Nu voel ik me niet meer welkom hier, op dit terrasquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ga eens binnen zitten we zijn niet gediend van niet-rokers op het terras
Geen idee, we verzinnen wel ietsquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nu voel ik me niet meer welkom hier, op dit terras.
[..]
Geen idee, we verzinnen wel iets.
Ah, meneer is niet op de hoogte van de zojuist ingestelde regel. Inleveren die cubanen.. jajajaja, kommmaaaar. Inleveren die hap.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:19 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
je bent geheel welkom
maar wel cubanen mee nemen
Ergens tussen de 3 en 300 euro de stuk, afhankelijk van het soort. Maar daar moet je kenner voor zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah, meneer is niet op de hoogte van de zojuist ingestelde regel. Inleveren die cubanen.. jajajaja, kommmaaaar. Inleveren die hap.
Zeg, wat doen die krengen ongeveer op marktplaats? Dan weet ik wat ik er zo'n beetje voor kan vragen hè. Ik ben natuurlijk geen dief van mijn.. euh, jouw portemonnee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:35 schreef RonaldV het volgende:
Zo, eindelijk rustDat dácht je maar, nu komt Erik je halen in ZUUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. You've got nowhere to hide
.
Huilen dan.
pff open ik een topic om in zuu te kunnen...quote:Op woensdag 9 september 2009 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat dácht je maar, nu komt Erik je halen in ZUU. You've got nowhere to hide
.
waarschijnlijkquote:Op woensdag 9 september 2009 21:02 schreef EchnaDarr het volgende:
Kunnen we nu een showcase van Erik verwachten?
jaquote:Op woensdag 9 september 2009 21:50 schreef Marc H het volgende:
Iemand ervaring met safaripark Beekse Bergen?
Ik denk erover om er morgen naar toe te gaan, zonder auto. Is het nog een beetje aardig te fotograferen of kan ik beter een ander park uitzoeken? (owja, lange lens is geen probleem, ik neem onder andere een 100-400L mee)
Doen of niet doen?
Geen genoeg spanning in het echte leven? Online rellen zijn meestal te makkelijk en voorspelbaarquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:50 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik moet zeggen, het is een beetje lafjes de laatste tijd, ik heb weer behoefte aan een rel om met een bak popcorn en cola mijn F5 knop te verslijten.
(of mag je dat niet zeggen?)
Ik zit al ruim 2 maanden in de ziektewet, dus dan wordt het nogal snel saai. Maar dat is een post van dinsdag, dat is in fok-termen alweer een eeuw geledenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:27 schreef freud het volgende:
Geen genoeg spanning in het echte leven? Online rellen zijn meestal te makkelijk en voorspelbaar. Alle rellen zijn al eens langsgeweest op Fok geloof ik, dus verder dan een rerun kom je niet
.
Hmm, ook weer zo. "I have readz all the interwebz!"quote:Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik zit al ruim 2 maanden in de ziektewet, dus dan wordt het nogal snel saai. Maar dat is een post van dinsdag, dat is in fok-termen alweer een eeuw geleden
joh dat heb ik na 1,5 jaar nog altijdquote:Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik zit al ruim 2 maanden in de ziektewet, dus dan wordt het nogal snel saai. Maar dat is een post van dinsdag, dat is in fok-termen alweer een eeuw geleden
Het zal er waarschijnlijk ook mee te maken hebben waarom je in de ziektewet zitquote:Op woensdag 9 september 2009 23:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
joh dat heb ik na 1,5 jaar nog altijddat snel saai en verveeld zijn
Veel plezier.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:57 schreef HMaster-II het volgende:
Vanaaaagggg![]()
![]()
Vanavond naar Wageningen voor een fotoavond / studiofotografieclinic bijwonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |