zet wel je iso dan wat omhoog, is wat donker buiten atm.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:55 schreef RonaldV het volgende:
Aangezien ik er weer vroeg uit moet morgen: een cola alstublieft.
Misschien een heel raar moment om dit te melden, maar ik heb zin om fotos te gaan schieten. Als in: NU!
Het gaat over poesjes en mosselen en jij wilt foto's schietenquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:55 schreef RonaldV het volgende:
Aangezien ik er weer vroeg uit moet morgen: een cola alstublieft.
Misschien een heel raar moment om dit te melden, maar ik heb zin om fotos te gaan schieten. Als in: NU!
Maar ik mag toch nog wel een keertje bij je komen etenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn kittens worden niet gegeten ja
* PdeHoog staat klaar met een honkbalknuppel
Da's goedquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar ik mag toch nog wel een keertje bij je komen etendan zal ik de kittens niet aanraken
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het gaat over poesjes en mosselen en jij wilt foto's schieten![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn kittens worden niet gegeten ja
* PdeHoog staat klaar met een honkbalknuppel
Nog nietquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:23 schreef PdeHoog het volgende:Over twee of drie weekjes komen Muffin & Brownie permanent het huis terroriseren
![]()
Jawel...P gaat aan de huisdierenFoto's volgen nog
quote:
Ik zit nou een minuut of 10 naar die foto te staren, maar ik zie niks hoor, qua groeien!quote:
Verkeerde soort poesje?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zit nou een minuut of 10 naar die foto te staren, maar ik zie niks hoor, qua groeien!
Ik durf niet te vragen naar wat voor soort groeiende poes jij dan kijkt...quote:
Ik heb nergens gelezen dat met het groeien expliciet het poesje bedoeld wordtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik durf niet te vragen naar wat voor soort groeiende poes jij dan kijkt...
Vertel mij dan maar wat daarmee bedoeld wordt.quote:
Gaat snel he? Avaldi hier is nu iets meer dan 4 maanden, en al 3Kgquote:
Wat wordt 'ie al mooi! (dat was 'ie al, maar hij wordt steeds mooier)quote:
Lekker, maar die pain au chocolat in Parijs was veeeeeeeel lekkerderquote:
Die gele bloem trekt teveel aandacht en leidt me af van de rest.quote:
Aha...............quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die gele bloem trekt teveel aandacht en leidt me af van de rest.
Jammer.
Jaquote:
Stuur je CV maar.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk wil weer terug
Alles beter dan kantoor
Iemand nog een leuke vacature voor een afgestudeerd HBO-er in de IT met 14 jaar ervaring?
Het overkomt me regelmatig zelfs. Anderhalve maand geleden deed ik een shoot met een model, en op de display leek alles OK. Eenmaal op mijn PC leek het helemaal nergens meer op. De oplossing was: toch bewerken, al heb ik daar wel een paar dagen mee gewacht, om het rotgevoel dat ik er bij had te verdringen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:04 schreef EchnaDarr het volgende:
Ken je dat gevoel dat je een shoot aan het bewerken bent en dat je je maar afvraagt waar die foto's blijven die er op de display zo goed uitzagen?
Als ik het al niet was zou ik er zo depressief van worden...![]()
Ik ga dadelijk maar Lost in Translation kijken met een sigaar en een glas whisky
Het was toch niet dat blonde ding wat we een tijdje geleden aan het water hebben beschoten?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:08 schreef RonaldV het volgende:
Het overkomt me regelmatig zelfs. Anderhalve maand geleden deed ik een shoot met een model, en op de display leek alles OK. Eenmaal op mijn PC leek het helemaal nergens meer op. De oplossing was: toch bewerken, al heb ik daar wel een paar dagen mee gewacht, om het rotgevoel dat ik er bij had te verdringen.
Toen ik de eerste 3-4 fotos had gedaan bleken het eigenlijk best goede fotos, het model was er in ieder geval heel blij mee!
Geen detachering voor mijquote:
Werving en selectie een optie?quote:
Mjah...rustig aan maar eerst ffquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Werving en selectie een optie?
Die zit al enige tijd in het buitenland, mijn bestequote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:12 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Het was toch niet dat blonde ding wat we een tijdje geleden aan het water hebben beschoten?
moet je even in de postgeschiedenis van Qles kijken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
weet niet of dit de juiste plek is, zo niet mijn excuses, maar ik heb ooit een topic hier gezien over urban/decay foto's....oude fabrieken, ziekenhuizen etc. met links van wat fantastische site. Als ik zoek kom ik zelf wel http://www.abandoned-places.com/ tegen, maar er waren betere/uitgebreidere sites...toevallig iemand die die topics kent of zulke sites?
Mwoah, ik kijk meestal of de foto scherp is, compo klopt en het histogram OK is. Er gaat meestal toch nog bewerking overheen, Ik merk wel dat ik op de 5Dmk2 het een stuk beter kan beoordelen dan de 40D. Het scheelt ook wat je cam aan instellingen heeft voor het display. Nikon laat voor mijn gevoel flinke verzadiging en contrast los op de previews, in ieder geval meer dan Canon.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:04 schreef EchnaDarr het volgende:
Ken je dat gevoel dat je een shoot aan het bewerken bent en dat je je maar afvraagt waar die foto's blijven die er op de display zo goed uitzagen?
Als ik het al niet was zou ik er zo depressief van worden...![]()
Ik ga dadelijk maar Lost in Translation kijken met een sigaar en een glas whisky
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:35 schreef freud het volgende:
[..]
Mwoah, ik kijk meestal of de foto scherp is, compo klopt en het histogram OK is. Er gaat meestal toch nog bewerking overheen, Ik merk wel dat ik op de 5Dmk2 het een stuk beter kan beoordelen dan de 40D. Het scheelt ook wat je cam aan instellingen heeft voor het display. Nikon laat voor mijn gevoel flinke verzadiging en contrast los op de previews, in ieder geval meer dan Canon.
Ik kom alleen als het gezellig wordt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:43 schreef PKfotografie het volgende:
ps.. urban? wie organiseert de meet? wil ik ook nog wel eens doen(urban shoot dan)
Tuurlijk is ik er, maar ik bedoel meer de chat (irc)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:47 schreef Debsterr het volgende:
Boooh EchanDarr is er echt!
Oh, en hoi. Urbanmeet wil ik wel meedoen.
Ja daar doe ik allemaal niet aan hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:54 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Tuurlijk is ik er, maar ik bedoel meer de chat (irc)
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:49 schreef EchnaDarr het volgende:
Hoho, we hebben nog geen toestemming he, dus ik wacht nog even af
Gaat het nu om de foto's of om de omstandigheden waaronder die gemaakt worden?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:11 schreef RonaldV het volgende:
(tenzij je een afspraak maakt met de eigenaar/beheerder van het object, maar dan is het weer geen echte urban)".
mij gaat het om het napraat topicquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:44 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Gaat het nu om de foto's of om de omstandigheden waaronder die gemaakt worden?
Allebei natuurlijk, je moet wel een sterk verhaal hebben bij de fotos!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:44 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Gaat het nu om de foto's of om de omstandigheden waaronder die gemaakt worden?
+ 1 note "zuigen"quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:34 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
mij gaat het om het napraat topic
Denk dat hij er ondertussen immuun voor isquote:
nee hoor,quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:43 schreef freud het volgende:
[..]
Denk dat hij er ondertussen immuun voor is
Waarom huur je dan niet even een 70-200 f2.8? Kost je 30 euro of zo. Kitlens is alleen onder optimale omstandigheden matig bruikbaar imo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:05 schreef taxibabe het volgende:
Ik ben ook weer terug van Huntenpop.
Ik wil een andere lens.....Kitlens, tent, 'slecht' licht gaan NIET samen
Omdat ik daar de centjes niet voor hebquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:12 schreef freud het volgende:
[..]
Waarom huur je dan niet even een 70-200 f2.8? Kost je 30 euro of zo. Kitlens is alleen onder optimale omstandigheden matig bruikbaar imo.
meestal moet je ook borg betalen, tussen de 200 en de 500.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:24 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Omdat ik daar de centjes niet voor heb
Nu slapen!
Het was een suuuuuuuuuuuuuuuupertof festivalquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:07 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhWesterpop was best tof gisteravond.... alleen dat half 3 slapen en dan half 10 wakker is toch minder
Straks weer aan de slag
Mocht je je vervelen: vanaf 13:30 staan er weer bands op het podium achter station Delft
klinkt leuk......quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was een suuuuuuuuuuuuuuuupertof festivalEr stonden echt heeeele gave bands op het podium
En daarnaast is het maar de vraag of deze lens voor het cameramerk van Taxibabe beschikbaar is.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:25 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
meestal moet je ook borg betalen, tussen de 200 en de 500.
huur is trouwens 20-25 euro per dag.
zijn er ook bij die het voor 7.50 afleveren waar je wil
en schieten met een lens die je niet kent onder slechte omstandigheden is misschien ook geen goed ideequote:Op zondag 30 augustus 2009 00:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En daarnaast is het maar de vraag of deze lens voor het cameramerk van Taxibabe beschikbaar is.
Ze kan ook een simpele 50mm F1.8 kopen of een 85mm F1.8. Daar heeft ze op de lange termijn meer aan dan een dure lens te huren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:12 schreef freud het volgende:
[..]
Waarom huur je dan niet even een 70-200 f2.8? Kost je 30 euro of zo. Kitlens is alleen onder optimale omstandigheden matig bruikbaar imo.
ik ben het met mijn account eensquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:34 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Ze kan ook een simpele 50mm F1.8 kopen of een 85mm F1.8. Daar heeft ze op de lange termijn meer aan dan een dure lens te huren.
(Echnadarr vanaf het account van PK)
Mwjah...morgen eerst maar die 1800 foto's uitzoeken jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:32 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
klinkt leuk......
nu nog foto's ?
1800quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...morgen eerst maar die 1800 foto's uitzoeken jaEn dan opleveren aan de baas. En misschien dat ik dan wel wat naar FOK! stuur of een showcaseje maak.
In het fotografen gezocht-topic werd niet echt gereageerd op mijn suggestie om wat foto's te mailen dus blijkbaar hebben ze er geen behoefte aan
Helaas....nog geen 5D Mk II hierquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:35 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
1800![]()
je mag ook een filmpje posten hoor
het niet hebben van een bepaalde canon is niet helaasquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas....nog geen 5D Mk II hierMaar we hebben het wel over 12 bands waarvan er een paar echt ontzettend beweeglijk waren. En aangezien we maar 3 nummers vooraan mochten staan wordt het ff doorknallen
Oh?quote:
Jij hebt toch IS op je lens?quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:38 schreef PdeHoog het volgende:
Maar we hebben het wel over 12 bands waarvan er een paar echt ontzettend beweeglijk waren.
Geen ISquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:45 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Jij hebt toch IS op je lens?
(wederom Echnadarr op het account van PK)
VR is beterde echte pk hier
En daar is Echna het dus niet mee eens.
AF!
Ze hebben hier alleen Glen Talloch, daar ontsmet ik mijn gootsteen nog niet mee (laat vlekken en hoofdpijn achter)quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ISAlleen op de 100-400
En VR tijdens concerten is voor mietjes
Echte fotografen doen het zonder
En Echna moet gewoon nog maar een whiskytje pakken
Make mequote:Op zondag 30 augustus 2009 00:56 schreef PKfotografie het volgende:
Kap nâh!
anders krijgen we een ban
(Echna FTW)
en kutuser edit ook
blijf van mijn acount![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:03 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Brabantse nachten zijn lang......
bite me
grrr was zo blij dat ik boven de 10 posts kon gaan komen....quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:14 schreef EchnaDarr het volgende:
Goeienavond, hier nog iets te beleven?
Sorry, zo ben ik.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:16 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
grrr was zo blij dat ik boven de 10 posts kon gaan komen....
verstoor je het weer
Ze zegt toch dat ze geen geld heeft? Niet iedereen heeft de middelen om zomaar lenzen te kopen...quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:34 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Ze kan ook een simpele 50mm F1.8 kopen of een 85mm F1.8. Daar heeft ze op de lange termijn meer aan dan een dure lens te huren.
(Echnadarr vanaf het account van PK)
Crisis? Welke crisis?quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:47 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat ze geen geld heeft? Niet iedereen heeft de middelen om zomaar lenzen te kopen...
Zonder mn hele financiele situatie hier neer te zetten, durf ik op dit moment wel te zeggen dat ik er echt geen geld voor heb.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Crisis? Welke crisis?
'Geen geld' is natuurlijk relatief, net als 'geen tijd'. Taxibabe heeft andere prioriteiten dan fotografie. En terecht, fotografie is en blijft een hobby voor de meeste mensen. Er zijn belangrijker zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |