Vroeger was Katie mijn favoriet vooral dat ze met Simon gingquote:Op maandag 7 september 2009 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
Carly is echt mijn favoriet![]()
Hebben jullie nog favorieten?
Veel mensen die ik kenquote:
De taartenbakster, Barbara en Henry.quote:Op maandag 7 september 2009 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
Carly is echt mijn favoriet![]()
Hebben jullie nog favorieten?
Ja ik ben ook pro Jack&Carly, die chemie, damn het spat gewoon van het schermquote:Op maandag 7 september 2009 20:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Veel mensen die ik ken
Vinden Carly juist leuk en Katie niet
en ze zeggen ook Carly en Jack moeten weer bijelkaar komen bla bla ik hoop juist van niet want Jack is zo suf
ik ben meer pro Carly dan Pro Jackquote:Op maandag 7 september 2009 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ben ook pro Jack&Carly, die chemie, damn het spat gewoon van het scherm
Jack kan wel leuk zijn, maar hij doet altijd meer of hij haar vader is dan haar echtgenoot. Als dat verandert is het wel weer leukquote:Op maandag 7 september 2009 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ben meer pro Carly dan Pro Jack
Jack vind ik te sotfy maar verder is hij okequote:Op maandag 7 september 2009 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Jack kan wel leuk zijn, maar hij doet altijd meer of hij haar vader is dan haar echtgenoot. Als dat verandert is het wel weer leuk
Bij Carly spat het altijd van het scherm af.quote:Op maandag 7 september 2009 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ben ook pro Jack&Carly, die chemie, damn het spat gewoon van het scherm
Vienna praat stomquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:27 schreef Michellee het volgende:
Vienna en Henry zijn mijn favoriet!
Je mag Carly nietquote:
Parker is idd cute maar zeikt te veelquote:Op donderdag 10 september 2009 21:48 schreef Miam het volgende:
Wat is die Carly toch een gedrocht.
Parker is cute!
De Parker die er was ten tijde dat Jack met geheugenverlies bij dat mens zat, waar JJ ook van komt, die vond ik zo strontirritant, zo walgelijk misselijkmakend, dat ik deze inderdaad heel leuk vind.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:48 schreef Miam het volgende:
Wat is die Carly toch een gedrocht.
Parker is cute!
Mwooh, vind het opzich wel meevallen, Jack vindt ik tig keer ergerquote:Op donderdag 10 september 2009 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Parker is idd cute maar zeikt te veel
Amenquote:Op donderdag 10 september 2009 23:48 schreef New-Yorker het volgende:
Die Meg mag wel eens een klap voor der smoel hebben met der centenbakkenkaak pff dramaqueen
ik heb even gemist wanneer ze in de serie is gekomen, maar wat is daar de bedoeling van?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:47 schreef tulpie123 het volgende:
Yes, Ameera opgepakt, hopelijk wordt ze snel uitgezet![]()
![]()
, terug naar Irak, mens voegt echt niks toe
.
Casey is wel een lekker ding
Ik heb ook nog niet echt de toegevoegde waarde gezien...quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:00 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb even gemist wanneer ze in de serie is gekomen, maar wat is daar de bedoeling van?
Of heb de hele verhaallijn rond haar niet meegkregen........
Dankjequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:39 schreef Miam het volgende:
mooie samenvatting! klopt wel met de mijne zo'n beetje.
alstu.quote:
Nou ik dacht precies hetzelfde!!quote:Op maandag 14 september 2009 09:35 schreef alors het volgende:
Hahaha ik keek net even en wist weer wat ik toen ook al zo irritant vond aan Ameera
Bij elk ding is het: '[that] is very different in Iraq'
ze praat zieligquote:Op maandag 14 september 2009 15:17 schreef Michellee het volgende:
[..]
Nou ik dacht precies hetzelfde!!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:40 schreef Anonymousz het volgende:
Ik denk dat Cowboy Jack Sam heeft vermoord
Ik vind het veel te politiek gedoe en irriteer me er kapot aan.quote:Op maandag 14 september 2009 09:35 schreef alors het volgende:
Hahaha ik keek net even en wist weer wat ik toen ook al zo irritant vond aan Ameera
Bij elk ding is het: '[that] is very different in Iraq'
dat dus.quote:Op maandag 14 september 2009 15:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik de komende tijd niet veel zal kijken want de verhaallijnen boeien me nou niet bepaald, zeker wat betreft Ameera.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:50 schreef June. het volgende:
Wanneer gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |