Ging mij dan nu vooral om de begeleiding, uitermate brak gejat vind ik. Maar inderdaad, is nogal een vergelijkning die bergens op slaatquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dio vergelijken met Urban Dance Squad?
Urban dance squad =quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ging mij dan nu vooral om de begeleiding, uitermate brak gejat vind ik. Maar inderdaad, is nogal een vergelijkning die bergens op slaat
Gisteravond meteen gebruikt (al had ik m'n password al gewijzigd). Ging zonder problemenquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pfff...wat een gedoe...
Die passmailer is namelijk ook niet bepaald makkelijk in gebruik...
Ik bedoel meer dat je 2x een mail moet afwachten en dan nog een keer je wachtwoord moet wijzigen. Gewoon 1x mailen en dan direct een nieuw wachtwoord kunnen invoeren zou veel makkelijker zijn...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gisteravond meteen gebruikt (al had ik m'n password al gewijzigd). Ging zonder problemen.
inderdaadquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je 2x een mail moet afwachten en dan nog een keer je wachtwoord moet wijzigen. Gewoon 1x mailen en dan direct een nieuw wachtwoord kunnen invoeren zou veel makkelijker zijn...
Ah, daar heb je idd gelijk inquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je 2x een mail moet afwachten en dan nog een keer je wachtwoord moet wijzigen. Gewoon 1x mailen en dan direct een nieuw wachtwoord kunnen invoeren zou veel makkelijker zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |