Copy that.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:22 schreef mstr het volgende:
En testraks ook de setje besteld van:
[ afbeelding ]
je doet iets verkeerd denkik:quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:30 schreef Granaatappel het volgende:
Na een tijdje wil ik toch weer op FP iets bestellen, en nu vragen ze $2 verzendkosten?
Is dit nieuw ofzo?
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:29 schreef raaavi het volgende:
[..]
http://www.iphonecompleet(...)kabelclips-p-87.html
deze bedoel je?
Dankuuuquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:30 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Stond in het vorige topic:
[..]
Ik vind ze er ideaal uitzien.quote:
Zo te zien is het een soort van dubbelzijdig plakband, dus ik ga er van uit van wel.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:54 schreef paulzurrr. het volgende:
Ja, ik vind ze er ook top uitzien, zit er aan te denken om ze voor de eettafel te kopen, zitten daar wel eens met macbook's en die stroom kabeltjes vallen altijd naar beneden.
Zou ook op aluminium moeten blijven plakken lijkt me?
Dat was ik al geruime tijd.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:10 schreef GuitarJJ het volgende:
Tvp
Voor mij geen geheugenkaartjes van DX meer..
Heb er 3 via DX (mms pro duo, 8 gb)quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat was ik al geruime tijd.
[..]
Hoezo?
Je moet er wel de tijd voor nemen, zorg dat ze echt goed met warmte/hitte gevuld zijn anders gaan ze inderdaad zo weer naar beneden, als ie helemaal bol staat en hij gaat automatisch omhoog dan is het goed. En over dat schuine, ik heb dat ook gehad maar toen vloog ie niet in de fik. Het is heel belangrijk dat je dat (aanmaak)blokje goed vast, in het midden zet en recht. En vooral niet té overhaast oplaten. Neem de tijd en met veel wind kan je beter even wachten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:25 schreef delano.888 het volgende:
Dit is niet grappig![]()
2 wishing lanterns besteld, en laatst samen met mn vriendin opgelaten.
1 vloog schuin, vloog in de brand, en stortte neer.
1 zakte na 2 minuten al weer neer, in een weiland waar paarden liepen die vervolgens heel bang gingen rondrennen (het was 2 uur 's nachts ofzo)
klote dingen
Anders krijg je steekvlammen uit je reetquote:Op maandag 24 augustus 2009 08:50 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Neem de tijd en met veel wind kan je beter even wachten.
maarre? die moet toch plat liggen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:50 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Je moet er wel de tijd voor nemen, zorg dat ze echt goed met warmte/hitte gevuld zijn anders gaan ze inderdaad zo weer naar beneden, als ie helemaal bol staat en hij gaat automatisch omhoog dan is het goed. En over dat schuine, ik heb dat ook gehad maar toen vloog ie niet in de fik. Het is heel belangrijk dat je dat (aanmaak)blokje goed vast, in het midden zet en recht. En vooral niet té overhaast oplaten. Neem de tijd en met veel wind kan je beter even wachten.
Succes met je verdere pogingen!
Wat houd dat inquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:25 schreef Smart-Einstein het volgende:
Ik kreeg net de schok van m'n leven. Ik had http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22251 besteld. Lens was van kunstof en de algehele bouwkwaliteit viel me wat tegen. Kijk ik op de display van ons senseoapparaat. Is die bril verdorie nog ECHT polariserend ook
Had SE niet verwacht
Waar kan ik dat zien?quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:32 schreef Rupkeii het volgende:
Met die trackingnummers kun je zien wanneer het pakketje HK verlaat.
Zullen momenteel misschien nog niet werken maar vandaag of morgen zul je zien dat ze ingevoerd zijn door HKpost en de dag dat ze vertrekken naar NL
misschien waren de grote verpakkingen op, en heeft die het moeten splitsen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:39 schreef saban het volgende:
En waarom zijn het 2 tracking codes en niet 1?
Mooi zinnetje, ga ik toepassen tijdens mn verkoop praatjesquote:Op Chinese webshop en gadgetstopic #12
Je wilt een betrouwbaar kaartje hebben voor onvervangbare data.
RayBan heeft niet allemaal polariserende glazen in hun brillen. Volgens mij is het overgrote deel non polarized. Het heeft dacht ik met diepte en glinstering te maken en dergelijke. Mijn skibril is ook polarized en daarmee zie je meer diepte (hobbels) en dergelijke.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:15 schreef jopiede het volgende:
Dat het goed is voor de zon toch? Die Reebans die je daar koopt, die zijn meestal niet polarizerend krijg je toch koppijn van volgens mij.
De kwaliteit van die splitter is waardeloos, ik had dat ding ook gekochtquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:51 schreef mstr het volgende:
Ik heb er ook weer een bestellinkje op zitten
Bij FP:
9205 LCD Screen Digital Multimeter Volt Ohm Meter Ammeter (Orange)
DX:
05157 3.5mm Audio Extension Cable (1.5M)
05212 3.5mm Audio Jack Splitter
Dan ga ik gewoon zeiken bij ze.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De kwaliteit van die splitter is waardeloos, ik had dat ding ook gekocht![]()
Zonder registered airmail is het volgensmij 2 dollar minder, met registered airmail krijg je een tracking number en kan je zien waneer je pakje is vertrokke uit chinaquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:41 schreef jens007 het volgende:
Ik had gevraagd aan Rachel of ze de prijs wilde berekenen voor een product. Keurig e-mail terug gekregen, maar ze praat over een prijs mét registered shipping. Is dat aan te raden of doen jullie dat nooit? Gaat om een niet zo groot bedrag, dus voor mij hoeft het niet. Maar wat is precies het verschil en kan ik ook gewoon vragen aan Rachel om de andere prijs?
Nee nog steeds niet pff..quote:
1:1 Chinookquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:03 schreef Semmm het volgende:
chopper? heb ik iets gemist?![]()
of bedoelt ie je heli
Ja i know..quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:06 schreef mcwops het volgende:
[..]
tis er echt weer voor ...
*mcwops die al de hele middag aan t vliegen is met zn huan qi
Wat voor geheugen moet dat zijn? 8gb microsd kost in ieder geval zo'n 20 euro by de Dynabyte nog wel...quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:40 schreef GuitarJJ het volgende:
DX is wel wat goedkoper hoor
DX 8gb -> 13 euro
Winkel 8gb-> 41-65 euro
Memory Stick Pro Duoquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wat voor geheugen moet dat zijn? 8gb microsd kost in ieder geval zo'n 20 euro by de Dynabyte nog wel...
Op het linkje klikken in "my account"quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:21 schreef saban het volgende:
Waar kan ik mijn post 'tracken', via welke website?
Moet je nog even 1 of 2 dagen wachten. Blijkbaar hebben ze je status nog niet ingevoerdquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:47 schreef saban het volgende:
Dan krijg ik dit terug:
OTHERS
To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference Number (if available), for example, 05000123A:
Wanneer betaald/bestelt?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:52 schreef Wisheh het volgende:
Jeej mijn nieuwe watch heeft hong-kong verlaten
Welke heb je besteld?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:52 schreef Wisheh het volgende:
Jeej mijn nieuwe watch heeft hong-kong verlaten
8/13/2009 6:07:46 AM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.quote:
mooi dingquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:58 schreef Wisheh het volgende:
[..]
8/13/2009 6:07:46 AM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
8/13/2009 9:45:41 AM Collecting Products Now
8/21/2009 5:03:25 PM
8 dagen later dus, duurde me veel te lang![]()
Het gaat om deze: http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22050
ik zou graag een echte willen maar ik zou ook heel graag willen dat ik hem dan ff makkelijk kan betalenquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:58 schreef Wisheh het volgende:
[..]
8/13/2009 6:07:46 AM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
8/13/2009 9:45:41 AM Collecting Products Now
8/21/2009 5:03:25 PM
8 dagen later dus, duurde me veel te lang![]()
Het gaat om deze: http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22050
Lekker nuttig, die krijg je in NL bij elk kaartje gratis of je kan ze los kopen voor 50ct ofzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:07 schreef monkeybrain het volgende:
Converter besteld micro sd -> sd![]()
[ afbeelding ]
En ook in China krijg je ze bij elk MicroSD-kaartje er bij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lekker nuttig, die krijg je in NL bij elk kaartje gratis of je kan ze los kopen voor 50ct ofzo
Had maar gePM't, had je hem voor 44 eurocent kregen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:07 schreef monkeybrain het volgende:
Converter besteld micro sd -> sd![]()
[ afbeelding ]
Incl. allerlei mstr viezigheid erbij, nee dank je welquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Had maar gePM't, had je hem voor 44 eurocent kregen.
Kan je ze ook uit zetten of dat niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:55 schreef Dionysiou het volgende:
Yeuh!
DX Pakje binnen. De LED lichten voor mijn brommert lekker voor in het donker haha. Ze zijn best groot niet verwacht. En een pakje van Jack kleding. Mijn microfonen zijn gewoon gejat in het sorteercentrum
[ afbeelding ]
Je kan hem met een hand makkelijk eraf halenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:03 schreef monkeybrain het volgende:
Zijn ze ook jatproof?![]()
Kom je als een blitskikker aan crossen en zet je brommer weg. Staan er binnen een minuut wat Marokkanen aan je velgen te frutten
Lopeal haargel haha, had samen met iets anders (wat al binnen is) besteld om DX eens te proberen. Maar ik zal eens mailen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb hetzelfde gehad, ga even hierheen http://services.dealextreme.com/forms/ordertracking.aspx
Dan krijg je z.s.m. bericht
EDIT: Wat heb je besteld?
Ik heb ze binnenquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:22 schreef mstr het volgende:
Net een mailtje dat m'n pakketje van FP verstuurd is.
En testraks ook de setje besteld van:
[ afbeelding ]
doelde meer op dit topicquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:53 schreef blckbb het volgende:
Veel mensen doen dat
kijk maar op www.mp4-winkel.nl
oh ok, nja ik zal er alleen mijn spul kopen. Met die Chinese (vooral MP3 spelers zijn vaak in principe gewoon prulletjes) zal ik niet snel handelen, of proberen winst te maken. Is natuurlijk heel erg makkelijk aangezien DX geen verzendkosten ed heeft.quote:
Volgens mij bedoel je www.suntekstore.com Daar hadden ze redelijk wat spul voor gitaren. Ook 100 plectrums voor een paar dollar. Schenen nog best goed te zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:42 schreef revpolen het volgende:
tijdje geleden was er in een topic 100 dingetjes om een gitaar te stemmen ( ofzo )
die site had ook andere leuke dingen ik weet alleen die site niet meer
iemand een tip?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:05 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je www.suntekstore.com Daar hadden ze redelijk wat spul voor gitaren. Ook 100 plectrums voor een paar dollar. Schenen nog best goed te zijn![]()
Als t goed is komt vandaag m`n fm transmitter voor mijn aaaaipot nena binnenAlleen ben ik nu niet thuis.... dus zal m na morgen op kunnen halen bij de post.
Hoor net op de radio dat voor 2012 alle postkantoren gesloten zullen zijn en dat je dan naar de supermarkt moet voor je pakje.... Zullen ze blij mee zijn met die hoeveelheden pakjes uit HongKong
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Hey, ik ben enorm atechnisch, maar ik wil m'n iPod Mini graag kunnen aansluiten op m'n versterker, wie heeft een linkje naar het juiste kabeltje?
Ligt eraan, wat is de ingang van de versterker, uitgang van de iPod mini (neem aan een gewone hoofdtelefoon) is de ingang van je versterker stereo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Hey, ik ben enorm atechnisch, maar ik wil m'n iPod Mini graag kunnen aansluiten op m'n versterker, wie heeft een linkje naar het juiste kabeltje?
http://www.suntekstore.com/100pcs-crystal-picks-guitar-picks.htmlquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:42 schreef revpolen het volgende:
Zo eindelijk eens berichtje van mij
ik lees altijd mee en heb ( helaas) al voor vele 100den euro bij DX en DP besteld ( verwacht nu nog 4 orders van elk 50 dollar ofzo
)
tijdje geleden was er in een topic 100 dingetjes om een gitaar te stemmen ( ofzo )
die site had ook andere leuke dingen ik weet alleen die site niet meer
iemand een tip?
Moment, ik lees je post nog even tien keer door, misschien dat ik het dan snapquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat is de ingang van de versterker, uitgang van de iPod mini (neem aan een gewone hoofdtelefoon) is de ingang van je versterker stereo?
In dat geval kan je een plug kopen van hoofdtelefoon naar jackplug, kan je je jacksnoer aansluiten (indien jacksnoer stereo is) anders kun je een jack-earphone plug kopen, dan kan je een klein kabeltje aansluiten
Volg je me?
Krijg jij nooit gezeik met al dat nep spul dat je verkoopt, of adverteer je het niet als genuine artikelen? (i.e. oordopjes)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:47 schreef raaavi het volgende:
Zijn er nou weinig mensen die geen winst proberen te maken met hun DX spul?
ik weet een tijdje geleden die lp0d oortjes
die doen het nog steeds goed bij mij hoor
Volgens mij heb je deze nodig. http://dealperfect.com/detail.dp/sku.24345quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moment, ik lees je post nog even tien keer door, misschien dat ik het dan snap.
aha, dat lijkt me perfectquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:16 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je deze nodig. http://dealperfect.com/detail.dp/sku.24345
Of ff zoeken naar een docking waar een Ipod mini op kan..... Maar deze kan sowieso. Sluit je alleen de beeldkabel niet aan.Heb zelf m`n Ipod ook zo aangesloten gehad
Dat heb ik dus al meer dan een week met mijn strandbalquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:17 schreef revpolen het volgende:.....................
pff nu tot morgen wachten voor ik kan spelen
Kun je een fatsoenlijke foto maken van die lucht dingen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist de deurbel![]()
Twee pakjes drie dingetjes dus![]()
1 paar **** schoenen maat 46 met luchtzool![]()
![]()
1 draadloze camera voor onder de heli![]()
1 multimeter![]()
![]()
![]()
Mijn dag kan niet meer stuk![]()
Ben nu even spelen
van een 3.5mm jack naar een rode en een witte.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:02 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:19 schreef revpolen het volgende:
leeft jack eigelijk nog?
heb al sinds vrijdag geen mail meer terug betreft mijn bestelling van taobao..
heb UJJ slippers voor me vrouwtje en zelf
alweer mijn 2e niks schoenen besteld
overigens gooien ze er wel wat percentage op..
kom zelf net 1 week geleden terug uit china, en 180 yuan is 18 euro
moet voor de schoenen betalen ni 55 dollar :p
maarja nog steeds veel goedkoper dan hierzo!
mijn andere paar is alweer maand oud
die was van www.s-shoes.com
Zoiets?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:19 schreef raaavi het volgende:
[..]
van een 3.5mm jack naar een rode en een witte.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:08 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Nee, de kleur rood moet nog roder en wit nog iets meer wit.
Jaah, als je aan de achterkant van je versterker kijkt, zie je als het goed is een rode en witte ingang. bijv AUX in. Dan moet je deze kabel hebben!quote:
Zit me nou niet te plagenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:08 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Nee, de kleur rood moet nog roder en wit nog iets meer wit.
zoietsquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:10 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ja
het is trouwens Zo iets of Sowiets
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kun je een fatsoenlijke foto maken van die lucht dingen?
Zoom: Camcorder: 5X Optical Zoom,4X Digitalquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:46 schreef Wisheh het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24279
deze cam heb ik paar maanden geleden gekocht voor 180 euro bij de blokker voor op vakantie. Precies dezelfde kleuren, knoppen etc. Alleen ander merk. Vind het prijs verschil eigenlijk wel meevallen.
Volgens mij stond er in de OP een stukje over handelen.. Maar goed, dat is op magische wijze uit de OP verdwenen.. En tevens wordt er dus weer over gepraat. Tsjah jongens, niet gaan piepen als er staks geen topic meer is he, t'is niet zo dat we met z'n alleen nog geen waarschuwingen gehad hebben lijkt me..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:47 schreef raaavi het volgende:
Zijn er nou weinig mensen die geen winst proberen te maken met hun DX spul?
ik weet een tijdje geleden die lp0d oortjes
die doen het nog steeds goed bij mij hoor
Gewoon de link mailen met maat 45 naar jack en dan vindt hij de juiste schoenen in maat 46quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:51 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zit te kijken voor Adje Hasj super ster schoenen maar alles lijkt maar tot 45 te gaan![]()
Kan Peng Jones dat gewoon regelen of moet je echt een vendor vinden met maat 46?
Wanneer besteld? want ik heb mijn pakket nog steeds niet!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:09 schreef DjimmyR het volgende:
Bij Dealperfect een zonnebril besteld en binnen een week binnen, super snel daar.
Naar DX gaan (als de site het weer eens niet doet; https:// gebruiken) en dan naar Order Tracking gaan. Daar inloggen en op je ordernumber klikken bij Invoice. Kun je de status van je ontbrekende producten zien. Misschien staat ie nog op waiting for supplier of misschien wordt ie al ingepakt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit nog steeds op een deel van een bestelling te wachten van DE. Er zat bij m'n eerste levering wel zo'n briefje dat niet alles leverbaar was, maar ik kan nergens een nummer vinden of ik kan zien of die ondertussen al verzonden zijn
Ik zou je haast een demo filmpje laten zien van de HD kwaliteit. Maar dan krijg ik ruzie met de vriendinquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:31 schreef luciano het volgende:
[..]
Zoom: Camcorder: 5X Optical Zoom,4X Digital
Suck6 ermee
De 19e besteld, 20e verstuurd vandaag binnen. Super!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:17 schreef raaavi het volgende:
[..]
Wanneer besteld? want ik heb mijn pakket nog steeds niet!
Hoef je haar toch niet te vertellenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:30 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Ik zou je haast een demo filmpje laten zien van de HD kwaliteit. Maar dan krijg ik ruzie met de vriendin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:38 schreef luciano het volgende:
[..]
Hoef je haar toch niet te vertellen![]()
Ik zeg : DOENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._! Neuh das gewoon een maatje van me. Party pics jeweets
![]()
Ik weetzquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:54 schreef Wisheh het volgende:
[..]
_! Neuh das gewoon een maatje van me. Party pics jeweets
Linkje naar de ehr meks schoenen?quote:
Hij sluit super, en echt een mooi ding!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:29 schreef Skiet het volgende:
@ Dion hoe is de kwailteit van deze riem http://item.taobao.com/au(...)38fc7.jhtml?cm_cat=0
Sluiting een beetje sterk?
Wat zijn dat voor dingen? Ik heb het hier vaker langs zien komen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:35 schreef FrankP het volgende:
Kom net thuis en ja hoor een leuk pakketje in de brievenbus van DX met mijn nieuwe huisdiertjes:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1667
Zal een fotoreview in het Reviewtopic zetten als ik ze "geinstalleerd" heb.
Soort garnaaltjes. Ik vind ze engquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:09 schreef saban het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor dingen? Ik heb het hier vaker langs zien komen.
zit hier iets tussen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:05 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zoek zo'n petje van Rolf van de polo club.
Heeft iemand enig idee met wat voor zoek term ik die dingen op taobao kan vinden?
Cap en hat werkt in ieder geval niet. Een paar hele dure komen tevoorschijn, moet veel beter kunnen.
Hey, hoe doe jij dat nou?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:19 schreef Semmm het volgende:
[..]
zit hier iets tussen?
http://search1.taobao.com(...)htm?ssid=s5#ListView
Is die onderste geestelijk gehandicapt?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:49 schreef Chuphinh het volgende:
Ik vind de krokodillen een beetje down uitzien. Kun je beter wachten tot een uitverkoop bij een willekeurige outlet winkel.
[ afbeelding ]
Hoe krijg jij het voor elkaar om alleen maar artikelen te bestellen waarvan de plaatjes het niet doen ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:47 schreef Skonk het volgende:
Ik heb nu al mijn pakketjes ontvangen!
Ze waren allemaal eigenlijk in perfecte staat, en zeker goed ingepakt met bubbeltjespapier enzo!
Dit heb ik allemaal gekregen:
[ afbeelding ]
http://dealextreme.com/details.dx/sku.22883
Deze is een beetje klein, en had gehoopt op wat meer gloeien:
[ afbeelding ]
http://dealextreme.com/details.dx/sku.6830
De stickers zijn niet precies op maat en passen daardoor niet perfect, maar het is toch heel mooi geplakt nu:
[ afbeelding ]
http://dealextreme.com/details.dx/sku.21190
[ afbeelding ]
http://dealextreme.com/details.dx/sku.22169
[ afbeelding ]
http://dealextreme.com/details.dx/sku.17295
[ afbeelding ]
http://dealextreme.com/details.dx/sku.8576
Het ligt aan DX dat de plaatjes niet werkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:27 schreef luciano het volgende:
[..]
Hoe krijg jij het voor elkaar om alleen maar artikelen te bestellen waarvan de plaatjes het niet doen ?![]()
Uitverkoop artikelen van de chinese rommelmarkt ? Zijn deze NOG goedkoper dan de reguliere artikelen ?
Bij de hema liggen ze meestal nogal simpel opgesteld enzoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik zoek een nieuwe leuke portemonnee, iemand die er ééntje kan aanraden, of het hele bestellen afraden?
Dat meen je niet !quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:57 schreef raaavi het volgende:
[..]
Bij de hema liggen ze meestal nogal simpel opgesteld enzo
Mijn Krokodillen polo heeft toch echt het bovenste krokodilletje hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:49 schreef Chuphinh het volgende:
Ik vind de krokodillen een beetje down uitzien. Kun je beter wachten tot een uitverkoop bij een willekeurige outlet winkel.
[ afbeelding ]
♦quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:49 schreef Chuphinh het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ze zijn toch goed, wat een lamlullen lopen er hier rondquote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:12 schreef Lolque het volgende:
[..]
Mijn Krokodillen polo heeft toch echt het bovenste krokodilletje hoor.
Gewoon een Kappa broek voor 10 euro halen bij schoenenreus of Scapino, ziet toch niemandquote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:18 schreef Dionysiou het volgende:
Even kijken of ik een goedkope trainingspak kan regelen bij Jack voor in de ochtend met kranten bezorgen.. met een strakke broek 100 keer van je fiets van word je ook gek van
Werkt echt, het is alleen niet zo makkelijk als het eruit ziet op TV.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:47 schreef delano.888 het volgende:
Iemand ervaring met lock picks?
Werkt dat echt? Kan me het niet voorstellen anders zou toch iedere inbreker gewoon die dingen gebruiken ipv de deur forceren..
Inderdaad, ik maak vanmiddag wel even een foto voor je.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
♦
Waar haal je dat plaatje vandaan? Op Taobao zien ze er niet allemaal uit als corkidillen.
Jack maakt zulke slechte close up foto's, lastig voor een internet shop waar je niks kunt aanraken.
Dan toch liever een Rolf de kakkert van de polo club shirt, kijk wel even.
[..]
Dus ze zijn toch goed, wat een lamlullen lopen er hier rond![]()
[..]
Gewoon een Kappa broek voor 10 euro halen bij schoenenreus of Scapino, ziet toch niemand![]()
en welke van de 100 moet ik dan hebbenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:01 schreef Lolque het volgende:
[..]
Werkt echt, het is alleen niet zo makkelijk als het eruit ziet op TV.
Maak eens een foto, want dit heb ik van TB zelf. Lijkt toch meer op corkydill hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:12 schreef Lolque het volgende:
[..]
Mijn Krokodillen polo heeft toch echt het bovenste krokodilletje hoor.
Cool, dan wacht ik tot vanmiddag totdat ik er 1 bestel. Kun je ook nog iets over de maat zeggen, klopt het tabel een beetje? Twijfel tussen xl en xxl. Ik heb mijn shirts graag een tikkie wijd om het romp zitten, is het model van zichzelf al wijd of is het zo'n strak homo model?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:01 schreef Lolque het volgende:
[..]
Inderdaad, ik maak vanmiddag wel even een foto voor je.
Als je eens wist hoe slecht een gemiddeld slot isquote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:47 schreef delano.888 het volgende:
Iemand ervaring met lock picks?
Werkt dat echt? Kan me het niet voorstellen anders zou toch iedere inbreker gewoon die dingen gebruiken ipv de deur forceren..
Als je zoek en dat op dit ding hieronder klikt. Komt de goedkoopste bovenaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:59 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hey, hoe doe jij dat nou?
Dat zit allemaal rond de 5 euro, lijkt me een goede prijs.
Zijn die krokodillen shirts van jack trouwens overtuigend?![]()
Weet ik. Maar het gaat om de zoek term, ik krijg alleen bakken parfums en poloshirts.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:26 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Als je zoek en dat op dit ding hieronder klikt. Komt de goedkoopste bovenaan.
[ afbeelding ]
DealExtreme was down joh.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:27 schreef luciano het volgende:
[..]
Hoe krijg jij het voor elkaar om alleen maar artikelen te bestellen waarvan de plaatjes het niet doen ?![]()
Uitverkoop artikelen van de chinese rommelmarkt ? Zijn deze NOG goedkoper dan de reguliere artikelen ?
Ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:18 schreef mtchel112 het volgende:
kunnen die zjielette scheermesjes van power ook op de gewone? kan het niet laten om te proberen, en anders vraag ik refund aan zo moeilijk zal jack niet doen toch? want wil dan wel een 4-pack alleen die hebben ze alleen voor power ik heb een normale zonder batterij
Ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:22 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
is tie dan gewoon hetzelfde? :p
Ja, dat kan en nee, ze hebben niet alleen de powered..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:18 schreef mtchel112 het volgende:
kunnen die zjielette scheermesjes van power ook op de gewone? kan het niet laten om te proberen, en anders vraag ik refund aan zo moeilijk zal jack niet doen toch? want wil dan wel een 4-pack alleen die hebben ze alleen voor power ik heb een normale zonder batterij
Dit zegt Jack zeker in elke mail?quote:I like this item! If you order this one ,maybe I will update this item in my website!
Neuh, ik krijg altijd dit bericht terug.quote:I like this item! If you order this one , i'll let Rachel blow you!
Maak foto's en mail jack/rachel. Of als je hem bij DX hebt gekocht, even ticket aanmaken met de foto's erbijquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Mijn wiebelbloem is binnen, maar hij heeft de lange reis niet helemaal overleefd
Zijn die mesjes nou echt dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:24 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, dat kan en nee, ze hebben niet alleen de powered..
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21985
Tenzij je misschien een oudere generatie Zjie-slet bedoelt.
1. Maak een account aan bij paypall,quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:12 schreef tokko1 het volgende:
Net binnen 8 uur antwoord van Rachel.. best netjes!
Maar hoe werk't nou helemaal met bestellen?
Hebben ze geen eigen site ofzo?
Het zijn waarschijnlijk echte Zjie-slet mesjes.. Niet te verwarren met dat andere merk dat je hier in de supermarkten en zo ziet, wat met een G begint.quote:
Heb je misschien een linkje van die J-Starbroek? En hoeveel heeft die gekost?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:38 schreef revpolen het volgende:
zo vandaag 3 pakketjes binnen
Zoutspray ( op me werk mee zitten klooien... is MOEILIJK STERK! )\
J-Starbroek Netjes en goede maat.
Q-pod 16GB ( kwam in chineese taal binnen, maar staat nu op engels )
KC Boxxertshorts ( lijken klein... maar past toch wel.. )
Animi Zonnebril Netjes!
Thanks!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:44 schreef revpolen het volgende:
geen idee zit nu in de oplader![]()
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23659
Iemand een link van die wiebel bloempjes?
heb hem namelijk vorige week uit china mee genomen maar hij is kapot gegaan in het vliegtuig
en in china zie je ze echt OVERAL!!
Valt mee idd, maar die 13 cent wtfquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:03 schreef Dionysiou het volgende:
Net gebeld met TNT. Pakket kan tot half 10 worden bezorgd ze zei; ''Schrik niet! de chaffeur kan een bedrag van 27,13¤ vragen voor de inklaringskosten + invoerrechten''
Valt gelukkig mee
Chaffeur heeft geen PIN toestel en kan niet wisselen. Dat is wel debiel.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:14 schreef Dionysiou het volgende:
Postbode kwam langs!
27,13¤
Maak zo fotos, tis een huge motherfucker
Ik wil foto's van die heliquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:44 schreef Dionysiou het volgende:
Ook een overhemd van Jack!
Dik tevredenheid en eindelijk geen tape rotzooi
[ afbeelding ]
De zijkanden zijn nog wat wijd maar die komen wel goed in de wasmachinie
Hoezo denk je datquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:22 schreef GuitarJJ het volgende:
Is dat een foto van je moeder/zus met dat overhemd aan of?
Ehm dat ben ik gewoon hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:22 schreef GuitarJJ het volgende:
Is dat een foto van je moeder/zus met dat overhemd aan of?
Pech hebben onniequote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:46 schreef Dionysiou het volgende:
A fijn er zit een scheur in het rotoblad ondering en er zitten onderdelen los boven aan de top van de helicopter. Ik neem morgen contact met TNT want dit is echt vaag en heb Jack al een mail gestuurt. En nee, ik heb er niet mee gevlogen.
EDIT: Bovenaan was normaal kon je vast klikken, rotorblad niet.
Ja ik bel mooi de TNT morgen en heb Jack gemailt pfff echt kut dit weerquote:
Wat hee Connie, mijn zus daar meej te moake?quote:
Ziet er leuk uit, hou ons op de hoogte van prijs en evt kwaliteit als je hem binnen hebt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:25 schreef jopiede het volgende:
Ik ga eens kijken of ik contact kan krijgen met de verkoper op taobao, wil dit gaan kopen: http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-88bcbbb900b8a6f83f13beb53ddc020d.jhtml?cm_cat=0&pm1=2 vind em toch wel vet
Kan je wat info over de maten geven. Welke NL/EUR maat heb jij en welke maat heb je de broeken in gekocht zowel lengte als breedte.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:51 schreef revpolen het volgende:
http://www.dealperfect.com/products.dp/category.220
heb beide al in bezit, beide zitten goed!
Al opgeladen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:44 schreef revpolen het volgende:
Iemand een link van die wiebel bloempjes?
heb hem namelijk vorige week uit china mee genomen maar hij is kapot gegaan in het vliegtuig
en in china zie je ze echt OVERAL!!
Daar zijn ze weg...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:59 schreef Dionysiou het volgende:
Zapper kijk hier maar naar de fotos [TK] eSky Belt CP V2 3D *Prof. R/C Helicopter*
De tandwiel (die zwarte die draaien) zijn beschadigd en missen tandjes, zit een klein knikje onder (scheurtje) bij de rotorblad..
Ik weet niet hoe dit komt zou het de douane zijn of Jacks fout?
als ik ze koop wil dus dus geen 8-pack das teveel vant goede als ik nog niet weet wat voor kwaliteit t isquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:24 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, dat kan en nee, ze hebben niet alleen de powered..
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21985
Tenzij je misschien een oudere generatie Zjie-slet bedoelt.
Kijk je wel goed? Dit is een zeer mannelijk tasje, waterdicht, zo'n bergbeklimmer clip voor aan mijn cowboy jeans.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:57 schreef Chuphinh het volgende:
Soms denk ik dat je een meisje bent mb. Maar dan kom je altijd weer terug met mannelijke sexspeeltjes
Je vult je bak met water en gooit het zout erin, de witte korrels zoals zout eruit zietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb een sea monkey growing kit van 3 dollar binnen. Maar de instructie is deels weggevallen. Weet iemand de volgorden van de zakjes?
Mij bevalt ie erg goed. Ik heb de groene van 8 gig. Wacht nu op m`n docking voor in de autoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:44 schreef revpolen het volgende:
Ok en waar de fok is dat Oxygen Bead voor? dat zijn een soort kleine badparels (gekleurd)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je vult je bak met water en gooit het zout erin, de witte korrels zoals zout eruit ziet![]()
Deze laat je 24 uur staan. Ik geloof dat het zakje goed is voor 1 liter, je kunt gewoon jodium vrij zout gebruiken als je meer water wilt hebben.
Na 24 uur kun je de eitjes erin gooien, kijk uit dat ze niet aan de zijkant gaan plakken. Ze moeten in het midden van het water drijven. Water verdampt en dan komen ze droog te liggen.
Dan na 24 uur een klein beetje voer erin, dat gele spul. Een klein beetje is echt een klein beetje.
Je moet de temperatuur voor 10 dagen zo rond de 24/26 graden stabiel houden en genoeg licht geven.
Ik krijg een bril binnen waar de postbode op heeft gezeten ofzo.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:16 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn reet is te groot voor die jeans ik kreeg 2 maten kleiner dan ik had gevraagd.. nu zei Jack je kan hem opsturen maar alles boven de 500 gram is rond 26$ verzendkosten en dat vond ie niet leuk, dus ben in afwachting van een mail..
Pleur die er maar na 10 dagen in ofzo, deze geven zuurstof. Schrik niet, ze ontploffen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ok en waar de fok is dat Oxygen Bead voor? dat zijn een soort kleine badparels (gekleurd)
ben je niet gewoon te dikquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:16 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn reet is te groot voor die jeans ik kreeg 2 maten kleiner dan ik had gevraagd.. nu zei Jack je kan hem opsturen maar alles boven de 500 gram is rond 26$ verzendkosten en dat vond ie niet leuk, dus ben in afwachting van een mail..
Ik heb ook een klokje besteld op dp, ben benieuwd wat de staat van het glas is als ik hem binnen krijg. Mocht dat kapot zijn, is dat eens en nooit meer.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik snap soms niet helemaal waar ze mee bezig zijn, de lol gaat er wel af. Meer dan kleine prullaria verkopen gaat op zo'n manier niet lukken. Even afwachten hoe mijn jeans en klokje is voordat we meer grote zaken gaan bestellen.
Dat sturen ze sinds kort in een hard rood doosje op, het kan dus wel. Moet je de wijzerplaat eens goed bekijken, offically certifiedquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:32 schreef veda het volgende:
[..]
Ik heb ook een klokje besteld op dp, ben benieuwd wat de staat van het glas is als ik hem binnen krijg. Mocht dat kapot zijn, is dat eens en nooit meer.
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21726
EU maat 36 China Maat 36quote:Kan je wat info over de maten geven. Welke NL/EUR maat heb jij en welke maat heb je de broeken in gekocht zowel lengte als breedte.
Nou cashen danquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:40 schreef gers het volgende:
ik wordt wel gek van allerlei familie die vraagt of ik zooi op dx/dp/tb kan kopen
doe ik ook maar dan zeiken of dat het troep is of dat het nep isquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:44 schreef gers het volgende:
[..]
doe ik ook maar dan zeiken of dat het troep is of dat het nep is![]()
geheel offtopic ik mis de wedstrijden naar almeloooooooooooooooooooooooooo
kunstgrasquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Offtopic:
Ik mis de wedstrijden naar jullie ook wel hoor, lekker eerste divisie, lekker met 10 / 20 man naar een uitduel![]()
Maar eredivisie heeft ook wel wat, de aandacht, hoe groot het is, de discussies op tv over kunstgras
tofquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:11 schreef monkeybrain het volgende:
Deze ga ik voor mijn verjaardag vragen, staat mooi op mijn eikenhouten bureau![]()
http://item.taobao.com/au(...)d04ae.jhtml?cm_cat=0
De teksten zijn overgenomen van het origineel, die heeft dit er ook op staan. Alleen dat swiss made aan de onderkant dat staat in het originele horloge onder het 6 uur streepje en niet ernaast. Verder heeft het dp klokje een opengewerkte onderkant in tegenstelling tot het origineel, en is het nog maar afwachten of er een kroontje in het glas is gegrafeerd op 6 uur.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat sturen ze sinds kort in een hard rood doosje op, het kan dus wel. Moet je de wijzerplaat eens goed bekijken, offically certifiedAlsof ze het bewust doen
OMG!!!1!1!quote:NDS can be changed to real guitar after inserted special game card.
hij bedoelt dat het verkeerd geschreven is. Er moet nog een i tussen. Officially.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:08 schreef veda het volgende:
[..]
De teksten zijn overgenomen van het origineel, die heeft dit er ook op staan. Alleen dat swiss made aan de onderkant dat staat in het originele horloge onder het 6 uur streepje en niet ernaast. Verder heeft het dp klokje een opengewerkte onderkant in tegenstelling tot het origineel, en is het nog maar afwachten of er een kroontje in het glas is gegrafeerd op 6 uur.
Maar voor 10 euro mag ik niet zeuren, daarbij, niemand die die details zien
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:49 schreef DjimmyR het volgende:
Hoe werkt dat taobao? Of heb ik er in de openingspost overheen gelezen?
En is het ook in het Engels haha, want ik snap er maar weinig van zo.
Was me nog helemaal niet opgevallenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:15 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
hij bedoelt dat het verkeerd geschreven is. Er moet nog een i tussen. Officially.
De 2 goedkoopste, zijn gewoon hetzelfde. 1 verpakking is in bulk een stuk goedkoper dus dan is de keus helemaal makkelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:41 schreef Skiet het volgende:
Mensen nog aanraders welke Sloral C van DP het beste is om te bestellen van de drie soorten?
Duurder dan via de mail omdat ze daar vaste kosten hebben bij het bestellen van producten. Via de mail is het zo dat de prijs meestal wordt uitgerekend en dan een mooi bedrag in de buurt wordt gekozen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:11 schreef sven93 het volgende:
Mijn horloge (replacement) ook binnen, deze keer zonder kapot glaasje
Hoezo kopen jullie je TaoBao shit trouwens niet op axgift.com?
Hoelang zal het duren voordat het aankomt?quote:The item (RB0488993xxxx) left Hong Kong for its destination on 27-Aug-2009
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |