quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:35 schreef Prosac het volgende:
Besprekingen omtrent de streams, radio/tv mogen in het stream topic, wedstrijd in het wedstrijdtopic. Zoals we dat al maanden doen.
Yupquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:00 schreef Blawh het volgende:
Justin uit Capelle a/d Ijssel, was jij dat Drizzt?
Ik breng het als een verzoek, maar we verwijderen gewoon alle berichten omtrent de wedstrijd en streams gedurende de wedstrijd. Dat moge inmiddels ook al wel een tijdje bekend zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:40 schreef Tukker87 het volgende:
mogen, het is dus niet verplicht?
Lachen, ik hoorde wel dat hij mailtjes aan het voorlezen was. Wat stond er in die van jou dan?quote:
wat had je precies gemaild dan?quote:
lees ik dat als ik terug ben van het werkquote:
quote:Ik vind Twente wel erg slap spelen als ik het zo hoor... aanvallen, anmaak'n! FORZA TWENTE! Kom op jong's!
Justin, Capelle a/d IJssel
Wacht ff, dat was mn tweedequote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
HahaDie had ik wel gehoord dat ze 'm voorlazen ja.
quote:Kom op kerels, leg er even eentje in en we gaan door in Europa!
Kom op Twente Enschede!
Groetjes,
Justin, vanuit Capelle a/d IJssel
Ook mooi.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wacht ff, dat was mn tweede
[..]
Gaan voor de 2e plaats achter Arsenalquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
we hebben het gehaald, maar mooi was het niet![]()
AZ trouwens in poule H, met Arsenal + Olympiakos Piraeus + Standard Luik...
Andere clubs uit de Europa League. MU! HA!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, bij wie kan Twente in de poule komen?
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/seedel2009.htmlquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, bij wie kan Twente in de poule komen?
Want Twente heeft de laatste jaren veel punten gehaald in Europa?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:53 schreef sjimz het volgende:
Ik had Twente wel in een groep hoger verwacht.
Kan misschien vanavond al anders zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:53 schreef sjimz het volgende:
Gaat ook nog wel gebeuren, aangezien er ploegen uit de hogere groepen uitgeschakeld zullen worden en Twente dan opschuift.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:53 schreef sjimz het volgende:
Tis al gebeurd. Want Zenit heeft niet gewonnen tegen Nacional en zijn uitgeschakeld.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:56 schreef QBZZ het volgende:
[..]
Gaat ook nog wel gebeuren, aangezien er ploegen uit de hogere groepen uitgeschakeld zullen worden en Twente dan opschuift.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |