quote:David Carney naar FC Twente
27-08-2009
FC Twente heeft haar selectie versterkt David Carney (25). De 21-voudig Australisch international komt over van Sheffield United en tekent in Enschede een contract voor twee seizoenen met een optie voor nog een seizoen.
Carney, die in de verdediging en op het middenveld kan spelen, speelde sinds 2007 voor Sheffield United en kwam daarvoor uit voor FC Sydney, Oldham Athletic en Halifax Town.
Bron: RTV Oostquote:FC Twente gaat een samenwerkingsverband aan met FK Qarabagh Agdam. De overeenkomst is donderdag gesloten in aanloop naar het Europa League-duel tussen beide clubs in Bakoe.
Het is de bedoeling dat FC Twente gaat helpen met het opzetten van een gedegen jeugdopleiding in de Azerische hoofdstad en ook sociale projecten gaat ontwikkelen. De Enschedese club heeft op haar beurt de mogelijkheid om spelers van Qarabagh over te nemen. Qarabagh wordt geleid door de invloedrijke succesvolle zakenman Taher Gozel die als president van Middle East Petroleum alle pijpleidingen in de Kaukasus in zijn bezit heeft.
Sympathieke gozer dus met aardig wat oliedollarsquote:Let me tell you, when I came to Twente. It's not only the football what impressed me, I was very touched by the fans of Twente. The way they where singing, there were beautifull melodies coming up from this club. Rather then whistles or cries or shouts. And I was very touched, I remember in the match I called my footballmanager and said: Today i learned something amazing, and i said, when Twente is our guest tell our fans to sing to them tell our fans to welcome them.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:18 schreef Sieps het volgende:
Quote van Taher Gozel:
[..]
Sympathieke gozer dus met aardig wat oliedollars![]()
Er zaten zeker slechtere poules bij, dat is waarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:51 schreef poehej het volgende:
Ja wel ver weg maar we hebben nog wel een kleine kans om de knock out fase te halen
Steauaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:42 schreef poehej het volgende:
Steaua en Fenerbahce.. straks het stadion vol met ruziezoekende turken..
Redelijke kans hoor. Fenerbahce is de favoriet, maar tegen Steaua zijn er mogelijkheden, Sheriff ken ik niet zo, maar is volgens mij geen topper.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:51 schreef poehej het volgende:
Ja wel ver weg maar we hebben nog wel een kleine kans om de knock out fase te halen
Net alsof je thuis niet van Fenerbahce kunt winnen.. het is geen Barcelonaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:00 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Redelijke kans hoor. Fenerbahce is de favoriet, maar tegen Steaua zijn er mogelijkheden, Sheriff ken ik niet zo, maar is volgens mij geen topper.
D'r is trouwens een sponsor die het evt. salaris van Vennegoor op wil hoesten, dus de kans dat hij bij ons tekent in de nabije toekomst is weer iets groter. Hij is er zelf alleen nog steeds niet uit.
Je kunt overal van winnen, zelfs op een slechte dag van hun, van Barca. Er moet alleen veel meezitten. Ook tegen Fenerbahce. Elk punt tegen hun is gewoon bonus. En daar moet je ook voor gaan, niet zoals Heerenveen vorig seizoen tegen Milan, de rode loper uitleggen. Maar het gewoon zo vervelend mogelijk maken voor hun, op de tribunes en in het veld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:02 schreef Bevin het volgende:
[..]
Net alsof je thuis niet van Fenerbahce kunt winnen.. het is geen BarcelonaMaar goed, zijn toch wel aansprekende clubs in Europa, ben wel benieuwd naar de speeldata.
Zit je op het twente online forum? Het member Ijsbeer gaat namelijk geregeld naar wedstrijden in Istanbul(voornamelijk Besiktas meen ik), dus vraag hem eens, zou ik zeggen. Het hangt er denk ik net als in Marseille, Londen etc. vooral vanaf hoe je jezelf gedraagt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:20 schreef Sieps het volgende:
Gaat er nog iemand naar het oosten?
Ik ben wel van plan om naar Istanbul te gaan maar mijn ouders lopen met het idee rond dat je 90% kans hebt dat je een mes in je rug krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |