Hey, de flatscreens hangen, dat is ook voor het eerst dat ik dat zie. Deden ze het ook?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:37 schreef PKfotografie het volgende:
kom ik gewoon mezelf tegen op internethttp://www.hetrond.nl/pic/modeshow/finale/DSC03856.jpg
ziek?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:27 schreef HMaster-II het volgende:
* HMaster-II komt ook eens kijken in FOT wereld....
Eng.... heeeeeeeel engquote:Op donderdag 3 september 2009 09:27 schreef HMaster-II het volgende:
Geestelijk, maar dat wisten jullie alquote:
Echt niet. Mijn dinnie is veel te liefquote:verkering uit?
quote:baan kwijt?
quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:14 schreef HMaster-II het volgende:
Ik weet het....
Ben zelfs het rellen verleert.
Welke? Die van 2006, 2007, 2008 of 2009?quote:Denk dat ik nog wel een archiefje heb voor de komende FOTowedstrijd.Kom ik eindelijk eens toe aan mijn vakantiefoto's
![]()
![]()
2005 & 2007quote:Op donderdag 3 september 2009 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Welke? Die van 2006, 2007, 2008 of 2009?
Da's niks manquote:Op donderdag 3 september 2009 10:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
2005 & 2007![]()
![]()
Heb maar 1820 foto's van de 2007 vakantie om door te spitten
En daar houdt je maar 10 foto's van overquote:Op donderdag 3 september 2009 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's niks manDat schoot ik in 1,5 dag afgelopen weekend
Ben al door de eerste 500
Ik had er meer over, maar je moet natuurlijk niet gaan overvoeren hequote:Op donderdag 3 september 2009 11:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En daar houdt je maar 10 foto's van over![]()
Schiet jij met Nikon* ofzo?
*Note: Was 2 weken geleden in Museum van Oudheden in Leiden en daar stond een Nikonian van ieder object 10 tot 15 foto's te schieten om te hopen op één goede fotoDie kon niet fotograferen
12 dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had er meer over, maar je moet natuurlijk niet gaan overvoeren he
Zoiets jaquote:
Gaan wij dan eindelijk eens een keer een shoot doen?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:27 schreef HMaster-II het volgende:
PM is verstuurdquote:Op donderdag 3 september 2009 12:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaan wij dan eindelijk eens een keer een shoot doen?
Boekenfestijn?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:10 schreef Ynske het volgende:
zo k ga de boekenbeurs in de Jaarbeurs maar eens onveilig maken, misschien vind ik nog wat leuke fotoboeken
quote:
Goed dat je het zegt! Helaas is mijn weekend dramatisch volquote:Op donderdag 3 september 2009 14:10 schreef Ynske het volgende:
zo k ga de boekenbeurs in de Jaarbeurs maar eens onveilig maken, misschien vind ik nog wat leuke fotoboeken
Had hij er niet een heel maf verhaal bij?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:51 schreef RonaldV het volgende:
Vraagje voor de oude garde: een paar jaar geleden werd hier een serie fotos gepost van beken en sprengen in de buurt van Arnhem, volgens mij op de Veluwezoom. Geen idee meer wie de poster was, en de rest staat me ook niet meer helemaal bij. Weet één van jullie het toevallig nog?
Ik denk er over om daar binnenkort een bezoekje te brengen
Nu je het zegt: dat zou best wel eens kunnen ja!quote:Op donderdag 3 september 2009 22:43 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Had hij er niet een heel maf verhaal bij?
Hey daar ben ik ook ooit nog eens geweest, is ook een vakantiepark in de buurtquote:Op donderdag 3 september 2009 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
Dat is Karp geweest. En dat was niet bij Arnhem maar bij de Loenense waterval oa.
[REPORTAGE] Aanschouw, de grootste waterval van Nederland
Ja die!quote:Op donderdag 3 september 2009 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
Dat is Karp geweest. En dat was niet bij Arnhem maar bij de Loenense waterval oa.
[REPORTAGE] Aanschouw, de grootste waterval van Nederland
zwaai je naar mijn paps?quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:06 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhZo naar kantoor en dan een tof weekend
Stream of Passion fotograferen vanavond
Morgen met neefje naar Terug naar Toen en daarna met een beetje geluk kittens kijken
Zondag komen vrienden eten
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
zwaai je naar mijn paps?
Hij rijd zometeen met een lok van Simpelveld naar Beekbergen. zaterdag en zondag daar rijden en maandag komt hij met de lol weer terug
K vind t zo tof voor m!
Ik heb ook geen reflectiescherm meer nodigquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:00 schreef P_B het volgende:
Dat wordt structureel 2/3 stop onderbelichten, zo veel licht komt er van af...
Maar misstaat absoluut niet hoor!
Ik ken tquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:03 schreef Sarabi het volgende:
Ziet er goed uit Chanty!
Heb zelf ook zitten denken om het weer zo licht te laten verven, maarja dat gaat niet lukken zonder dat mijn haar dood gaat
Heb toch even moeten spieken wat het eerst was. Ik vind het niet eens een achteruitgangquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:58 schreef Chanty het volgende:
Ik heb mijn IQ verlaagdIk schrik nog elke keer als ik in de spiegel kijk "oh ja, ik was blond"
[ afbeelding ]
Heb jij dat ookal met die rode tintenquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ken tIk kan mijn haar niet eens blond verven, dan gebeurt er niks, moet dus sowieso met bleekspul aan de gang en zelfs dan is mijn haar geneigd om de roodtinten vast te houden. Diep van binnen ben ik gewoon roodharig
Dat donkere vind ik overigens erg goed staan bij je, kan me je helemaal niet blond voorstellen
Eerst was het minder blond en nog wat meer rood. Nu veel blond en minder roodquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:15 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Heb toch even moeten spieken wat het eerst was. Ik vind het niet eens een achteruitgang
LOL het is me 1 keer gelukt om mijn haar bruin te verven en dat het ook bruin bleef (bijna zwart), al die andere keren viel de donkere kleur eruit en kwam ik weer terug bij een roodblondachtige vage combiquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb jij dat ookal met die rode tinten
Ik ook, probeer steeds donkerdere kleuren om dat rood tegen te gaan maar niets helpt.
En ik kan het me ook niet voorstellen maar lijkt me zo grappig, misschien maar gewoon een pruik kopen
Zeker niets mis mee, zolang het niet in mijn haar zitquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:09 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey, even voor de duidelijkheid he, met rood haar is niks mis!![]()
Rare wezens zijn wequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:51 schreef Chanty het volgende:
Totaal niks mis mee, totdat je er een keer vanaf wiltVrouwen he, willen altijd dat wat ze niet hebben. Hebben ze stijl haar, willen ze krullen, hebben ze kort haar, willen ze lang haar en hebben ze rood haar, willen ze blond haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |