klopt vaag persoonquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:39 schreef Pugg het volgende:
Een domme mutszit narigheid achter(denk ik)
Henry en Vienna zijn mijn favorite koppel ze moeten weer bij elkaar komenquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:23 schreef Miam het volgende:
Ameera voegt niets toe aan de soap. beetje jammer.
Wat zijn Vienna en Henry leuk!
Luke is lief, hij heeft alleen net als die auto een grote beurt nodigquote:Op donderdag 3 september 2009 23:18 schreef Cherrytomaatje het volgende:Luke de held
![]()
Wat een nep vechtpartij...Ik dacht dat het niet nepper kon nadat Jack en Brad gingen vechten op de boerderij, maar nee
quote:
Hier sta ik nog altijd achter. Wat een grafheks.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:10 schreef UncleErnie het volgende:
Samenvattend:
En als klap op de vuurpijl: FatmaLaten ze dat bloedirritante kutwijf lekker met een bomgordel Jeruzalem insturen.
Dat het zijn halfzusje zou zijn is niet ter sprake gekomen. Het is nog een raadsel hoe het in elkaar zit.quote:Op maandag 7 september 2009 08:27 schreef droomkoningin het volgende:
ameera is het half- of stiefzusje van Noah, zijn vader had in Irak een relatie met haar moeder
ze is in elk geval helemaal lyrisch over die man...
wat haar functie is... geen flauw idee, tot nu toe vind ik dat ze weinig toevoegd aan het verhaal...
hebben jullie trouwens ook al ontdekt dat sinds kort de uitzendingen via rtlgemist.nl zijn te bekijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op maandag 7 september 2009 18:27 schreef kellyxoxo het volgende:
.
verder ben ik echt VERSLAAFD aan de serie.
Er is ook een periode geweest dat ik eraan gedacht heb. Ik moet zeggen, ze kunnen er altijd nog een twist aan geven om te zeggen dat ze een halfzus is. Ik heb zelf een tijdje gedacht dat zij erin was gekomen om Noah te bespelen in opdracht van die vader.quote:Op maandag 7 september 2009 17:59 schreef droomkoningin het volgende:
oh ok, dan heb ik dat er zelf bij bedacht
Ze kan het nooit slechter doen dan de eigenlijke moederquote:Op maandag 7 september 2009 18:44 schreef Anonymousz het volgende:
Katie moet weer de zogenaamde moeder uithangen
Katie moet zelf eens gaan werpen ipv zich altijd op te werpen (quote:Op maandag 7 september 2009 19:13 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ze kan het nooit slechter doen dan de eigenlijke moeder
Carly![]()
![]()
In de eerste regel gaat het al fout. Het is een SOAP. Wat wel of niet reeel is, maakt niet uitquote:Op maandag 7 september 2009 19:15 schreef alors het volgende:
Het zou ook niet echt goed kunnen, want ze zijn ongeveer even oud en haar vader was volgens mij toen nog niet dood (die was toch doodgegaan? ik dacht dat dr moeder weduwe was)
Zijn vader is pas een paar jaar geleden daar voor het eerst heengegaan op missie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |