Je kan hem met een hand makkelijk eraf halenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:03 schreef monkeybrain het volgende:
Zijn ze ook jatproof?![]()
Kom je als een blitskikker aan crossen en zet je brommer weg. Staan er binnen een minuut wat Marokkanen aan je velgen te frutten
Lopeal haargel haha, had samen met iets anders (wat al binnen is) besteld om DX eens te proberen. Maar ik zal eens mailen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb hetzelfde gehad, ga even hierheen http://services.dealextreme.com/forms/ordertracking.aspx
Dan krijg je z.s.m. bericht
EDIT: Wat heb je besteld?
Ik heb ze binnenquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:22 schreef mstr het volgende:
Net een mailtje dat m'n pakketje van FP verstuurd is.
En testraks ook de setje besteld van:
[ afbeelding ]
doelde meer op dit topicquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:53 schreef blckbb het volgende:
Veel mensen doen dat
kijk maar op www.mp4-winkel.nl
oh ok, nja ik zal er alleen mijn spul kopen. Met die Chinese (vooral MP3 spelers zijn vaak in principe gewoon prulletjes) zal ik niet snel handelen, of proberen winst te maken. Is natuurlijk heel erg makkelijk aangezien DX geen verzendkosten ed heeft.quote:
Volgens mij bedoel je www.suntekstore.com Daar hadden ze redelijk wat spul voor gitaren. Ook 100 plectrums voor een paar dollar. Schenen nog best goed te zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:42 schreef revpolen het volgende:
tijdje geleden was er in een topic 100 dingetjes om een gitaar te stemmen ( ofzo )
die site had ook andere leuke dingen ik weet alleen die site niet meer
iemand een tip?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:05 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je www.suntekstore.com Daar hadden ze redelijk wat spul voor gitaren. Ook 100 plectrums voor een paar dollar. Schenen nog best goed te zijn![]()
Als t goed is komt vandaag m`n fm transmitter voor mijn aaaaipot nena binnenAlleen ben ik nu niet thuis.... dus zal m na morgen op kunnen halen bij de post.
Hoor net op de radio dat voor 2012 alle postkantoren gesloten zullen zijn en dat je dan naar de supermarkt moet voor je pakje.... Zullen ze blij mee zijn met die hoeveelheden pakjes uit HongKong
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Hey, ik ben enorm atechnisch, maar ik wil m'n iPod Mini graag kunnen aansluiten op m'n versterker, wie heeft een linkje naar het juiste kabeltje?
Ligt eraan, wat is de ingang van de versterker, uitgang van de iPod mini (neem aan een gewone hoofdtelefoon) is de ingang van je versterker stereo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Hey, ik ben enorm atechnisch, maar ik wil m'n iPod Mini graag kunnen aansluiten op m'n versterker, wie heeft een linkje naar het juiste kabeltje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |