Oh, dat wist ik al 2 weken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Hey volk ! alles flex hiero???
Al gehoord dat MoveYourAss stopt? Althans, het programma gaat door maar dan onder een andere naam. Geloof het of niet, maar vanaf 4 september is de nieuwe naam Der Rudy!
Nergens live te zienquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:49 schreef borisz het volgende:
Voor de Londen kenners het is vanavond knokken geblazen. Millwall en West Ham United spelen tegen elkaar.
Dat is aardig, maar was echt niet nodig hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Maar waar heb je nu al die tijd gezeten?We waren ongerust
.
Al 2 weken?! heb je goed stil gehouden danquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik al 2 weken.
[/flauw]
Welkom terug trouwens.
Hej hallo Briggy !!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:05 schreef Briggy het volgende:
* Briggy komt uit de lurkstand
ff zwaaien naar -Hans- hoor![]()
![]()
![]()
eeeeeeeeeeej Timooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:07 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeedenavond![]()
![]()
![]()
!! Haaaaaaaaaaaaaansssssssssssieeeeeee!!! welcome back
![]()
![]()
Genoeg te vertellen over het afgelopen Lowlands-weekend toch? Ondanks werk zal je vast wel wat optredens hebben gezien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:22 schreef MichielV het volgende:
* zoekt log-inspiratie *
see, now thát I missedquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeej Timoooooooooooooooooooooooooo![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oef, moet ik nog even checken.. Geloof dat ik de oude nog wel ergens heb.
Meen je niet? afgezien van de stelling vind ik 3voor12 nog altijd een heerlijk programma!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:13 schreef Timo20 het volgende:
Komt er nu eindelijk weer eens wat leven in deze reeks, met de terugkeer van Hans?
het was nl. nogal stil de afgelopen tijd, vooral tijdens 3voor12
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De terugkeer van De Grote Hans is wel een blogpost waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |