Oh, dat wist ik al 2 weken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Hey volk ! alles flex hiero???
Al gehoord dat MoveYourAss stopt? Althans, het programma gaat door maar dan onder een andere naam. Geloof het of niet, maar vanaf 4 september is de nieuwe naam Der Rudy!
Nergens live te zienquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:49 schreef borisz het volgende:
Voor de Londen kenners het is vanavond knokken geblazen. Millwall en West Ham United spelen tegen elkaar.
Dat is aardig, maar was echt niet nodig hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Maar waar heb je nu al die tijd gezeten?We waren ongerust
.
Al 2 weken?! heb je goed stil gehouden danquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik al 2 weken.
[/flauw]
Welkom terug trouwens.
Hej hallo Briggy !!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:05 schreef Briggy het volgende:
* Briggy komt uit de lurkstand
ff zwaaien naar -Hans- hoor![]()
![]()
![]()
eeeeeeeeeeej Timooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:07 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeedenavond![]()
![]()
![]()
!! Haaaaaaaaaaaaaansssssssssssieeeeeee!!! welcome back
![]()
![]()
Genoeg te vertellen over het afgelopen Lowlands-weekend toch? Ondanks werk zal je vast wel wat optredens hebben gezien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:22 schreef MichielV het volgende:
* zoekt log-inspiratie *
see, now thát I missedquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeej Timoooooooooooooooooooooooooo![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oef, moet ik nog even checken.. Geloof dat ik de oude nog wel ergens heb.
Meen je niet? afgezien van de stelling vind ik 3voor12 nog altijd een heerlijk programma!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:13 schreef Timo20 het volgende:
Komt er nu eindelijk weer eens wat leven in deze reeks, met de terugkeer van Hans?
het was nl. nogal stil de afgelopen tijd, vooral tijdens 3voor12
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De terugkeer van De Grote Hans is wel een blogpost waard.
het moet ook leuk blijven en het is geen must , maar leuk dat je terug bentquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
Haha, dat zal ook niet gebeuren joh. Althans, dat is de inschatting die ik nu maak. Denk niet dat het postratio weer zo hoog komt te liggen als voor mijn break.
Geen slecht idee! ik snuffel wel even wat rondquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Of een heel nieuwe! Frisse start, nieuw begin!
Whehequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De terugkeer van De Grote Hans is wel een blogpost waard.
Thanks, maar helemaal mee eensquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het moet ook leuk blijven en het is geen must , maar leuk dat je terug bent
Het bass loopje doet mij erg denken aan een plaat van Robbie Williams (Tripping). Leuke plaat iddquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:44 schreef Timo20 het volgende:de téring, wat hebben we die lang niet gehoord
![]()
![]()
![]()
![]()
heerlijke track, nog steeds
studentesquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks, maar helemaal mee eens. Heb veel zin in het GH ! Ik was vorige week nog in de stad (Keiweek) en wat een studenten/s zeg. Die gaan ongetwijfeld het GH ook bezoeken en volgens mij gaat dat wel leuk worden. Ben in elk geval wel van plan om af en toe wat foto's te schieten en hier te plaatsen
.
Dacht ik in 92 ook, nog steeds gelukkig getrouwd met eentje van henquote:
Echt, wat een SUPER plaat !!!!!!!! vooral het oude electrische orgel geluidje erin. GENIAAL !! By far een van mijn favo tracks van dit moment.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:56 schreef Againzender het volgende:
Be the oneBen helemaal om, de nieuwe Jack Penate is ook best leuk
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dacht ik in 92 ook, nog steeds gelukkig getrouwd met eentje van hen
Of is zij gelukkig en jij getrouwd?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zolang 't maar geen sprookjeshuwelijk is. Als je thuiskomt, zit er een heks op de bankquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben gelukkig in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Of is zij gelukkig en jij getrouwd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zolang 't maar geen sprookjeshuwelijk is. Als je thuiskomt, zit er een heks op de bank.
(aldus Jochem Myjer zaterdagavond![]()
).
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben gelukkig in ieder geval
Grow old!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:04 schreef Timo20 het volgende:
Let`s go on together, and die at the same time!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
volgens mij zingt ie ook een keertje go on (dat meen ik tenminste ook eens te horen)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Grow old!
Desalniettemin een heerljik nummer.
Oh.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
volgens mij zingt ie ook een keertje go on (dat meen ik tenminste ook eens te horen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |