Het grote ATWT topic!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:33 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Alsof ie te vaak te hard in zijn kontje is genomen in de gevangenis. Ik wilde er net over komen klagen. Lily het vriendelijke spookje is ook tragisch
Heb je de misselijkmakende geestsverschijning gemist?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:01 schreef Etcetera het volgende:
Zie je, zo weinig heb ik gezien: Lily het vriendelijke spookjeWtf
What happened
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:01 schreef Etcetera het volgende:
Zie je, zo weinig heb ik gezien: Lily het vriendelijke spookjeWtf
What happened
ik vind haar niet slechtquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:54 schreef alors het volgende:
ik vind de nieuwe lily trouwens wel leuk en goed
Ben wel benieuwd waarom. Als hij irl net zo is als in de soap, dan kan ik me er wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:52 schreef kv26 het volgende:
Op soapcentral (zie link http://www.soapcentral.com/atwt/news/2009/0817-peck.php) staat dat Austin Peck die Brad Snyder speelt ontslagen is. Dat zou ik wel heel jammer vinden!
Amen to that,quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:52 schreef kv26 het volgende:
Op soapcentral (zie link http://www.soapcentral.com/atwt/news/2009/0817-peck.php) staat dat Austin Peck die Brad Snyder speelt ontslagen is. Dat zou ik wel heel jammer vinden!
Ja, ik heb het ook gemist....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:07 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Heb je de misselijkmakende geestsverschijning gemist?
Ik vind hem wel grappigquote:Op maandag 24 augustus 2009 05:58 schreef Pugg het volgende:
[..]
Amen to that,
wat een vreselijke kwal
Nou je hebt niks gemist, het was echt een vreselijke aflevering.quote:
Af en toe kan hij vervelend zijn maar verder is hij wel okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door static op 24-08-2009 16:37:00 ]
Als je die link bekijkt staat er nog héél veel te gebeuren. (goede tip)quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:52 schreef kv26 het volgende:
jezus kap nou eens met die spoilers de hele tijd, er zijn mensen die dit niet willen weten.quote:
Ze hoeven het toch niet te lezen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:21 schreef alors het volgende:
[..]
jezus kap nou eens met die spoilers de hele tijd, er zijn mensen die dit niet willen weten.
het stond niet in spoilertags, en dat is niet de eerste keer....quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze hoeven het toch niet te lezen?
oh okay, ik weet niet of het iemand is die het niet wist dat het niet op prijs gesteld wordt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
het stond niet in spoilertags, en dat is niet de eerste keer....
Nee Lilyquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
Praten we over de afleveringen die in NL worden uitgezonden?
Zo ja, ik kijk het sinds de vakantie wel, met die ontvoering enzo, en Parker.
echt he wat een pauper is zequote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:03 schreef Cherrytomaatje het volgende:
Goh, het valt Carly nu pas op dat Cowboy Jack doodeng is
Inderdaad! Hij lag zonder enig schrammetje in dat bedquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:32 schreef kv26 het volgende:
Kom op zeg. Ik snap best dat het een soap is (en ik houd ervan) maar na die ontploffing had Paul wel iets meer brandwonden moeten hebben.
Omdat soaps eindeloos lang doorgaan en de tijd gevuld moet worden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:25 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom gaat Cowboy Jack niet dood/weg
Kloppend gemaakt. Cowboy Jackquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:25 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom gaat Cowboy Jack niet dood/weg
Als je bedoelt of hij in haar roompotje heeft mogen roeren, is het antwoord 'ja'.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Who the fuck is cowboy jack...
En is die lekkere vriendin van Henry nog door die pokerman gepakt of niet ?
ik ga een lijstje posten 1 keer per weekquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:10 schreef UncleErnie het volgende:
Samenvattend:
Carly
Parker
Jack![]()
Vienna![]()
![]()
Brad![]()
Katie![]()
![]()
Henry![]()
![]()
Noah
Luke
En als klap op de vuurpijl: FatmaLaten ze dat bloedirritante kutwijf lekker met een bomgordel Jeruzalem insturen.
Ik heb me werkelijk zo aan die kutiraki geërgerd. Liever 30 cowboyjacks dan zó'n gedrochtquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:13 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ga een lijstje posten 1 keer per week![]()
![]()
ze hadden maar 1 keer gezoendquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:25 schreef June. het volgende:
Ze proberen trouwens ook heel gewaagd te doen met Luke en Noah als homostel, alleen in situaties wanneer hetero's in die serie zouden zoenen, gaan Luke en Noah elkaar omhelsen. Blijkbaar is dat nog teveel?
Nee, echt waar....?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je bedoelt of hij in haar roompotje heeft mogen roeren, is het antwoord 'ja'.
volgens mij ook niet hoor, maar ik kan me vergissen, lang geleden voor mijquote:
Ik dacht het wel.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik dacht het wel.
Of eh... moet het nog komen?![]()
Ik heb helemaal geen spoilers.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:07 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik denk het dan ja. Met je spoilers
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen spoilers.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je bedoelt of hij in haar roompotje heeft mogen roeren, is het antwoord 'ja'.
Ik weet niet of dat een spoiler is. Het is in ieder geval niet bewust, ik heb wat afleveringen vooruit gekeken een paar weken geleden. Ik nam aan dat het al geweest was in Nederland. Ik heb nu alweer een week of 2 helemaal 'niets' gezien of gevolgd. Alleen hier en daar een flard bij het zappen.quote:
Rustig maar. Leer PI's lezen. Ik ben niet serieus hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 14:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat een spoiler is. Het is in ieder geval niet bewust, ik heb wat afleveringen vooruit gekeken een paar weken geleden. Ik nam aan dat het al geweest was in Nederland. Ik heb nu alweer een week of 2 helemaal 'niets' gezien of gevolgd. Alleen hier en daar een flard bij het zappen.
Oh gelukkig... pfff... Maareh, wat is een PI?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:53 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Rustig maar. Leer PI's lezen. Ik ben niet serieus hoor
Aha, ik snap hem...quote:Op donderdag 3 september 2009 21:20 schreef Etcetera het volgende:
Post Icon, dat ding linksboven voor een post
klopt vaag persoonquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:39 schreef Pugg het volgende:
Een domme mutszit narigheid achter(denk ik)
Henry en Vienna zijn mijn favorite koppel ze moeten weer bij elkaar komenquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:23 schreef Miam het volgende:
Ameera voegt niets toe aan de soap. beetje jammer.
Wat zijn Vienna en Henry leuk!
Luke is lief, hij heeft alleen net als die auto een grote beurt nodigquote:Op donderdag 3 september 2009 23:18 schreef Cherrytomaatje het volgende:Luke de held
![]()
Wat een nep vechtpartij...Ik dacht dat het niet nepper kon nadat Jack en Brad gingen vechten op de boerderij, maar nee
quote:
Hier sta ik nog altijd achter. Wat een grafheks.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:10 schreef UncleErnie het volgende:
Samenvattend:
En als klap op de vuurpijl: FatmaLaten ze dat bloedirritante kutwijf lekker met een bomgordel Jeruzalem insturen.
Dat het zijn halfzusje zou zijn is niet ter sprake gekomen. Het is nog een raadsel hoe het in elkaar zit.quote:Op maandag 7 september 2009 08:27 schreef droomkoningin het volgende:
ameera is het half- of stiefzusje van Noah, zijn vader had in Irak een relatie met haar moeder
ze is in elk geval helemaal lyrisch over die man...
wat haar functie is... geen flauw idee, tot nu toe vind ik dat ze weinig toevoegd aan het verhaal...
hebben jullie trouwens ook al ontdekt dat sinds kort de uitzendingen via rtlgemist.nl zijn te bekijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op maandag 7 september 2009 18:27 schreef kellyxoxo het volgende:
.
verder ben ik echt VERSLAAFD aan de serie.
Er is ook een periode geweest dat ik eraan gedacht heb. Ik moet zeggen, ze kunnen er altijd nog een twist aan geven om te zeggen dat ze een halfzus is. Ik heb zelf een tijdje gedacht dat zij erin was gekomen om Noah te bespelen in opdracht van die vader.quote:Op maandag 7 september 2009 17:59 schreef droomkoningin het volgende:
oh ok, dan heb ik dat er zelf bij bedacht
Ze kan het nooit slechter doen dan de eigenlijke moederquote:Op maandag 7 september 2009 18:44 schreef Anonymousz het volgende:
Katie moet weer de zogenaamde moeder uithangen
Katie moet zelf eens gaan werpen ipv zich altijd op te werpen (quote:Op maandag 7 september 2009 19:13 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ze kan het nooit slechter doen dan de eigenlijke moeder
Carly![]()
![]()
In de eerste regel gaat het al fout. Het is een SOAP. Wat wel of niet reeel is, maakt niet uitquote:Op maandag 7 september 2009 19:15 schreef alors het volgende:
Het zou ook niet echt goed kunnen, want ze zijn ongeveer even oud en haar vader was volgens mij toen nog niet dood (die was toch doodgegaan? ik dacht dat dr moeder weduwe was)
Zijn vader is pas een paar jaar geleden daar voor het eerst heengegaan op missie.
Vroeger was Katie mijn favoriet vooral dat ze met Simon gingquote:Op maandag 7 september 2009 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
Carly is echt mijn favoriet![]()
Hebben jullie nog favorieten?
Veel mensen die ik kenquote:
De taartenbakster, Barbara en Henry.quote:Op maandag 7 september 2009 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
Carly is echt mijn favoriet![]()
Hebben jullie nog favorieten?
Ja ik ben ook pro Jack&Carly, die chemie, damn het spat gewoon van het schermquote:Op maandag 7 september 2009 20:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Veel mensen die ik ken
Vinden Carly juist leuk en Katie niet
en ze zeggen ook Carly en Jack moeten weer bijelkaar komen bla bla ik hoop juist van niet want Jack is zo suf
ik ben meer pro Carly dan Pro Jackquote:Op maandag 7 september 2009 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ben ook pro Jack&Carly, die chemie, damn het spat gewoon van het scherm
Jack kan wel leuk zijn, maar hij doet altijd meer of hij haar vader is dan haar echtgenoot. Als dat verandert is het wel weer leukquote:Op maandag 7 september 2009 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ben meer pro Carly dan Pro Jack
Jack vind ik te sotfy maar verder is hij okequote:Op maandag 7 september 2009 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Jack kan wel leuk zijn, maar hij doet altijd meer of hij haar vader is dan haar echtgenoot. Als dat verandert is het wel weer leuk
Bij Carly spat het altijd van het scherm af.quote:Op maandag 7 september 2009 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ben ook pro Jack&Carly, die chemie, damn het spat gewoon van het scherm
Vienna praat stomquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:27 schreef Michellee het volgende:
Vienna en Henry zijn mijn favoriet!
Je mag Carly nietquote:
Parker is idd cute maar zeikt te veelquote:Op donderdag 10 september 2009 21:48 schreef Miam het volgende:
Wat is die Carly toch een gedrocht.
Parker is cute!
De Parker die er was ten tijde dat Jack met geheugenverlies bij dat mens zat, waar JJ ook van komt, die vond ik zo strontirritant, zo walgelijk misselijkmakend, dat ik deze inderdaad heel leuk vind.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:48 schreef Miam het volgende:
Wat is die Carly toch een gedrocht.
Parker is cute!
Mwooh, vind het opzich wel meevallen, Jack vindt ik tig keer ergerquote:Op donderdag 10 september 2009 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Parker is idd cute maar zeikt te veel
Amenquote:Op donderdag 10 september 2009 23:48 schreef New-Yorker het volgende:
Die Meg mag wel eens een klap voor der smoel hebben met der centenbakkenkaak pff dramaqueen
ik heb even gemist wanneer ze in de serie is gekomen, maar wat is daar de bedoeling van?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:47 schreef tulpie123 het volgende:
Yes, Ameera opgepakt, hopelijk wordt ze snel uitgezet![]()
![]()
, terug naar Irak, mens voegt echt niks toe
.
Casey is wel een lekker ding
Ik heb ook nog niet echt de toegevoegde waarde gezien...quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:00 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb even gemist wanneer ze in de serie is gekomen, maar wat is daar de bedoeling van?
Of heb de hele verhaallijn rond haar niet meegkregen........
Dankjequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:39 schreef Miam het volgende:
mooie samenvatting! klopt wel met de mijne zo'n beetje.
alstu.quote:
Nou ik dacht precies hetzelfde!!quote:Op maandag 14 september 2009 09:35 schreef alors het volgende:
Hahaha ik keek net even en wist weer wat ik toen ook al zo irritant vond aan Ameera
Bij elk ding is het: '[that] is very different in Iraq'
ze praat zieligquote:Op maandag 14 september 2009 15:17 schreef Michellee het volgende:
[..]
Nou ik dacht precies hetzelfde!!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:40 schreef Anonymousz het volgende:
Ik denk dat Cowboy Jack Sam heeft vermoord
Ik vind het veel te politiek gedoe en irriteer me er kapot aan.quote:Op maandag 14 september 2009 09:35 schreef alors het volgende:
Hahaha ik keek net even en wist weer wat ik toen ook al zo irritant vond aan Ameera
dat dus.quote:Op maandag 14 september 2009 15:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik de komende tijd niet veel zal kijken want de verhaallijnen boeien me nou niet bepaald, zeker wat betreft Ameera.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:50 schreef June. het volgende:
Wanneer gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:55 schreef massy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, dit topic loopt al niet storm, laat staan het spoilertopicquote:Op donderdag 17 september 2009 10:43 schreef lookinforyou het volgende:
Leuk he dat er ook een spoilertopic van As the world turns......
Lastig he die spoilersquote:Op donderdag 17 september 2009 10:43 schreef lookinforyou het volgende:
Leuk he dat er ook een spoilertopic van As the world turns......
ach jullie doen maar lekker hier hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 19:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lastig he die spoilersIk snap het wel hoor, want de spoilers in het spoilertopic zijn volgens mij al van veel later dan dat waar wij het een beetje over hebben
Dus het is makkelijker hier vragen dan in een ander topic
Het is Eeeraqquote:Op maandag 14 september 2009 09:35 schreef alors het volgende:
oh en dan ook nog de godganse tijd dat stomme Mona Lisa glimlachjequote:Op maandag 14 september 2009 15:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik de komende tijd niet veel zal kijken want de verhaallijnen boeien me nou niet bepaald, zeker wat betreft Ameera.
En wie die spoilers hier neer gooit, daar let ik echt niet op. Scrol ik zo overheen.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:27 schreef Etcetera het volgende:Jullie? Ik kijk zo weinig dat ik echt geen spoilers kan geven en het boeit me niet genoeg om er om te vragen
thanks againquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:59 schreef Miam het volgende:
Mooie samenvatting weer!
Ik heb zo te doen met Henry!
Hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:59 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En wie die spoilers hier neer gooit, daar let ik echt niet op. Scrol ik zo overheen.
Dus sorry dan ofzo
O,ja met jouw zin wilde ik de opsomming afsluiten.... helemaal vergeten.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:06 schreef Etcetera het volgende:
Het is een soap, who gives a shit
wat een verhaal en zo ingewikkeldquote:Op donderdag 24 september 2009 14:03 schreef Rosalyne het volgende:
Who's doing who-keep it in the family
Weet je wat ik een beetje krom vind van deze serie
Luke en Parker zijn geadopteerd door Holden & Jack deze mannen zijn in iederreens ogen hun vader en deze kinderen worden ook als famlie gezien in the Snyder familie. Op zich niets mis mee want zo hoort dat te zijn.
Echter Iva die geadopteerd is door Emma en wijlen haar man zou toch gezien moeten worden als dochter van Emma, zus van Holden waardoor Holden never met Lily zou mogen gaan omdat het zijn nichtje is(weliswaar door adoptie) want hij is met Iva opgegroeid zijnde broer en zus. Voor prinses Lily deden ze dan maar even de ogen dicht omdat ze met Holden wilde gaan.
Sowieso die Sneyder familie zogenaamd zo heilig als ik weet niet wat maar die hebben veel lijken in de kast.
Brad en Jack zijn broers maar hebben beiden zowel Katie, Carly en (spoiler J.) gehad.
Jack en Holden zijn neven maar hebben het bed gedeeld met Julia en (spoiler C.)
Holden en zijn broer Seth zijn beiden over Angel heen gegaan.
Caleb en Holden (broers) kennen de bedtrucjes van Julie en Lily
Meg was getrouwd met de verkrachter van haar adoptiezus en deze verkrachter was geadopteerd door haar oom(broer van Emma) en tante.
Craig heeft iets gehad met Iva en Meg
Kirk Anderson met Iva en Ellie Sneyder
Familie Hughes/Ryan door het geld dat ze hebben kijken ze neer op het gepeupel maar slapen even goed met lovers van een familielid.
Zowel Kim als haar zus Jennifer(moeder van Barbara) kregen een kind van Bob Hughes (Frannie en Sabrina ).
Frannie en Barbara zijn zusters(zelfde moeder) maar deelden Darryl Crawford(biovader van Jennifer Munson).
Barbara en haar tante Kim kennen de kunsten van John Dixon.
Emily spreidde haar benen voor Chris, Tom en (spoiler C.)
Frannie en Sabrina gingen beiden met Seth
Craig heeft het bed gedeeld met moeder Barbara en haar dochter Jennifer
Lucy en haar tante Lily genoten van Dusty
Lucinda ,haar dochter Sierra en zusje Samantha hebben van Craig genoten
Kirk Anderson kent zowel Lucinda als haar zusje Samantha van binnen en van buiten
Gezusters Stewart deelden niet alleen Chris en Dusty maar ook(spoiler C.)
and so on and so on....
Zekerrquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:43 schreef kellyxoxo het volgende:
[..]
sorry voor de later reactie, ik ben idd nieuw hier.. Goed te merken zeker;)
wie nietquote:
Paulquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:33 schreef Etcetera het volgende:
En dan zegt Paul ook nog dat ze de dapperste persoon is die hij kentStom, ja, dapper, nee
hij dacht nog steeds dat hij getrouwd was met Katie en praten over de toekomst ofzo ik had ook niet alles gehoordquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:36 schreef Etcetera het volgende:
Ja
Wat zei Jack nou eigenlijk tegen Katie wat hij zich niet kon herinnerenDat heb ik gemist
iddquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:52 schreef Miam het volgende:
Jammer ook dat Katie zo veranderd is ten opzichte van een jaar of wat terug...
Echte spanning zit er niet meer in..
zou kunnen ze heeft wel een kindje nuquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:35 schreef Saphia het volgende:
Was Terri (Katie) soms zwanger? , want ze ziet er wat dikker en vermoeider uit momenteel.Het lijkt ook alsof de schrijvers haar buik willen verbergen.
Mee eens!!!quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:17 schreef Anonymousz het volgende:
Samenvatting week 21-9 t/m 25-9 2009
Henry/Vienna![]()
Brad/Katie/Bonnie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gray![]()
Margo/Casey/Alison/Matt![]()
![]()
Will/Gwen![]()
Sofie![]()
Paul![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Barbara![]()
![]()
Chris![]()
![]()
![]()
![]()
Luke![]()
Noah/Ameera![]()
Jack![]()
Carly![]()
Parker
dat dacht ik laatst ook alquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:35 schreef Saphia het volgende:
Was Terri (Katie) soms zwanger? , want ze ziet er wat dikker en vermoeider uit momenteel.Het lijkt ook alsof de schrijvers haar buik willen verbergen.
lees naar mijn samenvattingenquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:13 schreef Koningin het volgende:
Oeh, ik moet weer eens gaan bijlezen.
Heb de afgelopen tijd wat afleveringen gemist....
Maar dan weet ze toch nog niet wat er gebeurd isquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
lees naar mijn samenvattingen
haha dat is waarquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar dan weet ze toch nog niet wat er gebeurd is
bronquote:After scraping by for another year when ABC passed on The Aisha Tyler Show, One Life To Live doesn't look like it stands another chance!
TV Guide is reporting that "One Life will be canceled next year barring a ratings miracle."
Rumor has it As The World Turns could be axed as well.
anderhalf jaarquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:46 schreef Puckzzz het volgende:
Nah..ff reeel blijven mensen. Hoe lang loopt de serie hier achter? We hebben nog ff hoor
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:01 schreef Anonymousz het volgende:
Als ATWT stopt ga ik op hongerstaking enik kijk nooit meer naar tv![]()
Andere hobby zoeken kan helpen,quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:01 schreef Anonymousz het volgende:
Als ATWT stopt ga ik op hongerstaking enik kijk nooit meer naar tv![]()
we leven de hele dag al in de echte wereld, mogen we dat uurtje voor ons zelf ook al niet?quote:Op woensdag 30 september 2009 07:24 schreef Pugg het volgende:
[..]
Andere hobby zoeken kan helpen,
begeef je eens in de echte wereld.
quote:Op woensdag 30 september 2009 07:24 schreef Pugg het volgende:
[..]
Andere hobby zoeken kan helpen,
begeef je eens in de echte wereld.
Dat ook weer nietquote:
ik weet maar stiekum vind ik het wel leukquote:
Mja dat zal Babs haar kanker wel worden danquote:Op woensdag 30 september 2009 17:59 schreef Anonymousz het volgende:
Parker is vrij
eindelijk is het verhaallijn voorbij
op naar een nieuwe verhaallijn
Yepquote:Op woensdag 30 september 2009 18:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja dat zal Babs haar kanker wel worden dan
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja dat zal Babs haar kanker wel worden dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:00 schreef Miam het volgende:
Parker is vrijj!werd er emotioneel van gewoon
ze passen zo goed bij elkaarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:47 schreef Miam het volgende:
Ik vind Parker cute.![]()
Enn Henry en Viennawat heerlijk om die 2 zo gelukkig te zien!
quote:
Geweldige samenvattingquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:24 schreef ThunderBitch het volgende:
Henry/Vienna![]()
Brad/Katie![]()
Gray![]()
Margo![]()
Casey![]()
Alison/Chris![]()
Will/Gwen![]()
Sofie![]()
Paul![]()
Barbara![]()
Luke![]()
Noah/Ameera![]()
Jack/Carly![]()
Parker![]()
Meg
Goeie samenvatting! ik zal ook 1 maken!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:17 schreef Anonymousz het volgende:
Samenvatting ATWT week 28/09/09 t/m 2/10/09
Henry/Vienna![]()
![]()
Brad/Katie![]()
Gray![]()
Margo![]()
Casey![]()
![]()
Alison/Chris![]()
Will/Gwen![]()
Sofie![]()
(omdat ze hallie terug heeft gegeven aan Gwen/Will)
Paul![]()
Barbara![]()
![]()
![]()
Luke![]()
![]()
Noah/Ameera![]()
Jack/Carly![]()
Parker![]()
Meg
bij November ben ik gestopt met lezen....het word hoe langer hoe gekkerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:21 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb net hier de beknopte verhaallijnen van de komende maanden gelezen...![]()
als je de meeste vreemde, onwaarschijnlijke ontwikkelingen leest dan denk ik.. is dit nou echt de serie die ik leuk vind en al 15 jaar volg? ik moet me schamen
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:10 schreef Miam het volgende:
[..]
Goeie samenvatting! ik zal ook 1 maken!
Henry/Vienna![]()
Brad/Katie![]()
Grey![]()
Margo![]()
![]()
Casey![]()
Alison/Chris![]()
Will/Gwen![]()
![]()
Sofie![]()
Paul![]()
![]()
![]()
Barbara![]()
Luke![]()
![]()
Noah/Ameera![]()
![]()
Jack/Carly![]()
![]()
Parker![]()
Drama Drama en nog eens Drama in Oakdale voor de komende maandenquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
bij November ben ik gestopt met lezen....het word hoe langer hoe gekkerBijna absurd zelfs
Nouquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Die samenvattingen zijn leuk leuk leuk!
nee niet weggaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
NouNu iedereen het schijnt te doen haak ik enigszins af hoor
weet ik eens niet meerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:45 schreef alors het volgende:
Ik heb het in het spoilertopic al eens gezegd.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:45 schreef alors het volgende:
Ik heb het in het spoilertopic al eens gezegd. Dit is gewoon geen Mike. Mike is een stoere knuffelbeer in spijkerbroek en blousje of t shirt.
Dit is een gladde zakenman zonder gezond verstand.
veel beter dan blondquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:25 schreef Angelic_Rose het volgende:
En Alison met donker haar vind ik echt super, het staat haar geweldig!
We willen de oude mike terugquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:25 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik de nieuwe Mike echt een hele slechte recast..
Het is gewoon geen Mike..![]()
En Alison met donker haar vind ik echt super, het staat haar geweldig!
Ik vind het een belediging voor oude mike.quote:
Even geduldquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het een belediging voor oude mike.Wat een watje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
bos haar en het kortequote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:48 schreef Miam het volgende:
Jaa die oude Mike was echtmaar dan wel met een bos haar.. dat korte vond ik niet zo..
ik vind hem alleen schattig en meer nietquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leuk inplaats van Simon die steeds terug komt als Katie met Mike verder wil krijgen we nu steeds Mike als Katie met Brad verder wil. Waarom gooien ze Simon ook niet terug trouwens ?
Krijgen we het helemaal leuk en dan Jack die Katie stiekem ook nog wel leuk vind.
Vier mannen op een grote berg die vechten om Katie en dan onploft de hele berg dat zou nog eens spannend zijnKatie krijgt altijd de mooiste mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:17 schreef Pugg het volgende:
[..]
Even geduldGoh, ik ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
bronquote:Elizabeth Hubbard valt voor Nederlandse Peter
LIEFDE houdt ’Lucinda’ hier
Ze is deze week weer op de set van ’GTST’ begonnen
DE AMERIKAANSE ACTRICE Elizabeth Hubbard, Lucinda Walsh in As The World Turns, is verliefd op Nederland. Letterlijk. Ze woont in Leeuwarden samen met de Hollander Peter Steenhuis. Nu Elizabeth voor langere tijd in ons land is, liet ze zich strikken voor de rol van Sair Poindexter in GTST. En dat karakter, zo blijkt nu, is voorlopig weer terug. „Onze liefde is ook net een soapstory”, zegt Lucinda over Peter.
ELIZABETH ’LUCINDA WALSH’ Hubbard heeft twee grote passies in haar leven. De Nederlander Peter Steenhuis en haar bestaan als soapster. De 75-jarige actrice leerde haar nieuwe liefde kennen door haar rol van Lucinda Walsh in As the World Turns . ,,Peter zat als militair in Afghanistan en schreef Lucinda brieven. Ik ontvang heel veel post, maar kennelijk zat hier iets tussen dat me raakte.”
Elizabeth Hubbard over de Nederlandse liefde van haar leven
„Om me nog beter in mijn rol te verdiepen ben ik naar een seksuoloog geweest”
„Soap heeft ons samengebracht"
„Ik werk minder bij ’As the World Turns’”
Vier jaar lang vlogen de brieven de oceaan over en toen sloeg de vlam in de pan. Inmiddels is het stel alweer ruim twee jaar samen. De relatie is weliswaar niet pril meer te noemen, maar de romance beleefde deze zomer wel een nieuw hoofdstuk. Elizabeth verruilde New York voor Leeuwarden en raakte verknocht aan het Nederlandse landschap. Tevens gaf deze verhuizing haar als actrice een nieuwe impuls.
Elizabeth maakte afgelopen zomer haar entree in Goede tijden, Slechte tijden als Sair Poindexter. Niet alleen als de oma van Dex (Emiel Sandtke), maar ook als seksuoloog. Na haar gastrol nam Elizabeth afscheid van de kijker, maar de samenwerking beviel zo goed dat de Amerikaanse actrice vanaf november weer terugkeert in de dagelijkse soap van RTL 4.
„In Amerika zou ik nooit in een andere soap kunnen spelen. Dan zou ik concurreren met Lucinda. Dat komt niet in me op! Maar met mijn rol in GTST in Nederland benadeel ik haar niet.”
Een soap is een soap, zal de kijker denken, maar direct op de eerste draaidag werd het Elizabeth duidelijk dat er nogal wat verschillen zijn tussen een Amerikaanse en een Nederlandse tvsoap. „Ik ben in Amerika gewend aan monitors op de set, zodat ik altijd kan zien waar ik mee bezig ben. Ik was echt stomverbaasd dat ze dat hier niet hebben. Gelukkig is dat toen meteen geregeld.”
Divagedrag
Van divagedrag wil de actrice, die met ruim 40 jaar soapervaring in eigen land op een voetstuk staat, niet beschuldigd worden. „Toen ik terugkwam, vertelde de regisseur dat de monitors weer klaarstonden. Maar ik heb gezegd dat dat niet nodig is. Ik wil me nu graag aanpassen.”
Ondanks haar aanpassingvermogen blijft Elizabeth haar Nederlandse collega’s verrassen door zich niet aan haar teksten te houden. „Het wil nog wel eens gebeuren dat ik een beetje improviseer, maar altijd in goed overleg!” Lichtelijk geïrriteerd: „En acteren ís improviseren! Toen ik net in dit vak begon, vertelde een regisseur mij dat ik hem precies moest vertellen hoe hij mij het beste kon regisseren, dan zou hij mij wel leren acteren. Als je daar dus niet tegen kan, moet je wat anders gaan doen.”
„Ik zal je zelfs een geheimpje verklappen: in As the World Turns heb ik een collega, ik zeg niet wie. Diep in zijn hart wil hij eigenlijk profgolfspeler worden, maar ja met drie kinderen… Misschien kan hij, als ze groter zijn, eindelijk doen wat-ie echt graag wil”, verzucht de actrice. De vraag of ze haar Nederlandse collega’s met al haar ervaring nog iets kan bijbrengen ontwijkt ze handig met de uitspraak. „Als een paard dorst heeft, kun je hem water geven. Maar hij moet het wel zelf opdrinken.”
Preuts
Haar rol van seksuoloog brengt zelfs de doorgewinterde Elizabeth soms in verlegenheid. „In Amerika zijn we preutser over seks. Toen ik in het script las dat ik een vibrator bij Laura, Jette van der Meij, in haar tas moest stoppen, heb ik hemel en aarde bewogen om daar iets anders van te maken.”
Lachend: „Ik ben in New York zelfs naar een sekswinkel geweest om te kijken of ik wat anders kon bedenken, maar het bleef bij die vibrator. Om me nog beter in mijn rol te verdiepen, ben ik ook bij een seksuoloog langs geweest. Weet je dat ze daarvoor 350 dollar rekenen! Gelukkig hoefde ik niet te betalen, als actrice. Dat bezoek heeft me veel geleerd. In Amerikaans films komen we vaak niet verder dan een zin als ’Did you get laid yesterday?’”
Met een vies gezicht: „Zo ordinair! Helemaal als je beseft dat er heel veel mensen rondlopen met seksuele problemen door drugs, of zelfs medicijnengebruik.”
In Amerika wordt Lucinda Walsh als voorbeeld gezien voor vele vrouwen. Door haar soapkarakter is Elizabeth er zelfs in geslaagd het onderwerp borstkanker bespreekbaar te maken en heeft ze ervoor gezorgd dat er meer aandacht voor deze aandoening is gekomen. Elizabeth hoopt dat ze de kans krijgt de rol van Sair Poindexter ook uit te breiden tot voorbeeldfunctie. „Ik heb arbeidstijdverkorting aangevraagd bij As the World Turns, zodat ik langer in Nederland kan blijven. Het is heerlijk om een totaal ander karakter te spelen, maar wel in hetzelfde genre. Peter vindt het niet leuk dat ik zo veel uren draai, maar hij werkt zelf ook. Dus, wat is het probleem eigenlijk? Er zijn mensen die het raar vinden dat ik op mijn leeftijd nog volop aan het werk ben, maar wat geeft dat nou? Een schilder blijft toch ook zijn hele leven schilderen? Ik ben gewoon een artiest. Weet je, ik heb een goede vriendin van 92 jaar, die pas geleden nog een boek heeft uitgebracht. Ik hoop dat ik, net als zij, op die leeftijd gewoon nog in een soap kan spelen.”
Voor Elizabeth Hubbard is er dus geen leven na de soap?
Kort en krachtig reageert de actrice op deze stelling: „Je bedoelt op het kerkhof?!”
quote:
Wat coolquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:46 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ah wat leuk! Dan woont ze hier ergens bij mij in de buurt!![]()
![]()
Iddquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:38 schreef Michellee het volgende:
Ik vind casey en luke echt leuk als stel, hahahahah![]()
ach de volgende dag gaat hij zeker zeggen tegen Carly: Het was een grote fout we hadden niet moeten doen bla bla bla en Carly wordt weer boos enz enz enzquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:39 schreef Etcetera het volgende:
Wtf Jack, what the hell, what are you doing!!!
Geweldig, gaan die weer een ik wil je wel ik wil je niet nee ik wil je toch wel spelletje houdenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ach de volgende dag gaat hij zeker zeggen tegen Carly: Het was een grote fout we hadden niet moeten doen bla bla bla en Carly wordt weer boos enz enz enz
Ik vind trouwens dat hele verhaal over Ameera en die vreemdelingendienst echt zo lamequote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Idd
Jammer dat Casey geen gay is
Oh leuk, dat hebben we namelijk nog niet gezien tussen Carly en Jackquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geweldig, gaan die weer een ik wil je wel ik wil je niet nee ik wil je toch wel spelletje houden
Dat zou inderdaad een hele originele verhaallijn wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:02 schreef Michellee het volgende:
[..]
Oh leuk, dat hebben we namelijk nog niet gezien tussen Carly en Jack
je was net voor mequote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:26 schreef kv26 het volgende:
Wat ik me afvroeg waarom waren Henry en Vienna niet op het verlovingsfeestje van Katie en Brad? Is daar wat over gezegd?
De personality van Nick is ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:15 schreef kellyxoxo het volgende:
ik vind atwt maar een warrig zooitje worden, en dat zeg ik niet snel want ben altijd verslaafd geweest aan die serie.
maar die nieuwe mike is echt helemaal niet goed uitgezocht.. zoals andere hier al zeggen.. de brede lieve knuffelbeer.. maar dat straalt deze helemaal niet uit.
Word een beetje verwarrend en ik denk niet dat ik er aan kan wennen. omdat de andere mike nog te vers in het geheugen staat ervoor.
en dat gedoe met katie en brad..:S.. Nog niet 1 nacht ECHT bij elkaar geweest en opeens gaan ze trouwen!!:S:S:S Wtf... Ze zijn wel echt heel echt wanhopig met de verhaallijnen.
net als dat welles nietes spelletje van jack en carly..
Zucht
nick???quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De personality van Nick is ook
Neefje van Mikequote:
Ik bedoel Mike, sorryquote:
En nu heeft Katie krullenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:02 schreef Etcetera het volgende:
Hoe lang blijven Brad en Katie eigenlijk getrouwd
Oh, en nu Katie en Jack niks meer hebben heeft Carly geen krullen meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:34 schreef Etcetera het volgende:
2009 jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:27 schreef alors het volgende:
[..]
En nu heeft Katie krullenZe wisselen het af.
AlorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
we zijn in april 2008quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:19 schreef Etcetera het volgende:Ja dat is wat logischer
Wij lopen achter
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
AlorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ja! Kijk, nu snappen we elkaar weerquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |