Copy that.quote:foto Op zondag 23 augustus 2009 12:22 schreef mstr het volgende:
En testraks ook de setje besteld van:
[ afbeelding ]
je doet iets verkeerd denkik:quote:foto Op zondag 23 augustus 2009 12:30 schreef Granaatappel het volgende:
Na een tijdje wil ik toch weer op FP iets bestellen, en nu vragen ze $2 verzendkosten?
Is dit nieuw ofzo?
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:29 schreef raaavi het volgende:
[..]
http://www.iphonecompleet(...)kabelclips-p-87.html
deze bedoel je?
Dankuuuquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:30 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Stond in het vorige topic:
[..]
Ik vind ze er ideaal uitzien.quote:
Zo te zien is het een soort van dubbelzijdig plakband, dus ik ga er van uit van wel.quote:foto Op zondag 23 augustus 2009 12:54 schreef paulzurrr. het volgende:
Ja, ik vind ze er ook top uitzien, zit er aan te denken om ze voor de eettafel te kopen, zitten daar wel eens met macbook's en die stroom kabeltjes vallen altijd naar beneden.
Zou ook op aluminium moeten blijven plakken lijkt me?
Dat was ik al geruime tijd.quote:
Hoezo?quote:foto Op zondag 23 augustus 2009 13:10 schreef GuitarJJ het volgende:
Tvp
Voor mij geen geheugenkaartjes van DX meer..
Heb er 3 via DX (mms pro duo, 8 gb)quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat was ik al geruime tijd.
[..]
Hoezo?
Je moet er wel de tijd voor nemen, zorg dat ze echt goed met warmte/hitte gevuld zijn anders gaan ze inderdaad zo weer naar beneden, als ie helemaal bol staat en hij gaat automatisch omhoog dan is het goed. En over dat schuine, ik heb dat ook gehad maar toen vloog ie niet in de fik. Het is heel belangrijk dat je dat (aanmaak)blokje goed vast, in het midden zet en recht. En vooral niet té overhaast oplaten. Neem de tijd en met veel wind kan je beter even wachten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:25 schreef delano.888 het volgende:
Dit is niet grappig![]()
2 wishing lanterns besteld, en laatst samen met mn vriendin opgelaten.
1 vloog schuin, vloog in de brand, en stortte neer.
1 zakte na 2 minuten al weer neer, in een weiland waar paarden liepen die vervolgens heel bang gingen rondrennen (het was 2 uur 's nachts ofzo)
klote dingen
Anders krijg je steekvlammen uit je reetquote:Op maandag 24 augustus 2009 08:50 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Neem de tijd en met veel wind kan je beter even wachten.
maarre? die moet toch plat liggen?quote:foto Op maandag 24 augustus 2009 08:50 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Je moet er wel de tijd voor nemen, zorg dat ze echt goed met warmte/hitte gevuld zijn anders gaan ze inderdaad zo weer naar beneden, als ie helemaal bol staat en hij gaat automatisch omhoog dan is het goed. En over dat schuine, ik heb dat ook gehad maar toen vloog ie niet in de fik. Het is heel belangrijk dat je dat (aanmaak)blokje goed vast, in het midden zet en recht. En vooral niet té overhaast oplaten. Neem de tijd en met veel wind kan je beter even wachten.
Succes met je verdere pogingen!
Wat houd dat inquote:foto Op maandag 24 augustus 2009 10:25 schreef Smart-Einstein het volgende:
Ik kreeg net de schok van m'n leven. Ik had http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22251 besteld. Lens was van kunstof en de algehele bouwkwaliteit viel me wat tegen. Kijk ik op de display van ons senseoapparaat. Is die bril verdorie nog ECHT polariserend ook
Had SE niet verwacht
Waar kan ik dat zien?quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:32 schreef Rupkeii het volgende:
Met die trackingnummers kun je zien wanneer het pakketje HK verlaat.
Zullen momenteel misschien nog niet werken maar vandaag of morgen zul je zien dat ze ingevoerd zijn door HKpost en de dag dat ze vertrekken naar NL
misschien waren de grote verpakkingen op, en heeft die het moeten splitsen?quote:foto Op maandag 24 augustus 2009 12:39 schreef saban het volgende:
En waarom zijn het 2 tracking codes en niet 1?
Mooi zinnetje, ga ik toepassen tijdens mn verkoop praatjesquote:foto Op Chinese webshop en gadgetstopic #12
Je wilt een betrouwbaar kaartje hebben voor onvervangbare data.
RayBan heeft niet allemaal polariserende glazen in hun brillen. Volgens mij is het overgrote deel non polarized. Het heeft dacht ik met diepte en glinstering te maken en dergelijke. Mijn skibril is ook polarized en daarmee zie je meer diepte (hobbels) en dergelijke.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:15 schreef jopiede het volgende:
Dat het goed is voor de zon toch? Die Reebans die je daar koopt, die zijn meestal niet polarizerend krijg je toch koppijn van volgens mij.
De kwaliteit van die splitter is waardeloos, ik had dat ding ook gekochtquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:51 schreef mstr het volgende:
Ik heb er ook weer een bestellinkje op zitten
Bij FP:
9205 LCD Screen Digital Multimeter Volt Ohm Meter Ammeter (Orange)
DX:
05157 3.5mm Audio Extension Cable (1.5M)
05212 3.5mm Audio Jack Splitter
Dan ga ik gewoon zeiken bij ze.quote:foto Op maandag 24 augustus 2009 13:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De kwaliteit van die splitter is waardeloos, ik had dat ding ook gekocht![]()
Zonder registered airmail is het volgensmij 2 dollar minder, met registered airmail krijg je een tracking number en kan je zien waneer je pakje is vertrokke uit chinaquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:41 schreef jens007 het volgende:
Ik had gevraagd aan Rachel of ze de prijs wilde berekenen voor een product. Keurig e-mail terug gekregen, maar ze praat over een prijs mét registered shipping. Is dat aan te raden of doen jullie dat nooit? Gaat om een niet zo groot bedrag, dus voor mij hoeft het niet. Maar wat is precies het verschil en kan ik ook gewoon vragen aan Rachel om de andere prijs?
Nee nog steeds niet pff..quote:
1:1 Chinookquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:03 schreef Semmm het volgende:
chopper? heb ik iets gemist?![]()
of bedoelt ie je heli
Ja i know..quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:06 schreef mcwops het volgende:
[..]
tis er echt weer voor ...
*mcwops die al de hele middag aan t vliegen is met zn huan qi
Wat voor geheugen moet dat zijn? 8gb microsd kost in ieder geval zo'n 20 euro by de Dynabyte nog wel...quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:40 schreef GuitarJJ het volgende:
DX is wel wat goedkoper hoor
DX 8gb -> 13 euro
Winkel 8gb-> 41-65 euro
Memory Stick Pro Duoquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wat voor geheugen moet dat zijn? 8gb microsd kost in ieder geval zo'n 20 euro by de Dynabyte nog wel...
Op het linkje klikken in "my account"quote:foto Op maandag 24 augustus 2009 18:21 schreef saban het volgende:
Waar kan ik mijn post 'tracken', via welke website?
Moet je nog even 1 of 2 dagen wachten. Blijkbaar hebben ze je status nog niet ingevoerdquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:47 schreef saban het volgende:
Dan krijg ik dit terug:
OTHERS
To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference Number (if available), for example, 05000123A:
Wanneer betaald/bestelt?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:52 schreef Wisheh het volgende:
Jeej mijn nieuwe watch heeft hong-kong verlaten
Welke heb je besteld?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:52 schreef Wisheh het volgende:
Jeej mijn nieuwe watch heeft hong-kong verlaten
8/13/2009 6:07:46 AM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.quote:
mooi dingquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:58 schreef Wisheh het volgende:
[..]
8/13/2009 6:07:46 AM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
8/13/2009 9:45:41 AM Collecting Products Now
8/21/2009 5:03:25 PM
8 dagen later dus, duurde me veel te lang![]()
Het gaat om deze: http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22050
ik zou graag een echte willen maar ik zou ook heel graag willen dat ik hem dan ff makkelijk kan betalenquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:58 schreef Wisheh het volgende:
[..]
8/13/2009 6:07:46 AM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
8/13/2009 9:45:41 AM Collecting Products Now
8/21/2009 5:03:25 PM
8 dagen later dus, duurde me veel te lang![]()
Het gaat om deze: http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22050
Lekker nuttig, die krijg je in NL bij elk kaartje gratis of je kan ze los kopen voor 50ct ofzoquote:foto Op dinsdag 25 augustus 2009 09:07 schreef monkeybrain het volgende:
Converter besteld micro sd -> sd![]()
[ afbeelding ]
En ook in China krijg je ze bij elk MicroSD-kaartje er bij.quote:foto Op dinsdag 25 augustus 2009 09:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lekker nuttig, die krijg je in NL bij elk kaartje gratis of je kan ze los kopen voor 50ct ofzo
Had maar gePM't, had je hem voor 44 eurocent kregen.quote:foto Op dinsdag 25 augustus 2009 09:07 schreef monkeybrain het volgende:
Converter besteld micro sd -> sd![]()
[ afbeelding ]
Incl. allerlei mstr viezigheid erbij, nee dank je welquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Had maar gePM't, had je hem voor 44 eurocent kregen.
Kan je ze ook uit zetten of dat niet?quote:foto Op dinsdag 25 augustus 2009 11:55 schreef Dionysiou het volgende:
Yeuh!
DX Pakje binnen. De LED lichten voor mijn brommert lekker voor in het donker haha. Ze zijn best groot niet verwacht. En een pakje van Jack kleding. Mijn microfonen zijn gewoon gejat in het sorteercentrum
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop