je was net voor mequote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:26 schreef kv26 het volgende:
Wat ik me afvroeg waarom waren Henry en Vienna niet op het verlovingsfeestje van Katie en Brad? Is daar wat over gezegd?
De personality van Nick is ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:15 schreef kellyxoxo het volgende:
ik vind atwt maar een warrig zooitje worden, en dat zeg ik niet snel want ben altijd verslaafd geweest aan die serie.
maar die nieuwe mike is echt helemaal niet goed uitgezocht.. zoals andere hier al zeggen.. de brede lieve knuffelbeer.. maar dat straalt deze helemaal niet uit.
Word een beetje verwarrend en ik denk niet dat ik er aan kan wennen. omdat de andere mike nog te vers in het geheugen staat ervoor.
en dat gedoe met katie en brad..:S.. Nog niet 1 nacht ECHT bij elkaar geweest en opeens gaan ze trouwen!!:S:S:S Wtf... Ze zijn wel echt heel echt wanhopig met de verhaallijnen.
net als dat welles nietes spelletje van jack en carly..
Zucht
nick???quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De personality van Nick is ook
Neefje van Mikequote:
Ik bedoel Mike, sorryquote:
En nu heeft Katie krullenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:02 schreef Etcetera het volgende:
Hoe lang blijven Brad en Katie eigenlijk getrouwd
Oh, en nu Katie en Jack niks meer hebben heeft Carly geen krullen meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:34 schreef Etcetera het volgende:
2009 jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:27 schreef alors het volgende:
[..]
En nu heeft Katie krullenZe wisselen het af.
AlorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
we zijn in april 2008quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:19 schreef Etcetera het volgende:Ja dat is wat logischer
Wij lopen achter
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
AlorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ja! Kijk, nu snappen we elkaar weerquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |