Zeker prettig, zo mag een weekend vaker beginnenquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:21 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk...met je neefje op stap. Vervolgens ben je beiden verrot en plof je maar op de bank
Tegenwoordig welquote:Op zondag 6 september 2009 00:11 schreef Tijgertje. het volgende:
Jullie doen hier 2 weken met een SC?
Haha. Vind het altijd wel een beetje leuk om een drukke SC te hebben.quote:Op zondag 6 september 2009 00:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tegenwoordig welVroeger was dat anders. Maar als je je geroepen voelt?
quote:Op zondag 6 september 2009 01:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Haha. Vind het altijd wel een beetje leuk om een drukke SC te hebben.
Ben die in PUB even zat.
Twee MAANDENquote:Op zondag 6 september 2009 00:11 schreef Tijgertje. het volgende:
Jullie doen hier 2 weken met een SC?
waar is de tijd dat we een SC in één uur konden vullen???quote:
ik hoop dat je rondje wel iets verder was als waar de foto gemaakt is, anders was het niet echt de moeite...quote:Op maandag 7 september 2009 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
Vanavond voor de verandering maar weer eens een stukje gereden. Foto of het is niet gebeurd?
[ afbeelding ]
Verzuurde ex-crewerquote:Op maandag 7 september 2009 21:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
waar is de tijd dat we een SC in één uur konden vullen???![]()
Oh ja.. Toen waren HaaieVoer en RonnieVee nog mod... "Iets met gezelligheid en kutvioolen
Echte mannenquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:21 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk...met je neefje op stap. Vervolgens ben je beiden verrot en plof je maar op de bank
Tuurlijk. Vanaf Best-west binnendoor over naar Oirschot, dan over Spoordonk, daar ergens richting 't noorden en dan richting Oisterwijk. Vanaf Oisterwijk ook binnendoor naar Moergestel. (Vooral dit is een erg leuk weggetje klik.) Dan bij Haghorst langs 't kanaal en over de brug richting Middelbeers. Vanaf Middelbeers naar Vessem en Knegsel en dan ben je alweer bijna bij 't Flightforum. Overigens is 't op BW ook prima rijden hoor, leuke af/opritten en vanaf Best west de weg naar St. Oedenrode over Boskant is ookquote:Op maandag 7 september 2009 21:40 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik hoop dat je rondje wel iets verder was als waar de foto gemaakt is, anders was het niet echt de moeite...
quote:* PKfotografie mist soms toch zijn motor
Moergestelse weg of Van-Tienhovenlaan?quote:Op maandag 7 september 2009 21:47 schreef Isdatzo het volgende:
Vanaf Oisterwijk ook binnendoor naar Moergestel.
quote:
Even op maps.google.nl gespiekt, 't is die van Tienenhovenlaan. En dan de Heiligenboom tot je op de Oirschotseweg uitkomt. Voor de kennersquote:Op maandag 7 september 2009 21:50 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Moergestelse weg of Van-Tienhovenlaan?
Daar mag jij helemaal niet rijden.quote:Op maandag 7 september 2009 21:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Even op maps.google.nl gespiekt, 't is die van Tienenhovenlaan. En dan de Heiligenboom tot je op de Oirschotseweg uitkomt. Voor de kenners. Hoezo?
quote:Op maandag 7 september 2009 21:58 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Daar mag jij helemaal niet rijden.Dat weet ik, ik ben geboren en heb 25+ jaar op de heiligenboom gewoont.
Ik geef niks om snelhedenquote:Op maandag 7 september 2009 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
Denk niet dat dát de grootste mag-niet tijdens 1 van onze ritjes is.
als je het dood rijd mag je het mee nemen toch? rond kerst daar maar eens een hert scorenquote:Op maandag 7 september 2009 22:51 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
De natuur. Op dat stukje weg waar jij niet mag rijden kom je nog wel eens wild tegen.
BBQ!quote:Op maandag 7 september 2009 22:51 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
De natuur. Op dat stukje weg waar jij niet mag rijden kom je nog wel eens wild tegen.
nee, dat is als je ze zachtjes doodrijdt.quote:
hoe hoger de snelheid hoe malser het vleesquote:Op maandag 7 september 2009 22:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
nee, dat is als je ze zachtjes doodrijdt.Of nog erger: invalide.
Beter met een ferme klap van >120/u
Ook op stukjes weg waar ik wél mag rijdenquote:Op maandag 7 september 2009 22:51 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Geweldig, je mag daar maar 60. Dus rijbewijs kwijt + 75 euro boete voor het rijden waar je dat niet mag.quote:Op maandag 7 september 2009 22:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
nee, dat is als je ze zachtjes doodrijdt.Of nog erger: invalide.
Beter met een ferme klap van >120/u
Hoe hoger de snelheid hoe meer schade aan je voertuig. Wordt een duur hertenbiefstukje dan.quote:Op maandag 7 september 2009 23:00 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hoe hoger de snelheid hoe malser het vlees
niet doen, ik wil een fot bbq meet met wildquote:Op maandag 7 september 2009 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ook op stukjes weg waar ik wél mag rijden. Maar goed, misschien voortaan maar een ander weggetje zoeken.
maar wel malsquote:Op maandag 7 september 2009 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe hoger de snelheid hoe meer schade aan je voertuig. Wordt een duur hertenbiefstukje dan.
Knappe agent die je kenteken ziet als je daar met 180 voorbij komt.quote:Op maandag 7 september 2009 23:03 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Geweldig, je mag daar maar 60. Dus rijbewijs kwijt + 75 euro boete voor het rijden waar je dat niet mag.
Als ik alles al plat gereden heb blijft er minder voor jou overquote:Op maandag 7 september 2009 23:03 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
niet doen, ik wil een fot bbq meet met wild
Mag 't lijen ja.. zou wel zuur zijn. Doe je daar je best om met 120 zo'n beest te raken.. lukt 't ook nog, heel je auto aan gort en je 'biefstuk' kan je met een spateltje van de bomen gaan schrapen. Ook zonde.quote:
die knik in je kenteken iets verder doorbuigen helpt ook hoorquote:Op maandag 7 september 2009 23:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Knappe agent die je kenteken ziet als je daar met 180 voorbij komt.
moet je ook doen met een bus ofzo.... die zijn netjes vlak aan de voorkant, meer egaal raakvlak, blijft het vlees redelijk bijeenquote:Op maandag 7 september 2009 23:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ik alles al plat gereden heb blijft er minder voor jou over. Alhoewel ik m'n motor en mezelf liever heel houd
.
[..]
Mag 't lijen ja.. zou wel zuur zijn. Doe je daar je best om met 120 zo'n beest te raken.. lukt 't ook nog, heel je auto aan gort en je 'biefstuk' kan je met een spateltje van de bomen gaan schrapen. Ook zonde.
Ja, daarover gesproken.. die heb ik recht moeten buigen. 2 weken geleden op 't flightforumquote:Op maandag 7 september 2009 23:06 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
die knik in je kenteken iets verder doorbuigen helpt ook hoor
Uhm, weet iemand dit ook? Leuk dat we de verkeersregels goed kennen, maar daarvoor zitten we in het verkeerde forumquote:Op maandag 7 september 2009 22:56 schreef EchnaDarr het volgende:
Weet iemand waar je tegenwoordig nog een blanco fotoalbum kunt kopen? Ik ben op zoek naar een mooi niet al te dik album om 20x30 foto's in te doen. En met niet al te dik bedoel ik dat geen ondersteuning nodig moet hebben wil je het album doorbladeren.
hema, expo, lokale fotoboer?quote:Op maandag 7 september 2009 23:17 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Uhm, weet iemand dit ook? Leuk dat we de verkeersregels goed kennen, maar daarvoor zitten we in het verkeerde forum
A4 is niet echt een fotomaat he.quote:Op maandag 7 september 2009 23:19 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hema, expo, lokale fotoboer?
maar 20-30? als je het hebt over A4 dan kan prupke heel mooie boeken voor je bestellen.
dus? het rolt wel uit de printerquote:Op maandag 7 september 2009 23:26 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
A4 is niet echt een fotomaat he.
Ik print zelf geen foto's, die laat ik afdrukken. Op 20x30.quote:Op maandag 7 september 2009 23:28 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dus? het rold wel uit de printer
in het ergste geval moet je er 3mm af halen aan 1 kantquote:Op maandag 7 september 2009 23:28 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik print zelf geen foto's, die laat ik afdrukken. Op 20x30.
had iets willen typen met veel gevloek....quote:
Nee, het schaadt de aard van deze SC en dat weet je zelf ook wel, dáárom is je post geëdit. Mocht je hier nog verder over in discussie willen of iets over opmerken dan kan dat natuurlijk in het FB-topic.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
had iets willen typen met veel gevloek....
maar blijkbaar mag ik niemand quoten omdat het jullie schaad.
wel grappig dat je je zo laat kennen
zo krijgen we de sc niet vol als ik niks mag postenquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, het schaadt de aard van deze SC en dat weet je zelf ook wel, dáárom is je post geëdit. Mocht je hier nog verder over in discussie willen of iets over opmerken dan kan dat natuurlijk in het FB-topic.
Thnxquote:
Je bedoelt eigenlijk "ongelimiteerd zeiken over de huidige situatie binnen FOT zonder dat de posts geëdit kunnen worden door mods"?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:04 schreef HMaster-II het volgende:
Ben zo blij met [ZUU]
![]()
Eindelijk rellen ophalen op niveau![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bedoelt eigenlijk "ongelimiteerd zeiken over de huidige situatie binnen FOT zonder dat de posts geëdit kunnen worden door mods"?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:50 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik moet zeggen, het is een beetje lafjes de laatste tijd, ik heb weer behoefte aan een rel om met een bak popcorn en cola mijn F5 knop te verslijten.
(of mag je dat niet zeggen?)
Over hardlopen gesproken, hoe gaat het met jou de laatste tijd?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat..
Ik ben alleen aan het eigen-dieet en mag geen popcorn en teveel cola
Gaat redelijkquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Over hardlopen gesproken, hoe gaat het met jou de laatste tijd?
Wel fijn zo'n trainerquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gaat redelijkHeb nog wel last van de beenspieren en verharding ervan. Maar ga iedere maandag en woensdag naar de looptrainingen. Erg gezellig om met een groep te trainen en wat aan je gezondheid te doen. Ik mocht gisteren alleen niet meedoen met een wedstrijd van een trainer. Om mij zelf te beschermen tegen de blessures.
* PKfotografie schuift een schaal tapas naar binnenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:22 schreef Isdatzo het volgende:
Zullen we 't vanaf nu maar gezellig maken in de SC dan?
Nou dan breng ik mijn eigen drank wel meequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:32 schreef PKfotografie het volgende:
doosje sigaren op de tafel legt voor echna.
* PKfotografie steekt geïrriteerd maar weer eens een peuk opquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:35 schreef Isdatzo het volgende:
Dit is een rookvrij ruimte. * Isdatzo naar bordje wijst.
[ afbeelding ]
Nieuwe regel, zonder overleg of ruggenspraak per direct ingevoerd. Overtreden op sanctie van een ban met duur naar mijn inzicht.
Degene die mijn cubaan afpakt heeft een groot probleem.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:35 schreef Isdatzo het volgende:
Dit is een rookvrij ruimte. * Isdatzo naar bordje wijst.
[ afbeelding ]
Nieuwe regel, zonder overleg of ruggenspraak per direct ingevoerd. Overtreden op sanctie van een ban met duur naar mijn inzicht.
niet als ze hem door geven aan mij hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Degene die mijn cubaan afpakt heeft een groot probleem.
Wij hadden toch al ruziequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Degene die mijn cubaan afpakt heeft een groot probleem.
Nou, als jij hem dan búiten dit topic op gaat roken kunnen wij best een dealtje sluiten denk ik zo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:12 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
niet als ze hem door geven aan mij hoor.
Nu voel ik me niet meer welkom hier, op dit terrasquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ga eens binnen zitten we zijn niet gediend van niet-rokers op het terras
Geen idee, we verzinnen wel ietsquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nu voel ik me niet meer welkom hier, op dit terras.
[..]
Geen idee, we verzinnen wel iets.
Ah, meneer is niet op de hoogte van de zojuist ingestelde regel. Inleveren die cubanen.. jajajaja, kommmaaaar. Inleveren die hap.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:19 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
je bent geheel welkom
maar wel cubanen mee nemen
Ergens tussen de 3 en 300 euro de stuk, afhankelijk van het soort. Maar daar moet je kenner voor zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah, meneer is niet op de hoogte van de zojuist ingestelde regel. Inleveren die cubanen.. jajajaja, kommmaaaar. Inleveren die hap.
Zeg, wat doen die krengen ongeveer op marktplaats? Dan weet ik wat ik er zo'n beetje voor kan vragen hè. Ik ben natuurlijk geen dief van mijn.. euh, jouw portemonnee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:35 schreef RonaldV het volgende:
Zo, eindelijk rustDat dácht je maar, nu komt Erik je halen in ZUUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. You've got nowhere to hide
.
Huilen dan.
pff open ik een topic om in zuu te kunnen...quote:Op woensdag 9 september 2009 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat dácht je maar, nu komt Erik je halen in ZUU. You've got nowhere to hide
.
waarschijnlijkquote:Op woensdag 9 september 2009 21:02 schreef EchnaDarr het volgende:
Kunnen we nu een showcase van Erik verwachten?
jaquote:Op woensdag 9 september 2009 21:50 schreef Marc H het volgende:
Iemand ervaring met safaripark Beekse Bergen?
Ik denk erover om er morgen naar toe te gaan, zonder auto. Is het nog een beetje aardig te fotograferen of kan ik beter een ander park uitzoeken? (owja, lange lens is geen probleem, ik neem onder andere een 100-400L mee)
Doen of niet doen?
Geen genoeg spanning in het echte leven? Online rellen zijn meestal te makkelijk en voorspelbaarquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:50 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik moet zeggen, het is een beetje lafjes de laatste tijd, ik heb weer behoefte aan een rel om met een bak popcorn en cola mijn F5 knop te verslijten.
(of mag je dat niet zeggen?)
Ik zit al ruim 2 maanden in de ziektewet, dus dan wordt het nogal snel saai. Maar dat is een post van dinsdag, dat is in fok-termen alweer een eeuw geledenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:27 schreef freud het volgende:
Geen genoeg spanning in het echte leven? Online rellen zijn meestal te makkelijk en voorspelbaar. Alle rellen zijn al eens langsgeweest op Fok geloof ik, dus verder dan een rerun kom je niet
.
Hmm, ook weer zo. "I have readz all the interwebz!"quote:Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik zit al ruim 2 maanden in de ziektewet, dus dan wordt het nogal snel saai. Maar dat is een post van dinsdag, dat is in fok-termen alweer een eeuw geleden
joh dat heb ik na 1,5 jaar nog altijdquote:Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik zit al ruim 2 maanden in de ziektewet, dus dan wordt het nogal snel saai. Maar dat is een post van dinsdag, dat is in fok-termen alweer een eeuw geleden
Het zal er waarschijnlijk ook mee te maken hebben waarom je in de ziektewet zitquote:Op woensdag 9 september 2009 23:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
joh dat heb ik na 1,5 jaar nog altijddat snel saai en verveeld zijn
Veel plezier.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:57 schreef HMaster-II het volgende:
Vanaaaagggg![]()
![]()
Vanavond naar Wageningen voor een fotoavond / studiofotografieclinic bijwonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |