Nou, lekker welquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit er nog een lekkere scharrel tussen de 1ste jaars ?
-quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Hey volk ! alles flex hiero???
Al gehoord dat MoveYourAss stopt? Althans, het programma gaat door maar dan onder een andere naam. Geloof het of niet, maar vanaf 4 september is de nieuwe naam Der Rudy!
Ah, je hebt onderzoekswerk verricht tijdens je afwezigheid +quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, ik ontken alles!
Verder hoi allemaal ! ook hoi aan de binnenkomers![]()
Voor de 3FM fanatics hier heb ik misschien wel een aardig artikel.. In de meest recente editie van de VARA-gids staat een aardig artikel over de 3FM studio. Giel Beelen legt precies uit wat wat is. Zo is wel een aardig nieuwtje de onthulling over de minidiskspelers. Elke vergadering is het een punt van "discussie", maar ze zijn er nog steeds. Haha!![]()
plaatje 1
plaatje 2 (link gefixed)
Kwaliteit is niet super, maar voor een beter resultaat check de gids in de winkel.
Ja, Kees, bel es ffquote:kees, bel me ff!
less than a minute ago from web
Hij moet alle topics nog bijlezen natuurlijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik merk wel dat Hans nog ff moet inkomen. Heeft nog niet z'n oude snelheid bereikt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij moet alle topics nog bijlezen natuurlijk
quote:
Roel !!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
-
H
A
N
S
-
!
DE -HANS-![]()
![]()
Z'n password zal toch niet gehackt zijn?![]()
Haha, dat zal ook niet gebeuren johquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik merk wel dat Hans nog ff moet inkomen. Heeft nog niet z'n oude snelheid bereikt.
Ej Noor!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:34 schreef Noortje. het volgende:
Is Hans er weer?
En dat zijn er best veel kan ik je vertellen!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij moet alle topics nog bijlezen natuurlijk
hij was opzoek naar eerlijke mensen, en toen heb ik gezegt dat ik goed ben in het bewaren van geheimen maar dat ik soms niet eerlijk benquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:19 schreef Noortje. het volgende:
Oh muisje, ik weet niet wat Michel heeft gezegd op Twitter tegen jou, maar 't is iig waar dat ik niet eerlijk was.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel !!!![]()
Haha, nee.. Maar heb 'm wel even aangepast! 't is nu Queen2
Ah.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij was opzoek naar eerlijke mensen, en toen heb ik gezegt dat ik goed ben in het bewaren van geheimen maar dat ik soms niet eerlijk ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |