‘Nederland praat morgen over Boulevard’quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:54 schreef themauster het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=31105
heeft er weer iemand een scheet gelaten in Volendam?
Nooit gezienquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zie steeds dat overdreven hoofd op de webcam voor me.
Kwam laatst nog de LP Acid Queen van Tina in de kast tegenquote:
Och, schijt. Er zijn nog 100 andere site's waar je Torrents kunt vinden. Limewire bestaat nog, net als usenet. Genoeg keuze's.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
3FM Headlines noemt The Pirate Bay een site met links naar illegale downloads. Illegaal? Heeft Kuikje het nieuws geschreven???
Usenetquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Och, schijt. Er zijn nog 100 andere site's waar je Torrents kunt vinden. Limewire bestaat nog, net als usenet. Genoeg keuze's.
Ik ken geen site die zo makkelijk en uitgebreid is als TPB. En Usenet is wel snel, maar allesbehalve gebruikersvriendelijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Och, schijt. Er zijn nog 100 andere site's waar je Torrents kunt vinden. Limewire bestaat nog, net als usenet. Genoeg keuze's.
www.binaries4all.nlquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ken geen site die zo makkelijk en uitgebreid is als TPB. En Usenet is wel snel, maar allesbehalve gebruikersvriendelijk.
ach nzb is prima vergelijkbaar met .torrentquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ken geen site die zo makkelijk en uitgebreid is als TPB. En Usenet is wel snel, maar allesbehalve gebruikersvriendelijk.
TPB is alweer online hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik gebruik SABnzbd voor Usenet/Eweka. Werkt hier prima. NZBtje ophalen, inladen in SABnzbd en je file is in no-time binnenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |