Reken maar van wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
En dan lekker toeteren door de straten zeker. Beter dat Fenebahce gewoon verliest.![]()
Maar volgens mij gaat het wel mooi worden op de Oude Markt.Wonen er nog veel Fenerbahce-fans in Twente dan?
Helaas niet zelf verzonnenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:33 schreef drijfhout het volgende:
Ik heb niks met Twente, maar kudos voor de mooie topictitel.
Volgens mij is Twente daar ook wel moeilijk in. Al waren er wel Nederlandse Sporting-fans in het uitvak.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:43 schreef Slayage het volgende:
fener supporter meldt zich![]()
succes iig jullie ook![]()
zal het lastig zijn aan kaartjes te komen? mijn ervaring met het regelen van fener vak kaartjes voor de wedstrijden in nederland is niet echt positief, dus waarschijnlijk tussen de tukkers zitten dan?
Had ook mijn voorkeur, maar komt op een ongunstige tijd. Drizzt Dourden, gewoon boeken die handel! Ben je weer een mooie ervaring rijker.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:44 schreef Gratau het volgende:
voor de mensen die een reis willen gaan maken, kan ik jullie adviseren om toch naar Istanbul te gaan. mooie stadion, mooie sfeer en tevens een prachtige stad.
Eens kijken of er meer lui uit dit topic meegaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:45 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Had ook mijn voorkeur, maar komt op een ongunstige tijd. Drizzt Dourden, gewoon boeken die handel! Ben je weer een mooie ervaring rijker.
puntjes sprokkelen tegen Fenerbache en Steaua + 6 punten tegen Sheriff, moet lukkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:55 schreef Palmboom313 het volgende:
Van Sherrif moet je gewoon 2 keer winnen en dan hopen dat je 2e kunt worden achter Fenerbache
die ranking heeft inderdaad wat punten nodig! maar daarvoor moeten we niet gaan spelenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:15 schreef sjimz het volgende:
Twente kan veel voor Nederland betekenen. turkije en roemenie zijn concurrenten in de uefa ranking.
talkin' 2 me?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoop iig dat iemand weer een kaartje voor mij kan regelen als een van bovenstaande teams op bezoek komt
Ik voel een burn-out aankomen bij jou, paar dagen d'r tussenuit is precies wat je nodig hebtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:51 schreef Mark-Hgl het volgende:
17 december.... 100 euro, hmm nu wil ik ook welHeb alleen geen vrije dagen dan vrees ik
![]()
vaak maar 1, soms 2/3...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:12 schreef xminator het volgende:
Hoeveel kaartjes ken je halen met 1 clubcard voor een europees dueel?
Ik ben al twee jaar achter elkaar vlak voor de kerst ziek geworden... dus tja....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:06 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Ik voel een burn-out aankomen bij jou, paar dagen d'r tussenuit is precies wat je nodig hebt.
Zit je zondag nog in de Kuip dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:08 schreef ReMcOrE het volgende:
uitwedstrijden buiten NL is niet echt mijn ding, moet eerst maar eens vaker dan 1 keer in NL zelf een uitwedstrijd van FCT bezocht hebben
nopequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:26 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Zit je zondag nog in de Kuip dan?
Dat zou een goede zaak zijn inderdaadquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:56 schreef Dos37 het volgende:
denk dat twente weer met een pass per dinges komt, netzo als vorig jaar. Wat ik prima vind want ik ga toch alle thuis wedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |