http://www.suntekstore.com/100pcs-crystal-picks-guitar-picks.htmlquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:42 schreef revpolen het volgende:
Zo eindelijk eens berichtje van mij
ik lees altijd mee en heb ( helaas) al voor vele 100den euro bij DX en DP besteld ( verwacht nu nog 4 orders van elk 50 dollar ofzo
)
tijdje geleden was er in een topic 100 dingetjes om een gitaar te stemmen ( ofzo )
die site had ook andere leuke dingen ik weet alleen die site niet meer
iemand een tip?
Moment, ik lees je post nog even tien keer door, misschien dat ik het dan snapquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat is de ingang van de versterker, uitgang van de iPod mini (neem aan een gewone hoofdtelefoon) is de ingang van je versterker stereo?
In dat geval kan je een plug kopen van hoofdtelefoon naar jackplug, kan je je jacksnoer aansluiten (indien jacksnoer stereo is) anders kun je een jack-earphone plug kopen, dan kan je een klein kabeltje aansluiten
Volg je me?
Krijg jij nooit gezeik met al dat nep spul dat je verkoopt, of adverteer je het niet als genuine artikelen? (i.e. oordopjes)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:47 schreef raaavi het volgende:
Zijn er nou weinig mensen die geen winst proberen te maken met hun DX spul?
ik weet een tijdje geleden die lp0d oortjes
die doen het nog steeds goed bij mij hoor
Volgens mij heb je deze nodig. http://dealperfect.com/detail.dp/sku.24345quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moment, ik lees je post nog even tien keer door, misschien dat ik het dan snap.
aha, dat lijkt me perfectquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:16 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je deze nodig. http://dealperfect.com/detail.dp/sku.24345
Of ff zoeken naar een docking waar een Ipod mini op kan..... Maar deze kan sowieso. Sluit je alleen de beeldkabel niet aan.Heb zelf m`n Ipod ook zo aangesloten gehad
Dat heb ik dus al meer dan een week met mijn strandbalquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:17 schreef revpolen het volgende:.....................
pff nu tot morgen wachten voor ik kan spelen
Kun je een fatsoenlijke foto maken van die lucht dingen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist de deurbel![]()
Twee pakjes drie dingetjes dus![]()
1 paar **** schoenen maat 46 met luchtzool![]()
![]()
1 draadloze camera voor onder de heli![]()
1 multimeter![]()
![]()
![]()
Mijn dag kan niet meer stuk![]()
Ben nu even spelen
van een 3.5mm jack naar een rode en een witte.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Hey, ik ben enorm atechnisch, maar ik wil m'n iPod Mini graag kunnen aansluiten op m'n versterker, wie heeft een linkje naar het juiste kabeltje?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:19 schreef revpolen het volgende:
leeft jack eigelijk nog?
heb al sinds vrijdag geen mail meer terug betreft mijn bestelling van taobao..
heb UJJ slippers voor me vrouwtje en zelf
alweer mijn 2e niks schoenen besteld
overigens gooien ze er wel wat percentage op..
kom zelf net 1 week geleden terug uit china, en 180 yuan is 18 euro
moet voor de schoenen betalen ni 55 dollar :p
maarja nog steeds veel goedkoper dan hierzo!
mijn andere paar is alweer maand oud
die was van www.s-shoes.com
Zoiets?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:19 schreef raaavi het volgende:
[..]
van een 3.5mm jack naar een rode en een witte.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:08 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Nee, de kleur rood moet nog roder en wit nog iets meer wit.
Jaah, als je aan de achterkant van je versterker kijkt, zie je als het goed is een rode en witte ingang. bijv AUX in. Dan moet je deze kabel hebben!quote:
Zit me nou niet te plagenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:08 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Nee, de kleur rood moet nog roder en wit nog iets meer wit.
zoietsquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:10 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ja
het is trouwens Zo iets of Sowiets
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kun je een fatsoenlijke foto maken van die lucht dingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |