fctwente.tvquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:05 schreef 9christensen het volgende:
nog ergens een samenvatting van gister online?
Huh?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:43 schreef Dos37 het volgende:
Heubach speelde een nette wedstrijd![]()
voor iemand die bijna nooit in de basis staat.
Heeft even tijd nodig denk ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:40 schreef Merson het volgende:
[..]
Ruiz had overigens tot de aanname voor zijn doelpunt ook nog geen bal fijn aangenomen.
hoppa, zo doen we datquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:56 schreef 9christensen het volgende:
Bij Twente meer toeschouwers dan bij Ajax gister
die heeft volgens mij gisteren geen bal verkeerd aangenomen, wat een techniek heeft dat ventjequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:45 schreef 9christensen het volgende:
Stoch heeft wel een perfecte aanname
ff wel een minuut zowatquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:38 schreef 9christensen het volgende:
ben ff in beeld na de tweede goal
Doe even een gifje van die knakker danquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ff wel een minuut zowat![]()
Had de wedstrijd opgenomen
op fctwente.tv valt 't mee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ff wel een minuut zowat![]()
Had de wedstrijd opgenomen
Vind je het gek met die belachelijke prijzen...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:56 schreef 9christensen het volgende:
Bij Twente meer toeschouwers dan bij Ajax gister
hoeveel koste het goedkoopste kaartje dan? en wat voor plek had je dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vind je het gek met die belachelijke prijzen...
Geen flauw idee, maar ik hoorde dat het bij Twente begon bij 10 euro o.i.d.? Reken bij Ajax op 2 of 2,5 keer zoveel... En dan zit je dus ergens in de hoek verstopt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoeveel koste het goedkoopste kaartje dan? en wat voor plek had je dan?
oke, dat scheelt wel iddquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vind je het gek met die belachelijke prijzen...
Kijk, dat zijn gewoon acceptabele prijzen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:24 schreef ReMcOrE het volgende:
10 euro als je je eigen plek terugkocht, korte kant was 12,50 en lange kant was 17,50
dan ben ik blij dat Twente wat betreft de prijzen nog geen 'topclub' isquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn gewoon acceptabele prijzen.
Kijk hier: http://www.ajax.nl/web/Ni(...)lovan-Bratislava.htm
Tickets beschikbaar vanaf 18 euro, dus voor 18 euro zit je schuin helemaal bovenin weggestopt. Als je een fatsoenlijke plek wil, gaan de prijzen ook ineens fors omhoog naar de 40 euro dacht ik...
Niet alleen dat, maar je zit ook veel dichter op het veld. De Grolsch Veste is gewoon een heel mooi stadion geworden na de uitbreiding, en het zal helemaal mooi worden als de hele tweede ring af is. Volgens mij is hij dan zelfs groter dan het Philips Stadion of niet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat Twente wat betreft de prijzen nog geen 'topclub' is
op de 2e ring is het wel te merken dat je iets 'steiler' zit, iet scherper naar beneden kijkt... maar verder een top stadion, waar je ook zit, altijd sfeer etc.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar je zit ook veel dichter op het veld. De Grolsch Veste is gewoon een heel mooi stadion geworden na de uitbreiding, en het zal helemaal mooi worden als de hele tweede ring af is. Volgens mij is hij dan zelfs groter dan het Philips Stadion of niet?
Flinke sfeer idd, alleen zat ik gisteren achter wat vieze dikke ouwe wijven, vóór een vader en zoon waar laatstgenoemde zn bek niet kon houden, en naast me zaten 2 van die barbiepopjes die dus echt niet thuishoren in een stadion. Ze juichten niet eens toen Twente scoordequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op de 2e ring is het wel te merken dat je iets 'steiler' zit, iet scherper naar beneden kijkt... maar verder een top stadion, waar je ook zit, altijd sfeer etc.
Ja zeker. De capaciteit ligt dan op 42.000quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar je zit ook veel dichter op het veld. De Grolsch Veste is gewoon een heel mooi stadion geworden na de uitbreiding, en het zal helemaal mooi worden als de hele tweede ring af is. Volgens mij is hij dan zelfs groter dan het Philips Stadion of niet?
45.600 heb ik mij laten vertellen. Maar laten we het er op houden dat ie dan groter is idd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja zeker. De capaciteit ligt dan op 42.000
Dat is toch met de gracht dicht erbij? Als je hele stadion de gracht dicht bouwt, heb je denk ik zo 4000 stoeltjes meer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:56 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
45.600 heb ik mij laten vertellen. Maar laten we het er op houden dat ie dan groter is idd.
omg, wat zal dat een kabaal gevenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:56 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
45.600 heb ik mij laten vertellen. Maar laten we het er op houden dat ie dan groter is idd.
42.000+ en dan kippenvel bij You'll Never Walk Alonequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:00 schreef 9christensen het volgende:
[..]
omg, wat zal dat een kabaal geven
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Flinke sfeer idd, alleen zat ik gisteren achter wat vieze dikke ouwe wijven, vóór een vader en zoon waar laatstgenoemde zn bek niet kon houden, en naast me zaten 2 van die barbiepopjes die dus echt niet thuishoren in een stadion. Ze juichten niet eens toen Twente scoorde
Verder was t een mooie bedoening
Das echt asociaal inderdaad. Dat soort kampers mogen wel eerst een heropvoeding krijgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:10 schreef DirkZz het volgende:
@Drizzt_DoUrden
Welk vak?
Bij ons zat ook zon speknek die de mensen voor hem ging commanderen dat ze moesten gaan zitten omdat zijn zoontje anders niks kon zien.
Maar hij stond zelf wel de hele wedstrijd en trok zich niks aan van wat de ouderen achter hem zeiden.
Die gast moeten ze wat mij betreft met de kop naar beneden van de 2e ring flikkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |