Omdat soaps eindeloos lang doorgaan en de tijd gevuld moet worden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:25 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom gaat Cowboy Jack niet dood/weg
Kloppend gemaakt. Cowboy Jackquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:25 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom gaat Cowboy Jack niet dood/weg
Als je bedoelt of hij in haar roompotje heeft mogen roeren, is het antwoord 'ja'.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Who the fuck is cowboy jack...
En is die lekkere vriendin van Henry nog door die pokerman gepakt of niet ?
ik ga een lijstje posten 1 keer per weekquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:10 schreef UncleErnie het volgende:
Samenvattend:
Carly
Parker
Jack![]()
Vienna![]()
![]()
Brad![]()
Katie![]()
![]()
Henry![]()
![]()
Noah
Luke
En als klap op de vuurpijl: FatmaLaten ze dat bloedirritante kutwijf lekker met een bomgordel Jeruzalem insturen.
Ik heb me werkelijk zo aan die kutiraki geërgerd. Liever 30 cowboyjacks dan zó'n gedrochtquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:13 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ga een lijstje posten 1 keer per week![]()
![]()
ze hadden maar 1 keer gezoendquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:25 schreef June. het volgende:
Ze proberen trouwens ook heel gewaagd te doen met Luke en Noah als homostel, alleen in situaties wanneer hetero's in die serie zouden zoenen, gaan Luke en Noah elkaar omhelsen. Blijkbaar is dat nog teveel?
Nee, echt waar....?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je bedoelt of hij in haar roompotje heeft mogen roeren, is het antwoord 'ja'.
volgens mij ook niet hoor, maar ik kan me vergissen, lang geleden voor mijquote:
Ik dacht het wel.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik dacht het wel.
Of eh... moet het nog komen?![]()
Ik heb helemaal geen spoilers.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:07 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik denk het dan ja. Met je spoilers
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen spoilers.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je bedoelt of hij in haar roompotje heeft mogen roeren, is het antwoord 'ja'.
Ik weet niet of dat een spoiler is. Het is in ieder geval niet bewust, ik heb wat afleveringen vooruit gekeken een paar weken geleden. Ik nam aan dat het al geweest was in Nederland. Ik heb nu alweer een week of 2 helemaal 'niets' gezien of gevolgd. Alleen hier en daar een flard bij het zappen.quote:
Rustig maar. Leer PI's lezen. Ik ben niet serieus hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 14:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat een spoiler is. Het is in ieder geval niet bewust, ik heb wat afleveringen vooruit gekeken een paar weken geleden. Ik nam aan dat het al geweest was in Nederland. Ik heb nu alweer een week of 2 helemaal 'niets' gezien of gevolgd. Alleen hier en daar een flard bij het zappen.
Oh gelukkig... pfff... Maareh, wat is een PI?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:53 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Rustig maar. Leer PI's lezen. Ik ben niet serieus hoor
Aha, ik snap hem...quote:Op donderdag 3 september 2009 21:20 schreef Etcetera het volgende:
Post Icon, dat ding linksboven voor een post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |