa.
[REPORTAGE] Aanschouw, de grootste waterval van Nederland
zwaai je naar mijn paps?quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:06 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhZo naar kantoor en dan een tof weekend
Stream of Passion fotograferen vanavond
Morgen met neefje naar Terug naar Toen en daarna met een beetje geluk kittens kijken
Zondag komen vrienden eten
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
zwaai je naar mijn paps?
Hij rijd zometeen met een lok van Simpelveld naar Beekbergen. zaterdag en zondag daar rijden en maandag komt hij met de lol weer terug
K vind t zo tof voor m!
Ik heb ook geen reflectiescherm meer nodigquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:00 schreef P_B het volgende:
Dat wordt structureel 2/3 stop onderbelichten, zo veel licht komt er van af...
Maar misstaat absoluut niet hoor!
Ik ken tquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:03 schreef Sarabi het volgende:
Ziet er goed uit Chanty!
Heb zelf ook zitten denken om het weer zo licht te laten verven, maarja dat gaat niet lukken zonder dat mijn haar dood gaat
Heb toch even moeten spieken wat het eerst was. Ik vind het niet eens een achteruitgangquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:58 schreef Chanty het volgende:
Ik heb mijn IQ verlaagdIk schrik nog elke keer als ik in de spiegel kijk "oh ja, ik was blond"
[ afbeelding ]
Heb jij dat ookal met die rode tintenquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ken tIk kan mijn haar niet eens blond verven, dan gebeurt er niks, moet dus sowieso met bleekspul aan de gang en zelfs dan is mijn haar geneigd om de roodtinten vast te houden. Diep van binnen ben ik gewoon roodharig
Dat donkere vind ik overigens erg goed staan bij je, kan me je helemaal niet blond voorstellen
Eerst was het minder blond en nog wat meer rood. Nu veel blond en minder roodquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:15 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Heb toch even moeten spieken wat het eerst was. Ik vind het niet eens een achteruitgang
LOL het is me 1 keer gelukt om mijn haar bruin te verven en dat het ook bruin bleef (bijna zwart), al die andere keren viel de donkere kleur eruit en kwam ik weer terug bij een roodblondachtige vage combiquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb jij dat ookal met die rode tinten
Ik ook, probeer steeds donkerdere kleuren om dat rood tegen te gaan maar niets helpt.
En ik kan het me ook niet voorstellen maar lijkt me zo grappig, misschien maar gewoon een pruik kopen
Zeker niets mis mee, zolang het niet in mijn haar zitquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:09 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey, even voor de duidelijkheid he, met rood haar is niks mis!![]()
Rare wezens zijn wequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:51 schreef Chanty het volgende:
Totaal niks mis mee, totdat je er een keer vanaf wiltVrouwen he, willen altijd dat wat ze niet hebben. Hebben ze stijl haar, willen ze krullen, hebben ze kort haar, willen ze lang haar en hebben ze rood haar, willen ze blond haar
Zeker prettig, zo mag een weekend vaker beginnenquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:21 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk...met je neefje op stap. Vervolgens ben je beiden verrot en plof je maar op de bank
Tegenwoordig welquote:Op zondag 6 september 2009 00:11 schreef Tijgertje. het volgende:
Jullie doen hier 2 weken met een SC?
Haha. Vind het altijd wel een beetje leuk om een drukke SC te hebben.quote:Op zondag 6 september 2009 00:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tegenwoordig welVroeger was dat anders. Maar als je je geroepen voelt?
quote:Op zondag 6 september 2009 01:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Haha. Vind het altijd wel een beetje leuk om een drukke SC te hebben.
Ben die in PUB even zat.
Twee MAANDENquote:Op zondag 6 september 2009 00:11 schreef Tijgertje. het volgende:
Jullie doen hier 2 weken met een SC?
waar is de tijd dat we een SC in één uur konden vullen???quote:
ik hoop dat je rondje wel iets verder was als waar de foto gemaakt is, anders was het niet echt de moeite...quote:Op maandag 7 september 2009 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
Vanavond voor de verandering maar weer eens een stukje gereden. Foto of het is niet gebeurd?
[ afbeelding ]
Verzuurde ex-crewerquote:Op maandag 7 september 2009 21:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
waar is de tijd dat we een SC in één uur konden vullen???![]()
Oh ja.. Toen waren HaaieVoer en RonnieVee nog mod... "Iets met gezelligheid en kutvioolen
Echte mannenquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:21 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk...met je neefje op stap. Vervolgens ben je beiden verrot en plof je maar op de bank
Tuurlijk. Vanaf Best-west binnendoor over naar Oirschot, dan over Spoordonk, daar ergens richting 't noorden en dan richting Oisterwijk. Vanaf Oisterwijk ook binnendoor naar Moergestel. (Vooral dit is een erg leuk weggetje klik.) Dan bij Haghorst langs 't kanaal en over de brug richting Middelbeers. Vanaf Middelbeers naar Vessem en Knegsel en dan ben je alweer bijna bij 't Flightforum. Overigens is 't op BW ook prima rijden hoor, leuke af/opritten en vanaf Best west de weg naar St. Oedenrode over Boskant is ookquote:Op maandag 7 september 2009 21:40 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik hoop dat je rondje wel iets verder was als waar de foto gemaakt is, anders was het niet echt de moeite...
quote:* PKfotografie mist soms toch zijn motor
Moergestelse weg of Van-Tienhovenlaan?quote:Op maandag 7 september 2009 21:47 schreef Isdatzo het volgende:
Vanaf Oisterwijk ook binnendoor naar Moergestel.
quote:
Even op maps.google.nl gespiekt, 't is die van Tienenhovenlaan. En dan de Heiligenboom tot je op de Oirschotseweg uitkomt. Voor de kennersquote:Op maandag 7 september 2009 21:50 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Moergestelse weg of Van-Tienhovenlaan?
Daar mag jij helemaal niet rijden.quote:Op maandag 7 september 2009 21:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Even op maps.google.nl gespiekt, 't is die van Tienenhovenlaan. En dan de Heiligenboom tot je op de Oirschotseweg uitkomt. Voor de kenners. Hoezo?
quote:Op maandag 7 september 2009 21:58 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Daar mag jij helemaal niet rijden.Dat weet ik, ik ben geboren en heb 25+ jaar op de heiligenboom gewoont.
Ik geef niks om snelhedenquote:Op maandag 7 september 2009 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
Denk niet dat dát de grootste mag-niet tijdens 1 van onze ritjes is.
als je het dood rijd mag je het mee nemen toch? rond kerst daar maar eens een hert scorenquote:Op maandag 7 september 2009 22:51 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
De natuur. Op dat stukje weg waar jij niet mag rijden kom je nog wel eens wild tegen.
BBQ!quote:Op maandag 7 september 2009 22:51 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
De natuur. Op dat stukje weg waar jij niet mag rijden kom je nog wel eens wild tegen.
nee, dat is als je ze zachtjes doodrijdt.quote:
hoe hoger de snelheid hoe malser het vleesquote:Op maandag 7 september 2009 22:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
nee, dat is als je ze zachtjes doodrijdt.Of nog erger: invalide.
Beter met een ferme klap van >120/u
Ook op stukjes weg waar ik wél mag rijdenquote:Op maandag 7 september 2009 22:51 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Geweldig, je mag daar maar 60. Dus rijbewijs kwijt + 75 euro boete voor het rijden waar je dat niet mag.quote:Op maandag 7 september 2009 22:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
nee, dat is als je ze zachtjes doodrijdt.Of nog erger: invalide.
Beter met een ferme klap van >120/u
Hoe hoger de snelheid hoe meer schade aan je voertuig. Wordt een duur hertenbiefstukje dan.quote:Op maandag 7 september 2009 23:00 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hoe hoger de snelheid hoe malser het vlees
niet doen, ik wil een fot bbq meet met wildquote:Op maandag 7 september 2009 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ook op stukjes weg waar ik wél mag rijden. Maar goed, misschien voortaan maar een ander weggetje zoeken.
maar wel malsquote:Op maandag 7 september 2009 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe hoger de snelheid hoe meer schade aan je voertuig. Wordt een duur hertenbiefstukje dan.
Knappe agent die je kenteken ziet als je daar met 180 voorbij komt.quote:Op maandag 7 september 2009 23:03 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Geweldig, je mag daar maar 60. Dus rijbewijs kwijt + 75 euro boete voor het rijden waar je dat niet mag.
Als ik alles al plat gereden heb blijft er minder voor jou overquote:Op maandag 7 september 2009 23:03 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
niet doen, ik wil een fot bbq meet met wild
Mag 't lijen ja.. zou wel zuur zijn. Doe je daar je best om met 120 zo'n beest te raken.. lukt 't ook nog, heel je auto aan gort en je 'biefstuk' kan je met een spateltje van de bomen gaan schrapen. Ook zonde.quote:
die knik in je kenteken iets verder doorbuigen helpt ook hoorquote:Op maandag 7 september 2009 23:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Knappe agent die je kenteken ziet als je daar met 180 voorbij komt.
moet je ook doen met een bus ofzo.... die zijn netjes vlak aan de voorkant, meer egaal raakvlak, blijft het vlees redelijk bijeenquote:Op maandag 7 september 2009 23:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ik alles al plat gereden heb blijft er minder voor jou over. Alhoewel ik m'n motor en mezelf liever heel houd
.
[..]
Mag 't lijen ja.. zou wel zuur zijn. Doe je daar je best om met 120 zo'n beest te raken.. lukt 't ook nog, heel je auto aan gort en je 'biefstuk' kan je met een spateltje van de bomen gaan schrapen. Ook zonde.
Ja, daarover gesproken.. die heb ik recht moeten buigen. 2 weken geleden op 't flightforumquote:Op maandag 7 september 2009 23:06 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
die knik in je kenteken iets verder doorbuigen helpt ook hoor
Uhm, weet iemand dit ook? Leuk dat we de verkeersregels goed kennen, maar daarvoor zitten we in het verkeerde forumquote:Op maandag 7 september 2009 22:56 schreef EchnaDarr het volgende:
Weet iemand waar je tegenwoordig nog een blanco fotoalbum kunt kopen? Ik ben op zoek naar een mooi niet al te dik album om 20x30 foto's in te doen. En met niet al te dik bedoel ik dat geen ondersteuning nodig moet hebben wil je het album doorbladeren.
hema, expo, lokale fotoboer?quote:Op maandag 7 september 2009 23:17 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Uhm, weet iemand dit ook? Leuk dat we de verkeersregels goed kennen, maar daarvoor zitten we in het verkeerde forum
A4 is niet echt een fotomaat he.quote:Op maandag 7 september 2009 23:19 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hema, expo, lokale fotoboer?
maar 20-30? als je het hebt over A4 dan kan prupke heel mooie boeken voor je bestellen.
dus? het rolt wel uit de printerquote:Op maandag 7 september 2009 23:26 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
A4 is niet echt een fotomaat he.
Ik print zelf geen foto's, die laat ik afdrukken. Op 20x30.quote:Op maandag 7 september 2009 23:28 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dus? het rold wel uit de printer
in het ergste geval moet je er 3mm af halen aan 1 kantquote:Op maandag 7 september 2009 23:28 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik print zelf geen foto's, die laat ik afdrukken. Op 20x30.
had iets willen typen met veel gevloek....quote:
Nee, het schaadt de aard van deze SC en dat weet je zelf ook wel, dáárom is je post geëdit. Mocht je hier nog verder over in discussie willen of iets over opmerken dan kan dat natuurlijk in het FB-topic.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
had iets willen typen met veel gevloek....
maar blijkbaar mag ik niemand quoten omdat het jullie schaad.
wel grappig dat je je zo laat kennen
zo krijgen we de sc niet vol als ik niks mag postenquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, het schaadt de aard van deze SC en dat weet je zelf ook wel, dáárom is je post geëdit. Mocht je hier nog verder over in discussie willen of iets over opmerken dan kan dat natuurlijk in het FB-topic.
Thnxquote:
Je bedoelt eigenlijk "ongelimiteerd zeiken over de huidige situatie binnen FOT zonder dat de posts geëdit kunnen worden door mods"?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:04 schreef HMaster-II het volgende:
Ben zo blij met [ZUU]
![]()
Eindelijk rellen ophalen op niveau![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bedoelt eigenlijk "ongelimiteerd zeiken over de huidige situatie binnen FOT zonder dat de posts geëdit kunnen worden door mods"?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:50 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik moet zeggen, het is een beetje lafjes de laatste tijd, ik heb weer behoefte aan een rel om met een bak popcorn en cola mijn F5 knop te verslijten.
(of mag je dat niet zeggen?)
Over hardlopen gesproken, hoe gaat het met jou de laatste tijd?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat..
Ik ben alleen aan het eigen-dieet en mag geen popcorn en teveel cola
Gaat redelijkquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Over hardlopen gesproken, hoe gaat het met jou de laatste tijd?
Wel fijn zo'n trainerquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gaat redelijkHeb nog wel last van de beenspieren en verharding ervan. Maar ga iedere maandag en woensdag naar de looptrainingen. Erg gezellig om met een groep te trainen en wat aan je gezondheid te doen. Ik mocht gisteren alleen niet meedoen met een wedstrijd van een trainer. Om mij zelf te beschermen tegen de blessures.
* PKfotografie schuift een schaal tapas naar binnenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:22 schreef Isdatzo het volgende:
Zullen we 't vanaf nu maar gezellig maken in de SC dan?
Nou dan breng ik mijn eigen drank wel meequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:32 schreef PKfotografie het volgende:
doosje sigaren op de tafel legt voor echna.
* PKfotografie steekt geïrriteerd maar weer eens een peuk opquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:35 schreef Isdatzo het volgende:
Dit is een rookvrij ruimte. * Isdatzo naar bordje wijst.
[ afbeelding ]
Nieuwe regel, zonder overleg of ruggenspraak per direct ingevoerd. Overtreden op sanctie van een ban met duur naar mijn inzicht.
Degene die mijn cubaan afpakt heeft een groot probleem.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:35 schreef Isdatzo het volgende:
Dit is een rookvrij ruimte. * Isdatzo naar bordje wijst.
[ afbeelding ]
Nieuwe regel, zonder overleg of ruggenspraak per direct ingevoerd. Overtreden op sanctie van een ban met duur naar mijn inzicht.
niet als ze hem door geven aan mij hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Degene die mijn cubaan afpakt heeft een groot probleem.
Wij hadden toch al ruziequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Degene die mijn cubaan afpakt heeft een groot probleem.
Nou, als jij hem dan búiten dit topic op gaat roken kunnen wij best een dealtje sluiten denk ik zo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:12 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
niet als ze hem door geven aan mij hoor.
Nu voel ik me niet meer welkom hier, op dit terrasquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ga eens binnen zitten we zijn niet gediend van niet-rokers op het terras
Geen idee, we verzinnen wel ietsquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nu voel ik me niet meer welkom hier, op dit terras.
[..]
Geen idee, we verzinnen wel iets.
Ah, meneer is niet op de hoogte van de zojuist ingestelde regel. Inleveren die cubanen.. jajajaja, kommmaaaar. Inleveren die hap.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:19 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
je bent geheel welkom
maar wel cubanen mee nemen
Ergens tussen de 3 en 300 euro de stuk, afhankelijk van het soort. Maar daar moet je kenner voor zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah, meneer is niet op de hoogte van de zojuist ingestelde regel. Inleveren die cubanen.. jajajaja, kommmaaaar. Inleveren die hap.
Zeg, wat doen die krengen ongeveer op marktplaats? Dan weet ik wat ik er zo'n beetje voor kan vragen hè. Ik ben natuurlijk geen dief van mijn.. euh, jouw portemonnee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:35 schreef RonaldV het volgende:
Zo, eindelijk rustDat dácht je maar, nu komt Erik je halen in ZUUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. You've got nowhere to hide
.
Huilen dan.
pff open ik een topic om in zuu te kunnen...quote:Op woensdag 9 september 2009 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat dácht je maar, nu komt Erik je halen in ZUU. You've got nowhere to hide
.
waarschijnlijkquote:Op woensdag 9 september 2009 21:02 schreef EchnaDarr het volgende:
Kunnen we nu een showcase van Erik verwachten?
jaquote:Op woensdag 9 september 2009 21:50 schreef Marc H het volgende:
Iemand ervaring met safaripark Beekse Bergen?
Ik denk erover om er morgen naar toe te gaan, zonder auto. Is het nog een beetje aardig te fotograferen of kan ik beter een ander park uitzoeken? (owja, lange lens is geen probleem, ik neem onder andere een 100-400L mee)
Doen of niet doen?
Geen genoeg spanning in het echte leven? Online rellen zijn meestal te makkelijk en voorspelbaarquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:50 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik moet zeggen, het is een beetje lafjes de laatste tijd, ik heb weer behoefte aan een rel om met een bak popcorn en cola mijn F5 knop te verslijten.
(of mag je dat niet zeggen?)
Ik zit al ruim 2 maanden in de ziektewet, dus dan wordt het nogal snel saai. Maar dat is een post van dinsdag, dat is in fok-termen alweer een eeuw geledenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:27 schreef freud het volgende:
Geen genoeg spanning in het echte leven? Online rellen zijn meestal te makkelijk en voorspelbaar. Alle rellen zijn al eens langsgeweest op Fok geloof ik, dus verder dan een rerun kom je niet
.
Hmm, ook weer zo. "I have readz all the interwebz!"quote:Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik zit al ruim 2 maanden in de ziektewet, dus dan wordt het nogal snel saai. Maar dat is een post van dinsdag, dat is in fok-termen alweer een eeuw geleden
joh dat heb ik na 1,5 jaar nog altijdquote:Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik zit al ruim 2 maanden in de ziektewet, dus dan wordt het nogal snel saai. Maar dat is een post van dinsdag, dat is in fok-termen alweer een eeuw geleden
Het zal er waarschijnlijk ook mee te maken hebben waarom je in de ziektewet zitquote:Op woensdag 9 september 2009 23:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
joh dat heb ik na 1,5 jaar nog altijddat snel saai en verveeld zijn
Veel plezier.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:57 schreef HMaster-II het volgende:
Vanaaaagggg![]()
![]()
Vanavond naar Wageningen voor een fotoavond / studiofotografieclinic bijwonen.
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:13 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Veel plezier.
Pak zo een ristretto denk ik:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |