jep, staat er ook onderquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:01 schreef DirkZz het volgende:
Foto is afkomstig van http://www.fctwente.net/ user PTBAT, aan hem de credits dus.
Weet ik, maar ere wie ere toekomt he.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:03 schreef 9christensen het volgende:
[..]
jep, staat er ook onder
mooie foto btw
Zijn naam is eigenlijk NKufo zonder '. Dus niet N'Kufo zoals je dat vaak zit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:21 schreef Shivo het volgende:
Zijn eigenlijke naam is Kufo, zonder N'.
gooi de stand nog ff in de OPquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:05 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Weet ik, maar ere wie ere toekomt he.
Ik zat in vak 134quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:10 schreef DirkZz het volgende:
@Drizzt_DoUrden
Welk vak?
Bij ons zat ook zon speknek die de mensen voor hem ging commanderen dat ze moesten gaan zitten omdat zijn zoontje anders niks kon zien.
Maar hij stond zelf wel de hele wedstrijd en trok zich niks aan van wat de ouderen achter hem zeiden.
Die gast moeten ze wat mij betreft met de kop naar beneden van de 2e ring flikkeren.
En dat klopt, maar hij maakt er geen punt van dat z'n naam verkeerd op z'n shirt staatquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:51 schreef Shivo het volgende:
Blijkbaar heet hij in Engeland Blaise Kufo en in Nederland Blaise NKufo
Ik hoop dat ze geleerd hebben van donderdag en nu wel vanaf de eerste minuut scherp zijn!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:52 schreef Lamzak_ het volgende:
RKC... Altijd lastig, nu moeten we gewoon dik winnen.
Dat zou mooi zijn, maar ik ben ook wel tevreden met een 1-0 overwinning.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:52 schreef Lamzak_ het volgende:
RKC... Altijd lastig, nu moeten we gewoon dik winnen.
Je bent Twente fan, maar je hoopt niet dat ze winnen? Dat is eeh.. tja... apart.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik denk dat ik nu veel kritiek over me heen ga krijgen...
Ik hoop eigenlijk stiekem dat mijn RKC Waalwijk er met in ieder geval één puntje vandoor gaat in de Grolsch Veste... Ik ben ook fan van Twente hoor, maar hoop het toch een klein beetje. Als ik echter realistisch naar op de wedstrijd vooruit blik dan zie ik het somber in voor RKC...
KILL IT WITH FIRE!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je bent Twente fan, maar je hoopt niet dat ze winnen? Dat is eeh.. tja... apart.
Daar kan ik wel mee leven.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik ben meer fan van RKC, heb daar jarenlang een seizoenskaart gehad en alle ups en downs meegemaakt... Voor FC Twente heb ik altijd veel respect gehad en sinds een seizoen of vier ben ik van deze club fan...
Dus ik hoop dat RKC 6 punten pakt van Twente in totaal en dat Twente kampioen wordt... Hebben jullie hier vrede mee?
nou vooruit dan:quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik ben meer fan van RKC, heb daar jarenlang een seizoenskaart gehad en alle ups en downs meegemaakt... Voor FC Twente heb ik altijd veel respect gehad en sinds een seizoen of vier ben ik van deze club fan...
Dus ik hoop dat RKC 6 punten pakt van Twente in totaal en dat Twente kampioen wordt... Hebben jullie hier vrede mee?
quote:
en dat hebben we niet gedaan, ook al was de 2e helft verschrikkelijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:08 schreef Robinhoo het volgende:
Ik niet, ik wil niet verliezen dit seizoen
komend weekend richting de Kuip, in de slag om de 1e plekquote:Op maandag 24 augustus 2009 08:52 schreef Neleos het volgende:
Ach, i.i.g. 3 punten. Wel jammer dat Twente nu niet meer 1 staat...
Precies, dat wordt een mooie kraker. Nu al zin an.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
komend weekend richting de Kuip, in de slag om de 1e pleken als we goed spelen, boeit het doelsaldo niet, maar hebben we 3 punten meer
Ach, maar op het doelpunt en één losse kans na is rkc niet eens in de buurt geweest. Ondanks dat het 2-1 was, was ik absoluut niet bang dat de 2-2 zou vallenquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:24 schreef Dos37 het volgende:
In de eerste helft tijd rekken met een 2-0 achterstand![]()
![]()
Maar van ons was de 2de helft zeker niet best.
Een aantal wedstrijdverslagen deden het lijken alsof FC Twente ontsnapt zou zijn aan puntverlies, maar dat vond ik ook wel meevallen inderdaad. Het was niet sterk wat Twente in de tweede helft liet zien, maar RKC stelde daar nu ook niet heel erg veel tegenover.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:28 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ach, maar op het doelpunt en één losse kans na is rkc niet eens in de buurt geweest. Ondanks dat het 2-1 was, was ik absoluut niet bang dat de 2-2 zou vallen
Klopt... Aan de andere kant waren er van de vier wedstrijden sowieso op papier al drie een verloren zaak... De resultaten tegen Ajax, Az (uitslag had wat lager gemogen) en Twente waren gewoon te verwachten... Alleen de eerste wedstrijd thuis tegen Utrecht hadden we wel wat beter mogen doen...quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:51 schreef ReMcOrE het volgende:
RKC heeft inderdaad in de 4 wedstrijden tot nu toe bagger weinig laten zien
ik zag Boschker een beetje dezelfde 'fout' maken als bij de gelijkmaker van PSVquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Klopt... Aan de andere kant waren er van de vier wedstrijden sowieso op papier al drie een verloren zaak... De resultaten tegen Ajax, Az (uitslag had wat lager gemogen) en Twente waren gewoon te verwachten... Alleen de eerste wedstrijd thuis tegen Utrecht hadden we wel wat beter mogen doen...
Wel leuke goal van Benschop
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:08 schreef DirkZz het volgende:
[ afbeelding ]
Kan startpost helaasch niet meer editen.
Sir Alex Ferguson zullen ze bedoelenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:15 schreef Robinhoo het volgende:
Johan Derksen zegt nu dat FC Twente gaat praten met McClaren om van hem de "Arsene Wenger" van FC Twente te maken.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Sir Alex Ferguson zullen ze bedoelenArsene Wenger
Nu al zin in de komende speelrondequote:Op maandag 24 augustus 2009 23:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Sir Alex Ferguson zullen ze bedoelenArsene Wenger
staat nu ook op NUsport.nlquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:15 schreef Robinhoo het volgende:
Johan Derksen zegt nu dat FC Twente gaat praten met McClaren om van hem de "Arsene Wenger" van FC Twente te maken.
quote:Geen koffer geld? Geen FC Twente
FC Twente uit tegen FC Karabach is niet live op regionale tv omdat de RTV Oost weigerde met een koffer vol geld naar Bakoe af te reizen.
Volgens de zender wilde het Russische bemiddelingsbureau niks weten van een digitale overboeking van het afgesproken bedrag. Er moest iemand met een koffer vol dollars afreizen naar Bakoe, anders ging de deal niet door.
Not dus.
Twente fans kunnen de wedstrijd donderdag om 17 uur wel via radio oost volgen.
nou, dan gaan we maar hopen dat het ergens op een stream te bekijken isquote:
quote:
godverdommequote:
godsamme, ik wil nog wel de stad in donderdagquote:
in 't cafe met z'n allen voor de radioquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:26 schreef 9christensen het volgende:
[..]
godsamme, ik wil nog wel de stad in donderdag
Dat ligt zo ontzettend hard aan de commentatorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:41 schreef Neleos het volgende:
Op de radio is 't wel altijd veel spannender dan op tv.
maar op tv zie je precies in detail hoe een goal gemaakt wordt, en kun je zelf oordelen of ze echt zo goed/slecht spelen als de radio-commentator beweertquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:41 schreef Neleos het volgende:
Op de radio is 't wel altijd veel spannender dan op tv.
Op de radio is een rolletje 10 meter naast de goal een keihard schot die rakelings naast gaatquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar op tv zie je precies in detail hoe een goal gemaakt wordt, en kun je zelf oordelen of ze echt zo goed/slecht spelen als de radio-commentator beweert
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
Krijg echt zo'n Bassie en Adriaan gevoel als ik aan een koffer met geld moet denken
preciesquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:05 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Op de radio is een rolletje 10 meter naast de goal een keihard schot die rakelings naast gaat
dat van die 5 die meevlogen stond in de krant gisteren, maar van die 2 wist ik nog nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:20 schreef Robinhoo het volgende:
Gaan 7 mensen mee vanuit Enschede naar Barkoe!
5 samen met het vliegtuig van spelers en staff.
2 op eigen vervoer
andersom moesten ze via allerlei onzinnige omwegen naar Azerbeidjan, daarom voor 1 keer uitzonderingquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vet, met de spelers meevliegen! Dat moet wel een jongensdroom zijn die uitkomt
Twente uitgezonden via AZ-tv?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:56 schreef Tukker87 het volgende:
Het word wel uitgezonden via aztv via online streaming, weet alleen zo de directe link niet maar zal die later wel plaatsen.
quote:Uitschakeling kost Twente meer dan 2 miljoen
Als FC Twente er niet in slaagt om de groepsfase in de Europa League te bereiken dan loopt de Enschedese club meer dan 2 miljoen euro mis.
Dat zegt voorzitter Joop Munsterman in een vraaggesprek met RTV Oost in Bakoe. Daar is donderdag het treffen met FK Qarabagh Agdam. Als Twente de 3-1 voorsprong met succes verdedigt dan heeft de club in ieder geval zes Europese duels voor de boeg. Het startgeld en de recette zorgen dan voor aanzienlijk meer inkomsten. Twente is in een eerder stadium al twee miljoen euro misgelopen toen de play offs van dde Champions League niet werden gehaald na een late tegengoal in de wedstrijd tegen Sporting Portugal. Munsterman ontdekte pas na dat duel dat er ook een forse premie stond op het bereiken van de laatste voorronde. Dat was vorig jaar niet zo toen Twente in die fase Arsenal trof.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies
[..]
dat van die 5 die meevlogen stond in de krant gisteren, maar van die 2 wist ik nog nietkrijg je dan van die taferelen als met vader en zoon die NAC wilden gaan zien maar tegengehouden werden door een rivier?
hmm, door die site crasht FFquote:[..]
andersom moesten ze via allerlei onzinnige omwegen naar Azerbeidjan, daarom voor 1 keer uitzondering
[..]
Twente uitgezonden via AZ-tv?AZTV = Azerbeidjan TV
en dit lijkt me iets wat zou kunnen werken!
tjah, zou het uitgemaakt hebben als de spelers dit wisten?quote:
Had ik het net een beetje verdrongenquote:
heb alleen IE hier (en thuis), daar crasht hij niet, dus morgen poging wagenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
hmm, door die site crasht FF
Nog een dure jongen.quote:'FC Twente heeft oogje op Australisch international'
David Carney mag zich in de belangstelling weten van FC Twente. De Australisch international, momenteel onder contract bij Sheffield United, wordt nauwlettend gevolgd door de Tukkers, weet TC/Tubantia.
Carney staat sinds 2007 onder contract bij Sheffield United. De club uit het Championship verhuurde de Australiër de laatste maanden van het afgelopen seizoen aan Norwich City. Namens The Canaries kwam hij tot negen optredens.
Voordat Carney de overstap naar Sheffield maakte kwam hij ook al uit voor Oldham Athletic, Halifax Town, het Schotse Hamilton Academical en Sydney FC (Aus). In zijn jeugdjaren stond Carney onder contract bij Everton. De 25-jarige linkermiddenvelder heeft al ruim twintig interlands achter zijn naam staan.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:57 schreef Zwoerd het volgende:
Gewoon zo min mogelijk kracht verspelen, het komt toch niet op TV, dus hoeven we ons nergens aan te storen,
Even 2x scoren en achteruit hangen, laat dat maar aan N'Kufo en Ruiz overquote:
Kan ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:07 schreef Neleos het volgende:
Gewoon 90 minuten lang de bal rondtikken rond de middenstip.
Hij bezorgde ons vorig jaar wel de belangrijke uitgoal tegen Stade Rennes. Misschien tikt ie nu in de 94e minuut wel de 2-1 binnen....quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:57 schreef Zwoerd het volgende:
Gewoon zo min mogelijk kracht verspelen, het komt toch niet op TV, dus hoeven we ons nergens aan te storen,
die wordt ook via Sopcast gestreamd door een NL site, en Sopcast is minder snel overbelast dan WMPquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:37 schreef Tukker87 het volgende:
http://www.aztv.az/yayim.html
Die link zou moeten werken om het te zien vanavond (hoop ik)
quote:Twente en Qarabagh gaan samenwerken
FC Twente gaat een samenwerkingsverband aan met FK Qarabagh Agdam. De overeenkomst is donderdag gesloten in aanloop naar het Europa League-duel tussen beide clubs in Bakoe.
Het is de bedoeling dat Twente gaat helpen met het opzetten van een gedegen jeugdopleiding in de Azerische hoofdstad en ook sociale projecten gaat ontwikkelen. De Enschedese club heeft op haar beurt de mogelijkheid om spelers van Qarabagh over te nemen. Qarabagh wordt geleid door de invloedrijke succesvolle zakenman Taher Gozel die als president van Middle East Petroleum alle pijpleidingen in de Kaukasus in zijn bezit heeft. RTV Oost sprak met Gozel over de samenwerking.
Ben benieuwd. Klinkt wel een beetje raar, meer dan een half seizoen voor iemand die in de 1st division geen basisplaats heeft.quote:Carney naar FC Twente
David Carney (R), international voor Australie, komt naar Nederland voor een medische keuring. Foto ANP/ EPA/ NARONG SANGNAK
ENSCHEDE - FC Twente heeft met Sheffield United overeenstemming bereikt over David Carney. De 25-jarige verdediger reist af naar Nederland voor een medische keuring, waarna hij een contract zal tekenen in Enschede. Carney kon bij Sheffield United, uitkomend op het een na hoogste niveau in Engeland, niet meer rekenen op een basisplek. Afgelopen seizoen werd hij al verhuurd aan Norwich City. Carney speelde 21 keer voor het nationale team van Australie en kwam in het verleden samen met Wayne Rooney onder meer uit voor het jeugdteam van Everton.
zo hé, dat is nog een nieuws dat we niet aan zagen komen!quote:
Wilkshire pakte toch ook niet zo slecht uit toen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Klinkt wel een beetje raar, meer dan een half seizoen voor iemand die in de 1st division geen basisplaats heeft.
Double U Tee Ef, matequote:
Toen lagen de salarissen voor niet-EU spelers ook nog een stuk lager. Bovendien liep Wilkshire naar mijn weten eerst op proef rond in Enschede.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wilkshire pakte toch ook niet zo slecht uit toen?
En toen had FC Twente ook niet al 5 andere niet EU spelers.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Toen lagen de salarissen voor niet-EU spelers ook nog een stuk lager.
op die begroting van Twente is 5 ton niet zo veel toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Toen lagen de salarissen voor niet-EU spelers ook nog een stuk lager. Bovendien liep Wilkshire naar mijn weten eerst op proef rond in Enschede.
Hopen dat ie niet hapert, dik achterloopt of het aantal verbindingen niet aankanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:43 schreef 9christensen het volgende:
nog een kwartier..
stream kijken
Idem.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:15 schreef ReMcOrE het volgende:
ik had net ff beeld en geluid, maar nu is het weer weg: boodschap dat het maximum aantal streams is bereikt dus hij ligt er weer uit(melding van Justin.tv)
Nee, daarna ben ik naar Justin.tv gegaan, kijk 20 sec en word er vervolgens uitgegooid wegens max aantal streams voor Nederlandquote:
Ja dus?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:28 schreef Prosac het volgende:
[Europa League] FK Karabach - FC Twente.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:35 schreef Prosac het volgende:
Besprekingen omtrent de streams, radio/tv mogen in het stream topic, wedstrijd in het wedstrijdtopic. Zoals we dat al maanden doen.
Yupquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:00 schreef Blawh het volgende:
Justin uit Capelle a/d Ijssel, was jij dat Drizzt?
Ik breng het als een verzoek, maar we verwijderen gewoon alle berichten omtrent de wedstrijd en streams gedurende de wedstrijd. Dat moge inmiddels ook al wel een tijdje bekend zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:40 schreef Tukker87 het volgende:
mogen, het is dus niet verplicht?
Lachen, ik hoorde wel dat hij mailtjes aan het voorlezen was. Wat stond er in die van jou dan?quote:
wat had je precies gemaild dan?quote:
lees ik dat als ik terug ben van het werkquote:
quote:Ik vind Twente wel erg slap spelen als ik het zo hoor... aanvallen, anmaak'n! FORZA TWENTE! Kom op jong's!
Justin, Capelle a/d IJssel
Wacht ff, dat was mn tweedequote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
HahaDie had ik wel gehoord dat ze 'm voorlazen ja.
quote:Kom op kerels, leg er even eentje in en we gaan door in Europa!
Kom op Twente Enschede!
Groetjes,
Justin, vanuit Capelle a/d IJssel
Ook mooi.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wacht ff, dat was mn tweede
[..]
Gaan voor de 2e plaats achter Arsenalquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
we hebben het gehaald, maar mooi was het niet![]()
AZ trouwens in poule H, met Arsenal + Olympiakos Piraeus + Standard Luik...
Andere clubs uit de Europa League. MU! HA!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, bij wie kan Twente in de poule komen?
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/seedel2009.htmlquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, bij wie kan Twente in de poule komen?
Want Twente heeft de laatste jaren veel punten gehaald in Europa?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:53 schreef sjimz het volgende:
Ik had Twente wel in een groep hoger verwacht.
Kan misschien vanavond al anders zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:53 schreef sjimz het volgende:
Gaat ook nog wel gebeuren, aangezien er ploegen uit de hogere groepen uitgeschakeld zullen worden en Twente dan opschuift.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:53 schreef sjimz het volgende:
Tis al gebeurd. Want Zenit heeft niet gewonnen tegen Nacional en zijn uitgeschakeld.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:56 schreef QBZZ het volgende:
[..]
Gaat ook nog wel gebeuren, aangezien er ploegen uit de hogere groepen uitgeschakeld zullen worden en Twente dan opschuift.
quote:David Carney naar FC Twente
27-08-2009
FC Twente heeft haar selectie versterkt David Carney (25). De 21-voudig Australisch international komt over van Sheffield United en tekent in Enschede een contract voor twee seizoenen met een optie voor nog een seizoen.
Carney, die in de verdediging en op het middenveld kan spelen, speelde sinds 2007 voor Sheffield United en kwam daarvoor uit voor FC Sydney, Oldham Athletic en Halifax Town.
Bron: RTV Oostquote:FC Twente gaat een samenwerkingsverband aan met FK Qarabagh Agdam. De overeenkomst is donderdag gesloten in aanloop naar het Europa League-duel tussen beide clubs in Bakoe.
Het is de bedoeling dat FC Twente gaat helpen met het opzetten van een gedegen jeugdopleiding in de Azerische hoofdstad en ook sociale projecten gaat ontwikkelen. De Enschedese club heeft op haar beurt de mogelijkheid om spelers van Qarabagh over te nemen. Qarabagh wordt geleid door de invloedrijke succesvolle zakenman Taher Gozel die als president van Middle East Petroleum alle pijpleidingen in de Kaukasus in zijn bezit heeft.
Sympathieke gozer dus met aardig wat oliedollarsquote:Let me tell you, when I came to Twente. It's not only the football what impressed me, I was very touched by the fans of Twente. The way they where singing, there were beautifull melodies coming up from this club. Rather then whistles or cries or shouts. And I was very touched, I remember in the match I called my footballmanager and said: Today i learned something amazing, and i said, when Twente is our guest tell our fans to sing to them tell our fans to welcome them.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:18 schreef Sieps het volgende:
Quote van Taher Gozel:
[..]
Sympathieke gozer dus met aardig wat oliedollars![]()
Er zaten zeker slechtere poules bij, dat is waarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:51 schreef poehej het volgende:
Ja wel ver weg maar we hebben nog wel een kleine kans om de knock out fase te halen
Steauaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:42 schreef poehej het volgende:
Steaua en Fenerbahce.. straks het stadion vol met ruziezoekende turken..
Redelijke kans hoor. Fenerbahce is de favoriet, maar tegen Steaua zijn er mogelijkheden, Sheriff ken ik niet zo, maar is volgens mij geen topper.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:51 schreef poehej het volgende:
Ja wel ver weg maar we hebben nog wel een kleine kans om de knock out fase te halen
Net alsof je thuis niet van Fenerbahce kunt winnen.. het is geen Barcelonaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:00 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Redelijke kans hoor. Fenerbahce is de favoriet, maar tegen Steaua zijn er mogelijkheden, Sheriff ken ik niet zo, maar is volgens mij geen topper.
D'r is trouwens een sponsor die het evt. salaris van Vennegoor op wil hoesten, dus de kans dat hij bij ons tekent in de nabije toekomst is weer iets groter. Hij is er zelf alleen nog steeds niet uit.
Je kunt overal van winnen, zelfs op een slechte dag van hun, van Barca. Er moet alleen veel meezitten. Ook tegen Fenerbahce. Elk punt tegen hun is gewoon bonus. En daar moet je ook voor gaan, niet zoals Heerenveen vorig seizoen tegen Milan, de rode loper uitleggen. Maar het gewoon zo vervelend mogelijk maken voor hun, op de tribunes en in het veld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:02 schreef Bevin het volgende:
[..]
Net alsof je thuis niet van Fenerbahce kunt winnen.. het is geen BarcelonaMaar goed, zijn toch wel aansprekende clubs in Europa, ben wel benieuwd naar de speeldata.
Zit je op het twente online forum? Het member Ijsbeer gaat namelijk geregeld naar wedstrijden in Istanbul(voornamelijk Besiktas meen ik), dus vraag hem eens, zou ik zeggen. Het hangt er denk ik net als in Marseille, Londen etc. vooral vanaf hoe je jezelf gedraagt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:20 schreef Sieps het volgende:
Gaat er nog iemand naar het oosten?
Ik ben wel van plan om naar Istanbul te gaan maar mijn ouders lopen met het idee rond dat je 90% kans hebt dat je een mes in je rug krijgt
Hangt ervan af hoe jullie zelf zullen doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:20 schreef Sieps het volgende:
Gaat er nog iemand naar het oosten?
Ik ben wel van plan om naar Istanbul te gaan maar mijn ouders lopen met het idee rond dat je 90% kans hebt dat je een mes in je rug krijgt
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoop iig dat iemand weer een kaartje voor mij kan regelen als een van bovenstaande teams op bezoek komt
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:33 schreef Kriegel het volgende:
Joâh want den goan die boer'n d'rop klap'n! Jong je weet nie half!
Volgens mij hebben AZ en PSV daar ook een prima tijd gehad, maar dat is zo na te vragen in de andere topics. Dat er represailles volgen tegen lastposten is niet meer dan logisch, gebeurt zelfs in het gehucht waar ik woon nog.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe jullie zelf zullen doen.
Als jullie gaan rellen, worden jullie keihard aangepakt.
Anders zal het gewoon vriendelijk zijn.
Als Fenerbahçe eerst uit speelt tegen Twente en de supporters van twente doen raar, dan krijg je het wel lastig in Turkije...
Normaal zijn Fenerbahçe supporters vriendelijk.
Hoef je mij niet voor aan te kijken. Wat kaartjes op de thuisvakken betreft is het voor mij gewoon eigen volk eerst. Geld trouwens ook als er een niet-Twente fan een keer mee wil een competitie-wedstrijd kijken. Niet dat ik wat tegen fans van andere clubs heb overigens.quote:![]()
Tuurlijk, vorig jaar met Schalke ook, overal zaten die Duitsers. Snel je kaartje kopen iigquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:59 schreef jjstyle333 het volgende:
Alleen twente fans graag in de normale vakken. Turkse fans kunnen plaats nemen in de daarvoor bestemde gastenvak.
Maar zul je zien dat er toch wel turkse fans in de normale twente vakken zitten.
Mauw. Klagen altijd die Nederlandersquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:06 schreef Dos37 het volgende:
wat een loting weer![]()
Alles in oost europa
De hoofstad van Turkije? Vanaf Enschede Centraal trein naar Almelo 20 min ongeveer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:40 schreef Solstice1 het volgende:
Iemand hier die wat sites heeft waar ik eens rond kan kijken voor een reis naar Istanbul?
Whehe.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
De hoofstad van Turkije? Vanaf Enschede Centraal trein naar Almelo 20 min ongeveer.
Istanbul is relatief goedkoop. Ben zelf al een beetje aan het rondkijken, lijkt mij wel wat namelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:43 schreef Mark-Hgl het volgende:
Hmm wat een verre tegenstanders weer. Dat wordt geen Europese uitwedstrijd voor mij dit jaar vrees ik...
Mwhehequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
De hoofstad van Turkije? Vanaf Enschede Centraal trein naar Almelo 20 min ongeveer.
Een kaartje voor het uitvak zal tussen de 20 en 30 euro kosten denk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:10 schreef Gratau het volgende:
hoewel ik toch enig sympathie heb voor m'n mede-tukkers, denk ik toch dat ze hard onderuitgaan tegen Fenerbahce.
weet iemand trouwens wat zo'n kaartje kan kosten?
En dan lekker toeteren door de straten zeker. Beter dat Fenebahce gewoon verliest.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:10 schreef Gratau het volgende:
hoewel ik toch enig sympathie heb voor m'n mede-tukkers, denk ik toch dat ze hard onderuitgaan tegen Fenerbahce.
weet iemand trouwens wat zo'n kaartje kan kosten?
Zal Grolsch blij mee zijn als ze het in elke brief nog hebben over het Arke Stadion..quote:"Wij hopen u vaak te mogen verwelkomen in ons Arke Stadion"
Of ze zien jou gewoon liever ergens anders dan in de Veste, kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:24 schreef ElYefe het volgende:
Heb me CC ook binnen gekregen vandaagDe laatste zin op de bijgaande brief is trouwens wel slecht:
[..]
Zal Grolsch blij mee zijn als ze het in elke brief nog hebben over het Arke Stadion..
Reken maar van wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
En dan lekker toeteren door de straten zeker. Beter dat Fenebahce gewoon verliest.![]()
Maar volgens mij gaat het wel mooi worden op de Oude Markt.Wonen er nog veel Fenerbahce-fans in Twente dan?
Helaas niet zelf verzonnenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:33 schreef drijfhout het volgende:
Ik heb niks met Twente, maar kudos voor de mooie topictitel.
Volgens mij is Twente daar ook wel moeilijk in. Al waren er wel Nederlandse Sporting-fans in het uitvak.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:43 schreef Slayage het volgende:
fener supporter meldt zich![]()
succes iig jullie ook![]()
zal het lastig zijn aan kaartjes te komen? mijn ervaring met het regelen van fener vak kaartjes voor de wedstrijden in nederland is niet echt positief, dus waarschijnlijk tussen de tukkers zitten dan?
Had ook mijn voorkeur, maar komt op een ongunstige tijd. Drizzt Dourden, gewoon boeken die handel! Ben je weer een mooie ervaring rijker.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:44 schreef Gratau het volgende:
voor de mensen die een reis willen gaan maken, kan ik jullie adviseren om toch naar Istanbul te gaan. mooie stadion, mooie sfeer en tevens een prachtige stad.
Eens kijken of er meer lui uit dit topic meegaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:45 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Had ook mijn voorkeur, maar komt op een ongunstige tijd. Drizzt Dourden, gewoon boeken die handel! Ben je weer een mooie ervaring rijker.
puntjes sprokkelen tegen Fenerbache en Steaua + 6 punten tegen Sheriff, moet lukkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:55 schreef Palmboom313 het volgende:
Van Sherrif moet je gewoon 2 keer winnen en dan hopen dat je 2e kunt worden achter Fenerbache
die ranking heeft inderdaad wat punten nodig! maar daarvoor moeten we niet gaan spelenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:15 schreef sjimz het volgende:
Twente kan veel voor Nederland betekenen. turkije en roemenie zijn concurrenten in de uefa ranking.
talkin' 2 me?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoop iig dat iemand weer een kaartje voor mij kan regelen als een van bovenstaande teams op bezoek komt
Ik voel een burn-out aankomen bij jou, paar dagen d'r tussenuit is precies wat je nodig hebtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:51 schreef Mark-Hgl het volgende:
17 december.... 100 euro, hmm nu wil ik ook welHeb alleen geen vrije dagen dan vrees ik
![]()
vaak maar 1, soms 2/3...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:12 schreef xminator het volgende:
Hoeveel kaartjes ken je halen met 1 clubcard voor een europees dueel?
Ik ben al twee jaar achter elkaar vlak voor de kerst ziek geworden... dus tja....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:06 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Ik voel een burn-out aankomen bij jou, paar dagen d'r tussenuit is precies wat je nodig hebt.
Zit je zondag nog in de Kuip dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:08 schreef ReMcOrE het volgende:
uitwedstrijden buiten NL is niet echt mijn ding, moet eerst maar eens vaker dan 1 keer in NL zelf een uitwedstrijd van FCT bezocht hebben
nopequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:26 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Zit je zondag nog in de Kuip dan?
Dat zou een goede zaak zijn inderdaadquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:56 schreef Dos37 het volgende:
denk dat twente weer met een pass per dinges komt, netzo als vorig jaar. Wat ik prima vind want ik ga toch alle thuis wedstrijden.
42 was het vorig jaar geloof ik? Nu voor 60 alle drie de wedstrijden ofzoquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:05 schreef Robinhoo het volgende:
Dat denk ik ook ja, pass-pertout. Alle 3 wedstrijden voor een vaste prijs.
42,50. Vlak die 50 cent niet uit, kan het verschil tussen wel en niet gaan zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:07 schreef Bevin het volgende:
[..]
42 was het vorig jaar geloof ik? Nu voor 60 alle drie de wedstrijden ofzo
donderdag 1 oktober, donderdag 5 november en woensdag 2 december zijn de thuiswedstrijden... maar ik zie dat ik 1 oktober zelf thuiswedstrijd heb van badminton, moeten we maar ff iemand voor regelenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:05 schreef Robinhoo het volgende:
Dat denk ik ook ja, pass-pertout. Alle 3 wedstrijden voor een vaste prijs.
Dat is 1. Nu Denneboom nog.quote:Youssouf Hersi naar AEK Athene
TWENTE - FC Twente-speler Youssouf Hersi vertrekt naar AEK Athene. De middenvelder kreeg onlangs te horen dat hij bij FC Twente mocht vertrekken, hoewel zijn contract nog tot 2010 doorliep.
Onder meer Heracles Almelo toonde belangstelling voor hem, maar Hersi verkoos een avontuur in het buitenland. Net voor het sluiten van de transfermarkt is zijn wens uitgekomen, hij gaat naar Griekenland. De middenvelder treft in Athene zijn schoonfamilie, die er al een jaar woont. Schoonvader Henk ten cate is trainer van stadsgenoot Panathinaikos. Hersi speelde sinds 2007 bij FC Twente, in 46 competitieduels scoorde hij acht keer.
Dat wist ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:54 schreef BB-King het volgende:
Ik wist niet dat Hersi de dochter van Henk ten Cate neukte.
Eens. Nooit wat op aan te merken geweest. 't Is jammer dat hij op sportief gebied niet kon meegroeien met Twente.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:51 schreef Dos37 het volgende:
Geweldige inzet altijd getoond ook weinig geklaagd dus. Ideale prof.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:51 schreef Dos37 het volgende:
Het ga je goed Hersi
Geweldige inzet altijd getoond ook weinig geklaagd dus. Ideale prof.
Kon zo snel niet aan een Oranje opblaashamer en een helm komen. De bos wortels was geen probleem, maar met alleen dat voel ik me toch aardig naakt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:53 schreef Rikketik het volgende:
Gaan er overigens nog mensen hier naar de Veste, volgende week als Nederland er tegen Japan speelt? Ik heb de kaartjes vandaag ontvangen.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:52 schreef Kriegel het volgende:
Als daar nou nog een D achter had gestaan was het best een heldennaam geweest...
Wat moeten we met nog een middenvelderquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:33 schreef ElYefe het volgende:
'FC Twente haalt Hetemaj weg bij AEK'
Nog nooit van gehoord
Tioté is wat beter om de controle op het middenveld te houdenquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:44 schreef ElYefe het volgende:
Jansen op de bank vanmiddag? Waaromen Stoch geblesseerd
Ben wel benieuwd zo! Heb er zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |