Al opgeladen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:44 schreef revpolen het volgende:
geen idee zit nu in de oplader![]()
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23659
Iemand een link van die wiebel bloempjes?
heb hem namelijk vorige week uit china mee genomen maar hij is kapot gegaan in het vliegtuig
en in china zie je ze echt OVERAL!!
Daar zijn ze weg...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:59 schreef Dionysiou het volgende:
Zapper kijk hier maar naar de fotos [TK] eSky Belt CP V2 3D *Prof. R/C Helicopter*
De tandwiel (die zwarte die draaien) zijn beschadigd en missen tandjes, zit een klein knikje onder (scheurtje) bij de rotorblad..
Ik weet niet hoe dit komt zou het de douane zijn of Jacks fout?
als ik ze koop wil dus dus geen 8-pack das teveel vant goede als ik nog niet weet wat voor kwaliteit t isquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:24 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, dat kan en nee, ze hebben niet alleen de powered..
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21985
Tenzij je misschien een oudere generatie Zjie-slet bedoelt.
Kijk je wel goed? Dit is een zeer mannelijk tasje, waterdicht, zo'n bergbeklimmer clip voor aan mijn cowboy jeans.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:57 schreef Chuphinh het volgende:
Soms denk ik dat je een meisje bent mb. Maar dan kom je altijd weer terug met mannelijke sexspeeltjes
Je vult je bak met water en gooit het zout erin, de witte korrels zoals zout eruit zietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb een sea monkey growing kit van 3 dollar binnen. Maar de instructie is deels weggevallen. Weet iemand de volgorden van de zakjes?
Mij bevalt ie erg goed. Ik heb de groene van 8 gig. Wacht nu op m`n docking voor in de autoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:44 schreef revpolen het volgende:
geen idee zit nu in de oplader![]()
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23659
Ok en waar de fok is dat Oxygen Bead voor? dat zijn een soort kleine badparels (gekleurd)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je vult je bak met water en gooit het zout erin, de witte korrels zoals zout eruit ziet![]()
Deze laat je 24 uur staan. Ik geloof dat het zakje goed is voor 1 liter, je kunt gewoon jodium vrij zout gebruiken als je meer water wilt hebben.
Na 24 uur kun je de eitjes erin gooien, kijk uit dat ze niet aan de zijkant gaan plakken. Ze moeten in het midden van het water drijven. Water verdampt en dan komen ze droog te liggen.
Dan na 24 uur een klein beetje voer erin, dat gele spul. Een klein beetje is echt een klein beetje.
Je moet de temperatuur voor 10 dagen zo rond de 24/26 graden stabiel houden en genoeg licht geven.
Ik krijg een bril binnen waar de postbode op heeft gezeten ofzo.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:16 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn reet is te groot voor die jeans ik kreeg 2 maten kleiner dan ik had gevraagd.. nu zei Jack je kan hem opsturen maar alles boven de 500 gram is rond 26$ verzendkosten en dat vond ie niet leuk, dus ben in afwachting van een mail..
Pleur die er maar na 10 dagen in ofzo, deze geven zuurstof. Schrik niet, ze ontploffen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ok en waar de fok is dat Oxygen Bead voor? dat zijn een soort kleine badparels (gekleurd)
ben je niet gewoon te dikquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:16 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn reet is te groot voor die jeans ik kreeg 2 maten kleiner dan ik had gevraagd.. nu zei Jack je kan hem opsturen maar alles boven de 500 gram is rond 26$ verzendkosten en dat vond ie niet leuk, dus ben in afwachting van een mail..
Ik heb ook een klokje besteld op dp, ben benieuwd wat de staat van het glas is als ik hem binnen krijg. Mocht dat kapot zijn, is dat eens en nooit meer.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik snap soms niet helemaal waar ze mee bezig zijn, de lol gaat er wel af. Meer dan kleine prullaria verkopen gaat op zo'n manier niet lukken. Even afwachten hoe mijn jeans en klokje is voordat we meer grote zaken gaan bestellen.
Dat sturen ze sinds kort in een hard rood doosje op, het kan dus wel. Moet je de wijzerplaat eens goed bekijken, offically certifiedquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:32 schreef veda het volgende:
[..]
Ik heb ook een klokje besteld op dp, ben benieuwd wat de staat van het glas is als ik hem binnen krijg. Mocht dat kapot zijn, is dat eens en nooit meer.
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21726
EU maat 36 China Maat 36quote:Kan je wat info over de maten geven. Welke NL/EUR maat heb jij en welke maat heb je de broeken in gekocht zowel lengte als breedte.
Nou cashen danquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:40 schreef gers het volgende:
ik wordt wel gek van allerlei familie die vraagt of ik zooi op dx/dp/tb kan kopen
doe ik ook maar dan zeiken of dat het troep is of dat het nep isquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:44 schreef gers het volgende:
[..]
doe ik ook maar dan zeiken of dat het troep is of dat het nep is![]()
geheel offtopic ik mis de wedstrijden naar almeloooooooooooooooooooooooooo
kunstgrasquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Offtopic:
Ik mis de wedstrijden naar jullie ook wel hoor, lekker eerste divisie, lekker met 10 / 20 man naar een uitduel![]()
Maar eredivisie heeft ook wel wat, de aandacht, hoe groot het is, de discussies op tv over kunstgras
tofquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:11 schreef monkeybrain het volgende:
Deze ga ik voor mijn verjaardag vragen, staat mooi op mijn eikenhouten bureau![]()
http://item.taobao.com/au(...)d04ae.jhtml?cm_cat=0
De teksten zijn overgenomen van het origineel, die heeft dit er ook op staan. Alleen dat swiss made aan de onderkant dat staat in het originele horloge onder het 6 uur streepje en niet ernaast. Verder heeft het dp klokje een opengewerkte onderkant in tegenstelling tot het origineel, en is het nog maar afwachten of er een kroontje in het glas is gegrafeerd op 6 uur.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat sturen ze sinds kort in een hard rood doosje op, het kan dus wel. Moet je de wijzerplaat eens goed bekijken, offically certifiedAlsof ze het bewust doen
OMG!!!1!1!quote:NDS can be changed to real guitar after inserted special game card.
hij bedoelt dat het verkeerd geschreven is. Er moet nog een i tussen. Officially.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:08 schreef veda het volgende:
[..]
De teksten zijn overgenomen van het origineel, die heeft dit er ook op staan. Alleen dat swiss made aan de onderkant dat staat in het originele horloge onder het 6 uur streepje en niet ernaast. Verder heeft het dp klokje een opengewerkte onderkant in tegenstelling tot het origineel, en is het nog maar afwachten of er een kroontje in het glas is gegrafeerd op 6 uur.
Maar voor 10 euro mag ik niet zeuren, daarbij, niemand die die details zien
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:49 schreef DjimmyR het volgende:
Hoe werkt dat taobao? Of heb ik er in de openingspost overheen gelezen?
En is het ook in het Engels haha, want ik snap er maar weinig van zo.
Was me nog helemaal niet opgevallenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:15 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
hij bedoelt dat het verkeerd geschreven is. Er moet nog een i tussen. Officially.
De 2 goedkoopste, zijn gewoon hetzelfde. 1 verpakking is in bulk een stuk goedkoper dus dan is de keus helemaal makkelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:41 schreef Skiet het volgende:
Mensen nog aanraders welke Sloral C van DP het beste is om te bestellen van de drie soorten?
Duurder dan via de mail omdat ze daar vaste kosten hebben bij het bestellen van producten. Via de mail is het zo dat de prijs meestal wordt uitgerekend en dan een mooi bedrag in de buurt wordt gekozen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:11 schreef sven93 het volgende:
Mijn horloge (replacement) ook binnen, deze keer zonder kapot glaasje
Hoezo kopen jullie je TaoBao shit trouwens niet op axgift.com?
Hoelang zal het duren voordat het aankomt?quote:The item (RB0488993xxxx) left Hong Kong for its destination on 27-Aug-2009
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |