Ja zeker. De capaciteit ligt dan op 42.000quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar je zit ook veel dichter op het veld. De Grolsch Veste is gewoon een heel mooi stadion geworden na de uitbreiding, en het zal helemaal mooi worden als de hele tweede ring af is. Volgens mij is hij dan zelfs groter dan het Philips Stadion of niet?
45.600 heb ik mij laten vertellen. Maar laten we het er op houden dat ie dan groter is idd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja zeker. De capaciteit ligt dan op 42.000
Dat is toch met de gracht dicht erbij? Als je hele stadion de gracht dicht bouwt, heb je denk ik zo 4000 stoeltjes meer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:56 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
45.600 heb ik mij laten vertellen. Maar laten we het er op houden dat ie dan groter is idd.
omg, wat zal dat een kabaal gevenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:56 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
45.600 heb ik mij laten vertellen. Maar laten we het er op houden dat ie dan groter is idd.
42.000+ en dan kippenvel bij You'll Never Walk Alonequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:00 schreef 9christensen het volgende:
[..]
omg, wat zal dat een kabaal geven
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Flinke sfeer idd, alleen zat ik gisteren achter wat vieze dikke ouwe wijven, vóór een vader en zoon waar laatstgenoemde zn bek niet kon houden, en naast me zaten 2 van die barbiepopjes die dus echt niet thuishoren in een stadion. Ze juichten niet eens toen Twente scoorde
Verder was t een mooie bedoening
Das echt asociaal inderdaad. Dat soort kampers mogen wel eerst een heropvoeding krijgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:10 schreef DirkZz het volgende:
@Drizzt_DoUrden
Welk vak?
Bij ons zat ook zon speknek die de mensen voor hem ging commanderen dat ze moesten gaan zitten omdat zijn zoontje anders niks kon zien.
Maar hij stond zelf wel de hele wedstrijd en trok zich niks aan van wat de ouderen achter hem zeiden.
Die gast moeten ze wat mij betreft met de kop naar beneden van de 2e ring flikkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |