zet wel je iso dan wat omhoog, is wat donker buiten atm.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:55 schreef RonaldV het volgende:
Aangezien ik er weer vroeg uit moet morgen: een cola alstublieft.
Misschien een heel raar moment om dit te melden, maar ik heb zin om fotos te gaan schieten. Als in: NU!
Het gaat over poesjes en mosselen en jij wilt foto's schietenquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:55 schreef RonaldV het volgende:
Aangezien ik er weer vroeg uit moet morgen: een cola alstublieft.
Misschien een heel raar moment om dit te melden, maar ik heb zin om fotos te gaan schieten. Als in: NU!
Maar ik mag toch nog wel een keertje bij je komen etenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn kittens worden niet gegeten ja
* PdeHoog staat klaar met een honkbalknuppel
Da's goedquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar ik mag toch nog wel een keertje bij je komen etendan zal ik de kittens niet aanraken
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het gaat over poesjes en mosselen en jij wilt foto's schieten![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn kittens worden niet gegeten ja
* PdeHoog staat klaar met een honkbalknuppel
Nog nietquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:23 schreef PdeHoog het volgende:Over twee of drie weekjes komen Muffin & Brownie permanent het huis terroriseren
![]()
Jawel...P gaat aan de huisdierenFoto's volgen nog
quote:
Ik zit nou een minuut of 10 naar die foto te staren, maar ik zie niks hoor, qua groeien!quote:
Verkeerde soort poesje?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zit nou een minuut of 10 naar die foto te staren, maar ik zie niks hoor, qua groeien!
Ik durf niet te vragen naar wat voor soort groeiende poes jij dan kijkt...quote:
Ik heb nergens gelezen dat met het groeien expliciet het poesje bedoeld wordtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik durf niet te vragen naar wat voor soort groeiende poes jij dan kijkt...
Vertel mij dan maar wat daarmee bedoeld wordt.quote:
Gaat snel he? Avaldi hier is nu iets meer dan 4 maanden, en al 3Kgquote:
Wat wordt 'ie al mooi! (dat was 'ie al, maar hij wordt steeds mooier)quote:
Lekker, maar die pain au chocolat in Parijs was veeeeeeeel lekkerderquote:
Die gele bloem trekt teveel aandacht en leidt me af van de rest.quote:
Aha...............quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die gele bloem trekt teveel aandacht en leidt me af van de rest.
Jammer.
Jaquote:
Stuur je CV maar.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk wil weer terug
Alles beter dan kantoor
Iemand nog een leuke vacature voor een afgestudeerd HBO-er in de IT met 14 jaar ervaring?
Het overkomt me regelmatig zelfs. Anderhalve maand geleden deed ik een shoot met een model, en op de display leek alles OK. Eenmaal op mijn PC leek het helemaal nergens meer op. De oplossing was: toch bewerken, al heb ik daar wel een paar dagen mee gewacht, om het rotgevoel dat ik er bij had te verdringen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:04 schreef EchnaDarr het volgende:
Ken je dat gevoel dat je een shoot aan het bewerken bent en dat je je maar afvraagt waar die foto's blijven die er op de display zo goed uitzagen?
Als ik het al niet was zou ik er zo depressief van worden...![]()
Ik ga dadelijk maar Lost in Translation kijken met een sigaar en een glas whisky
Het was toch niet dat blonde ding wat we een tijdje geleden aan het water hebben beschoten?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:08 schreef RonaldV het volgende:
Het overkomt me regelmatig zelfs. Anderhalve maand geleden deed ik een shoot met een model, en op de display leek alles OK. Eenmaal op mijn PC leek het helemaal nergens meer op. De oplossing was: toch bewerken, al heb ik daar wel een paar dagen mee gewacht, om het rotgevoel dat ik er bij had te verdringen.
Toen ik de eerste 3-4 fotos had gedaan bleken het eigenlijk best goede fotos, het model was er in ieder geval heel blij mee!
Geen detachering voor mijquote:
Werving en selectie een optie?quote:
Mjah...rustig aan maar eerst ffquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Werving en selectie een optie?
Die zit al enige tijd in het buitenland, mijn bestequote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:12 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Het was toch niet dat blonde ding wat we een tijdje geleden aan het water hebben beschoten?
moet je even in de postgeschiedenis van Qles kijken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
weet niet of dit de juiste plek is, zo niet mijn excuses, maar ik heb ooit een topic hier gezien over urban/decay foto's....oude fabrieken, ziekenhuizen etc. met links van wat fantastische site. Als ik zoek kom ik zelf wel http://www.abandoned-places.com/ tegen, maar er waren betere/uitgebreidere sites...toevallig iemand die die topics kent of zulke sites?
Mwoah, ik kijk meestal of de foto scherp is, compo klopt en het histogram OK is. Er gaat meestal toch nog bewerking overheen, Ik merk wel dat ik op de 5Dmk2 het een stuk beter kan beoordelen dan de 40D. Het scheelt ook wat je cam aan instellingen heeft voor het display. Nikon laat voor mijn gevoel flinke verzadiging en contrast los op de previews, in ieder geval meer dan Canon.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:04 schreef EchnaDarr het volgende:
Ken je dat gevoel dat je een shoot aan het bewerken bent en dat je je maar afvraagt waar die foto's blijven die er op de display zo goed uitzagen?
Als ik het al niet was zou ik er zo depressief van worden...![]()
Ik ga dadelijk maar Lost in Translation kijken met een sigaar en een glas whisky
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:35 schreef freud het volgende:
[..]
Mwoah, ik kijk meestal of de foto scherp is, compo klopt en het histogram OK is. Er gaat meestal toch nog bewerking overheen, Ik merk wel dat ik op de 5Dmk2 het een stuk beter kan beoordelen dan de 40D. Het scheelt ook wat je cam aan instellingen heeft voor het display. Nikon laat voor mijn gevoel flinke verzadiging en contrast los op de previews, in ieder geval meer dan Canon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |