Drommels drommels en nog eens drommelsquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:35 schreef 3FMaster het volgende:
Bassie en Adriaan
"Die clown en die acrobaat zijn in de buurt, ik word steeds zenuwachtiger!"
Nee, was idd van de Exorcist. http://nl.wikipedia.org/wiki/Tubular_Bellsquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:41 schreef Vlindur het volgende:
Dat liedje was toch van de Exorsist? Of lijkt dat er alleen maar op?
Mooi. Paste niet bij 3FM.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Daniel Lippens is weer terug op zijn oude stek. Slam.FM
Wie was dat dan? Ik ken die hele knakker niet?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Daniel Lippens is weer terug op zijn oude stek. Slam.FM
die deed deel van de dance programma's op zaterdag/zondagquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wie was dat dan? Ik ken die hele knakker niet?
ben benieuwd naar tryout week van Nederland 3quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:23 schreef borisz het volgende:
Mooie foto's
Net najaarsprogrammering van RTL bekeken. RTL kan je weer overslaan.
Nee hoor De Pfaffs komen 5 dagen in de weekquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:23 schreef borisz het volgende:
Mooie foto's
Dat is kwaliteits-tvquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee hoor De Pfaffs komen 5 dagen in de week
Ik vind van wel heerlijke belgische humor heeft die familiequote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee hoor De Pfaffs komen 5 dagen in de week
hehe zelfs de nieuwe afleveringen op vrijdag komen nu wat vroeger tis nog half 11 maar goed eindelijk komt seizoen 8quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]![]()
![]()
Kheb nu alleen de hele serie voor niets gedownloadt
Goh, verrassend...quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:23 schreef borisz het volgende:
Mooie foto's
Heb mij aangemeld als tv recensentquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ben benieuwd naar tryout week van Nederland 3
Behalve Voetbal International natuurlijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:23 schreef borisz het volgende:
Mooie foto's
de pfaffs zijn opgepakt voor groot schalige belastingonderduiking , kortom genoeg materiaal voor seizoen 9-13quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:51 schreef themauster het volgende:
[..]
hehe zelfs de nieuwe afleveringen op vrijdag komen nu wat vroeger tis nog half 11 maar goed eindelijk komt seizoen 8
wat ik gelezen heb dat er alleen nog een onderzoek is nog geen arrestatiesquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de pfaffs zijn opgepakt voor groot schalige belastingonderduiking , kortom genoeg materiaal voor seizoen 9-13
nou indd dat vond ik trouwens bij puberruil alquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:45 schreef Derek010 het volgende:
Die Ajouad heeft wel een rotstem zeg...
Ze hebben al deel schuld erkend, de belgische fiscale dienst dient nu aanklacht in. Zal wel op een schikking uitkomen. Voor belasting onderduiking word je in de meeste gevallen niet gearresteerd, maar moet je gewoon voorkomen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:40 schreef themauster het volgende:
[..]
wat ik gelezen heb dat er alleen nog een onderzoek is nog geen arrestaties
Ah ok, dat heb ik nooit gekeken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:47 schreef themauster het volgende:
[..]
nou indd dat vond ik trouwens bij puberruil al
hoorde 10x liever Daniel dan Ajouadquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:45 schreef Derek010 het volgende:
Die Ajouad heeft wel een rotstem zeg...
je hebt niets gemist.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:50 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Ah ok, dat heb ik nooit gekeken.
Ja eensquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Behalve Voetbal International natuurlijk
Eerste paar series van Puberruil waren leuk. Maar toen gingen ze naar Afrika, toen was er geen zak meer aan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:47 schreef themauster het volgende:
[..]
nou indd dat vond ik trouwens bij puberruil al
Slimste was idd een leuke quiz, kijken of ze het op RTL ook zo kunnen brengen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja eens, al kijk ik nu ook RTL boulevard
. Dat kijk ik altijd toch wel
. Maar de programma's vanaf 20.30 is er weinig zinnigs op het voetballen na.
Ja De Slimste komt weer. Oke de Belgische editie blijft natuurlijk
, maar toch het is een leuke quiz.
RTL boulevardquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja eens, al kijk ik nu ook RTL boulevard
. Dat kijk ik altijd toch wel
. Maar de programma's vanaf 20.30 is er weinig zinnigs op het voetballen na.
Wel een half uur minder vandaag ivm de jupiler league.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
RTL boulevard_!!
VI is echt het enige wat ik kijk op RTL.Vanavond gelukkig weer Hansie, Gijppie, Derksen en Genee met zijn flauwe grappen
Kan ik tenminste de 1e helft van Liverpool - Aston Villa kijkenquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel een half uur minder vandaag ivm de jupiler league.
vd Gijp afgelopen week bij Stendersquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
RTL boulevard_!!
VI is echt het enige wat ik kijk op RTL.Vanavond gelukkig weer Hansie, Gijppie, Derksen en Genee met zijn flauwe grappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |