bronquote:After scraping by for another year when ABC passed on The Aisha Tyler Show, One Life To Live doesn't look like it stands another chance!
TV Guide is reporting that "One Life will be canceled next year barring a ratings miracle."
Rumor has it As The World Turns could be axed as well.
anderhalf jaarquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:46 schreef Puckzzz het volgende:
Nah..ff reeel blijven mensen. Hoe lang loopt de serie hier achter? We hebben nog ff hoor
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:01 schreef Anonymousz het volgende:
Als ATWT stopt ga ik op hongerstaking enik kijk nooit meer naar tv![]()
Andere hobby zoeken kan helpen,quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:01 schreef Anonymousz het volgende:
Als ATWT stopt ga ik op hongerstaking enik kijk nooit meer naar tv![]()
we leven de hele dag al in de echte wereld, mogen we dat uurtje voor ons zelf ook al niet?quote:Op woensdag 30 september 2009 07:24 schreef Pugg het volgende:
[..]
Andere hobby zoeken kan helpen,
begeef je eens in de echte wereld.
quote:Op woensdag 30 september 2009 07:24 schreef Pugg het volgende:
[..]
Andere hobby zoeken kan helpen,
begeef je eens in de echte wereld.
Dat ook weer nietquote:
ik weet maar stiekum vind ik het wel leukquote:
Mja dat zal Babs haar kanker wel worden danquote:Op woensdag 30 september 2009 17:59 schreef Anonymousz het volgende:
Parker is vrij
eindelijk is het verhaallijn voorbij
op naar een nieuwe verhaallijn
Yepquote:Op woensdag 30 september 2009 18:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja dat zal Babs haar kanker wel worden dan
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja dat zal Babs haar kanker wel worden dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:00 schreef Miam het volgende:
Parker is vrijj!werd er emotioneel van gewoon
ze passen zo goed bij elkaarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:47 schreef Miam het volgende:
Ik vind Parker cute.![]()
Enn Henry en Viennawat heerlijk om die 2 zo gelukkig te zien!
quote:
Geweldige samenvattingquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:24 schreef ThunderBitch het volgende:
Henry/Vienna![]()
Brad/Katie![]()
Gray![]()
Margo![]()
Casey![]()
Alison/Chris![]()
Will/Gwen![]()
Sofie![]()
Paul![]()
Barbara![]()
Luke![]()
Noah/Ameera![]()
Jack/Carly![]()
Parker![]()
Meg
Goeie samenvatting! ik zal ook 1 maken!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:17 schreef Anonymousz het volgende:
Samenvatting ATWT week 28/09/09 t/m 2/10/09
Henry/Vienna![]()
![]()
Brad/Katie![]()
Gray![]()
Margo![]()
Casey![]()
![]()
Alison/Chris![]()
Will/Gwen![]()
Sofie![]()
(omdat ze hallie terug heeft gegeven aan Gwen/Will)
Paul![]()
Barbara![]()
![]()
![]()
Luke![]()
![]()
Noah/Ameera![]()
Jack/Carly![]()
Parker![]()
Meg
bij November ben ik gestopt met lezen....het word hoe langer hoe gekkerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:21 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb net hier de beknopte verhaallijnen van de komende maanden gelezen...![]()
als je de meeste vreemde, onwaarschijnlijke ontwikkelingen leest dan denk ik.. is dit nou echt de serie die ik leuk vind en al 15 jaar volg? ik moet me schamen
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:10 schreef Miam het volgende:
[..]
Goeie samenvatting! ik zal ook 1 maken!
Henry/Vienna![]()
Brad/Katie![]()
Grey![]()
Margo![]()
![]()
Casey![]()
Alison/Chris![]()
Will/Gwen![]()
![]()
Sofie![]()
Paul![]()
![]()
![]()
Barbara![]()
Luke![]()
![]()
Noah/Ameera![]()
![]()
Jack/Carly![]()
![]()
Parker![]()
Drama Drama en nog eens Drama in Oakdale voor de komende maandenquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
bij November ben ik gestopt met lezen....het word hoe langer hoe gekkerBijna absurd zelfs
Nouquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Die samenvattingen zijn leuk leuk leuk!
nee niet weggaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
NouNu iedereen het schijnt te doen haak ik enigszins af hoor
weet ik eens niet meerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:45 schreef alors het volgende:
Ik heb het in het spoilertopic al eens gezegd.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:45 schreef alors het volgende:
Ik heb het in het spoilertopic al eens gezegd. Dit is gewoon geen Mike. Mike is een stoere knuffelbeer in spijkerbroek en blousje of t shirt.
Dit is een gladde zakenman zonder gezond verstand.
veel beter dan blondquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:25 schreef Angelic_Rose het volgende:
En Alison met donker haar vind ik echt super, het staat haar geweldig!
We willen de oude mike terugquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:25 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik de nieuwe Mike echt een hele slechte recast..
Het is gewoon geen Mike..![]()
En Alison met donker haar vind ik echt super, het staat haar geweldig!
Ik vind het een belediging voor oude mike.quote:
Even geduldquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het een belediging voor oude mike.Wat een watje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
bos haar en het kortequote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:48 schreef Miam het volgende:
Jaa die oude Mike was echtmaar dan wel met een bos haar.. dat korte vond ik niet zo..
ik vind hem alleen schattig en meer nietquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leuk inplaats van Simon die steeds terug komt als Katie met Mike verder wil krijgen we nu steeds Mike als Katie met Brad verder wil. Waarom gooien ze Simon ook niet terug trouwens ?
Krijgen we het helemaal leuk en dan Jack die Katie stiekem ook nog wel leuk vind.
Vier mannen op een grote berg die vechten om Katie en dan onploft de hele berg dat zou nog eens spannend zijnKatie krijgt altijd de mooiste mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:17 schreef Pugg het volgende:
[..]
Even geduldGoh, ik ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
bronquote:Elizabeth Hubbard valt voor Nederlandse Peter
LIEFDE houdt ’Lucinda’ hier
Ze is deze week weer op de set van ’GTST’ begonnen
DE AMERIKAANSE ACTRICE Elizabeth Hubbard, Lucinda Walsh in As The World Turns, is verliefd op Nederland. Letterlijk. Ze woont in Leeuwarden samen met de Hollander Peter Steenhuis. Nu Elizabeth voor langere tijd in ons land is, liet ze zich strikken voor de rol van Sair Poindexter in GTST. En dat karakter, zo blijkt nu, is voorlopig weer terug. „Onze liefde is ook net een soapstory”, zegt Lucinda over Peter.
ELIZABETH ’LUCINDA WALSH’ Hubbard heeft twee grote passies in haar leven. De Nederlander Peter Steenhuis en haar bestaan als soapster. De 75-jarige actrice leerde haar nieuwe liefde kennen door haar rol van Lucinda Walsh in As the World Turns . ,,Peter zat als militair in Afghanistan en schreef Lucinda brieven. Ik ontvang heel veel post, maar kennelijk zat hier iets tussen dat me raakte.”
Elizabeth Hubbard over de Nederlandse liefde van haar leven
„Om me nog beter in mijn rol te verdiepen ben ik naar een seksuoloog geweest”
„Soap heeft ons samengebracht"
„Ik werk minder bij ’As the World Turns’”
Vier jaar lang vlogen de brieven de oceaan over en toen sloeg de vlam in de pan. Inmiddels is het stel alweer ruim twee jaar samen. De relatie is weliswaar niet pril meer te noemen, maar de romance beleefde deze zomer wel een nieuw hoofdstuk. Elizabeth verruilde New York voor Leeuwarden en raakte verknocht aan het Nederlandse landschap. Tevens gaf deze verhuizing haar als actrice een nieuwe impuls.
Elizabeth maakte afgelopen zomer haar entree in Goede tijden, Slechte tijden als Sair Poindexter. Niet alleen als de oma van Dex (Emiel Sandtke), maar ook als seksuoloog. Na haar gastrol nam Elizabeth afscheid van de kijker, maar de samenwerking beviel zo goed dat de Amerikaanse actrice vanaf november weer terugkeert in de dagelijkse soap van RTL 4.
„In Amerika zou ik nooit in een andere soap kunnen spelen. Dan zou ik concurreren met Lucinda. Dat komt niet in me op! Maar met mijn rol in GTST in Nederland benadeel ik haar niet.”
Een soap is een soap, zal de kijker denken, maar direct op de eerste draaidag werd het Elizabeth duidelijk dat er nogal wat verschillen zijn tussen een Amerikaanse en een Nederlandse tvsoap. „Ik ben in Amerika gewend aan monitors op de set, zodat ik altijd kan zien waar ik mee bezig ben. Ik was echt stomverbaasd dat ze dat hier niet hebben. Gelukkig is dat toen meteen geregeld.”
Divagedrag
Van divagedrag wil de actrice, die met ruim 40 jaar soapervaring in eigen land op een voetstuk staat, niet beschuldigd worden. „Toen ik terugkwam, vertelde de regisseur dat de monitors weer klaarstonden. Maar ik heb gezegd dat dat niet nodig is. Ik wil me nu graag aanpassen.”
Ondanks haar aanpassingvermogen blijft Elizabeth haar Nederlandse collega’s verrassen door zich niet aan haar teksten te houden. „Het wil nog wel eens gebeuren dat ik een beetje improviseer, maar altijd in goed overleg!” Lichtelijk geïrriteerd: „En acteren ís improviseren! Toen ik net in dit vak begon, vertelde een regisseur mij dat ik hem precies moest vertellen hoe hij mij het beste kon regisseren, dan zou hij mij wel leren acteren. Als je daar dus niet tegen kan, moet je wat anders gaan doen.”
„Ik zal je zelfs een geheimpje verklappen: in As the World Turns heb ik een collega, ik zeg niet wie. Diep in zijn hart wil hij eigenlijk profgolfspeler worden, maar ja met drie kinderen… Misschien kan hij, als ze groter zijn, eindelijk doen wat-ie echt graag wil”, verzucht de actrice. De vraag of ze haar Nederlandse collega’s met al haar ervaring nog iets kan bijbrengen ontwijkt ze handig met de uitspraak. „Als een paard dorst heeft, kun je hem water geven. Maar hij moet het wel zelf opdrinken.”
Preuts
Haar rol van seksuoloog brengt zelfs de doorgewinterde Elizabeth soms in verlegenheid. „In Amerika zijn we preutser over seks. Toen ik in het script las dat ik een vibrator bij Laura, Jette van der Meij, in haar tas moest stoppen, heb ik hemel en aarde bewogen om daar iets anders van te maken.”
Lachend: „Ik ben in New York zelfs naar een sekswinkel geweest om te kijken of ik wat anders kon bedenken, maar het bleef bij die vibrator. Om me nog beter in mijn rol te verdiepen, ben ik ook bij een seksuoloog langs geweest. Weet je dat ze daarvoor 350 dollar rekenen! Gelukkig hoefde ik niet te betalen, als actrice. Dat bezoek heeft me veel geleerd. In Amerikaans films komen we vaak niet verder dan een zin als ’Did you get laid yesterday?’”
Met een vies gezicht: „Zo ordinair! Helemaal als je beseft dat er heel veel mensen rondlopen met seksuele problemen door drugs, of zelfs medicijnengebruik.”
In Amerika wordt Lucinda Walsh als voorbeeld gezien voor vele vrouwen. Door haar soapkarakter is Elizabeth er zelfs in geslaagd het onderwerp borstkanker bespreekbaar te maken en heeft ze ervoor gezorgd dat er meer aandacht voor deze aandoening is gekomen. Elizabeth hoopt dat ze de kans krijgt de rol van Sair Poindexter ook uit te breiden tot voorbeeldfunctie. „Ik heb arbeidstijdverkorting aangevraagd bij As the World Turns, zodat ik langer in Nederland kan blijven. Het is heerlijk om een totaal ander karakter te spelen, maar wel in hetzelfde genre. Peter vindt het niet leuk dat ik zo veel uren draai, maar hij werkt zelf ook. Dus, wat is het probleem eigenlijk? Er zijn mensen die het raar vinden dat ik op mijn leeftijd nog volop aan het werk ben, maar wat geeft dat nou? Een schilder blijft toch ook zijn hele leven schilderen? Ik ben gewoon een artiest. Weet je, ik heb een goede vriendin van 92 jaar, die pas geleden nog een boek heeft uitgebracht. Ik hoop dat ik, net als zij, op die leeftijd gewoon nog in een soap kan spelen.”
Voor Elizabeth Hubbard is er dus geen leven na de soap?
Kort en krachtig reageert de actrice op deze stelling: „Je bedoelt op het kerkhof?!”
quote:
Wat coolquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:46 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ah wat leuk! Dan woont ze hier ergens bij mij in de buurt!![]()
![]()
Iddquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:38 schreef Michellee het volgende:
Ik vind casey en luke echt leuk als stel, hahahahah![]()
ach de volgende dag gaat hij zeker zeggen tegen Carly: Het was een grote fout we hadden niet moeten doen bla bla bla en Carly wordt weer boos enz enz enzquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:39 schreef Etcetera het volgende:
Wtf Jack, what the hell, what are you doing!!!
Geweldig, gaan die weer een ik wil je wel ik wil je niet nee ik wil je toch wel spelletje houdenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ach de volgende dag gaat hij zeker zeggen tegen Carly: Het was een grote fout we hadden niet moeten doen bla bla bla en Carly wordt weer boos enz enz enz
Ik vind trouwens dat hele verhaal over Ameera en die vreemdelingendienst echt zo lamequote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Idd
Jammer dat Casey geen gay is
Oh leuk, dat hebben we namelijk nog niet gezien tussen Carly en Jackquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geweldig, gaan die weer een ik wil je wel ik wil je niet nee ik wil je toch wel spelletje houden
Dat zou inderdaad een hele originele verhaallijn wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:02 schreef Michellee het volgende:
[..]
Oh leuk, dat hebben we namelijk nog niet gezien tussen Carly en Jack
je was net voor mequote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:26 schreef kv26 het volgende:
Wat ik me afvroeg waarom waren Henry en Vienna niet op het verlovingsfeestje van Katie en Brad? Is daar wat over gezegd?
De personality van Nick is ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:15 schreef kellyxoxo het volgende:
ik vind atwt maar een warrig zooitje worden, en dat zeg ik niet snel want ben altijd verslaafd geweest aan die serie.
maar die nieuwe mike is echt helemaal niet goed uitgezocht.. zoals andere hier al zeggen.. de brede lieve knuffelbeer.. maar dat straalt deze helemaal niet uit.
Word een beetje verwarrend en ik denk niet dat ik er aan kan wennen. omdat de andere mike nog te vers in het geheugen staat ervoor.
en dat gedoe met katie en brad..:S.. Nog niet 1 nacht ECHT bij elkaar geweest en opeens gaan ze trouwen!!:S:S:S Wtf... Ze zijn wel echt heel echt wanhopig met de verhaallijnen.
net als dat welles nietes spelletje van jack en carly..
Zucht
nick???quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De personality van Nick is ook
Neefje van Mikequote:
Ik bedoel Mike, sorryquote:
En nu heeft Katie krullenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:02 schreef Etcetera het volgende:
Hoe lang blijven Brad en Katie eigenlijk getrouwd
Oh, en nu Katie en Jack niks meer hebben heeft Carly geen krullen meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:34 schreef Etcetera het volgende:
2009 jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:27 schreef alors het volgende:
[..]
En nu heeft Katie krullenZe wisselen het af.
AlorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
we zijn in april 2008quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:19 schreef Etcetera het volgende:Ja dat is wat logischer
Wij lopen achter
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
AlorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ja! Kijk, nu snappen we elkaar weerquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |