En daarbij weet je dat als je Taobao dingen koopt dat het gewoon eventjes duurt voordat het bij Jack isquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Ze hebben de dingen die vaak verkocht worden op voorraad, en daar krijgen ze om de paar dagen weer een grote levering van binnen. Dat is gewoon simpele vraag en aanbod.
Een eSky helicopter wordt haast niet besteld, en dan is het dus beter om die gewoon per bestelling te bestellen, of 2 op voorraad te hebben, maar beslist niet meer.
DX moet vaak ook lang genoeg wachten op de supplier hoor.
Linkje? Klinkt wel erg vet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:54 schreef monkeybrain het volgende:
Ik kan niet wachten tot je die led kraan hebt, om te horen of dat niet teveel gaat spetteren.
De zee apen zijn toch wel erg apart, ze zijn nu 2 weken oud bij mij. Er zijn er uiteindelijk heel wat gesneuveld maar een hoop zijn al flink gegroeid. Er ligt een soort smurrie op de bodem, ook een soort natte stukjes watten waarin monkeys blijven vastkleven.... erg mysterieus allemaal![]()
Ik zou ze liever willen overzetten in een schone bak maar hoe krijg je dat voor elkaar met die minuscule beestjesHet voer dat erbij zit is volgens mij ook genoeg voor minstens 1 jaar, op het eerste gezicht lijkt het heel weinig.
Er zitten ook oxygen beads bij, ik las dat het gewoon plastic balletjes zijn waar zuurstof aan blijft kleven. Ik spoel ze af onder de kraan om in mijn kom te gooien ontploffen zeVolgens mij is het wel iets meer dan alleen een stel plastic balletjes. Er kwam allemaal zuurstof in de kom toen ik ze erin gooide en ze begonnen te ontploffen.
Dit allemaal voor 2 dollar, spannend hoor
Oepsie, dankuquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:05 schreef monkeybrain het volgende:
Wel blijven opletten, FrankP gaf net de link op zijn bestellijst.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1667
Jep, dat is logisch, want daarbij kan de supplier natuurlijk ook liegen over de leverdatum tegen DP, of dingen gewoon te laat opsturen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:48 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
En daarbij weet je dat als je Taobao dingen koopt dat het gewoon eventjes duurt voordat het bij Jack is
Je maakt dus al aardig wat mee met je nieuwe huisdieren. Ben benieuwd hoe ze het bij mij gaan doenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:54 schreef monkeybrain het volgende:
Ik kan niet wachten tot je die led kraan hebt, om te horen of dat niet teveel gaat spetteren.
De zee apen zijn toch wel erg apart, ze zijn nu 2 weken oud bij mij. Er zijn er uiteindelijk heel wat gesneuveld maar een hoop zijn al flink gegroeid. Er ligt een soort smurrie op de bodem, ook een soort natte stukjes watten waarin monkeys blijven vastkleven.... erg mysterieus allemaal![]()
Ik zou ze liever willen overzetten in een schone bak maar hoe krijg je dat voor elkaar met die minuscule beestjesHet voer dat erbij zit is volgens mij ook genoeg voor minstens 1 jaar, op het eerste gezicht lijkt het heel weinig.
Er zitten ook oxygen beads bij, ik las dat het gewoon plastic balletjes zijn waar zuurstof aan blijft kleven. Ik spoel ze af onder de kraan om in mijn kom te gooien ontploffen zeVolgens mij is het wel iets meer dan alleen een stel plastic balletjes. Er kwam allemaal zuurstof in de kom toen ik ze erin gooide en ze begonnen te ontploffen.
Dit allemaal voor 2 dollar, spannend hoor
Dat is briljantquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:18 schreef raaavi het volgende:
Ik zoek eigenlijk iets als dit:
[ afbeelding ]
Originele is ook goed, kan alleen nergens een webshop vinden die ze verkoopt.
http://www.iphonecompleet(...)kabelclips-p-87.htmlquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:18 schreef raaavi het volgende:
Ik zoek eigenlijk iets als dit:
[ afbeelding ]
Originele is ook goed, kan alleen nergens een webshop vinden die ze verkoopt.
Heel veel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:07 schreef mtchel112 het volgende:
eeuuuhj weekje terug van normandie, 2 pakjes binnen, veel gemist op fok forum????
dankuu
Zoiets kun je toch ook op de markt kopen voor een gelijke prijs.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:19 schreef jopiede het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met deze parfum: http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21861
Ik denk dat ik het gewoon eens voor de fun bij me order bestel. Maar wil toch eff nog wat recensies van andere weten.
\quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:31 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Zoiets kun je toch ook op de markt kopen voor een gelijke prijs.
Nadeel is wel dat je naar de markt moet gaan daarvoor
Ruikt naar veredelde wc verfrisser.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:19 schreef jopiede het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met deze parfum: http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21861
Ik denk dat ik het gewoon eens voor de fun bij me order bestel. Maar wil toch eff nog wat recensies van andere weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |