Drommels drommels en nog eens drommelsquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:35 schreef 3FMaster het volgende:
Bassie en Adriaan
"Die clown en die acrobaat zijn in de buurt, ik word steeds zenuwachtiger!"
Nee, was idd van de Exorcist. http://nl.wikipedia.org/wiki/Tubular_Bellsquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:41 schreef Vlindur het volgende:
Dat liedje was toch van de Exorsist? Of lijkt dat er alleen maar op?
Mooi. Paste niet bij 3FM.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Daniel Lippens is weer terug op zijn oude stek. Slam.FM
Wie was dat dan? Ik ken die hele knakker niet?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Daniel Lippens is weer terug op zijn oude stek. Slam.FM
die deed deel van de dance programma's op zaterdag/zondagquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wie was dat dan? Ik ken die hele knakker niet?
ben benieuwd naar tryout week van Nederland 3quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:23 schreef borisz het volgende:
Mooie foto's
Net najaarsprogrammering van RTL bekeken. RTL kan je weer overslaan.
Nee hoor De Pfaffs komen 5 dagen in de weekquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:23 schreef borisz het volgende:
Mooie foto's
Dat is kwaliteits-tvquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee hoor De Pfaffs komen 5 dagen in de week
Ik vind van wel heerlijke belgische humor heeft die familiequote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee hoor De Pfaffs komen 5 dagen in de week
hehe zelfs de nieuwe afleveringen op vrijdag komen nu wat vroeger tis nog half 11 maar goed eindelijk komt seizoen 8quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]![]()
![]()
Kheb nu alleen de hele serie voor niets gedownloadt
Goh, verrassend...quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:23 schreef borisz het volgende:
Mooie foto's
Heb mij aangemeld als tv recensentquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ben benieuwd naar tryout week van Nederland 3
Behalve Voetbal International natuurlijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:23 schreef borisz het volgende:
Mooie foto's
de pfaffs zijn opgepakt voor groot schalige belastingonderduiking , kortom genoeg materiaal voor seizoen 9-13quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:51 schreef themauster het volgende:
[..]
hehe zelfs de nieuwe afleveringen op vrijdag komen nu wat vroeger tis nog half 11 maar goed eindelijk komt seizoen 8
wat ik gelezen heb dat er alleen nog een onderzoek is nog geen arrestatiesquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de pfaffs zijn opgepakt voor groot schalige belastingonderduiking , kortom genoeg materiaal voor seizoen 9-13
nou indd dat vond ik trouwens bij puberruil alquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:45 schreef Derek010 het volgende:
Die Ajouad heeft wel een rotstem zeg...
Ze hebben al deel schuld erkend, de belgische fiscale dienst dient nu aanklacht in. Zal wel op een schikking uitkomen. Voor belasting onderduiking word je in de meeste gevallen niet gearresteerd, maar moet je gewoon voorkomen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:40 schreef themauster het volgende:
[..]
wat ik gelezen heb dat er alleen nog een onderzoek is nog geen arrestaties
Ah ok, dat heb ik nooit gekeken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:47 schreef themauster het volgende:
[..]
nou indd dat vond ik trouwens bij puberruil al
hoorde 10x liever Daniel dan Ajouadquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:45 schreef Derek010 het volgende:
Die Ajouad heeft wel een rotstem zeg...
je hebt niets gemist.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:50 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Ah ok, dat heb ik nooit gekeken.
Ja eensquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Behalve Voetbal International natuurlijk
Eerste paar series van Puberruil waren leuk. Maar toen gingen ze naar Afrika, toen was er geen zak meer aan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:47 schreef themauster het volgende:
[..]
nou indd dat vond ik trouwens bij puberruil al
Slimste was idd een leuke quiz, kijken of ze het op RTL ook zo kunnen brengen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja eens, al kijk ik nu ook RTL boulevard
. Dat kijk ik altijd toch wel
. Maar de programma's vanaf 20.30 is er weinig zinnigs op het voetballen na.
Ja De Slimste komt weer. Oke de Belgische editie blijft natuurlijk
, maar toch het is een leuke quiz.
RTL boulevardquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja eens, al kijk ik nu ook RTL boulevard
. Dat kijk ik altijd toch wel
. Maar de programma's vanaf 20.30 is er weinig zinnigs op het voetballen na.
Wel een half uur minder vandaag ivm de jupiler league.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
RTL boulevard_!!
VI is echt het enige wat ik kijk op RTL.Vanavond gelukkig weer Hansie, Gijppie, Derksen en Genee met zijn flauwe grappen
Kan ik tenminste de 1e helft van Liverpool - Aston Villa kijkenquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel een half uur minder vandaag ivm de jupiler league.
vd Gijp afgelopen week bij Stendersquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
RTL boulevard_!!
VI is echt het enige wat ik kijk op RTL.Vanavond gelukkig weer Hansie, Gijppie, Derksen en Genee met zijn flauwe grappen
Mooie foto'squote:Op maandag 24 augustus 2009 16:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Ff de mooiste eruit gepikt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk voor Muijsquote:Radio 538 vernieuwt de weekendprogrammering
Radio 538 vernieuwt de weekendprogrammeringVanaf september schuift Niek van der Bruggen op in de programmering en is iedere zaterdag en zondag te horen van12:00 tot 15:00 uur. Van der Bruggen presenteert momenteel 'D'r Uit' op zondagochtend, dit programma wordt overgenomen door Martijn Muijs. Op zondag van 15:00 tot 18:00 uur is voortaan de ‘538 Non-Stop 40’ te horen. Mark Labrand presenteert op zaterdag en zondag van 18:00 tot 20:00 uur zijn programma.
Ook in de nachtprogrammering komt een verandering. In de nacht van zondag op maandag en van maandag op dinsdag is Martijn Muijs ook te horen van 3:00 tot 6:00 uur. Robin Leféber neemt de woensdag- en donderdagnacht van 3:00 tot 6:00 uur voor zijn rekening. Aansluitend is Joey Hereman op vrijdag- en zaterdagnacht van 4:00 tot 8:00 uur te beluisteren.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:25 schreef MichielV het volgende:
Zwaai!
Pallet met pallets voor Gerard ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:33 schreef Broekie het volgende:
Zoals al eerder gezegd ben ik nog opzoek naar cadeau-ideeën voor Gerard en Michiel om vrijdagavond aan ze te overhandigen tijdens de 3e verjaardag van EkStra Weekend.
Liefst niet enorm veel te duur, 't moet immers wel leuk en betaalbaar blijven.
Heb je een idee? Mail me dan even, dan blijft het voor de heren ook een verrassing ipv dat ze het hier al lezen.
Ohja, 'k moet het wel met de trein mee kunnen nemenquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Pallet met pallets voor Gerard ?.
Een pallet pepernoten voor Michielquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Pallet met pallets voor Gerard ?.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Een pallet pepernoten voor Michiel
sorry, zit al de hele dag met een enorme koppijnquote:
en? te veel gezopen van `t weekend?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
sorry, zit al de hele dag met een enorme koppijn
Nee, was het maar zo simpelquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en? te veel gezopen van `t weekend?
geen koorts, dus lijkt mij sterkquote:
Dio vergelijken met Urban Dance Squad?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:05 schreef Againzender het volgende:
Wat een ontzettend slechte Urban Dance Squad kloon is dit toch
Ging mij dan nu vooral om de begeleiding, uitermate brak gejat vind ik. Maar inderdaad, is nogal een vergelijkning die bergens op slaatquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dio vergelijken met Urban Dance Squad?
Urban dance squad =quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ging mij dan nu vooral om de begeleiding, uitermate brak gejat vind ik. Maar inderdaad, is nogal een vergelijkning die bergens op slaat
Gisteravond meteen gebruikt (al had ik m'n password al gewijzigd). Ging zonder problemenquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pfff...wat een gedoe...
Die passmailer is namelijk ook niet bepaald makkelijk in gebruik...
Ik bedoel meer dat je 2x een mail moet afwachten en dan nog een keer je wachtwoord moet wijzigen. Gewoon 1x mailen en dan direct een nieuw wachtwoord kunnen invoeren zou veel makkelijker zijn...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gisteravond meteen gebruikt (al had ik m'n password al gewijzigd). Ging zonder problemen.
inderdaadquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je 2x een mail moet afwachten en dan nog een keer je wachtwoord moet wijzigen. Gewoon 1x mailen en dan direct een nieuw wachtwoord kunnen invoeren zou veel makkelijker zijn...
Ah, daar heb je idd gelijk inquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je 2x een mail moet afwachten en dan nog een keer je wachtwoord moet wijzigen. Gewoon 1x mailen en dan direct een nieuw wachtwoord kunnen invoeren zou veel makkelijker zijn...
Lijkt me interessant, maar jammer van dat data0geneuzelquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:52 schreef borisz het volgende:
Zo mijn eerste congressessie als studentassistent
Op de etage waar ik zit word vanmiddag gesproken over
- SOCIO‐CULTURAL INFLUENCES ON THE GIVING AND RECEIVING OF FEEDBACK
- “MAKING SOCIAL ASPECTS OF SELFREGULATION TRANSPARENT” ‐ FOCUS ON
METHODOLOGICAL SOLUTIONS AND DIFFERENT DATA AN APPROCH
Gelukkig zit ik niet in de zalen.
gaat over self regulation in het onderwijsquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt me interessant, maar jammer van dat data0geneuzel. En dat eerste is
.
‘Nederland praat morgen over Boulevard’quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:54 schreef themauster het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=31105
heeft er weer iemand een scheet gelaten in Volendam?
Nooit gezienquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zie steeds dat overdreven hoofd op de webcam voor me.
Kwam laatst nog de LP Acid Queen van Tina in de kast tegenquote:
Och, schijt. Er zijn nog 100 andere site's waar je Torrents kunt vinden. Limewire bestaat nog, net als usenet. Genoeg keuze's.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
3FM Headlines noemt The Pirate Bay een site met links naar illegale downloads. Illegaal? Heeft Kuikje het nieuws geschreven???
Usenetquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Och, schijt. Er zijn nog 100 andere site's waar je Torrents kunt vinden. Limewire bestaat nog, net als usenet. Genoeg keuze's.
Ik ken geen site die zo makkelijk en uitgebreid is als TPB. En Usenet is wel snel, maar allesbehalve gebruikersvriendelijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Och, schijt. Er zijn nog 100 andere site's waar je Torrents kunt vinden. Limewire bestaat nog, net als usenet. Genoeg keuze's.
www.binaries4all.nlquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ken geen site die zo makkelijk en uitgebreid is als TPB. En Usenet is wel snel, maar allesbehalve gebruikersvriendelijk.
ach nzb is prima vergelijkbaar met .torrentquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ken geen site die zo makkelijk en uitgebreid is als TPB. En Usenet is wel snel, maar allesbehalve gebruikersvriendelijk.
TPB is alweer online hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik gebruik SABnzbd voor Usenet/Eweka. Werkt hier prima. NZBtje ophalen, inladen in SABnzbd en je file is in no-time binnenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hansjuuuuuuuh!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Hey volk ! alles flex hiero???
Al gehoord dat MoveYourAss stopt? Althans, het programma gaat door maar dan onder een andere naam. Geloof het of niet, maar vanaf 4 september is de nieuwe naam Der Rudy!
quote:Jawohl! Vanaf 4 september gaat het programma verder als 'Der Rudy!' Supageil!
Woooooot! Hansie!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Al gehoord dat MoveYourAss stopt? Althans, het programma gaat door maar dan onder een andere naam. Geloof het of niet, maar vanaf 4 september is de nieuwe naam Der Rudy!
quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Hansquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Haha, ik ontken alles!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:30 schreef TheZapster het volgende:
Der Hans!
Wel opvallend dat je opduikt net nadat Fok! gehackt is
HANSquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Even een JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA momentje bij de nieuwe Moke. Wat een hit mensen, w00t !!! Serieus, wat een dijk van een single![]()
.
He hans , beetje afkickt ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Even een JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA momentje bij de nieuwe Moke. Wat een hit mensen, w00t !!! Serieus, wat een dijk van een single![]()
.
Als de muziek maar lekker blijft, ben ik dik te vreden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Fuck a duck, Hans, jij hier?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Nou, lekker welquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit er nog een lekkere scharrel tussen de 1ste jaars ?
-quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Ah, je hebt onderzoekswerk verricht tijdens je afwezigheid +quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, ik ontken alles!
Verder hoi allemaal ! ook hoi aan de binnenkomers![]()
Voor de 3FM fanatics hier heb ik misschien wel een aardig artikel.. In de meest recente editie van de VARA-gids staat een aardig artikel over de 3FM studio. Giel Beelen legt precies uit wat wat is. Zo is wel een aardig nieuwtje de onthulling over de minidiskspelers. Elke vergadering is het een punt van "discussie", maar ze zijn er nog steeds. Haha!![]()
plaatje 1
plaatje 2 (link gefixed)
Kwaliteit is niet super, maar voor een beter resultaat check de gids in de winkel.
Ja, Kees, bel es ffquote:kees, bel me ff!
less than a minute ago from web
Hij moet alle topics nog bijlezen natuurlijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik merk wel dat Hans nog ff moet inkomen. Heeft nog niet z'n oude snelheid bereikt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij moet alle topics nog bijlezen natuurlijk
quote:
Roel !!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
-
H
A
N
S
-
!
DE -HANS-![]()
![]()
Z'n password zal toch niet gehackt zijn?![]()
Haha, dat zal ook niet gebeuren johquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik merk wel dat Hans nog ff moet inkomen. Heeft nog niet z'n oude snelheid bereikt.
Ej Noor!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:34 schreef Noortje. het volgende:
Is Hans er weer?
En dat zijn er best veel kan ik je vertellen!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij moet alle topics nog bijlezen natuurlijk
hij was opzoek naar eerlijke mensen, en toen heb ik gezegt dat ik goed ben in het bewaren van geheimen maar dat ik soms niet eerlijk benquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:19 schreef Noortje. het volgende:
Oh muisje, ik weet niet wat Michel heeft gezegd op Twitter tegen jou, maar 't is iig waar dat ik niet eerlijk was.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel !!!![]()
Haha, nee.. Maar heb 'm wel even aangepast! 't is nu Queen2
Ah.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij was opzoek naar eerlijke mensen, en toen heb ik gezegt dat ik goed ben in het bewaren van geheimen maar dat ik soms niet eerlijk ben
Oh, dat wist ik al 2 weken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Nergens live te zienquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:49 schreef borisz het volgende:
Voor de Londen kenners het is vanavond knokken geblazen. Millwall en West Ham United spelen tegen elkaar.
Dat is aardig, maar was echt niet nodig hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Maar waar heb je nu al die tijd gezeten?We waren ongerust
.
Al 2 weken?! heb je goed stil gehouden danquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik al 2 weken.
[/flauw]
Welkom terug trouwens.
Hej hallo Briggy !!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:05 schreef Briggy het volgende:
* Briggy komt uit de lurkstand
ff zwaaien naar -Hans- hoor![]()
![]()
![]()
eeeeeeeeeeej Timooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:07 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeedenavond![]()
![]()
![]()
!! Haaaaaaaaaaaaaansssssssssssieeeeeee!!! welcome back
![]()
![]()
Genoeg te vertellen over het afgelopen Lowlands-weekend toch? Ondanks werk zal je vast wel wat optredens hebben gezien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:22 schreef MichielV het volgende:
* zoekt log-inspiratie *
see, now thát I missedquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeej Timoooooooooooooooooooooooooo![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oef, moet ik nog even checken.. Geloof dat ik de oude nog wel ergens heb.
Meen je niet? afgezien van de stelling vind ik 3voor12 nog altijd een heerlijk programma!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:13 schreef Timo20 het volgende:
Komt er nu eindelijk weer eens wat leven in deze reeks, met de terugkeer van Hans?
het was nl. nogal stil de afgelopen tijd, vooral tijdens 3voor12
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De terugkeer van De Grote Hans is wel een blogpost waard.
het moet ook leuk blijven en het is geen must , maar leuk dat je terug bentquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
Haha, dat zal ook niet gebeuren joh. Althans, dat is de inschatting die ik nu maak. Denk niet dat het postratio weer zo hoog komt te liggen als voor mijn break.
Geen slecht idee! ik snuffel wel even wat rondquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Of een heel nieuwe! Frisse start, nieuw begin!
Whehequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De terugkeer van De Grote Hans is wel een blogpost waard.
Thanks, maar helemaal mee eensquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het moet ook leuk blijven en het is geen must , maar leuk dat je terug bent
Het bass loopje doet mij erg denken aan een plaat van Robbie Williams (Tripping). Leuke plaat iddquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:44 schreef Timo20 het volgende:de téring, wat hebben we die lang niet gehoord
![]()
![]()
![]()
![]()
heerlijke track, nog steeds
studentesquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks, maar helemaal mee eens. Heb veel zin in het GH ! Ik was vorige week nog in de stad (Keiweek) en wat een studenten/s zeg. Die gaan ongetwijfeld het GH ook bezoeken en volgens mij gaat dat wel leuk worden. Ben in elk geval wel van plan om af en toe wat foto's te schieten en hier te plaatsen
.
Dacht ik in 92 ook, nog steeds gelukkig getrouwd met eentje van henquote:
Echt, wat een SUPER plaat !!!!!!!! vooral het oude electrische orgel geluidje erin. GENIAAL !! By far een van mijn favo tracks van dit moment.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:56 schreef Againzender het volgende:
Be the oneBen helemaal om, de nieuwe Jack Penate is ook best leuk
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dacht ik in 92 ook, nog steeds gelukkig getrouwd met eentje van hen
Of is zij gelukkig en jij getrouwd?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zolang 't maar geen sprookjeshuwelijk is. Als je thuiskomt, zit er een heks op de bankquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben gelukkig in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Of is zij gelukkig en jij getrouwd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zolang 't maar geen sprookjeshuwelijk is. Als je thuiskomt, zit er een heks op de bank.
(aldus Jochem Myjer zaterdagavond![]()
).
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben gelukkig in ieder geval
Grow old!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:04 schreef Timo20 het volgende:
Let`s go on together, and die at the same time!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
volgens mij zingt ie ook een keertje go on (dat meen ik tenminste ook eens te horen)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Grow old!
Desalniettemin een heerljik nummer.
Oh.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
volgens mij zingt ie ook een keertje go on (dat meen ik tenminste ook eens te horen)
Noquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:24 schreef Noortje. het volgende:
Farewell To The Fairground blijft ook heerlijk, en nu ga ik slapen.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:45 schreef muisje-eliza het volgende:
ik voel me zooo dom maar wie wil me helpen![]()
ik moet dus op FOK uitloggen en dan via http://forum.fok.nl/user/passmailer mn naam invullen en een nieuw ww aanvragen?
jah iddquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Viel wel mee toch voor een anti techneutje
Ik wil de nieuwe cdquote:
Ben ik zeker met je eensquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lekker nummer. Niet alleen omdat 't U2 is overigens, maar luistert wel lekker weg.
Over 'more than words?'quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:52 schreef on_air het volgende:
Wat een onmeuninge zuigplaat is dit toch. Echt...
Ik wilde iets van gelijke strekking posten. Onnoemelijke zaaddodene kutplaatquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:52 schreef on_air het volgende:
Wat een onmeuninge zuigplaat is dit toch. Echt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |