Vroeger was Katie mijn favoriet vooral dat ze met Simon gingquote:Op maandag 7 september 2009 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
Carly is echt mijn favoriet![]()
Hebben jullie nog favorieten?
Veel mensen die ik kenquote:
De taartenbakster, Barbara en Henry.quote:Op maandag 7 september 2009 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
Carly is echt mijn favoriet![]()
Hebben jullie nog favorieten?
Ja ik ben ook pro Jack&Carly, die chemie, damn het spat gewoon van het schermquote:Op maandag 7 september 2009 20:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Veel mensen die ik ken
Vinden Carly juist leuk en Katie niet
en ze zeggen ook Carly en Jack moeten weer bijelkaar komen bla bla ik hoop juist van niet want Jack is zo suf
ik ben meer pro Carly dan Pro Jackquote:Op maandag 7 september 2009 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ben ook pro Jack&Carly, die chemie, damn het spat gewoon van het scherm
Jack kan wel leuk zijn, maar hij doet altijd meer of hij haar vader is dan haar echtgenoot. Als dat verandert is het wel weer leukquote:Op maandag 7 september 2009 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ben meer pro Carly dan Pro Jack
Jack vind ik te sotfy maar verder is hij okequote:Op maandag 7 september 2009 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Jack kan wel leuk zijn, maar hij doet altijd meer of hij haar vader is dan haar echtgenoot. Als dat verandert is het wel weer leuk
Bij Carly spat het altijd van het scherm af.quote:Op maandag 7 september 2009 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ben ook pro Jack&Carly, die chemie, damn het spat gewoon van het scherm
Vienna praat stomquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:27 schreef Michellee het volgende:
Vienna en Henry zijn mijn favoriet!
Je mag Carly nietquote:
Parker is idd cute maar zeikt te veelquote:Op donderdag 10 september 2009 21:48 schreef Miam het volgende:
Wat is die Carly toch een gedrocht.
Parker is cute!
De Parker die er was ten tijde dat Jack met geheugenverlies bij dat mens zat, waar JJ ook van komt, die vond ik zo strontirritant, zo walgelijk misselijkmakend, dat ik deze inderdaad heel leuk vind.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:48 schreef Miam het volgende:
Wat is die Carly toch een gedrocht.
Parker is cute!
Mwooh, vind het opzich wel meevallen, Jack vindt ik tig keer ergerquote:Op donderdag 10 september 2009 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Parker is idd cute maar zeikt te veel
Amenquote:Op donderdag 10 september 2009 23:48 schreef New-Yorker het volgende:
Die Meg mag wel eens een klap voor der smoel hebben met der centenbakkenkaak pff dramaqueen
ik heb even gemist wanneer ze in de serie is gekomen, maar wat is daar de bedoeling van?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:47 schreef tulpie123 het volgende:
Yes, Ameera opgepakt, hopelijk wordt ze snel uitgezet![]()
![]()
, terug naar Irak, mens voegt echt niks toe
.
Casey is wel een lekker ding
Ik heb ook nog niet echt de toegevoegde waarde gezien...quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:00 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb even gemist wanneer ze in de serie is gekomen, maar wat is daar de bedoeling van?
Of heb de hele verhaallijn rond haar niet meegkregen........
Dankjequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:39 schreef Miam het volgende:
mooie samenvatting! klopt wel met de mijne zo'n beetje.
alstu.quote:
Nou ik dacht precies hetzelfde!!quote:Op maandag 14 september 2009 09:35 schreef alors het volgende:
Hahaha ik keek net even en wist weer wat ik toen ook al zo irritant vond aan Ameera
Bij elk ding is het: '[that] is very different in Iraq'
ze praat zieligquote:Op maandag 14 september 2009 15:17 schreef Michellee het volgende:
[..]
Nou ik dacht precies hetzelfde!!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:40 schreef Anonymousz het volgende:
Ik denk dat Cowboy Jack Sam heeft vermoord
Ik vind het veel te politiek gedoe en irriteer me er kapot aan.quote:Op maandag 14 september 2009 09:35 schreef alors het volgende:
Hahaha ik keek net even en wist weer wat ik toen ook al zo irritant vond aan Ameera
dat dus.quote:Op maandag 14 september 2009 15:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik de komende tijd niet veel zal kijken want de verhaallijnen boeien me nou niet bepaald, zeker wat betreft Ameera.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:50 schreef June. het volgende:
Wanneer gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:55 schreef massy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, dit topic loopt al niet storm, laat staan het spoilertopicquote:Op donderdag 17 september 2009 10:43 schreef lookinforyou het volgende:
Leuk he dat er ook een spoilertopic van As the world turns......
Lastig he die spoilersquote:Op donderdag 17 september 2009 10:43 schreef lookinforyou het volgende:
Leuk he dat er ook een spoilertopic van As the world turns......
ach jullie doen maar lekker hier hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 19:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lastig he die spoilersIk snap het wel hoor, want de spoilers in het spoilertopic zijn volgens mij al van veel later dan dat waar wij het een beetje over hebben
Dus het is makkelijker hier vragen dan in een ander topic
Het is Eeeraqquote:Op maandag 14 september 2009 09:35 schreef alors het volgende:
oh en dan ook nog de godganse tijd dat stomme Mona Lisa glimlachjequote:Op maandag 14 september 2009 15:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik de komende tijd niet veel zal kijken want de verhaallijnen boeien me nou niet bepaald, zeker wat betreft Ameera.
En wie die spoilers hier neer gooit, daar let ik echt niet op. Scrol ik zo overheen.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:27 schreef Etcetera het volgende:Jullie? Ik kijk zo weinig dat ik echt geen spoilers kan geven en het boeit me niet genoeg om er om te vragen
thanks againquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:59 schreef Miam het volgende:
Mooie samenvatting weer!
Ik heb zo te doen met Henry!
Hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:59 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En wie die spoilers hier neer gooit, daar let ik echt niet op. Scrol ik zo overheen.
Dus sorry dan ofzo
O,ja met jouw zin wilde ik de opsomming afsluiten.... helemaal vergeten.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:06 schreef Etcetera het volgende:
Het is een soap, who gives a shit
wat een verhaal en zo ingewikkeldquote:Op donderdag 24 september 2009 14:03 schreef Rosalyne het volgende:
Who's doing who-keep it in the family
Weet je wat ik een beetje krom vind van deze serie
Luke en Parker zijn geadopteerd door Holden & Jack deze mannen zijn in iederreens ogen hun vader en deze kinderen worden ook als famlie gezien in the Snyder familie. Op zich niets mis mee want zo hoort dat te zijn.
Echter Iva die geadopteerd is door Emma en wijlen haar man zou toch gezien moeten worden als dochter van Emma, zus van Holden waardoor Holden never met Lily zou mogen gaan omdat het zijn nichtje is(weliswaar door adoptie) want hij is met Iva opgegroeid zijnde broer en zus. Voor prinses Lily deden ze dan maar even de ogen dicht omdat ze met Holden wilde gaan.
Sowieso die Sneyder familie zogenaamd zo heilig als ik weet niet wat maar die hebben veel lijken in de kast.
Brad en Jack zijn broers maar hebben beiden zowel Katie, Carly en (spoiler J.) gehad.
Jack en Holden zijn neven maar hebben het bed gedeeld met Julia en (spoiler C.)
Holden en zijn broer Seth zijn beiden over Angel heen gegaan.
Caleb en Holden (broers) kennen de bedtrucjes van Julie en Lily
Meg was getrouwd met de verkrachter van haar adoptiezus en deze verkrachter was geadopteerd door haar oom(broer van Emma) en tante.
Craig heeft iets gehad met Iva en Meg
Kirk Anderson met Iva en Ellie Sneyder
Familie Hughes/Ryan door het geld dat ze hebben kijken ze neer op het gepeupel maar slapen even goed met lovers van een familielid.
Zowel Kim als haar zus Jennifer(moeder van Barbara) kregen een kind van Bob Hughes (Frannie en Sabrina ).
Frannie en Barbara zijn zusters(zelfde moeder) maar deelden Darryl Crawford(biovader van Jennifer Munson).
Barbara en haar tante Kim kennen de kunsten van John Dixon.
Emily spreidde haar benen voor Chris, Tom en (spoiler C.)
Frannie en Sabrina gingen beiden met Seth
Craig heeft het bed gedeeld met moeder Barbara en haar dochter Jennifer
Lucy en haar tante Lily genoten van Dusty
Lucinda ,haar dochter Sierra en zusje Samantha hebben van Craig genoten
Kirk Anderson kent zowel Lucinda als haar zusje Samantha van binnen en van buiten
Gezusters Stewart deelden niet alleen Chris en Dusty maar ook(spoiler C.)
and so on and so on....
Zekerrquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:43 schreef kellyxoxo het volgende:
[..]
sorry voor de later reactie, ik ben idd nieuw hier.. Goed te merken zeker;)
wie nietquote:
Paulquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:33 schreef Etcetera het volgende:
En dan zegt Paul ook nog dat ze de dapperste persoon is die hij kentStom, ja, dapper, nee
hij dacht nog steeds dat hij getrouwd was met Katie en praten over de toekomst ofzo ik had ook niet alles gehoordquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:36 schreef Etcetera het volgende:
Ja
Wat zei Jack nou eigenlijk tegen Katie wat hij zich niet kon herinnerenDat heb ik gemist
iddquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:52 schreef Miam het volgende:
Jammer ook dat Katie zo veranderd is ten opzichte van een jaar of wat terug...
Echte spanning zit er niet meer in..
zou kunnen ze heeft wel een kindje nuquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:35 schreef Saphia het volgende:
Was Terri (Katie) soms zwanger? , want ze ziet er wat dikker en vermoeider uit momenteel.Het lijkt ook alsof de schrijvers haar buik willen verbergen.
Mee eens!!!quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:17 schreef Anonymousz het volgende:
Samenvatting week 21-9 t/m 25-9 2009
Henry/Vienna![]()
Brad/Katie/Bonnie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gray![]()
Margo/Casey/Alison/Matt![]()
![]()
Will/Gwen![]()
Sofie![]()
Paul![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Barbara![]()
![]()
Chris![]()
![]()
![]()
![]()
Luke![]()
Noah/Ameera![]()
Jack![]()
Carly![]()
Parker
dat dacht ik laatst ook alquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:35 schreef Saphia het volgende:
Was Terri (Katie) soms zwanger? , want ze ziet er wat dikker en vermoeider uit momenteel.Het lijkt ook alsof de schrijvers haar buik willen verbergen.
lees naar mijn samenvattingenquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:13 schreef Koningin het volgende:
Oeh, ik moet weer eens gaan bijlezen.
Heb de afgelopen tijd wat afleveringen gemist....
Maar dan weet ze toch nog niet wat er gebeurd isquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
lees naar mijn samenvattingen
haha dat is waarquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar dan weet ze toch nog niet wat er gebeurd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |