het moet ook leuk blijven en het is geen must , maar leuk dat je terug bentquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
Haha, dat zal ook niet gebeuren joh. Althans, dat is de inschatting die ik nu maak. Denk niet dat het postratio weer zo hoog komt te liggen als voor mijn break.
Geen slecht idee! ik snuffel wel even wat rondquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Of een heel nieuwe! Frisse start, nieuw begin!
Whehequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De terugkeer van De Grote Hans is wel een blogpost waard.
Thanks, maar helemaal mee eensquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het moet ook leuk blijven en het is geen must , maar leuk dat je terug bent
Het bass loopje doet mij erg denken aan een plaat van Robbie Williams (Tripping). Leuke plaat iddquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:44 schreef Timo20 het volgende:de téring, wat hebben we die lang niet gehoord
![]()
![]()
![]()
![]()
heerlijke track, nog steeds
studentesquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks, maar helemaal mee eens. Heb veel zin in het GH ! Ik was vorige week nog in de stad (Keiweek) en wat een studenten/s zeg. Die gaan ongetwijfeld het GH ook bezoeken en volgens mij gaat dat wel leuk worden. Ben in elk geval wel van plan om af en toe wat foto's te schieten en hier te plaatsen
.
Dacht ik in 92 ook, nog steeds gelukkig getrouwd met eentje van henquote:
Echt, wat een SUPER plaat !!!!!!!! vooral het oude electrische orgel geluidje erin. GENIAAL !! By far een van mijn favo tracks van dit moment.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:56 schreef Againzender het volgende:
Be the oneBen helemaal om, de nieuwe Jack Penate is ook best leuk
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dacht ik in 92 ook, nog steeds gelukkig getrouwd met eentje van hen
Of is zij gelukkig en jij getrouwd?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zolang 't maar geen sprookjeshuwelijk is. Als je thuiskomt, zit er een heks op de bankquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben gelukkig in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Of is zij gelukkig en jij getrouwd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zolang 't maar geen sprookjeshuwelijk is. Als je thuiskomt, zit er een heks op de bank.
(aldus Jochem Myjer zaterdagavond![]()
).
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben gelukkig in ieder geval
Grow old!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:04 schreef Timo20 het volgende:
Let`s go on together, and die at the same time!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
volgens mij zingt ie ook een keertje go on (dat meen ik tenminste ook eens te horen)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Grow old!
Desalniettemin een heerljik nummer.
Oh.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
volgens mij zingt ie ook een keertje go on (dat meen ik tenminste ook eens te horen)
Noquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:24 schreef Noortje. het volgende:
Farewell To The Fairground blijft ook heerlijk, en nu ga ik slapen.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:45 schreef muisje-eliza het volgende:
ik voel me zooo dom maar wie wil me helpen![]()
ik moet dus op FOK uitloggen en dan via http://forum.fok.nl/user/passmailer mn naam invullen en een nieuw ww aanvragen?
jah iddquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Viel wel mee toch voor een anti techneutje
Ik wil de nieuwe cdquote:
Ben ik zeker met je eensquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lekker nummer. Niet alleen omdat 't U2 is overigens, maar luistert wel lekker weg.
Over 'more than words?'quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:52 schreef on_air het volgende:
Wat een onmeuninge zuigplaat is dit toch. Echt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |