Bang dat je het stadion uitwaait hoef jij toch niet te zijn?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:33 schreef Dos37 het volgende:
Nee ik zat ook net het weerbericht te bekijken, als het echt stormt en onweert lijkt me het wel een probleem
dat niet, maar met te hevige onweer gaat de wedstrijd niet doorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:39 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Bang dat je het stadion uitwaait hoef jij toch niet te zijn?
Jammer genoeg wel. Verkoop loopt ook niet bepaald hard bij Twente, zijn met de eerste bussen bezig.quote:
Misschien maar beter... want ik heb er een hard hoofd in dat we op een doordrenkt veld er niet eens doorkomen bij Qarabag...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat niet, maar met te hevige onweer gaat de wedstrijd niet door
Daar kun je een kijkcode kopenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:18 schreef Erosjuhhh het volgende:
Wordt het eigenlijk nog uitgezonden?
Of ga ik opzoek naar een internetstream van tv azerbadjaan?
En terecht, wordt een hele mooie wedstrijd met 2 beauties van goals.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben helemaal![]()
sinds ik heb besloten toch maar in het stadion te gaan zitten vanavond, in plaats van stream kijken...
Als ze deze wedstrijd niet met 3-0 / 4-0 winnen hebben ze het gewoon slecht gedaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:08 schreef ReMcOrE het volgende:
jij denkt dat het 1-1 / 0-2 gaat worden?
dat blijkt wel, als ze uitgeschakeld worden door Qarabaghquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja maar Rosenborg schijnt niks meer te zijn in vergelijking met wat jaren geleden...
dat klopt, maar ik heb gewoon een CC voor ¤ 16 gekocht zodat ik kan gaan als ik zin hebquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je hebt zeker een (S)CC nodig voor een kaartje? Anders kom ik wel even naar Enschede
alleen met een (S)CC helaas... maar misschien kan ik je uit de brand helpen??quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus ik kan niet gewoon los een kaartje gaan kopen?
Graagquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen met een (S)CC helaas... maar misschien kan ik je uit de brand helpen??
dan moet je op de gok naar de Veste komen, spreken we af bij de SSU, haal ik daar met mijn CC 1 van de overgebleven kaartjes, jij betaalt het kaartje en dan kun jij naar binnenquote:
Die gok wil ik best nemenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan moet je op de gok naar de Veste komen, spreken we af bij de SSU, haal ik daar met mijn CC 1 van de overgebleven kaartjes, jij betaalt het kaartje en dan kun jij naar binnen
(ik mag er namelijk 6 kopen met mijn CC en ik heb er nog maar 2 gekocht)
risiso is dat je voor niks naar de Veste komt, omdat het toch uitverkocht is (SSU gaat om 17.30 al open)
heb even een PM gestuurdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die gok wil ik best nemenDoe me even je 06, dan bel ik je zodra ik bij de Veste ben 14.gif
Bel van tevoren sowieso even of er op dat moment nog wel kaarten zijn. Als er nu al niks meer is, is het wel erg zonde om er alsnog heen te gaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die gok wil ik best nemenDoe me even je 06, dan bel ik je zodra ik bij de Veste ben 14.gif
Goeie tip, dat ik daar zelf niet aan dachtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:37 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Bel van tevoren sowieso even of er op dat moment nog wel kaarten zijn. Als er nu al niks meer is, is het wel erg zonde om er alsnog heen te gaan.
ik had je net getipt in het Tukker-topicquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goeie tip, dat ik daar zelf niet aan dacht
Ik had nog niet op F5 gedruktquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had je net getipt in het Tukker-topic
Bijnaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:11 schreef Jojoortje het volgende:
Succes vanavond! Win nou gewoon eens met drie doelpunten verschil.
Theo speelde geweldig gisteren, af en toe de beste verdediger met z'n onderscheppingenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:54 schreef Merson het volgende:
Theo is toch wel een enorm goede voetballer!
de hele 1e helft was het gewoon fout na fout, super slordig en zeker niet fel genoeg!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:01 schreef Rikketik het volgende:
Was ergens weer zo'n typische fout, van het soort dat Twente graag maakt in Europese wedstrijden.
2e helft was inderdaad een stuk beter dan de slappe 1equote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:01 schreef Rikketik het volgende:
en de laatste dertig minuten van de wedstrijd haalde Twente best een goed niveau.
Stoch was gewoon de man van de wedstrijd, wat een acties, wat een techniekquote:
Even een pers opzoekenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:16 schreef Suijk het volgende:
Geinig stukje in 'De Pers' vanmorgen over jullie tegenstander. Benieuwd of ze daar stroom hebben om de terugwedstrijd op te nemen en uit te zenden.
ik heb m op papier nu, zit toch in de treinquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
http://depersnew.republis(...)2009.html#ep183424=0
Ergens achterin bij de sport sectie.
Hij begon niet best, maar herpakte zich later. Perez lijkt er niet meer veel zin in te hebben daarentegen. Vind hem al vanaf het begin erg laks voetballen. Toen Vujicevic inviel leek het net of er ineens een speler extra op het veld stond, en dat valt Perez aan te rekenen. Uit vorm zijn is tot daar aan toe, maar je gewoon niet aanbieden, en ook verdedigend je werk niet doen.... Zonder de blunder van Wisgerhof had het verder gewoon een simpele overwinning geweest, niet best, maar ook niet slecht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:43 schreef Dos37 het volgende:
Heubach speelde een nette wedstrijd![]()
voor iemand die bijna nooit in de basis staat.
Cornertactiek van FMquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:05 schreef Blawh het volgende:
Die Douglas wordt gewoon topscorer dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |