Het grote ATWT topic!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:33 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Alsof ie te vaak te hard in zijn kontje is genomen in de gevangenis. Ik wilde er net over komen klagen. Lily het vriendelijke spookje is ook tragisch
Heb je de misselijkmakende geestsverschijning gemist?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:01 schreef Etcetera het volgende:
Zie je, zo weinig heb ik gezien: Lily het vriendelijke spookjeWtf
What happened
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:01 schreef Etcetera het volgende:
Zie je, zo weinig heb ik gezien: Lily het vriendelijke spookjeWtf
What happened
ik vind haar niet slechtquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:54 schreef alors het volgende:
ik vind de nieuwe lily trouwens wel leuk en goed
Ben wel benieuwd waarom. Als hij irl net zo is als in de soap, dan kan ik me er wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:52 schreef kv26 het volgende:
Op soapcentral (zie link http://www.soapcentral.com/atwt/news/2009/0817-peck.php) staat dat Austin Peck die Brad Snyder speelt ontslagen is. Dat zou ik wel heel jammer vinden!
Amen to that,quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:52 schreef kv26 het volgende:
Op soapcentral (zie link http://www.soapcentral.com/atwt/news/2009/0817-peck.php) staat dat Austin Peck die Brad Snyder speelt ontslagen is. Dat zou ik wel heel jammer vinden!
Ja, ik heb het ook gemist....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:07 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Heb je de misselijkmakende geestsverschijning gemist?
Ik vind hem wel grappigquote:Op maandag 24 augustus 2009 05:58 schreef Pugg het volgende:
[..]
Amen to that,
wat een vreselijke kwal
Nou je hebt niks gemist, het was echt een vreselijke aflevering.quote:
Af en toe kan hij vervelend zijn maar verder is hij wel okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door static op 24-08-2009 16:37:00 ]
Als je die link bekijkt staat er nog héél veel te gebeuren. (goede tip)quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:52 schreef kv26 het volgende:
jezus kap nou eens met die spoilers de hele tijd, er zijn mensen die dit niet willen weten.quote:
Ze hoeven het toch niet te lezen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:21 schreef alors het volgende:
[..]
jezus kap nou eens met die spoilers de hele tijd, er zijn mensen die dit niet willen weten.
het stond niet in spoilertags, en dat is niet de eerste keer....quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze hoeven het toch niet te lezen?
oh okay, ik weet niet of het iemand is die het niet wist dat het niet op prijs gesteld wordt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
het stond niet in spoilertags, en dat is niet de eerste keer....
Nee Lilyquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
Praten we over de afleveringen die in NL worden uitgezonden?
Zo ja, ik kijk het sinds de vakantie wel, met die ontvoering enzo, en Parker.
echt he wat een pauper is zequote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:03 schreef Cherrytomaatje het volgende:
Goh, het valt Carly nu pas op dat Cowboy Jack doodeng is
Inderdaad! Hij lag zonder enig schrammetje in dat bedquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:32 schreef kv26 het volgende:
Kom op zeg. Ik snap best dat het een soap is (en ik houd ervan) maar na die ontploffing had Paul wel iets meer brandwonden moeten hebben.
Omdat soaps eindeloos lang doorgaan en de tijd gevuld moet worden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:25 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom gaat Cowboy Jack niet dood/weg
Kloppend gemaakt. Cowboy Jackquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:25 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom gaat Cowboy Jack niet dood/weg
Als je bedoelt of hij in haar roompotje heeft mogen roeren, is het antwoord 'ja'.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Who the fuck is cowboy jack...
En is die lekkere vriendin van Henry nog door die pokerman gepakt of niet ?
ik ga een lijstje posten 1 keer per weekquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:10 schreef UncleErnie het volgende:
Samenvattend:
Carly
Parker
Jack![]()
Vienna![]()
![]()
Brad![]()
Katie![]()
![]()
Henry![]()
![]()
Noah
Luke
En als klap op de vuurpijl: FatmaLaten ze dat bloedirritante kutwijf lekker met een bomgordel Jeruzalem insturen.
Ik heb me werkelijk zo aan die kutiraki geërgerd. Liever 30 cowboyjacks dan zó'n gedrochtquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:13 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ga een lijstje posten 1 keer per week![]()
![]()
ze hadden maar 1 keer gezoendquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:25 schreef June. het volgende:
Ze proberen trouwens ook heel gewaagd te doen met Luke en Noah als homostel, alleen in situaties wanneer hetero's in die serie zouden zoenen, gaan Luke en Noah elkaar omhelsen. Blijkbaar is dat nog teveel?
Nee, echt waar....?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je bedoelt of hij in haar roompotje heeft mogen roeren, is het antwoord 'ja'.
volgens mij ook niet hoor, maar ik kan me vergissen, lang geleden voor mijquote:
Ik dacht het wel.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik dacht het wel.
Of eh... moet het nog komen?![]()
Ik heb helemaal geen spoilers.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:07 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik denk het dan ja. Met je spoilers
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen spoilers.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je bedoelt of hij in haar roompotje heeft mogen roeren, is het antwoord 'ja'.
Ik weet niet of dat een spoiler is. Het is in ieder geval niet bewust, ik heb wat afleveringen vooruit gekeken een paar weken geleden. Ik nam aan dat het al geweest was in Nederland. Ik heb nu alweer een week of 2 helemaal 'niets' gezien of gevolgd. Alleen hier en daar een flard bij het zappen.quote:
Rustig maar. Leer PI's lezen. Ik ben niet serieus hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 14:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat een spoiler is. Het is in ieder geval niet bewust, ik heb wat afleveringen vooruit gekeken een paar weken geleden. Ik nam aan dat het al geweest was in Nederland. Ik heb nu alweer een week of 2 helemaal 'niets' gezien of gevolgd. Alleen hier en daar een flard bij het zappen.
Oh gelukkig... pfff... Maareh, wat is een PI?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:53 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Rustig maar. Leer PI's lezen. Ik ben niet serieus hoor
Aha, ik snap hem...quote:Op donderdag 3 september 2009 21:20 schreef Etcetera het volgende:
Post Icon, dat ding linksboven voor een post
klopt vaag persoonquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:39 schreef Pugg het volgende:
Een domme mutszit narigheid achter(denk ik)
Henry en Vienna zijn mijn favorite koppel ze moeten weer bij elkaar komenquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:23 schreef Miam het volgende:
Ameera voegt niets toe aan de soap. beetje jammer.
Wat zijn Vienna en Henry leuk!
Luke is lief, hij heeft alleen net als die auto een grote beurt nodigquote:Op donderdag 3 september 2009 23:18 schreef Cherrytomaatje het volgende:Luke de held
![]()
Wat een nep vechtpartij...Ik dacht dat het niet nepper kon nadat Jack en Brad gingen vechten op de boerderij, maar nee
quote:
Hier sta ik nog altijd achter. Wat een grafheks.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:10 schreef UncleErnie het volgende:
Samenvattend:
En als klap op de vuurpijl: FatmaLaten ze dat bloedirritante kutwijf lekker met een bomgordel Jeruzalem insturen.
Dat het zijn halfzusje zou zijn is niet ter sprake gekomen. Het is nog een raadsel hoe het in elkaar zit.quote:Op maandag 7 september 2009 08:27 schreef droomkoningin het volgende:
ameera is het half- of stiefzusje van Noah, zijn vader had in Irak een relatie met haar moeder
ze is in elk geval helemaal lyrisch over die man...
wat haar functie is... geen flauw idee, tot nu toe vind ik dat ze weinig toevoegd aan het verhaal...
hebben jullie trouwens ook al ontdekt dat sinds kort de uitzendingen via rtlgemist.nl zijn te bekijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op maandag 7 september 2009 18:27 schreef kellyxoxo het volgende:
.
verder ben ik echt VERSLAAFD aan de serie.
Er is ook een periode geweest dat ik eraan gedacht heb. Ik moet zeggen, ze kunnen er altijd nog een twist aan geven om te zeggen dat ze een halfzus is. Ik heb zelf een tijdje gedacht dat zij erin was gekomen om Noah te bespelen in opdracht van die vader.quote:Op maandag 7 september 2009 17:59 schreef droomkoningin het volgende:
oh ok, dan heb ik dat er zelf bij bedacht
Ze kan het nooit slechter doen dan de eigenlijke moederquote:Op maandag 7 september 2009 18:44 schreef Anonymousz het volgende:
Katie moet weer de zogenaamde moeder uithangen
Katie moet zelf eens gaan werpen ipv zich altijd op te werpen (quote:Op maandag 7 september 2009 19:13 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ze kan het nooit slechter doen dan de eigenlijke moeder
Carly![]()
![]()
In de eerste regel gaat het al fout. Het is een SOAP. Wat wel of niet reeel is, maakt niet uitquote:Op maandag 7 september 2009 19:15 schreef alors het volgende:
Het zou ook niet echt goed kunnen, want ze zijn ongeveer even oud en haar vader was volgens mij toen nog niet dood (die was toch doodgegaan? ik dacht dat dr moeder weduwe was)
Zijn vader is pas een paar jaar geleden daar voor het eerst heengegaan op missie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |