quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:10 schreef Saekerhett het volgende:
0-1 tegen de fucking nummer 5 van Azerbeidzjan
Een blooper van jewelste... Ze spelen een beetje euh... onzeker nu!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:13 schreef msnk het volgende:
Spelen ze zo slecht dan? Een slecht begin kan de beste overkomen.
jawel, maar een tegendoelpunt oplopen mag gewoon niet gebeuren.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:13 schreef msnk het volgende:
Spelen ze zo slecht dan? Een slecht begin kan de beste overkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zouden alle wedstrijden in 0-0 eindigenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
jawel, maar een tegendoelpunt oplopen mag gewoon niet gebeuren.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:14 schreef Yozzz het volgende:
Al die Anti-Twentenaren in dit topic. 80% is waarschijnlijk Ajacied? Je hoort gewoon alle Nederlandse clubs in Europa te steunen man gek!
Je geeft het antwoord zelf al, mafkeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duh... ik bedoel natuurlijk in een EC wedstrijd tegen een mindere tegenstander in een thuiswedstrijdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan zouden alle wedstrijden in 0-0 eindigen
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:14 schreef Yozzz het volgende:Al die Anti-Twentenaren in dit topic. 80% is waarschijnlijk Ajacied? Je hoort gewoon alle Nederlandse clubs in Europa te steunen man gek!
Ik ben helemaal niet anti-Twente... Alleen je mag verdomme nooit achterkomen tegen dit clubje. Als het Ajax was, had ik hetzelfde geroepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker niet tegen de nummer 5 van Azerbeidjanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
jawel, maar een tegendoelpunt oplopen mag gewoon niet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |